Ei enää muista miksi mentiin naimisiin ja kaavoihin kangistuminen. Ei uskalla tehdä ratkaisevia päätöksiä vaikka arjessa ei enää muuta yhteistä kuin vessapaperi.
Onko joskus ollut lämpöä ja rakkautta...ehkä kirjoissa monta vuosikymmentä sitten
Pitkän avioliiton salaisuus
4
223
Vastaukset
- Anonyymi
Tarpeeksi pitkään kun on yhdessä ollut kasvaa kiinni toiseen. On vain me eikä minä. Ei ole elämää ilman toista. On vain yhteinen elämä. Sydämet käy samaan tahtiin.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, ainakaan meidän suhteessamme (vuodesta 1977 yhdessä) Varsinkin nuorempana ja nuorena perheenä, olimme hyvinkin me ja yhteinen elämä oli tiivistä. Nyt kun lapset lentäneet pesästään, olemme edelleen tiivis parivaljakka mutta myös persoonallisesti itseämme ja itse asiassa hyvin erilaisia, joka on yhä edelleen meitä kiinni pitävä voima.
Mieheni maskuliinisuus, urheilullisuus ja aktiivisuus on aina stimuloinut minua ja mieheni taas ihailee akateemisuuttani, kauneudentajuani sekä tietynlaista hienohelmaisuutta; hyvässä mielessä. Olen lukija, taiteilija ja nopea reagoimaan sekä päättämään, puolisona taas on tekijä, jalat maassa oleva realisti, pitkään päätöksiä miettivä ja myös päätöksen tekoa karttava. Vastakohdat täydentävät toisiaan, ainakin meidän parisuhteessamme! - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17783903Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No, varmaan tarttis tehdä jotakin, siis sinun itsesi vai odotatteko molemmat, että toinen tekisi teidät onnelliseksi - virhe numero 1 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108