Salkkarit-tähti on kuollut

Ikävä uutinen näin Minna Canthin päivään. Salkkarit näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut. Rivien välistä on ymmärrettävissä, että asialla olisi jotain tekemistä masennuksen sekä velkakierteen kanssa??? Olen ollut kova Salkkarit-fani menneisyydessä (nykyisin sarjan taso on mennyt alas). Haikea mieli jää. Ikään kuin olisi menettänyt ystävän.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/26537ca3-a6f1-4434-9f3e-2ffb6a0d13d8

41

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasta neljäs aloitus samasta aiheesta.

      • Ou. En ilmeisesti päivystä palstaa tarpeeksi aktiivisesti.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ou. En ilmeisesti päivystä palstaa tarpeeksi aktiivisesti.

        neljäs


      • Anonyymi kirjoitti:

        neljäs

        Ou. En ilmeisesti päivystä palstaa tarpeeksi aktiivisesti.


    • Tää aihe on vissiin koskettanut ihmisiä, kun on tehty monta aloitusta aiheesta. Mää kun 2020 tein aloituksen elokuvapuolelle Sean Conneryn kuolemasta, niin siihen ei ees tullu yhtään kommenttia. Ei tainnu kukaan Kaksnelosen käyttäjä tykätä Sean Connerysta tai jotain =D

      Nuoren ihmisen kuolema koskettaa aina.

      • Taitaa moni katsoa salassa Salkkareita.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Taitaa moni katsoa salassa Salkkareita.

        Mun mummo ainakin kattoo (tosin ei salassa, vaan ihan kattomalla kattoo yleensä niin kuin Kauniita ja rohkeitakin ja Emmerdalea), mutta en tiedä onko kiinnittäny huomiota siihen, että yks sarjan näyttelijöistä on kuollut. Ehkä jossain vaiheessa saattaa sen saada tietoon tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Taitaa moni katsoa salassa Salkkareita.

        Mä en paitti viime aikoina vanhoja YouTubesta ja niitäkin vain, koska on ollut tekemisen puutetta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Taitaa moni katsoa salassa Salkkareita.

        Runkuttakaa nyt urakalla.


    • Sukulaismies kuoli eilen myös. Viikatemies niittää saldoa.

      • Itekin kuulin tutun poismenosta. Odotettavissa oli, mutta niin se vaan niittää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Itekin kuulin tutun poismenosta. Odotettavissa oli, mutta niin se vaan niittää.

        Juu, tääkin mies oli iäkäs ja huonossa kunnossa sairauksien myötä. Itse en hyvin tuntenut.

        Kyllä se silti muljauttaa, kun hänen perheen surun tietää.


      • Anonyymi

        Osanottoni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osanottoni.

        Kiitos.



      • EI toimi tuo linkki, jonka laitoin. MUtta Wikipediasta löytyy luettelo tänä vuonna kuolleista, jos kiinnostaa.


      • Ei kannata. Ei näy linkki, mutta tokkopa sua haittaa =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tässä maaliskuussa kuoli myös esim. kirjailija Maikki Harjanne ja Lynyrd Skynyrdin kitaristi ja yksi alkuperäisjäsenistä Gary Rossington. Tuossa alempana lisää tänä vuonna kuolleita.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_vuonna_2023_kuolleista_henkilöistä

        Paljon on mennyt tuttuja nimiä parissa viime vuodessa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Paljon on mennyt tuttuja nimiä parissa viime vuodessa.

        Joo, on. Näyttelijöitä, musiikkimaailman ihmisiä jne.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei kannata. Ei näy linkki, mutta tokkopa sua haittaa =D

        Löytyy se googlella. 😄


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, on. Näyttelijöitä, musiikkimaailman ihmisiä jne.

        Julkkiksia monelta alalta. Kohta joku huutaa, koronarokotteet!


      • G-LoveR kirjoitti:

        Julkkiksia monelta alalta. Kohta joku huutaa, koronarokotteet!

        Koronan aikana, jos joku kuoli, niin moni pisti syyksi joko koronan tai rokotteen. Ei ajateltu, että ihminen saattoi kuolla muuhunkin, niin kuin koronan aikana jotkut oli kuollukin ihan johonkin muuhun kuin koronaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Koronan aikana, jos joku kuoli, niin moni pisti syyksi joko koronan tai rokotteen. Ei ajateltu, että ihminen saattoi kuolla muuhunkin, niin kuin koronan aikana jotkut oli kuollukin ihan johonkin muuhun kuin koronaan.

        Näinpä. Helppo syyttää joko rokotetta tai virusta.

        En silti väitä etteikö kumpikin voi olla kuolemaksi, rokote ja virus, kun yksilölle tulee niistä komplikaatioita. Aina on ihmisiä joille rokotteista voi tulla ongelmia jopa kuolettavia ja aina on ihmisiä, jotka virus tekee niin sairaaksi ettei elintoiminnot kestä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näinpä. Helppo syyttää joko rokotetta tai virusta.

        En silti väitä etteikö kumpikin voi olla kuolemaksi, rokote ja virus, kun yksilölle tulee niistä komplikaatioita. Aina on ihmisiä joille rokotteista voi tulla ongelmia jopa kuolettavia ja aina on ihmisiä, jotka virus tekee niin sairaaksi ettei elintoiminnot kestä.

        Totta sekin, että jotkut ei kestä rokotetta ja joillekin virus voi olla pahempi kuin jollekin toiselle. Riippuu myös ihmisen yleiskunnosta ja siitä onko jo jotain olemassa olevia sairauksia. Me ihmiset ollaan niin erilaisia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Totta sekin, että jotkut ei kestä rokotetta ja joillekin virus voi olla pahempi kuin jollekin toiselle. Riippuu myös ihmisen yleiskunnosta ja siitä onko jo jotain olemassa olevia sairauksia. Me ihmiset ollaan niin erilaisia.

        Jep. Tiedän yhden jolta meni työterveys sairastetun koronan myötä, outoja hermokipuja, sydänvaivoja ja yhden joka kuoli koronarokotteen aiheuttamiin komplikaatioihin. Tuli sairaaksi rokotuksista ja kolmannen piikin jälkeen henki pois.

        Ettei ne ole täysin tutvallisia kumpikaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jep. Tiedän yhden jolta meni työterveys sairastetun koronan myötä, outoja hermokipuja, sydänvaivoja ja yhden joka kuoli koronarokotteen aiheuttamiin komplikaatioihin. Tuli sairaaksi rokotuksista ja kolmannen piikin jälkeen henki pois.

        Ettei ne ole täysin tutvallisia kumpikaan.

        Joillekin voi aiheuttaa rokotteet komplikaatioita, mutta se kai on harvinaisempaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joillekin voi aiheuttaa rokotteet komplikaatioita, mutta se kai on harvinaisempaa.

        Kuulemma joo.

        Eihän noista uusista rokotteista aina tiedä miten ne käyttäytyy. En mielelläni ole neulatyynynä uusille rokotteille. Tämä koronapiikkikin oli sellanen mitä emmiskelin, mutta otin sitten kun vanhemmat pelkäsi hysteerisenä että eivt voi nähdä minua ja lapsen lapsia, jos ei olla rokotettuja edes aikuiset.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kuulemma joo.

        Eihän noista uusista rokotteista aina tiedä miten ne käyttäytyy. En mielelläni ole neulatyynynä uusille rokotteille. Tämä koronapiikkikin oli sellanen mitä emmiskelin, mutta otin sitten kun vanhemmat pelkäsi hysteerisenä että eivt voi nähdä minua ja lapsen lapsia, jos ei olla rokotettuja edes aikuiset.

        Itsekin epäröin ensin otanko koronarokotteen. Pelkäsin juuri sitä, että jos mulle tulee siitä jotain. Otin sitten kuitenkin rokotteen ja vielä toisenkin, sitten kun se tuli ajankohtaiseksi. Eipä mulle rokotteista tullu mitään. Mutta jos mulle ei tullu, niin ei se sulje pois sitä, että jollakin voi tulla. Mutta useimmille ei kai ole tullu mitään vakavaa koronarokotteesta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itsekin epäröin ensin otanko koronarokotteen. Pelkäsin juuri sitä, että jos mulle tulee siitä jotain. Otin sitten kuitenkin rokotteen ja vielä toisenkin, sitten kun se tuli ajankohtaiseksi. Eipä mulle rokotteista tullu mitään. Mutta jos mulle ei tullu, niin ei se sulje pois sitä, että jollakin voi tulla. Mutta useimmille ei kai ole tullu mitään vakavaa koronarokotteesta.

        Taitaa enemmistö sietää rokotteet ja aika näyttää. En kyllä neljättä enää meinaa ottaa, enkä influenssaankaan ikinä enää. Jos näillä ei selvii, sitten se on menoa. Arsenaali mielin määrin piikkejä sekoittaa omaa puolustusta aikalailla varmasti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Taitaa enemmistö sietää rokotteet ja aika näyttää. En kyllä neljättä enää meinaa ottaa, enkä influenssaankaan ikinä enää. Jos näillä ei selvii, sitten se on menoa. Arsenaali mielin määrin piikkejä sekoittaa omaa puolustusta aikalailla varmasti.

        Liika on liikaa rokotteissakin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Liika on liikaa rokotteissakin.

        Jep. 👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Näinpä. Helppo syyttää joko rokotetta tai virusta.

        En silti väitä etteikö kumpikin voi olla kuolemaksi, rokote ja virus, kun yksilölle tulee niistä komplikaatioita. Aina on ihmisiä joille rokotteista voi tulla ongelmia jopa kuolettavia ja aina on ihmisiä, jotka virus tekee niin sairaaksi ettei elintoiminnot kestä.

        Se otti itte itteltään henkoset ei muuta. Elämä jatkuu. Jokaisella on oikeus tehdä elämällään mitä tykkää. Hän on helpottunut nyt. Antakaa rauha perheelle JO


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Juu, tääkin mies oli iäkäs ja huonossa kunnossa sairauksien myötä. Itse en hyvin tuntenut.

        Kyllä se silti muljauttaa, kun hänen perheen surun tietää.

        Piere!


      • Anonyymi

        Vitun pois menosta minne??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osanottoni.

        Suihinottoni!


    • Anonyymi

      Elikö yli varojen? Oliko se lopulta se viimeinen niitti kaikelle? Vaikea ymmärtää, miten nuoren elo päättyy näin ennen aikojaan? Luin välillä vain otsikoita hänestä, en muuta? Ymmärsin, että oli silloin jotain vaikeuksia elon kanssa (sairaus tmv). Valitettavia tällaiset 😢

    • Anonyymi

      Rumat miehet arvostelee kauniita naisia koska rumat miehet ei koskaan saa noin kaunista naista.

      • Anonyymi

        Feministit heitä arvostelee, koska heille kaunis nainen on uhka ja ovat katkeria kauniiden naisten kysynnästä.
        Suurinosa Jasminia kiusanneista on ollut naisia ja varmasti femakoita.
        Otan osaa suruun kaikille hänen läheisilleen.😢
        Salkkari fanina jäi tyhjä olo ja suru nuoren ihmisen poismenosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feministit heitä arvostelee, koska heille kaunis nainen on uhka ja ovat katkeria kauniiden naisten kysynnästä.
        Suurinosa Jasminia kiusanneista on ollut naisia ja varmasti femakoita.
        Otan osaa suruun kaikille hänen läheisilleen.😢
        Salkkari fanina jäi tyhjä olo ja suru nuoren ihmisen poismenosta.

        Just näin, samoin ajattelen 😢


    • Anonyymi

      Yhtä ikävä uutinen kuin eilen hampurilainen pyöri piiloon jq sitä metsästin yön pimeydessä nyt löysin ja syön sen...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4159
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1623
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      48
      1527
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1417
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1416
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1378
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      93
      1280
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      53
      1181
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe