"KANSAINVÄLINEN rikostuomioistuin on antanut pidätysmääräyksen Venäjän presidentistä Vladimir Putinista. Pidätysmääräyksen syynä on ukrainalaisten lasten laittomat siirrot Venäjälle, mikä on sotarikos." - (IS)
Vuosia sitten Suomessa oli poliisin rikoksista epäiltyjen rekisteriin joku merkinnyt Putinin kuvan ja henkilötietojen kera,
mistä nousi tietysti kohu.
Olisiko merkinnän tekemiseen vaikuttanut yhden jos toisen henkilön kokema "etiäinen"...
PUTIN MÄÄRÄTTY PIDÄTETTÄVÄKSI
25
101
Vastaukset
- Anonyymi
The best news ever!
- Anonyymi
Uutinen jota ei saada toteutettua koskaan.
- Anonyymi
Ei, valitettavasti.
Putin on sotarikollinen.
Tuskin itse on tappanut tai muuta rikollista tehnyt Ukrainassa, mutta sodan aloittajana hän on yhtä lailla sotarikollinen kuin sotarikoksiin kentällä syyllistyneet sotilaat.
Sotilaiksi kai sellaisiakin elukoita voi sanoa. - Anonyymi
EI KYLLÄKÄÄN!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, valitettavasti.
Putin on sotarikollinen.
Tuskin itse on tappanut tai muuta rikollista tehnyt Ukrainassa, mutta sodan aloittajana hän on yhtä lailla sotarikollinen kuin sotarikoksiin kentällä syyllistyneet sotilaat.
Sotilaiksi kai sellaisiakin elukoita voi sanoa.Kyllä niitä sotarikollisia löytyy muistakin maista!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä sotarikollisia löytyy muistakin maista!!
Niin löytyy. Se on valitettavasti niin.
Pyrkimys on saada kaikki tuomittavaksi ja aika moni joutuukin tai on vähintään ’etsintäkuulutettuja’ kuten Putinkn. Ei Putinia Venäjältä kukaan hae, mutta Putinin ulkomaanmatkoja tuo rajoittaa melkoisesti ellei halua tulla luovutetuksi tai ottaa isoa riskiä siitä. Ja sitähän ei tiedä mitä Venäjällä tulee tapahtumaan, diktatuurit ovat aina lähes poikkeuksetta koituneen diktaattorin kohtaloksi ennemmin tai myöhemmn. Olisiko Venäjä ja Putin tässä poikkeus, jää nähtäväksi.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä sotarikollisia löytyy muistakin maista!!
Nyt puhutaan Ukrainasta,
jonne Venäjä oikeudettomasti hyökkäsi,
ja jossa se tekee sotarikoksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, valitettavasti.
Putin on sotarikollinen.
Sotilaiksi kai sellaisiakin elukoita voi sanoa.Koku kyllä päästää ilmat pihalle.
- Anonyymi
Heh..Sun etiäisesi!!!Tuohan on ihan tyhjänpäinen pidätysmääräys,Ei niillä ole asiaa mennä Venäjälle pidättää Putinia!!!
- Anonyymi
Ei mene kukaan hakemaan.... Putinin ulkomaanmatkat ovat sen sijaan jatkossa kovasti riskialttiita useinpiin maihin. Ja jos Venäjällä herätään ja kaadetaan diktatuuri, niin sitten on vaikeampi ennustaa Putinin kohtaloa.
Eihän siitä ole kuin reilu 30 vuotta, kun neuvostodiktatuuri kaatui... nykyinen diktatuuri on julmempi ja hyvin sotaisa ja valloitushaluinen, mutta sekään ei takaa diktatuurin kestävyyttä....
- Anonyymi
Suurimpia sitarikollisia on usassa mutta kukaan ei tunnu olevan kiinnostunut kun tv on pesssyt lampaiden päät
- Anonyymi
Ukrainan sota on nyt sen ajankohtainen asia,
sinnehän hyökkäsi oikeudettomasti Venäjä, ei USA.
Eikä USA ole hyökännyt oikeudettomasti mihinkään maahan,
Venäjä on, samoin Neuvostoliitto, pahan valtakunta.
Jos Venäjää ei olisi, maailma olisi paljon rauhallisempi paikka.
USA:n virheeksi voitaneen katsoa, että se aseisti ja ruokki
II maailmansodassa Stalinin puna-armeijaa Hitlerin Saksaa vastaan.
- Anonyymi
Putin on vienyt 16 000 lasta Ukrainasta Venäjälle! Ties mitä tekevät näille lapsille!
Suurin rikos mitä voi olla! Hävetköön venäläiset tällaista! Viime yönä putin ei uskoisi nukkua ,hehehe hahaha
- Anonyymi
Trollin pitäisi opetella parempaa suomea.
Anonyymi kirjoitti:
Trollin pitäisi opetella parempaa suomea.
Nyt putin pelkää paljon juuri sinä et uskalla kirjoita oma nimi ja istu tietokone takana putin pelkää sinusta paljon hehehaha
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Nyt putin pelkää paljon juuri sinä et uskalla kirjoita oma nimi ja istu tietokone takana putin pelkää sinusta paljon hehehaha
Mita sna rolli koita sanoa? Jyksi?
Olen varma olet ymmärtänyt mun viesti siksi vastoi .Älä vasta jos et osaa vastata mutta kieli ongelmaa se on vanha peli ,Olen joskus tehnyt samanlainen ja samanlaiset mutta 10 vuotta sitten
- Anonyymi
Putin 💀
- Anonyymi
Putin on käskijä, diktaattori. Hän käsi hyökätä Ukrainaan. Hänen takia siellä murhataan, raiskataan, varastetaan ja tärvellään yhteiskuntaa.
Putin on syyllistynut sotarikoksiin ja rikoksiin ihmisyyttä vastaan. Syytelista on aloitettu lapsista. Putin pitää vangita ja tuoda oikeuden eteen.
Kuka haluaa kaveerata rikokseen vahvoin syin epäillyn kanssa? Haluaako Kiinan presidentti kaveerata Putinin kanssa? Mihin valoon hän päätyy?- Anonyymi
Putin ei uskalla matkustaa enää ikinä ulkomaille. Venäjälläkin saa katsoa selkänsä taakse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin ei uskalla matkustaa enää ikinä ulkomaille. Venäjälläkin saa katsoa selkänsä taakse
Putte - sleep well☠️💀⚱️
,Olen valmis laitta putin ja kiina johtaja sotarikoksiin ja vankila ,Mutta oletko valmis myös laitta minun kanssa .Gorge w,Bush ,Huomaisin puhut paljon naiset ja lapsi vau se on ihana Mutta myös paljon naiset ja lapsi on mennyt Amerikka sota jälkeen vaikka heillä ei vaalea silmä kuin ukrainalaiset ,Nyt näyttä kuinka rehellinen olet
- Anonyymi
Taitaa pelätä jo omiaan .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026413Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442337
- 952151
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382041Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311457- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131356Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3821237