Torstain visa eli mitä tiedät Suomen euroviisuedustajasta

Nyt katsotaan mitä tiedät artistista nimeltä Käärijä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009437449.html

Oma tulos: 7 kysymystä oikein. OLit tainnut kuulla Käärijästä jo ennen UMK voittoa. No, täytyy tunnustaa etten ollut. Ihan outo tyyppi mulle. Häh kuka? =D Mutta nyt tiedän.

22

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ollut kuullut minäkään tyypistä aiemmin, mutta aika monta näistä kyllä selvisi ihan päättelemällä 🙂

Olit tainnut kuulla Käärijästä jo ennen UMK-kuvioita, hienoa!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

• Kuulin vasta Käärijästä ensimmäistä kertaa, kun luin, että sellainen artisti on kisaamassa UMK voitosta.

• Hohhoi... Tiesin tasan yhden vastauksen, loput vetelin mutulla, varsinkin kun aika monet vastaukset olivat ilmiselviä erottuvuudellaan muista vaihtoehdoista.

Olit tainnut kuulla Käärijästä jo ennen UMK-kuvioita, hienoa!

Vastasit oikein 8 kysymykseen

• Sää pistit kuitenkin paremmaks kuin mää =D Määkin vaan arvasin moniin jotain, mutta joitain muistin, kun olin nähnyt Käärijästä esim. kuvia, joissa on UMK-asussaan, niin esim. sen asun värin tiesin.

• Norppa83 kirjoitti:

Sää pistit kuitenkin paremmaks kuin mää =D Määkin vaan arvasin moniin jotain, mutta joitain muistin, kun olin nähnyt Käärijästä esim. kuvia, joissa on UMK-asussaan, niin esim. sen asun värin tiesin.

Olen parempi arvailemaan 😂

• Norppa83
        randombypasser kirjoitti:

Olen parempi arvailemaan 😂

Sää oot mestariarvaaja =D

• Norppa83 kirjoitti:

Sää oot mestariarvaaja =D

Pitänee tehdä lotto 😁

• No en muuten jaksa linkkiä aukaista, mutta tekee musat ja muut välispiikit Seppäsen Urheilucastiin. 😁👌

• 7/12 Minähän alan olla melkoinen euroviisuniekka.

• Hieno tulos =)

• 9/12 mites tää nyt on mahdollista kun en kaverista mitään tiedä.😄.

• Tuurilla taisi mennä hyvin eli armaalla.

• Arvaamalla, ei armaalla =D

• Norppa83 kirjoitti:

Tuurilla taisi mennä hyvin eli armaalla.

Joo iso-osa mutta jotain pysty päättelemään ja oli joistain jotain hajuakin vähän.🙂.

• Loistava tulos! Ottaen huomioon, etten tiedä Käärijästä muuta kuin nimen ja se voitti UMK:n laulukilpailun.
      That's All Folks! 😊

"Ihan hyvä tulos, sinulta löytyy jo mukavasti Käärijä-tietoutta!

Vastasit oikein 6 kysymykseen"

Hauska testi, ei voida sanoa, että olisin valmistautunut yhtään mitenkään. Kiitos! 😂

• Todella hyvää tietoutta =)

• Norppa83 kirjoitti:

Todella hyvää tietoutta =)

Thänks! Tuossa oli kyllä onnea matkassa. Käärijä on minulle aivan outo tapaus. En edes tykkää siitä viisujen voittobiisistä. Onneksi visa meni siedettävästi. 😊👍

• tosi.typy kirjoitti:

Thänks! Tuossa oli kyllä onnea matkassa. Käärijä on minulle aivan outo tapaus. En edes tykkää siitä viisujen voittobiisistä. Onneksi visa meni siedettävästi. 😊👍

En määkään tienny Käärijää ennen UMK-kisaa.

• Anonyymi

Outo tyyppi on ja oudoksi jää! Tottakai naiset tuijottavat sitä esiintyjän mahanryllykkää eniten..musiikissa ei kehumista ole!

• Nyt vitsin murjaisit =D

• Anonyymi

Se on tuo Seppo Kääriäisen, poliitikon puskapoika.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13416
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9731
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9148
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      8046
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      39
      6770
    6. 148
      6178
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3335
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      21
      1635
    9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      397
      1265
    10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1184
    Aihe