Vihervasemmistolaisten järjetön määrä deittipalstoilla

Kuvituskuva.

En voi käsittää, missä kaikki perussuomalaiset naiset oikein deittailevat ? Paljonhan heitä on (sinkkujakin) ja varmasti seuraakin etsivät. Mitä nyt jossain Suomi24:ssä ja tinderissä olen pyörinyt, niin aivan täynnä demareita, vihreitä ja vasureita. Aivan kauhistus. Mikä naisia oikein vaivaa ???

276

3485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep. Sitä ollaan niin suvaitsevaisia ja kannatetaan maahanmuuttoa mut kovin moni nainen ei ole valmis tekemään lapsia ulkomaalaisen kanssa koska sen siliän tien menee mahkut suomimiehiin ellei ole jo mennyt kun on tehty lapsia jollekin komealle jännämiehelle.

      • Anonyymi

        Ei mene mahkut oikeisiin miehiin jos on yh, oli ne lapset sitten tehty kenelle vain. Menee mahkut vain persuihin, ätmeihin ja palstaprinsseihin. Ja sillähän ei ole väliä, kun ei normaalinainen noita kolmea lajia huolisi muutenkaan, oli yh tai ei.


    • Anonyymi

      Persu ei pääse paneen.

      • Anonyymi

        Persut ei myy sieluaan päästäkseen panemaan. Toisin ku suurin osa naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ei myy sieluaan päästäkseen panemaan. Toisin ku suurin osa naisista.

        Eihän sieluaan voi myydä jos sielua ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sieluaan voi myydä jos sielua ei ole.

        Ei niin, eihän kalmoilla sielua oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, eihän kalmoilla sielua oo.

        .. lisäyksenä, sen kalmon voisi myydä varaosiksi jos on hyväkuntoinen eikä kamalia tauteja todettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, eihän kalmoilla sielua oo.

        Hmm.Ja sitten potilas Nurminen.Päivää!--Päivää Tohtori.Teille on varattu huomiseksi leikkaus.Sitä ennen teidät paastotetaan ,puudutetaan taikka jäädytetään alueellisesti sekä lääkitään ja kusetetaan sekä sopeutetaan leikkaukseen ennen saliin viemistä.Onko kysyttävää potilaalla?Oletteko te politiikko vaiko lääkäri?-Vähän molempia.-Entä komplikaatiot ja paraneminen?Olemme varautuneet lähes kaikkeen ja ottaneet kaikki olosuhteet huomioon teidän taas työkykyiseksi saattamiseksi ja elvytystänne ja parannemistanne ajattelen.Nähdään sitten huomenna..Hmm..Potilas Nurminen.-Nähdään .


      • Anonyymi

        Olen saanut "pesää" useammalta naiselta kuin joku ituhippi saa elinaikanaan.
        SS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sieluaan voi myydä jos sielua ei ole.

        :D!!!


    • Anonyymi

      Jännä juttu, olen vihervassari-nainen ja tinderissä. Eihän siellä tunnu muita miehiä olevan kuin kokkareita ja persuja. Mikä miehiä oikein vaivaa?!

      • Anonyymi

        Olen blokannut pari mätsiä kun kuulin että hän kannattaa persuja. Kiitos ei persuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen blokannut pari mätsiä kun kuulin että hän kannattaa persuja. Kiitos ei persuille.

        Kiitos ei vihervassarinaisille!


      • Anonyymi

        Ilman päätä,kiitti vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen blokannut pari mätsiä kun kuulin että hän kannattaa persuja. Kiitos ei persuille.

        Itse taas en välitä ”vihervasemmisto miehistä”, saati naisista. Aivan se ja sama mitä sukupuolta, jos ajatukset ovat niin vääristyneet, että kannatetaan mitä pöyristyttävimpiä juttuja.
        En haluaisi antaa liikaa valtaa ihmisen poliittiselle mielipiteelle, mutta myönnän, että itselleni taas vihervasemmisto mies on täysin turn off.
        On vaikeaa ymmärtää, miten vihervassarit jakelee niin innokkaasti rahaa ympäri kyliä, vaikkei sitä rahaa edes ole vaan velaksi tietenkin ja samaan aikaan vähät välitetään oman maan peruspalveluista. (Toki jos rahaa löytyy, niin ilman muuta autetaan muita. Mutta ensin täytyy laittaa happinaamari omaan naamaan ja vasta sitten auttaa muita😊) Hoitajat määrätään pakkotyöhön, vanhukset makaavat omissa paskoissaan, vangeilla on paremmat oltavat kuin vanhuksilla, monessakin mielessä, maassa laittomasti olevista huolehditaan tyyliin paremmin kuin tunnollisesta oman maan kansalaisesta, joka on koko pienen ikänsä raatanut töissä ja maksanut veroja. Ja miksi, että vihervassarit voivat lähettää nekin verorahat ulkomaille korruptioon, ilman että saadaan edes varmistusta, että rahat olisivat menneet oikeasti apua tarvitseville. Se, että perussuomalaiset haluavat, että vanhuksista huolehditaan, pidetään hoitajien puolia, rikoksista saadaan kovemmat rangaistukset, ihmiset eivät hyväksikäyttäisi tukiverkostoamme, vaan menisivät töihin ja elättävät itse itsensä. Mielestäni on kyllä jotain pahasti pielessä, jos blokkaa ihmisen sen takia, että hän kannattaa näitä asioita ja haluaa paremman tulevaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ei vihervassarinaisille!

        Vihervassarit pieree aivan liian lujaa.


    • Anonyymi

      Persunaiset on Iltalehden facebook sivuilla kommentoimassa

      • Anonyymi

        Sieltä löytyy palstaprinsseille ne unelmien naiser. Menkää Iltalehden Facebookin tekemään treffejä.


    • Anonyymi

      Onneksi olen tavannut Tinderin kautta täyspäisiä miehiä enkä persuja. Kai siellä niitäkin on mutta minä olen säästynyt heiltä.

      • Anonyymi

        Tottakai olet koska valkoihoinen lihaa syövä heteromies on sinulle uhka ja jos hän vielä sen lisäksi on isänmaallinen, niin alistat hänet sodan syttyessä rintamalle. Älä sinä puhu tasa-arvosta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olet koska valkoihoinen lihaa syövä heteromies on sinulle uhka ja jos hän vielä sen lisäksi on isänmaallinen, niin alistat hänet sodan syttyessä rintamalle. Älä sinä puhu tasa-arvosta yhtään mitään.

        Ne tapaamani miehet ovat kaikki olleet valkoihoisia heteromiehiä.. Noista kolmesta ominaisuudesta heterous on se mitä ehdottomasti vaadin treffikumppaniltani. Minulle on yks haliee syökö mies lihaa vai onko hän kasvissyöjä. Ihonvärikin on yks hailee.
        En todellakaan tiedä söivätkö kaikki treffaamani miehet lihaa. En kysynyt kun sillä ei ole minulle merkitystä.. Yksi mätsi halusi treffeillä ruokaravintolassa kylläkin paistettua siikaa.

        Yhteenkään persuun en ole törmännyt. Luojalle kiitos siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olet koska valkoihoinen lihaa syövä heteromies on sinulle uhka ja jos hän vielä sen lisäksi on isänmaallinen, niin alistat hänet sodan syttyessä rintamalle. Älä sinä puhu tasa-arvosta yhtään mitään.

        Miksi heteronainen haluaisi parisuhteen homomiehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tapaamani miehet ovat kaikki olleet valkoihoisia heteromiehiä.. Noista kolmesta ominaisuudesta heterous on se mitä ehdottomasti vaadin treffikumppaniltani. Minulle on yks haliee syökö mies lihaa vai onko hän kasvissyöjä. Ihonvärikin on yks hailee.
        En todellakaan tiedä söivätkö kaikki treffaamani miehet lihaa. En kysynyt kun sillä ei ole minulle merkitystä.. Yksi mätsi halusi treffeillä ruokaravintolassa kylläkin paistettua siikaa.

        Yhteenkään persuun en ole törmännyt. Luojalle kiitos siitä!

        Et siis vielä ensitreffeillä antanut deitin maistaa lihaa suun täydeltä?


      • Anonyymi

        Hoh hoijaa! Nimeomaan persut on täyspäisiä, ei vihervassarit jotka on pelkkiä haihattelijoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijaa! Nimeomaan persut on täyspäisiä, ei vihervassarit jotka on pelkkiä haihattelijoita!

        Vihervassarit kunnioittaa niitä, jotka kulkee laumoissa ostoskeskuksissa huutelemassa pikkutytöille, ainakin täällä Oulussa ja Hesassa sitten nämä maailman parantajat istuu Mannerheimintiellä, että ihmiset ei pääse töitänsä hoitamaan ja maksamaan veroja, jotta voidaan kutsua lisää tänne kunniakansalaisia ja jakamaan Kelalta kultakorttia.


    • Anonyymi

      Herääkö vihervasuilla joku hoivavietti kun joku partanaama väittää olevansa 11-vuotias?

      • Anonyymi

        viherlutkan perse on kuin kompassi osoittaa aina etelään


        🧭 🧭 🧭


    • Anonyymi

      Vihervassu määkii tasa-arvosta, mutta ei ole itse valmis armeijaan vaan haluaa isänmaalliset persut rintamalle sotimaan hänen arvojensa puolesta.

      Vihervassua ei köyhien olot suomessa paljoa kiinnosta. Vihervassu pyllistää mielummin korruptoituneelle EU:lle joka ilmastohömpän nimissä ryöstää pian suomalaisten kodit.

    • Anonyymi

      Huutonaurua aivopestylle vihervassulle joka uskoo täysillä ilmastohössötykseen kun hallitus paremman EU-pestin toivossa ja ilmastohössötyksen nimissä lappaa tukuttain suomalaisten veronmaksajien rahoja EU:lle:D

    • Anonyymi

      Mitä on huutonauru? Teko naurua jonka takana on raivokohtaus?

    • Anonyymi

      Onkohan ihan näinkään, millä perustelet asiasi.?
      Itse ainakaan näe sellaista; vaan liikaa golffaajia, ratsastajia, autoilijoita, matkailijoita vauraita koulutettuja tavan 55t€ ansaitsevalle koneenasentajalle

    • Anonyymi

      Ihmiset saavat olla sitä, mitä ovat. Mitä se sinulle kuuluu.

      • Anonyymi

        Täsmälleen näin!


      • Anonyymi

        Kunhan ei vaan oo se persu.


    • Anonyymi

      Koulutettu, sivistynyt ja älykäs nainen ei todellakaan huoli persumiestä. Siinä aloittaja on täysin oikeassa. Mutta sitä en tiennyt, että Tinderistä löytyy enimmäkseen koulutettuja, sivistyneitä ja älykkäitä naisia. Luulin että siellä on enimmäkseen rakennekynsi-tekoripsi- tyhjäpäitä. Nuo viimeksimainitut kyllä huolivat persumiehen, jos tällä on rahaa ja ulkonäköä. Tämä tekoripsinaistyyppi on myös eniten persujen ja palstaprinssien makuun. Valitettavasti palstaprinssit käyvät kuumana kun vastassa on isotissinen tyhjäpäänainen. Luulin että tuo naistyyppi on Tinderissä enemmistönä.

      • Anonyymi

        Lisäys edelliseen. Kirjoitin, että ”valitettavasti” palstaprinssit käyvät kuumana tyhjäpäänaisiin. Valitettavasti, koska palstaprinsseillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada ihannenaisia elämäänsä. Tyhjäpäänaisille tärkeintä on miehen varakkuus ja ulkonäkö, eikä palstaprinsseillä ole kumpaakaan. Toisaalta heillä ei ole niitäkään ominaisuuksia joita fiksut naiset arvostavat. Joten heidän mahdollisuutensa saada naisseuraa ovat kaiken kaikkiaan olemattomat, poliittisista mielipiteistä riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys edelliseen. Kirjoitin, että ”valitettavasti” palstaprinssit käyvät kuumana tyhjäpäänaisiin. Valitettavasti, koska palstaprinsseillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada ihannenaisia elämäänsä. Tyhjäpäänaisille tärkeintä on miehen varakkuus ja ulkonäkö, eikä palstaprinsseillä ole kumpaakaan. Toisaalta heillä ei ole niitäkään ominaisuuksia joita fiksut naiset arvostavat. Joten heidän mahdollisuutensa saada naisseuraa ovat kaiken kaikkiaan olemattomat, poliittisista mielipiteistä riippumatta.

        EU ryöstää pian asuntosi ja sitä sinä hölmö kannatat kun kumarrat marinin hallitukselle, vai asutko kenties jossain homehtuneessa vuokrakämpässä? Todennäköisesti asut kuitenkin jossain hoivakodissa tai höpilässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU ryöstää pian asuntosi ja sitä sinä hölmö kannatat kun kumarrat marinin hallitukselle, vai asutko kenties jossain homehtuneessa vuokrakämpässä? Todennäköisesti asut kuitenkin jossain hoivakodissa tai höpilässä.

        Miten minun asumismuotoni liittyy siihen, etteivät palstaprinssit saa niitä himoitsemiaan irtoripset-rakennekynnet-botox-huulet -naisia kiinnostumaan?

        Mutta ok. Kerron sinulle. Asun maksetussa omistusasunnossa. Pankkilainat on maksettu yli 20 vuotta sitten. Rahat asuntoon olen tienannut omalla palkkatyölläni.


      • Anonyymi

        Ja vihervassariko on muka sivistynyt ja älykäs? Koulutettukun ei takaa että olet oikeasti sivistynyt ja älykäs!


      • Anonyymi

        Oi sitä aatteen paloa, ne koulutetut, sivistyneet ynnä vielä älykkäät naiset ovat Sirola opiston käyneet ja passaa mihin tahansa akateemiseen suojatyöpaikkaan wokettaan sekä ovat yhtä yleisiä kuin neitsyet bordellissa. Ne eivät varmasti ikinä huoli tolkun miestä kumppaniksi, Luojan kiitos.


      • Anonyymi

        Olen aina kuvitellut Tinderissä ja muilla internetin alustoilla vaikuttavia ihmisiä sosiaalisesti rajoittuneiksi, joilla ei ole menestystä normaalissa yhteiskuntaelämässä. Saattaa olla, että käytöstapojen tuho, yhteiskunnan sisältäpäin mädättäminen, Suomen sosialistinen liberaali kapitalismi, somettuminen keräävät alustoille pelkkiä vajokkeja.

        Toisaalta moni työläinen on päivät kaupan kassana, ei jaksa iltaisin lähteä ulos etsimään elämää. Ehkä alustojen välityksellä syntyy hyviäkin liittoja, jota tosin on melkein mahdotonta uskoa. Kaikki eivät ole nirsoja, monille kelpaa huonokin ratkaisu.

        En ole tavannut akateemisessakaan onnistujien maailmassa ainoatakaan miestä, josta olisin ihan oikeasti kiinnostunut. Niin alas en vajoa, että ryhtyisin itselle epämiellyttäviin asiayhteyksiin. Yksi liitto hyvin komean ja pinnallisen, häikäilemättömän menestyvän miehen kanssa päättyi totaaliseen tuhoon. On ehkä loogista luovuttaa ja jatkaa matkaa yksin.


    • Anonyymi

      Ilmastohössötyksen nimissä suomalaisten veronmaksajien rahat luovutetaan EU:lle. Tottakai joku mariini luovuttaa suomalaisten veronmaksajien rahat EU:lle kun parempi pesti EU:ssa odottaa.

    • Anonyymi

      Tätä viestiketjua lukiessani olen entistä vakuuttuneempi siitä etten ikinä halua edes istua kahvipöydässä persumiehen kanssa. Älyllinen taso on heillä niin uskomattoman matala. Kolmivuotiaan kanssa voi keskustella älykkäämmin.

      • Anonyymi

        Siis kuvitteletko olevasi jotenkin älyllinen henkilö kun äänestät vihervassureita jotka ilmastohömpän nimissä luovuttavat suomalaisten veronmaksajien rahoja vieraille maille?


      • Anonyymi

        Vuh, rapsuta korvan takaa niin kierähdän 😁


      • Anonyymi

        Sinulta sitä älyä itseltäsi puuttuu, kun moisia väität ettei persuilla älyä ole!


      • Anonyymi

        Onneksi persujen kannalta ettet ole piiputtamassa ja wokettamassa meitä persumiehiä. Sekä onnitteluni kun olet jotenkin onnistunut löytämään uskomattoman korkeaa älykkyyttäsi vastaavaa seuraa kolmivuotiaasta lapsesta.


    • Anonyymi

      No nyt lensi kahvit näppäimistölle ja perään lähti hemmetinmoiset huutonaurut palsan naisille jotka pitävät itseään älyllisinä:D

      Missä maailmassa nuo naiset oikein elävät? Heidät on sumutettu täysillä mukaan johonkin ihme ilmastohömppään:D

      • Anonyymi

        Pahinta on kuitenkin etteivät ne naiset huoli sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta on kuitenkin etteivät ne naiset huoli sinusta.

        Ei tule palstaotnisseltä huutonaurua vaan huutoitku, kun heille selvisi että syynä naisenpuutteeseen ei olekaan komeuden vaan älyn puute. Ulkonäölleen voisi edes tehdä jotain. Käyn puutteelle ei voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta on kuitenkin etteivät ne naiset huoli sinusta.

        Ei vaan pahinta tässä kaikessa on se, että teidät on sumutettu täysillä mukaan ilmastohömppään, koska ette osaa käyttää omia aivojanne. Nielette kaiken mitä teille uskotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan pahinta tässä kaikessa on se, että teidät on sumutettu täysillä mukaan ilmastohömppään, koska ette osaa käyttää omia aivojanne. Nielette kaiken mitä teille uskotellaan.

        Emme niele kaikkea. Emme niele esimerkiksi sitä että palstaprinssit ovat kunnon miehiä ja taviksia. Emme niele salaliittoteorioita. Usko sinä siihen,että koronarokotuksen mukana tulee mikrosiru ja että rokotus aiheuttaa hedelmättömyyttä.


      • Anonyymi

        Se on sitä kulttuurimarxismin rinnakkaistodellisuutta jossa he elävät ja voivat hyvin ja joka on arvopohjaltaan päinvastainen kuin arkitodellisuus.


    • Anonyymi

      Sinähän se uskot kaiken. Mielet sadut pureksimatta. Mutta koska et ole päättävässä asemassa niin senkus uskot edelleen. Usko silmää räpäyttämättä kaikkeen kuulemaasi hölynpölyyn. Usko siihenkin ettei luontoa ole missään päin maailmaa yhtään saastutettu, ettei itämeri ole uhanalainen, ettei sademetsiä ole hakattu eikä Talvivaarakaan aiheuttanut mainittavaa haittaa luonnolle. Eikä meressä ole muovia, eikä Saksassa ollut pari vuotta sitten tulvia. Eikä Afrikassa ole kuivuuden aiheuttamaa nälänhätää, ja jos on niin eus se johdu eroosiosta eikä metsien hakkaamisesta. Usko siihen.

      • Anonyymi

        Eli kun iltapuluissa ei kerrota körönöpiikin haitoista, niin körönäpiikistä ei saa haittoja? Vai kerrotko mitkä on luotettavia sivustoja? -Minä kyllä tiedän vastauksen: ne kaikki sivustot, joissa ei kirjoiteta körönäpiikin haitoista.

        Enhän minä ole kieltänyt ilmastonmuutosta. Kirjoitin, että suomi maksaa päästöistä eniten vaikka on yksi vähiten päästöjä päästävistä maista. Sanotaan, että tyhmyys lisääntyy. Ehkä se körönäpiikki ja steriiliys voisi olla sinulle ihan hyvä vaihtoehto, niin ei tyhmyys enää lisäänny. Kannatan siis liisää piikkiä hihaan!


    • Anonyymi

      ""Emme niele salaliittoteorioita. Usko sinä siihen,että koronarokotuksen mukana tulee mikrosiru ja että rokotus aiheuttaa hedelmättömyyttä.""

      Usko sinä siihen, että sadannen körönöpiikin jälkeen olet kuolematon!

      • Anonyymi

        Ei niitä oo annettu ku vasta 3 valtaväestölle, joten kuolemattomuus ei ihan vielä koputtele ovella.
        Mutta usko sinä persu siihen ettet kuole siihen alkoholiin, itsemurhaan, etkä metaboliseen oireyhtymään alta 70-kymppisenä. Ne on teidän matalaälyisten miesten yleisimmät kuolinsyyt, ja lähempänä sinua kuin luuletkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä oo annettu ku vasta 3 valtaväestölle, joten kuolemattomuus ei ihan vielä koputtele ovella.
        Mutta usko sinä persu siihen ettet kuole siihen alkoholiin, itsemurhaan, etkä metaboliseen oireyhtymään alta 70-kymppisenä. Ne on teidän matalaälyisten miesten yleisimmät kuolinsyyt, ja lähempänä sinua kuin luuletkaan.

        Johan pomppas! Persut ei ole mitään matalaälyisiä, toisinkuin te vihervassarit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä oo annettu ku vasta 3 valtaväestölle, joten kuolemattomuus ei ihan vielä koputtele ovella.
        Mutta usko sinä persu siihen ettet kuole siihen alkoholiin, itsemurhaan, etkä metaboliseen oireyhtymään alta 70-kymppisenä. Ne on teidän matalaälyisten miesten yleisimmät kuolinsyyt, ja lähempänä sinua kuin luuletkaan.

        Homojen itsemurhat ovat 45% korkeammalla kuin tavallisten ihmisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan pomppas! Persut ei ole mitään matalaälyisiä, toisinkuin te vihervassarit!

        Persut ovat korkeasti koulutettuja verrattuna noihin lökähousu kommunisteihin. Huutavat, räksyttävät, haukkuvat, suu vaahdossa.


    • Anonyymi

      Suomalaisten elämäntyyli on ekologisesti kestämätön. Jos kaikki maapallon ihmiset eläisivät kuten suomalaiset, tarvittaisiin neljä.maapalloa.

      Neljä koronarokotusta saanut tuttavani tuli juuri isäksi.. Milloin sinä tulet isäksi? Et koskaan.

    • Anonyymi

      Koronarokotuksista kieltäytynyeellä naapurillani on ollut kuukauden ajan hengenahdistusta ja kuumeilua. Tutkimuksia on tehty, onneksi mikään ei viittaa syöpään. Lääkäri epäilee aiemmin sairastetun koronan jälkitautia, ns. long covidia. Syksyllä naapurini oli pitkään kipeänä ja sängyn pohjalla mutta ei suostunut tekemään koronatestiä, koska joku oli uskotellut hänelle ettei sellaista tautia olekaan ja jos on niin ei se ole vaarallinen... Influenssa se tuskin oli koska sitä vastaan hänet on rokotettu.

      Minä säästyin koronalta koska otin rokotukset. Olen altistunut vaikka kuinka monta kertaa koronalle mm. työpaikallani ja tehnyt aina silloin testin. Joka kerta se on ollut negatiivinen.

      Eikös minun pitänyt kuolla heti rokotuksen jälkeen? Kun en kuollutkaan, salaliittoteorialaiset muuttivat puheitaan ja selittivät että kuolen vasta puolen vuoden päästä. Sitten kerrottiin että aika on vuosi. Ja seuraava informaatio oli että kaksi vuotta. Ja sitten sanottiin että kuolen toisen piikin jälkeen. Sitten lakattiin puhumasta kuolemisesta ja keksittiin tuo hölpötys hedelmättömyydestä. Ja kun rokotetut saavat lapsia. keksitään varmaan että ne lapset ovat hedelmättömiä.
      Kyllä te hurahtaneet jotain keksitte.

      Ensimmäisen rokotuksen saamisesta tulee kohta kolme vuotta täyteen, ja yhä vain olen hengissä. Sen jälkeen otin vielä toiset kolme. Ja olen terve kuin pukki..Päinvastoin kuin nolla piikkiä ottanut naapurini.

    • Anonyymi

      Persuja kannattavia naisia on vähemmän kuin miehiä. Eli onnea etsintään!

      • Anonyymi

        Naisia on muutenkin Tinderissä huomattavasti vähemmän kuin miehiä. Ja kun tilastollinen tosiasia on, että perussuomalaisten kannattajista enemmistö on miehiä, niin aloittajan voi tosiaan olla vaikea löytää persuja kannattavaa naisseuraa.


      • Anonyymi

        Thaimaastahan niitä emäntiä on perinteisesti tilattu.


    • Anonyymi

      ""Koronarokotuksista kieltäytynyeellä naapurillani on ollut kuukauden ajan hengenahdistusta ja kuumeilua. Tutkimuksia on tehty, onneksi mikään ei viittaa syöpään.""

      Lääkärit on sanoneet, että körönäpiikit aiheuttavat myös syöpää, verisuonitukoksia ja sydänongelmia, mutta yritätkö nyt selittää, että sairastettu korona aiheuttaa rokottamattomille syöpää:D?

    • Anonyymi

      ""Minä säästyin koronalta koska otin rokotukset.""

      Yritäppäs nyt paukapää sisäistää se asia, että körönäpiikki ei estä koronatartuntaa. Se on jo sataviiskytmiljoonaa kertaa selitetty tällä palstalla!

      • Anonyymi

        Yritäpäs paukapää käsittää että tällä palstalla voi "selittää" kaikenlaista, mutta niillä selityksillä ei ole mitään painoarvoa koska selittäjät eivät tiedä hölkäsen pöläystä niistä asioista joita ovat selittävinään. Onhan täällä "selitetty" sitäkin että kaikki komeat miehet ovat pahoja ja että Yh-äidit eivät voi saada parisuhdetta yms. muuta yhtä nerokasta ja paikkansapitävää.

        Rokotus suojasi minua koronatartunnalta. Olen ammatissa missä jouduin jatkuvasti altistumaan tartunnalle. Työkaverit saivat koronan, minä en. Minä en saanut koronaa. Mitenkäs sen selität?

        "Yritäpäs"muuten kirjoitetaan yhdellä p:llä. Tuo opetettiin jo neljännellä luokalla.


    • Anonyymi

      Oliskos persupojalla optinen harha? Persujen puoluetoimistoon mars.

    • Anonyymi

      ""Rokotus suojasi minua koronatartunnalta. Olen ammatissa missä jouduin jatkuvasti altistumaan tartunnalle. Työkaverit saivat koronan, minä en. Minä en saanut koronaa. Mitenkäs sen selität?""

      Sulla on pää täynnä päähänpinttymiä:D Alkuun kyllä luvattiin 95% suoja koronaa vastaan, mutta sen jälkeen maalitolppia on siirrelty-----> 75%----->50% ja sitten todettiin, että eihän koronarokotus suojaakaan mitään, eikä lääkefirmat edes testanneet suojatehoa. Sitten viimeisenä vedettiin hatusta, että täähän antaa suojan vakavaa tautimuotoa vastaan:D No, sekään ei taida pitää paikkansa:D

      Onko Kary Mullis tuttu? Kemian nobelisti ja PCR-testin kehittäjä. Entä onko Anthony Fauchi tuttu? Hän näet sanoi ettei PCR-testi missään tapauksessa sovellu virusten testaamiseen ja nyt sinä vauhkoat täällä PCR-testin luotettavuudesta:D

      • Anonyymi

        ""Työkaverit saivat koronan, minä en. Minä en saanut koronaa. Mitenkäs sen selität?""

        PCR-testit koronavirus diagnostiikassa eivät kerro yhtikäs mitään siitä onko henkilö sairastunut vai ei. Lisäksi PCR-testit ovat kyseenalaisia niiden aiheuttaman korkean riskin saada vääriä positiivisia. Testejä on manipuloitu että saataisiin tapauksien määrät 'keinotekoisesti' ylös.

        Sitten kun on paljon positiivisia, niin voidaan tuuttaa ihmisiin "rokote" joka ei kuitenkaan anna minkäänlaista suojaa vaan päinvastoin tappaa ihmiset syöpiin ja sydänkohtauksiin. Mistä luulet hurjan ylikuolleisuuden johtuvan?


      • Anonyymi

        Hölpöti pölpöti. Minä en saanut koronatartuntaa vaikka teen työtä jossa altistu koko ajan. Olen työssäni lähikontaktissa muiden kanssa. . Selitä miksi en saanut tartuntaa, jos syynä ei ollut rokotus? Mikä se syy sitten on?


      • Anonyymi

        "Alkuun kyllä luvattiin 95% suoja koronaa vastaan, mutta sen jälkeen maalitolppia on siirrelty-----> 75%----->50% ".

        Kysehän oli näissä tapauksissa eri virusmuodoista!!!!

        Ne reagoivat rokotukseen eri tavalla. Luulitko että koronavirus oli vuosina 2020-2023 koko ajan yksi ja sama? Luulitko että mikään virus (esim. flunssavirus) on aina samanlainen eikä muutu? Kun virus muuttuu, pitää kehittää uusia lääkkeitä ja uusia rokotuksia. Koronarokotusta tutkittiin, muutettiin ja kehitettiin koko ajan, koska virus muuttui koko ajan.

        Toiset koronavirusmuodot tarttuvat helpommin kuin toiset. Eri virusmuodot myös reagoivat rokotuksiin eri tavalla. Aluksi levinnyt virusmuoto ei tarttunut kovin helposti mutta oli vaarallinen.. Sittemmin virus muuntui helpommin tarttuvaksi.

        Viime syksynä levisi erittäin tarttuva mutta ei kovin vaarallinen muoto, se ei ollut juuri tavallista flunssaa kummempi. Sen vuoksi karanteenikin kesti viime syksynä vain viisi päivää. .

        Virukset muuntuvat. Flunssaviruksiakaan ei ole yksi vaan tuhansia. Influenssaviruskin muuttuu, ja siksi joka vuosi pitää ottaa uusi rokotus. Edellisvuotena saatu ei ole enää voimassa, ja vaikka olisikin, se ei tepsi uuteen virusmuotoon.

        Tämä koskee kaikkia vuruksia ja bakteereja, ne muuntuvat. Etkö tosiaan sitä tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Työkaverit saivat koronan, minä en. Minä en saanut koronaa. Mitenkäs sen selität?""

        PCR-testit koronavirus diagnostiikassa eivät kerro yhtikäs mitään siitä onko henkilö sairastunut vai ei. Lisäksi PCR-testit ovat kyseenalaisia niiden aiheuttaman korkean riskin saada vääriä positiivisia. Testejä on manipuloitu että saataisiin tapauksien määrät 'keinotekoisesti' ylös.

        Sitten kun on paljon positiivisia, niin voidaan tuuttaa ihmisiin "rokote" joka ei kuitenkaan anna minkäänlaista suojaa vaan päinvastoin tappaa ihmiset syöpiin ja sydänkohtauksiin. Mistä luulet hurjan ylikuolleisuuden johtuvan?

        Tein testit itse vasta viime vuonna. Sitä ennen kävin testauttamassa yhteensä kaksi kertaa. Koti testejä tein joka välissä, kun aina joku työkaveri oli koronassa. Kumma kun onnistuivat aina myymään kaupassa minulle niitä manipuloituja testejä...

        Miksi minulla on neljän rokotuksen.jälkeen terve sydän ja terveet keuhkot? Miksi olen koko ajan ollut terve kuin pukki?

        Mihin perustuu väitteesi että testejä o manipuloitu? Iltapuluissako niin sanottiin? Minä en muista moista mistään kuulleeni.


    • Anonyymi

      ""Kun virus muuttuu, pitää kehittää uusia lääkkeitä ja uusia rokotuksia.""

      Voi herranjestas mikä tampio! Siinä kun katsos on sellainen juttu, että rokotteet ei tehoa viruksiin, koska virukset muuttuvat liian nopeasti.

      Eli siis suomeksi: mikään rokote ei anna mihinkään virukseen 90% suojaa.

    • Anonyymi

      ""Hölpöti pölpöti. Minä en saanut koronatartuntaa vaikka teen työtä jossa altistu koko ajan. Olen työssäni lähikontaktissa muiden kanssa. Selitä miksi en saanut tartuntaa, jos syynä ei ollut rokotus? Mikä se syy sitten on?""

      Voi hemmetti! Mä en tiedä minkä takia kirjoittelen jatkuvasti ihmiselle joka ei ymmärrä lukemaansa!!

      SUOMEKSI: niillä sinun työkavereilla ei välttämättä edes ole ollut koronatartuntaa, koska PCR-testi ei ole luotettava ja antaa vääriä positiivisia testituloksia.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei testi ole luotettava? Työkavereilla oli yskää, nuhaa, päänsärkyä, kuumetta, lihassärkyä, väsymystä... Sinä väität että he olivat ihan terveitä? Mistä TIEDÄT ettei heillä ollut koronaa?

        Heillä oli korona koska testi näytti jokaisella plussaa ainakin kerran. Koronatesti on luotettava jos se antaa positiivisen tuloksen. On sen sijaan mahdollista että negatiivinen tulos on väärä: tartunta voi olla niin uusi tai niin lievä ettei se vielä näy tuloksessa. Sama juttu kuin raskaustestin kohdalla: jos se on positiivinen niin nainen on takuuvarmasti raskaana. On silti mahdollista (tosin epätodennäköistä) että hän on raskaana vaikka tulos olisi negatiivinen, jos raskaus on niin alussa ettei raskaushormonia ole vielä erittynyt kovin paljon. Ei se testi voi todentaa olematonta raskaushormonia. Kuten koronatesti ei voi löytää olematonta koronavirusta.


    • Anonyymi

      "Eli siis suomeksi: mikään rokote ei anna mihinkään virukseen 90% suojaa."

      Näin juuri. Minkä hemmetin takia pitäisi ottaa rokote virukseen kun virus on jo muuntunut kun rokote on lihaan tuutattu!

      Jos nuo rokotteet tehoaisi viruksiin, niin ei meillä olisi ollut flunssaa sataan vuoteen.

      Palstanainen elää jossain ihme illuusiossa, että jossain vaiheessa kehitetään rokote virukseen:D Ei. Voin kertoa, että sellaista ei koskaan tule.

      • Anonyymi

        Flunssarokotetta ei ole olemassa juuri siksi että niitä viruksia on satoja erilaisia. On mahdotonta rokottaa niitä kaikkia vastaan. Koronaviruksia ei ole satoja erilaisia.


      • Anonyymi

        " Minkä hemmetin takia pitäisi ottaa rokote virukseen kun virus on jo muuntunut kun rokote on lihaan tuutattu!"

        Ensimmäinen täällä mainittu jollain lailla.ymmärrettävä ja järkevä petuste olla ottamatta rokotusta.

        Kaikki muut perusteet ovat valhetta ja humpuukia. Rokote EI ole vaarallinen. Rokote EI aiheuta hedelmättömyyttä, sydänsairauksia eikä syöpää. Rokote EI sisällä mikrosirua. Rokote EI tapa ottajaansa vuoden, kahden vuoden tai viiden vuoden sisällä. Rokote EI ole pelkkää suolavettä. Rokote todellakin suojaa sekä tartunnalta että vakavalta tautimuodolta, joskaan ei sataprosenttisesti. Mikään rokote ei suojaa sataprosenttisesti. Mikään lääke tms. hoitomuoto mihinkään tautiin ei tehoa sataprosenttisen varmasti.

        Toinen järkevä syy viime syksynä olla ottamatta rokotetta olisi ollut ehkä se että tauti oli muuntunut niin lieväksi ettei siitä ollut hirveästi haittaa vaikka sen olisi saanutkin. Eräs tuttavani ei ottanut sen vuoksi enää neljättä. Se oli järkeen perustuva syy.

        Puheet hedelätttömyydestä yms. sen sijaan ovat paskapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flunssarokotetta ei ole olemassa juuri siksi että niitä viruksia on satoja erilaisia. On mahdotonta rokottaa niitä kaikkia vastaan. Koronaviruksia ei ole satoja erilaisia.

        Siis trollaatko vaan vai oletko oikeasti noin saakelin tyhmä?

        Just kirjoitit, että koronavirukset muuttuvat mut nyt elätkin siinä uskossa, että kyllä jossain vaiheessa koronavirukseen kehitetään rokote jonka suojateho on 100%.

        Jos nyt jotenkin pitää vääntää rautalangasta, niin rokotteet ei pysy perässä kun koronavirus muuttuu koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis trollaatko vaan vai oletko oikeasti noin saakelin tyhmä?

        Just kirjoitit, että koronavirukset muuttuvat mut nyt elätkin siinä uskossa, että kyllä jossain vaiheessa koronavirukseen kehitetään rokote jonka suojateho on 100%.

        Jos nyt jotenkin pitää vääntää rautalangasta, niin rokotteet ei pysy perässä kun koronavirus muuttuu koko ajan.

        Koronatauti ja flunssa ovat ihan eri tauteja. Niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        Flunssa ei ole koronatauti eikä koronaviruksen aiheuttama. Koronatauti ei ole flunssa.

        Flunssaviruksia on satoja, ellei tuhansia erilaisia, joten flunssaa vastaan ei voi kehittää rokotusta. Se rokotus toimisi vain jotain tiettyä virustyypit vastaan, ja siinä vaiheessa kun olisi kehitetty flunssarokotus tätä tiettyä flunssavirustyyppiä vastaan, sekin virus olisi muuttanut muotoaan.

        Koronavirus ei ole muuttunut yhtä nopeasti eikä siitä ole olemassa tuhansia variantteja. Joten sitä vastaan on onnistuttu kehittämään rokotus. Eri asia on että pandemia on melkein ohi. Koronatautia esiintyy edelleen, mutta nyt se on muuttunut aika harmittomaksi jutuksi. Jotkut tuttavani jotka saivat sen vähän aikaa sitten kertoivat ettei se ollut sen kummempaa kuin että nokka vähän vuoti ja kurkku oli pari päivää kipeä. Tosin nämä ihmiset oli rokotettu, joten siitäkin ehkä johtui että tauti tuli lievänä.

        ” elätkin siinä uskossa, että kyllä jossain vaiheessa koronavirukseen kehitetään rokote jonka suojateho on 100%.”

        Mitä höpötät? En ole kirjoittanut mitään tällaista! Sanoin ihan päinvastoin. Sanoin ettei mikään rokotus anna sataprosenttista suojaa! Ja puhuin etikseen flunssasta ja koronataudista. Ne EIVÄT ole sama tauti.


      • Anonyymi

        ”Jos nuo rokotteet tehoaisi viruksiin, niin ei meillä olisi ollut flunssaa sataan vuoteen.”

        Löytyykö vielä joku joka ei tiedä mikä on koronataudin ja flunssan ero? Etkö tosiaankaan tiedä edes sitä ettei flunssa ole yhtä kuin korona? Luuletko että se mitä anotaan koronaviruksesta pätee myös flunssaan?

        Ne ovat tauteina yhtä kaukana toisistaan kuin syöpä ja infarkti.

        Sitä paitsi. Kyllä jotain tiettyä flunssavirusta vastaan voidaan kehittää rokotus, mutta siinä ei ole mitään järkeä. Käytännössä ei se hyödytä, kun samassa kaupungissa voi yhtä aikaa jyllätä vaikka 20 eri flunssavirusta, eikä se rokotus tepsisi kuin yhteen niistä mutta ei muihin 19:ään. Ei siis mitään järkeä yrittää kehittää flunssarokotusta.


    • Anonyymi

      ""Kaikki muut perusteet ovat valhetta ja humpuukia. Rokote EI ole vaarallinen.""

      Oliko sikapiikki vaarallinen? Jos ei, niin minkä takia monet saivat sikapiikistä narkolepsian ja korvauksia?

      Miten sikapiikki ja koronapiikki eroavat toisistaan? Minkä takia pidät koronapiikkiä niin turvallisena? Sinuna opiskelisin ennen kuin tulen suoltamaan tuollaista skeidaa tänne! Mitään et tiedä mutta joku kummallinen tarve päteä asioista.

      Minkä takia koronapiikin haittavastuista on puhuttu ja minkä takia lääkefirmat on vapautettu haittavastuista? Minkä takia lääkefirmat pitää vapauttaa haittavastuista kerta haittoja ei sinun mielestä tule?

      Sylettää lukea tuollaisen ihmisen kommentteja!

      • Anonyymi

        Miten sikapiikki ja koronapiikki eroavat toisistaan? ”

        Teollistaloudellinen vai etkö tosiaan tiedä?

        Sikainfluenssarokotuksen ja Koronarokotusvaraus eroavat toisistaan koska suojaavat eri tauteja vastaan. Kuten poliorokotus ja jäykkäkourustusrokotus eroavat toisistaan.

        Ymmärrän sen että joku ei ota Koronarokotusta koska hän epäilee ettei aiemmin kehitetty rokotus tepsi kun virus muuntuu. Senkin perusteen ymmärrän ettei koronatauti ole enää kovin vaarallinen.

        Nuo ovat järkeviä syitä koska ne perustuvat tosiasioihin.

        Sen sijaan kun joku perustelee rokotuksesta kieltäytymisen sillä että se muka aiheuttaa hedelmättömyyttä, syöpää tai sydäntaudin tai siihen piilotettu mikrosiru, niin sellainen ihminen on NOLO.

        Jos vallanpitäjän tarkoitus on tappaa ihmiset, niin näppärämmin se käy pommeilla ja muilla aseilla. Venäläisetkin eivät vieneet Ukrainaan koronarokotuksia vaan pudottavat pommeja. Se on tehokkaampi keino tappaa.


    • Anonyymi

      ""Puheet hedelmättömyydestä yms. sen sijaan ovat paskapuhetta.""

      Siivoojana tai muussa paska ammatissa jättäisin tämän asian pohdiskelun viisaammille.

      • Anonyymi

        Sinulla on kristallipallo hallussasi jos pystyt nettikirjoittelun perusteella päättelemään kirjoittajan ammatin.

        Olen hyvin todennäköisesti koulutetumpi ja sivistyneempi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kristallipallo hallussasi jos pystyt nettikirjoittelun perusteella päättelemään kirjoittajan ammatin.

        Olen hyvin todennäköisesti koulutetumpi ja sivistyneempi kuin sinä.

        Mitä sitten vaikka olisitkin koulutetumpi? Eihän se takaa, että olet fiksumpi:D En kyllä yhtään ihmettele, että koulutus on sinulle ainoa fiksuuden mittari.

        Virallisten tilastojen (Esim. VAERS Yhdysvalloissa) mukaan ns. koronarokotteisiin on kuollut enemmän ihmisiä, kuin koko rokotteiden historiassa kaikkiin muihin rokotteisiin yhteensä, ja jopa kolminkertaisesti. Nuhajuttu ei muuten ole terveelle ihmiselle mitenkään vaarallinen, mutta nuo geeniterapia-injektiot (ns. Koronarokotteet) tosiaan ovat vaarallisia. Ja sisältävät aineita, joita on hyvin vaikeaa saada elimistöstä pois koskaan. Piikkiproteiiniteknologia, jota ns. koronarokotteissa on käytetty ei sovellu terveyden hoitoon tai sairauksien ehkäisyyn yleisellä tasolla, ei ollenkaan.

        Kaipaan edelleen vastausta miten koronarokote on niin turvallinen. Sikapiikki ei ollut turvallinen, mutta miten nyt yht`äkkiä geeniterapia koronarokote on niin turvallinen kuten aikaisemmin väitit?

        Fimea päivitti maaliskuussa 2022 koronarokotteen haittavaikutusilmoitustietojaan. Vakavia haittailmoituksia oli jo lähes 6000. Ilmoituksia yhteensä noin 26.500 kpl. Silloin "tarkempaa käsittelyä odottavia ei-vakavia koronarokoteilmoituksia on noin 17 700"

        MITEN VOIT VÄITTÄÄ KORONAROKOTETTA TURVALLISEKSI?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka olisitkin koulutetumpi? Eihän se takaa, että olet fiksumpi:D En kyllä yhtään ihmettele, että koulutus on sinulle ainoa fiksuuden mittari.

        Virallisten tilastojen (Esim. VAERS Yhdysvalloissa) mukaan ns. koronarokotteisiin on kuollut enemmän ihmisiä, kuin koko rokotteiden historiassa kaikkiin muihin rokotteisiin yhteensä, ja jopa kolminkertaisesti. Nuhajuttu ei muuten ole terveelle ihmiselle mitenkään vaarallinen, mutta nuo geeniterapia-injektiot (ns. Koronarokotteet) tosiaan ovat vaarallisia. Ja sisältävät aineita, joita on hyvin vaikeaa saada elimistöstä pois koskaan. Piikkiproteiiniteknologia, jota ns. koronarokotteissa on käytetty ei sovellu terveyden hoitoon tai sairauksien ehkäisyyn yleisellä tasolla, ei ollenkaan.

        Kaipaan edelleen vastausta miten koronarokote on niin turvallinen. Sikapiikki ei ollut turvallinen, mutta miten nyt yht`äkkiä geeniterapia koronarokote on niin turvallinen kuten aikaisemmin väitit?

        Fimea päivitti maaliskuussa 2022 koronarokotteen haittavaikutusilmoitustietojaan. Vakavia haittailmoituksia oli jo lähes 6000. Ilmoituksia yhteensä noin 26.500 kpl. Silloin "tarkempaa käsittelyä odottavia ei-vakavia koronarokoteilmoituksia on noin 17 700"

        MITEN VOIT VÄITTÄÄ KORONAROKOTETTA TURVALLISEKSI?

        Perustelet väitettäsi koronarokotuksen vaarallisuudesta sillä että sikainfluenssarokote aiheutti muutamalle ihmiselle narkolepsiaa. Voi hyvä luoja! Ne ovat KAKSI IHAN ERI rokotusta. Koronarokotus ei ole sama kuin sikainfluenssarokote.

        Sanot että koronarokotus on aiheuttanut enemmän haittoja kuin mikään muu rokotus. Tiedätkö kuinka monta koronarokotetta maailmassa on viimeisten kolmen vuoden aikana annettu? Enemmän kuin kaikkia rokotteita yhteensä koko ihmiskunnan historiassa. Suhteuta sitä siihen. Suhteessa annettujen rokotusten määrään koronarokotuksesta on aiheutunut VÄHEMMÄN haittavaikutuksia kuin mistään muusta rokotuksesta.



        ”Fimea päivitti maaliskuussa 2022 koronarokotteen haittavaikutusilmoitustietojaan. Vakavia haittailmoituksia oli jo lähes 6000. ”

        Ilmoituksia tuli paljon koska Fimea pyytämällä pyysi ihmisiä kertomaan mahdollisista haittavaikutuksista! Iistä ilmoituksia pyydettiin tekemään. Tottahan niitä silloin tulikin! Ei sellaista pyyntöä ole esitetty minkään muun rokotuksen kohdalla. 26 000 ilmoitusta, ja piikkejä annettu yli 10 miljoonaa. Onko tuo hirveän paljon?

        Vakavia haittoja - höpö höpö. Ihmiset saivat itse määritellä onko haittavaikutus vakava. Jotkut ilmoittivat vakavaksi haittavaikutukseksi että rokotuksen jälkeen illalla särki päätä.

        Ja suhteuta tosiaan tuota ilmoitusten määrää annettujen rokotusten määrään. Niitä annettiin paljon enemmän kuin Suomessa on asukkaita, koska yli 90% otti rokotuksen, ja useimmat ottivat kaksi tai kolme rokotusta .

        Minua on rokotettu lapsesta saakka kaikkia mahdollisia trooppisia yms. tauteja vastaan, koska perheemme matkusteli paljon ja asui ulkomailla isäni työn vuoksi. Olen saanut joistakin rokotuksista kuumetta, lihassärkyä, pahoinvointia yms. haittavaikutuksia. Koronarokotuksista ei tullut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka olisitkin koulutetumpi? Eihän se takaa, että olet fiksumpi:D En kyllä yhtään ihmettele, että koulutus on sinulle ainoa fiksuuden mittari.

        Virallisten tilastojen (Esim. VAERS Yhdysvalloissa) mukaan ns. koronarokotteisiin on kuollut enemmän ihmisiä, kuin koko rokotteiden historiassa kaikkiin muihin rokotteisiin yhteensä, ja jopa kolminkertaisesti. Nuhajuttu ei muuten ole terveelle ihmiselle mitenkään vaarallinen, mutta nuo geeniterapia-injektiot (ns. Koronarokotteet) tosiaan ovat vaarallisia. Ja sisältävät aineita, joita on hyvin vaikeaa saada elimistöstä pois koskaan. Piikkiproteiiniteknologia, jota ns. koronarokotteissa on käytetty ei sovellu terveyden hoitoon tai sairauksien ehkäisyyn yleisellä tasolla, ei ollenkaan.

        Kaipaan edelleen vastausta miten koronarokote on niin turvallinen. Sikapiikki ei ollut turvallinen, mutta miten nyt yht`äkkiä geeniterapia koronarokote on niin turvallinen kuten aikaisemmin väitit?

        Fimea päivitti maaliskuussa 2022 koronarokotteen haittavaikutusilmoitustietojaan. Vakavia haittailmoituksia oli jo lähes 6000. Ilmoituksia yhteensä noin 26.500 kpl. Silloin "tarkempaa käsittelyä odottavia ei-vakavia koronarokoteilmoituksia on noin 17 700"

        MITEN VOIT VÄITTÄÄ KORONAROKOTETTA TURVALLISEKSI?

        ”Vakavia haittailmoituksia oli jo lähes 6000. Ilmoituksia yhteensä noin 26.500 kpl."

        Sanoin aiemmassa viestissäni että rokotuksia on annettu Suomessa yhteensä yli 10 miljoonaa. Kävin tarkistamassa asian ja totesin että olin arvioinut sen reilusti alakanttiin. Oikea luku on yli 17 miljoonaa. Tarkka luku on 17 731 423. Siis yli 17 miljoonaa rokotusta 5,5-miljoonaiselle kansalle.

        26500 ilmoitusta haittavaikutuksista, ja rokotuksia annettu yli 17 miljoonaa. Siis 0,15%:ssa tapauksista aiheutunut haittavaikutuksia. Se on todella vähän. Lähes kaikki hoitomuodot, lääkkeet yms. sairaanhoidon toimenpiteet aiheuttavat paljon useammin haittavaikutuksia kuin 0,15%:ssa tapauksista. Synnyttäminenkin on vaarallisempaa kuin koronarokotuksen ottaminen, ja silti on äärimmäisen harvinaista että nainen kuolisi Suomess synnytykseen.

        6 000 vakavaksi ilmoitettua, se on rokotuksista 0,03%. Siis kolme promillea. Ja siinäkin määrässä on otettava huomioon että ilmoittaja sai itse määritellä onko haitta ollut vakava. Jotkut ilmoittivat päänsäryn tai nenän vuotamisen vakavaksi haittavaikutukseksi.

        Toistan: järkeviä perusteluja kieltäytyä rokotuksista ovat se että 1. virus muuntuu eikä rokotuksen kehittäminen ehkä pysy perässä, tai että 2. epidemia alkaa olla ohi ja virus on nykyään aika harmiton eikä todennäköisesti sairastuta pahasti vaikka taudin aiheuttaisikin. Senkin ymmärrän, että joku epäilee rokotuksen tehoa.


        Sen sijaan puheet että rokotus tappaa vuoden, kahden tai viiden sisässä, aiheuttaa syöpää ja hedelmättömyyttä tai että rokotteeseen on piilotettu mikrosiru ovat juttua ja suttua. Samoin väite että rokotusohjelman tarkoituksena on kansanmurha. Pommit ja luodit tekevät saman asian tehokkaammin, kuten Ukrainassa on nähty.

        Epäilyt rokotteen tehokkuudesta ja/tai tarpeellisuudesta ovat ymmärrettävää puhetta. Puheet rokotteen vaarallisuudesta ovat naurettavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vakavia haittailmoituksia oli jo lähes 6000. Ilmoituksia yhteensä noin 26.500 kpl."

        Sanoin aiemmassa viestissäni että rokotuksia on annettu Suomessa yhteensä yli 10 miljoonaa. Kävin tarkistamassa asian ja totesin että olin arvioinut sen reilusti alakanttiin. Oikea luku on yli 17 miljoonaa. Tarkka luku on 17 731 423. Siis yli 17 miljoonaa rokotusta 5,5-miljoonaiselle kansalle.

        26500 ilmoitusta haittavaikutuksista, ja rokotuksia annettu yli 17 miljoonaa. Siis 0,15%:ssa tapauksista aiheutunut haittavaikutuksia. Se on todella vähän. Lähes kaikki hoitomuodot, lääkkeet yms. sairaanhoidon toimenpiteet aiheuttavat paljon useammin haittavaikutuksia kuin 0,15%:ssa tapauksista. Synnyttäminenkin on vaarallisempaa kuin koronarokotuksen ottaminen, ja silti on äärimmäisen harvinaista että nainen kuolisi Suomess synnytykseen.

        6 000 vakavaksi ilmoitettua, se on rokotuksista 0,03%. Siis kolme promillea. Ja siinäkin määrässä on otettava huomioon että ilmoittaja sai itse määritellä onko haitta ollut vakava. Jotkut ilmoittivat päänsäryn tai nenän vuotamisen vakavaksi haittavaikutukseksi.

        Toistan: järkeviä perusteluja kieltäytyä rokotuksista ovat se että 1. virus muuntuu eikä rokotuksen kehittäminen ehkä pysy perässä, tai että 2. epidemia alkaa olla ohi ja virus on nykyään aika harmiton eikä todennäköisesti sairastuta pahasti vaikka taudin aiheuttaisikin. Senkin ymmärrän, että joku epäilee rokotuksen tehoa.


        Sen sijaan puheet että rokotus tappaa vuoden, kahden tai viiden sisässä, aiheuttaa syöpää ja hedelmättömyyttä tai että rokotteeseen on piilotettu mikrosiru ovat juttua ja suttua. Samoin väite että rokotusohjelman tarkoituksena on kansanmurha. Pommit ja luodit tekevät saman asian tehokkaammin, kuten Ukrainassa on nähty.

        Epäilyt rokotteen tehokkuudesta ja/tai tarpeellisuudesta ovat ymmärrettävää puhetta. Puheet rokotteen vaarallisuudesta ovat naurettavia.

        Suomi on yksi maailman turvallisimmista maista synnyttää. Se, että nainen kuolee synnytykseen, on niin harvinaista ja epätodennäköistä ettei sitä tarvitse ottaa huomioon. Riski on niin minimaalinen että käytännössä se on nolla. Silti synnytykseen kuoleminen on Suomessa todennäköisempää kuin koronarokotuksen kuoleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelet väitettäsi koronarokotuksen vaarallisuudesta sillä että sikainfluenssarokote aiheutti muutamalle ihmiselle narkolepsiaa. Voi hyvä luoja! Ne ovat KAKSI IHAN ERI rokotusta. Koronarokotus ei ole sama kuin sikainfluenssarokote.

        Sanot että koronarokotus on aiheuttanut enemmän haittoja kuin mikään muu rokotus. Tiedätkö kuinka monta koronarokotetta maailmassa on viimeisten kolmen vuoden aikana annettu? Enemmän kuin kaikkia rokotteita yhteensä koko ihmiskunnan historiassa. Suhteuta sitä siihen. Suhteessa annettujen rokotusten määrään koronarokotuksesta on aiheutunut VÄHEMMÄN haittavaikutuksia kuin mistään muusta rokotuksesta.



        ”Fimea päivitti maaliskuussa 2022 koronarokotteen haittavaikutusilmoitustietojaan. Vakavia haittailmoituksia oli jo lähes 6000. ”

        Ilmoituksia tuli paljon koska Fimea pyytämällä pyysi ihmisiä kertomaan mahdollisista haittavaikutuksista! Iistä ilmoituksia pyydettiin tekemään. Tottahan niitä silloin tulikin! Ei sellaista pyyntöä ole esitetty minkään muun rokotuksen kohdalla. 26 000 ilmoitusta, ja piikkejä annettu yli 10 miljoonaa. Onko tuo hirveän paljon?

        Vakavia haittoja - höpö höpö. Ihmiset saivat itse määritellä onko haittavaikutus vakava. Jotkut ilmoittivat vakavaksi haittavaikutukseksi että rokotuksen jälkeen illalla särki päätä.

        Ja suhteuta tosiaan tuota ilmoitusten määrää annettujen rokotusten määrään. Niitä annettiin paljon enemmän kuin Suomessa on asukkaita, koska yli 90% otti rokotuksen, ja useimmat ottivat kaksi tai kolme rokotusta .

        Minua on rokotettu lapsesta saakka kaikkia mahdollisia trooppisia yms. tauteja vastaan, koska perheemme matkusteli paljon ja asui ulkomailla isäni työn vuoksi. Olen saanut joistakin rokotuksista kuumetta, lihassärkyä, pahoinvointia yms. haittavaikutuksia. Koronarokotuksista ei tullut mitään.

        Ihmetyttää tämä koronarokotteen trollaus ja lobbaaminen. Krista Kiuru on muutenkin rikollinen sosialistipoliitikko, kuten pääministeriksi rikoksella saatu Sanna Marin. Pandemia oli osin tekaistu liioiteltu hätävarjelun sotalain mukainen toimintakokonaisuus myös Suomessa. Koronavirus on jo menneisyyttä maaliskuussa 2023.

        Mitä merkitystä rokottamisilla on, jos asia ei enää ole ajankohtainen? Alan asiantuntija itse kävi juuri mediassa puhumassa aiheesta, sanoi lisärokotteiden oleva kokonaan turhia. Hän sanoo, että sairaalat eivät käytä enää suojamaskejakaan, ellei joku potilas psyykkisistä syistään niitä vaadi. Helsingissä liikkuessa 1 tuhannesta vastaantulijasta pitää maskia,

        Koronarokotteen hirvittävin ongelma on sen epäluotettavuus. Se tutkittiin huonosti. Se on aiheuttanut vakavan vaaran monille ihmisille. Sitä on turhaa kehua. Ylilääkärin mukaan turhaan rokottamiseen ei pidä ryhtyä! Vanhoilla rokotteilla ja nykyisillä pandemiarokotteilla on eroavaisuutta.

        Kuulun joukkoon jota ei rokotettu. Olen terve.

        Olemmeko me aikuiset kriittiset nyt jollakin tavalla maalitettavia, syypäitä johonkin? Olen aina huolehtinut hygieniasta ja teen sen jatkossakin. En vain siedä sitä, että sosialistit sensuroivat Suomesta kaikki eriävät mielipiteet. Pitäkää rokoteuskovaiset ja kulttinne.


    • Anonyymi

      Rokotusvastaisten miesten on vaikea päästä trefffeille. Useimmat naiset eivät jaksa jutella salaliittoteoriahömppään uskovien sekopäiden kanssa. Sama koskee miehiä jotka kiistävät ilmastonmuutoksen. Ufoihin ja horoskooppeihin ja joulupukkiin uskovia aikuisiakaan ei jaksa.

      • Anonyymi

        Kova tyttö oot vetämään mutkat suoriksi, koska kukaan ei ole kieltänyt ilmastonmuutosta vaan kirjoittanut, että suomi lappaa ilmastohömpän nimissä rahaa EU:lle enemmän kuin pitäisi, eikä kukaan ole myöskään kirjoittanut mistään rokotteiden mukana tulevista mikrosiruista. Se, että kertoo rokotteista tulevan haittoja, ei tarkoita, että uskoo rokotteiden mukana tulevaan mikrosiruun. Nuo on sinun omassa pienessä päässäsi kehitettyjä juttuja.


    • Anonyymi

      ""Sen sijaan puheet että rokotus tappaa vuoden, kahden tai viiden sisässä, aiheuttaa syöpää ja hedelmättömyyttä""

      Mistäs sinä tiedät mitä koronarokote aiheuttaa? Et niin mistään. On vaan niin kova tarve päteä ja vaikea myöntää asioita kun olet ne perkeleen piikit ottanut!

      Sitten lässytät miten vain pieni osa on saanut haittavaikutuksia koronarokotteesta. Kuinkohan monta ihmistä suomessa onkaan, jotka on kuollut koronapiikkiin + ne joilla on hattoja koronarokotteesta, mutta eivät ole tehneet haittavaikutusilmoitusta.

      Monet kuolevat sydänkohtauksiin ja heidät laitetaan monttuun kuolinsyynä sydänkohtaus vaikka rokote on sydänkohtauksen aiheuttaja. Ruumiinavauksia ei tehdä, kuolleet heitetään monttuun ja multaa päälle että totuus ei paljastuisi.

      • Anonyymi

        Ilman rokotetta ruumiskasat olisivat olleet erittäin suurella todennäköisyydellä vielä isommat. Mutta eihä se teitä "naturisteja" haittaa. Luonnonmukaista olisi, ainakin, isolla kädellä moinen siivous ihmisistä. Tuskin sinäkään siinä olisit enää vinkumassa, ellei muiden rokotteen ottaneiden laumasuoja olisi sinuakin suojannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman rokotetta ruumiskasat olisivat olleet erittäin suurella todennäköisyydellä vielä isommat. Mutta eihä se teitä "naturisteja" haittaa. Luonnonmukaista olisi, ainakin, isolla kädellä moinen siivous ihmisistä. Tuskin sinäkään siinä olisit enää vinkumassa, ellei muiden rokotteen ottaneiden laumasuoja olisi sinuakin suojannut.

        Haha. 90% on koronarokotettu ja suomessa on hurjaa ylikuolleisuutta.

        Kun 90% on koronarokotettu ja meillä on lievempi variantti, niin kaiken järjen mukaan kuolleisuuden pitäisi laskea, mutta kuolleisuus on jyrkässä nousussa.

        Voit tietysti ostaa sen selityksen, että suomen väestö on juuri tänä vuonna niin ikääntynyt:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. 90% on koronarokotettu ja suomessa on hurjaa ylikuolleisuutta.

        Kun 90% on koronarokotettu ja meillä on lievempi variantti, niin kaiken järjen mukaan kuolleisuuden pitäisi laskea, mutta kuolleisuus on jyrkässä nousussa.

        Voit tietysti ostaa sen selityksen, että suomen väestö on juuri tänä vuonna niin ikääntynyt:D

        Hurja ylikuolleisuus? Kuolleisuus jyrkässä nousussa???! Mihin nuo
        väitteet perustuvat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurja ylikuolleisuus? Kuolleisuus jyrkässä nousussa???! Mihin nuo
        väitteet perustuvat?

        Mutuiluun, niin kuin näiden foliohattuilijoiden aina.


    • Anonyymi

      ""Tuskin sinäkään siinä olisit enää vinkumassa, ellei muiden rokotteen ottaneiden laumasuoja olisi sinuakin suojannut.""

      Palasit taas keskustelussa lähtöpisteeseen. On se kyllä kumma miten sinun kanssa pitää vatvoa samoja jo käytyjä asioita monta kertaa uudestaan ja uudestaan. Aikaisemmin sinulle selitettiin jo, että koronarokote ei anna minkäänlaista suojaa eli rokottaminen oli turhaa.

      Niin kyllä uskoteltiin, että rokote antaa jopa 95% suojan, mutta se oli paskapuhetta ja sinua huijattiin.

      • Anonyymi

        Keskustelet useamman kirjoittajan kanssa. Luulet että vain yhden ainoa.


      • Anonyymi

        Koronarokote antaa suojaa. Vaikka kuinka muuta jankkaat. Jankkaamista jota kutsut ”selittämiseksi” ei muuta tosiasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote antaa suojaa. Vaikka kuinka muuta jankkaat. Jankkaamista jota kutsut ”selittämiseksi” ei muuta tosiasioita.

        Ensimmäisenä luvataan jopa 95% suoja koronaa vastaan

        Sitten se suoja koronaa vastaan vaihtuukin 75%

        Sitten suoja koronaa vastaan vaihtuu 50%

        Sitten todetaankin, että eihän tää perkele suojaakaan yhtään mitään ja sanotaan, että eihän me edes testattu koronarokotteen suojatehoa

        Sitten vedetään kaninhatusta kun ei enää muuta keksitä, että koronarokote suojaa vakavaa tautimuotoa vastaan.

        Ihmisiä kustiin 3-4 kertaa kunnolla silmään kunnes kaninhatusta vedettiin "koronarokote antaa suojaa vakavaa tautimuotoa vastaan" ja nämä ihmiset joita kustiin 3-4 kertaa silmään uskovat edelleen rokotevalmistajien juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisenä luvataan jopa 95% suoja koronaa vastaan

        Sitten se suoja koronaa vastaan vaihtuukin 75%

        Sitten suoja koronaa vastaan vaihtuu 50%

        Sitten todetaankin, että eihän tää perkele suojaakaan yhtään mitään ja sanotaan, että eihän me edes testattu koronarokotteen suojatehoa

        Sitten vedetään kaninhatusta kun ei enää muuta keksitä, että koronarokote suojaa vakavaa tautimuotoa vastaan.

        Ihmisiä kustiin 3-4 kertaa kunnolla silmään kunnes kaninhatusta vedettiin "koronarokote antaa suojaa vakavaa tautimuotoa vastaan" ja nämä ihmiset joita kustiin 3-4 kertaa silmään uskovat edelleen rokotevalmistajien juttuja.

        Kyse on eri virusmuodosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on eri virusmuodosta.

        Näin pöntön kanssa en ole koskaan keskustellut:D

        Kyse on eri virusmuodosta joo, mutta yritä nyt sisäistää se, että virustautiin ei ole olemassa rokotetta ja vaikka rokote keksittäisiin, niin se ei pysy perässä kun virus on jo muuttunut eli toisin sanoen: rokote ei tehoa.

        Tämäkin asia käytiin jo ylempänä läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisenä luvataan jopa 95% suoja koronaa vastaan

        Sitten se suoja koronaa vastaan vaihtuukin 75%

        Sitten suoja koronaa vastaan vaihtuu 50%

        Sitten todetaankin, että eihän tää perkele suojaakaan yhtään mitään ja sanotaan, että eihän me edes testattu koronarokotteen suojatehoa

        Sitten vedetään kaninhatusta kun ei enää muuta keksitä, että koronarokote suojaa vakavaa tautimuotoa vastaan.

        Ihmisiä kustiin 3-4 kertaa kunnolla silmään kunnes kaninhatusta vedettiin "koronarokote antaa suojaa vakavaa tautimuotoa vastaan" ja nämä ihmiset joita kustiin 3-4 kertaa silmään uskovat edelleen rokotevalmistajien juttuja.

        Suuret rokotevalmistajat tekivät vain rahaa uusintarokotteilla. Suomen ylin virusoppinut lääkäri juuri puhui asioista, selvitti lisärokotteiden tarpeettomuuden.

        Vasta vähän aikaa pandemiarokotusten aloittamisesta Suomen medioissa keskusteltiin VAIKUTUSAIKOJEN epäluotettavuudesta. Alkuun rokotetut kuvittelivat, että virusrokote antaa jopa elinikäisen suojan. Koska virustauteja on montaa erilaista, koettiin rokotuksen kuitenkin auttavan estämään juuri kyseisen Covid-19 sairauden synnyn.

        Seuraavassa vaiheessa annettiin lausuma, jonka mukaan vaikutusaika olikin vain joitakin kuukausia. Siihen saattoi vaikuttaa osaltaan parantavasti jo sairastettu Covid-19.

        Ihmisiä joilla oli 5 tai useampia rokotteita alkoi kuitenkin kuolla ulkomailla.

        Lopuksi sairaanhoito perusteli rokotukset sillä, että kansalaiset eivät niiden ansiosta sairastuisi virustaudin vakavaan muotoon, tauti jäisi lieväksi. Rahaa poltettiin törkeät määrät. Suomen sairaanhoito on nyt ennen näkemättömissä vaikeuksissa. Lapsia joudutaan lähettämään leikkauksiin (muista syistä kuin virustaudin vuoksi) ulkomaille.

        — Itselläni ei ole ainoatakaan rokotusta. Olen terve. En ota kyseistä rokotusta.

        Annettaisiko jo rauha kaikille pelästyneille? Koimme kansana äärimmäisen stressiajan. Jokainen yritti parhaansa. Ihmisiä menehtyi, ihmisiä parani. Unohdetaan koko pelottava lähihistorian taoahtuma. Pestään yhä kädet. Hyvää kevään odotusta kaikille!


    • Anonyymi

      MRNA geeniterapia tuotteiden surulliset seuraukset plus että noin 30v ihmiset saa aivoverenvuotoja, syöpää, sydänkohtauksia tai alzheimer dementian ja tiedän sairaanhoitajana että nämä eivät ole nuorten ihmisten sairauksia vaan ne tulivat näitten tappopiikkien jälkeen.

      Katsokaa itse tilastoja: 13 000 ylimääräistä kuolemaa korona-rokotusten alettua.
      Viimeksi on ollut niin monta kuollutta joskus 1800- luvulla suurina nälkävuosina eli siihen oli jokin erityinen syy, koska suuriin poikkeamiin tilastoissa on aina jokin syy.
      Myös reilusti yli 4300 vauvaa on syntynyt vähemmän koronapiikkien jälkeen Suomessa.

      Valitettavasti on myöskin huikea määrä ennennäkemättömiä vauvojen epämuodostumia korona-piikkien alettua, josta on olemassa viralliset tilastot.

      Kuka on vastuussa Suomen kansalaisten murhaamisesta, sairastelusta ja kärsimyksistä ja lasten menetyksistä?

      Suurin osa kuolleista ovat tämän maan rakentaneet vanhukset sodan jälkeen joille väkisin annettiin nuo piikit vartijoitten kera kaikissa vanhainkodeissa, missä kuoli noin 2/3 osaa vanhuksista ja kukaan ei tätä selvittele.

      • Anonyymi

        Höpön löpön. MV-lehti taitaa olla tietolähteesi.


    • Anonyymi

      Videossani käsittelen Järjen Ääni ry:n kotisivuilla julkaistun laajan kirjoituksen ylikuolleisuudesta ja vauvakadosta Suomessa vuonna 2022. Tekniikan tohtori Markko Hämäläinen on kirjoittanut äärimmäisen laajan ja hyvin lähteistetyn artikkelin aiheesta. Löysin tämän kirjoituksen pitkäaikaisen europarlamentaarikkomme Eija-Riitta Korholan kautta.

      Ylikuolleisuudessa ja vauvakadossa voidaan nähdä kummallisia aikayhteyksiä, joita voivat selittää psykologis-sosiaaliset syyt tai lääketieteellis-fysiologiset syyt. Hämäläinen perää kirjoituksessaan laajaa selvitystä:

      "Selvitystyötä varten tarvitsisimme aidosti riippumattomia asiantuntijoita. Sellaisia, jotka eivät ole olleet mukana päättämässä toimista, joilla ei ole sidoksia lääketeollisuuteen, ja jotka perustavat lausuntonsa riippumattomasti tuotettuun ja julkisesti saatavilla olevaan tutkimusaineistoon."

      https://www.youtube.com/watch?v=eq3FpjFP7hU

      • Anonyymi

        Tekniikan tohtori ei ole terveydenhoidon asiantuntija. On ihan sama mitä hän kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Rokotusvastaisten miesten on vaikea löytää naisseuraa. Suurin osa naisista on sitä mieltä että puhut palturia. Mutta etsi, etsi. Ja odota kieli pitkällä sitä päivää jolloin rokotetut ovat muka hedelmättömiä ja spermasi on arvotavaraa. Sitä päivää ei tule.

    • Anonyymi

      ""Höpön löpön. MV-lehti taitaa olla tietolähteesi.""

      Onko Fimea tai VAERS luotettavia, vai onko nekin jo Putinin hallussa? Sehän nyt on käynyt selväksi, että sinulle ainoa virallinen totuus löytyy iltapuluista, koska niissähän ei kirjoiteta koronarokotehaitoista:D

      • Anonyymi

        En edes tiedä mitä ovat nämä mainitsemasi iltapulut. Mistä voinet päätellä etten sellaista lue.


    • Anonyymi

      - Terve työikäinen ihminen vuosi sitten ambulanssilla suoraan 2. piikin antamisen jälkeen TAYS neurologialle; kasvot ja puolet kehosta tunnottomana. Pari kuuukautta rokottamisen jälkeen koko keho täyteen ihottumaa. 4 kk piikeistä korona; tunnottomuus ja kaikki oireet paheni, ei pystynyt tunnistamaan toista puolta kehosta lainkaan, puhuminen vaikeaa, "long covid-oireet", sydänoireet, silmissä jatkuva tulehdus. Diagnoosi nyt rokotehaitta, long-covid infektion ja rokottamisen seurauksena. Mistään ei ole saanut selkeää apua. Sairasloma jatkuu, ei työkyinen. Voimat loppuu...

      - Lähihoitaja kotihoidossa: rokotteesta noin viikon päätä pohje kipu ja kova turvotus; päivystyksessä epäiltiin veritulppaa. Lääkäri päivystyksessä epäili heti rokotehaittaa. Sairaslomalle joutui jäämään. Alkoivat hurjat sykenousut ja huonovointisuus pienestäkin rasituksesta. Tuli huimausta ja väsymystä. Uutena oireena akillesjänteen tulehdus, kävely meni hankalaksi. Päänsärkyä, hengästymistä. Vatsan turvotusta, vatsan kosketusarkuutta ja kipua. Syöpää epäilty, ei selkeää diagnoosia vaikka verikokeissa huonot tulokset. Töissä ei ole pystynyt vuoteen käymään. Toimeentulo nyt vaarassa. Sosiaalinen elämä, harrastukset ja rakastamansa työ mennyttä. Lääkärit kuuntelevat ja auttavatkin niin kauan, kun ei puhu rokotehaitasta mitään.

      - Nuori hyväkuntoinen mies, jolla alkoi 15.11.21 toisen k-piikin jälkeen. Parin tunnin päästä alkoi tulla sydänoireita, tykytystä, kiputiloja. Lääkärissä naurettiin, että kyllä se ohi menee. Uudellen äidin kanssa lääkäriin ja leposyke oli 160. Toistuvat sydämenrytmihäiriöt. Beetasalpaaja lääkitys laski sykkeen. Nyt 16 kk mennyt. Oireet jatkuu, lisänä tärinäkohtauksia. Kaliumarvot romahti. Nyt diagnooseina migreeni, väsymys, Y57 rokotteen haittavaikutus, rytmihäiriöt, rintakipu. (MKR-sivustolta Mikon tarina)

      - Terveen nuoren vakava rokotehaitta yhden k-piikin jälkeen: Joutui lopettamaan koulun, vaihtoi etänä suorittevaan aikuislukioon. Oireisto muutamassa viikossa hyvin vaikea. Nyt kestänyt jo 1 1/2 vuotta. Lääkärit todenneet, että vaikea auttaa, kun ei tiedä, mitä rokotteessa on mikä sairastuttaa. Äiti soittanut THL Hanna Nohynekille ja kysynyt mistä tämä lasten ja nuorten vammatumiset johtuu. Hanna Nohynek kertonut rokotteen nanolipidien ja piikkiproteiinien aiheuttavan sairastumisen, mutta myös muut rokotteen apuaineet. Ei voi tietää, mikä kenelläkin aiheuttaa kehon tulehduksen/autoimmuunisairastumisen. Nohynek sanoi, että "Korona-rokote sairastuttaa samaan oirekuvaan kuin viruksen jälkeinen LongCovid -oireisto tai CFS/ME".

      • Anonyymi

        "Lääkärit kuuntelevat ja auttavatkin niin kauan, kun ei puhu rokotehaitasta mitään"

        Älä valehtele! Eivät lääkärit kieltäydy auttamasta siksi että potilas puhuu tyhmiä. Kyllä he auttavat, puhuu potilas mitä vain. Ja hänhän ON puhunut rokotteista koska sinäkin tiedät asiasta. Nimenomaan hänen on täytynyt siitä puhua kun kun sinä kerran tiedät tapauksesta kaikki yksityiskohdat.


      • Anonyymi

        Hassuja satuja kirjoitat. Kuulutko johonkin luovan kirjoittamisen piiriin?


    • Anonyymi

      Etpä taida rokottamaton kirjoittaja ikinä löytää itsellesi naista... Kukaan nainen ei jaksa ukkoa joka suoltaa tuollaista roskaa.

      • Anonyymi

        Ehkä ei oo niin halujakaan, Ukrainasta tulee ehtaa emäntä ainesta helpottamaan nais vajetta sekä lisäämään geneettistä ainesta muuten köyhtyvään suomalaiseen geeni pooliin. Ja kuka tolkun mies sitäpaitsi ottaisi marxismiin sairastuneen femakon joka on vielä luultavasti lihava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei oo niin halujakaan, Ukrainasta tulee ehtaa emäntä ainesta helpottamaan nais vajetta sekä lisäämään geneettistä ainesta muuten köyhtyvään suomalaiseen geeni pooliin. Ja kuka tolkun mies sitäpaitsi ottaisi marxismiin sairastuneen femakon joka on vielä luultavasti lihava.

        Mikä saa sinut uskomaan että kelpaat ukrainalaiselle naiselle?


    • Anonyymi

      COVID-19-rokotteet voivat aiheuttaa "pysyviä vammoja", sanoo Saksan terveysministeri Karl Lauterbach.

      • Anonyymi

        Siltikään et löydä naista elämääsi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikään et löydä naista elämääsi....

        Ei naiset maailmasta lopu, mies hankkii auttavan englannin ja eiku emäntää pyydystään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset maailmasta lopu, mies hankkii auttavan englannin ja eiku emäntää pyydystään.

        Auttavan englannin? Se ei ratkaise ongelmaa. Auttava englanti ei nykypäivänä riitä englantia puhuvista maissa. Kielitaidon on siellä oltava erinomainen. Niissäkään maissa missä ei puhuta englantia auttavasta englannin taidosta ei ole hyötyä.


    • Anonyymi

      ""Etpä taida rokottamaton kirjoittaja ikinä löytää itsellesi naista""

      Enemmän olisin huolissani sinusta arvon steriili, koska kuka muka haluaa kumppanikseen steriilin. Ei kukaan!

      • Anonyymi

        Totta hemmetissä olen steriili kun olen 56-vuotias nainen. Kuukautiset loppuivat kauan ennen pandemiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta hemmetissä olen steriili kun olen 56-vuotias nainen. Kuukautiset loppuivat kauan ennen pandemiaa.

        Ziisös, elävä fossiili!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ziisös, elävä fossiili!

        Niin, te persuthan arvostatte iäkkäitä ihmisiä ja vanhuksia. Niin ainakin väitätte. Mutta taidatte valehdella.


    • Anonyymi

      ""COVID-19-rokotteet voivat aiheuttaa "pysyviä vammoja", sanoo Saksan terveysministeri Karl Lauterbach.""

      Aika jännä muuten, että tämän Saksan terveysministerin kommentteja ei löydy iltapuluista. No, iltapuluissa en ole nähnyt uutisen uutista koronarokotteen haitoista. Ei se kyllä yllätä, koska nuo sanomalehdet on valjastettu hallituksen käyttöön. Kannattaa tutkia omistuspohjaa jne.

      Äfbeessä kiertää huhu, jonka mukaan rokotekriittisten sivustojen ylläpitäjiä on otettu pakkohoitoon kun asioiden ei haluta tulevan julki ja tätä toimintaa meillä suomessa kannattavat monet rokotetut henkilöt ja nämä samat tyypit lätisevät tälläkin palstalla miten Putin on pahis ja mv-lehti on venäläinen eli niiden juttuja ei pidä uskoa mut tehän jukolauta kannatatte venäjän mallia suomeen kun teidän mielestä on ok iskeä sensuuria fb:ssä ja juutuupissa ja vangita henkilö joka kertoo rokotehaitoista!

      Yle kertoi juuri työikäisten aivoinfarktien lisääntymisestä ja syynä olevan muka liika istuminen mut k-piikkihän se tietysti on se oikea syy, kuten me kaikki tiedämme.

    • Anonyymi

      Tämä on huima opetusjakso koko ihmiskunnalle; karsii rankalla kädellä auktoriteettiuskovaisia, tietämättömiä ja typeryksiä. Oma vikamme; saamme tarkalleen sen mitä ansaitsemme.

      Annoimme vastuumme kaikesta auktoriteeteille; he myivät meidät eniten tarjoavalle, ja nyt sitten korjaamme satoa.

    • Anonyymi

      Moni rokotettu pahemman haitan saanut makaa sydän tai neurologia tai infektio osastolla harmitellen ottamiaan rokotteita.

      • Anonyymi

        Tunnen miehen joka kieltäytyi rokotuksista ja kuoli koronaan. Kuolinvuoteellaan hän kysyi lääkäriltä voisiko sen rokotteen saada nyt ja lääkäri vastasi että nyt on liian myöhäistä. Hän oli tällä paikkakunnalla tunnettu ja arvostettu henkilö, koulutettu ja hyvässä asemassa, ja silti hurahti salaliittoteorioihin. Nimenkin tiedän mutta en voi kertoa koska rikkoisin yksityisyyden suojaa vastaan. Seuraisi rikostutkinta.


    • Anonyymi

      No, pandemiaa alkaa olla ohi. Tällä hetkellä vaara on pieni.

      Se ei kuitenkaan muuta sitä seikkaa että rokotevastaiset miehet eivät löydä samalla tavalla ajattelevia naisia. Rokotetut naiset eivät jaksa kuunnella salaliittohölpötystä.

      Sitä paitsi rokotevastainen ihminen on keskimääräistä suuremmalla todennäköisyydellä myös sovinisti, rasisti, vastustaa aborttia ja kannattaa kuolemanrangaistusta, kiistää ilmastonmuutoksen ja pitää luonnonsuojelua vouhotuksena, säälii itseään ja surkuttelee Suomea ja uskoo olevansa sorrettu ressu joka asuu ihan kauheassa maassa (mutta ei muuta pois). Nuo ajatusmallit liittyvät usein yhteen. Kuka sellaista jaksaa?

      Rokotuksista kokonaan kieltäytyneitä on n. 15% suomalaisista. Nettideitissä naisia on alle kolmasosa siitä mitä miehiä. Joten laskepa siitä. Aloittaja on oikeassa kun sanoo ettei sieltä netistä persunaisia löydy. Täyspäiset miehet kyllä pariutuvat siellä nopeasti.

      Tällä palstalla on vuosien ajan jankattu että naiset tekevät valintansa ulkonäön perusteella. Varmaan jotkut naiset tekevätkin. Mutta useimmat naiset haluavat ennen kaikkea että miehellä on samanlainen arvomaailma ja elämänkatsomus. Ja silloin persut ovat heikoilla. Sitä paitsi usein hekin etsivät sanalla tavoin ajattelevaa naista, kuten aloittajakin etsii. Ja turhautuu kun ei löydä. Joku rikas ja komea persumies voi saada tyhjäpääblondin, mutta ei sitä blondia politiikka kiinnosta. Aloittaja etsii nimenomaan persunaisia elämäänsä.

      Siinäpähän etsit. Et löydä!

      • Anonyymi

        rokotevastainen ihminen on keskimääräistä suuremmalla todennäköisyydellä myös sovinisti, rasisti, vastustaa aborttia ja kannattaa kuolemanrangaistusta, kiistää ilmastonmuutoksen ja pitää luonnonsuojelua vouhotuksena, säälii itseään ja surkuttelee Suomea ja uskoo olevansa sorrettu ressu joka asuu ihan kauheassa maassa (mutta ei muuta pois)."

        Kyllä. Tuohon ajatteluun liittyy usein myös syrjäytyneisyys, alkoholin liikakäyttö, epäsiisteys, kykenemättömyys hoitaa asiansa, yhteiskunnan tai äitimuorin varoilla eläminen, jopa pikkurikollisuus. Tuon päälle vihainen ja katkeroitunut luonne sekä tarve alustaa nainen hella ja nyrkin väliin.

        On selvää ettei sellaisella miehellä ole menekkiä. Ette te itsekään huolisi vastaavanlaista naista.


      • Anonyymi

        Tottahan se taitaa olla että kulttuurimarxismiin sairastuneita on yhtä lailla sekä naisia että miehiä ja jos kaikesta huolimatta jälkikasvua siunaantuu niin heidät uudelleen koulutetaan vaihtelevalla menestyksellä taapero iästä lähtien LGBTXYZ, homo, pride, feminismiin jne. ja heidän sukupuolensa korjausleikataan ideologiaan yhteensopiviksi. Siksi järkeviä naisia ei oikein enää taho löytyä kun pitää olla niin "uuden aikaisia", "moderneja" sekä "edistyksellisiä". Mutta järkeviä naisia varmasti maailmalta löytyy ja heti paljon, siihen vain pitää panostaa merkittävästi enemmän ja näin laatu korvaa sekundan.


      • Anonyymi

        Yllä oleva teksti, kuten monet palstan kirjoituksista ovat surullista koettavaa. En ole yleisesti rokotevastainen, minulla on aina ollut kaikki yleisimmät rokotteet. Pandemian aikana sairastin Covid-19 taudin, sen muotoja 3 eri kertaa. En sairastunut longcovidiin. Seurasin tapahtumia Tukholmassa, siellä yhteiskunnan asettamat väestöön kohdistuvat rajoitukset olivat Suomea paljon lievemmät. Tilastollisesti todettiin, että erityisesti lähiöiden maahanmuuttajilla oli jostakin syystä heikko vastustuskyky kyseistä sairautta kohtaan. Syitä kuolemantapauksiin ehkä etsitään yhä.

        Koska koko pandemia sisältää yksityiskohtia joita me siviilit emme koskaan saa tietää laajemmin ajattelin unohtaa sen. Olin alkuun peloissani tilanteiden vakavuuden takia, en niinkään oman sairauden kehityksestä. Seurasin päivittäin oireitani erään amerikkalaisen ammattisairaanhoitajan vlogipäiväkirjaan vertailtuina. Hänellä oli sama sairaus. Se johti lyhyeeseen sairaalahoidon jaksoon.

        — Omani parani helposti kotona oleskellessa.

        Soitin kokonaan parannuttuani terveydenhoitajalle. Hän antoi joitakin käytännön neuvoja ja rauhoitti pelkotilan. Olin 3 viikkoa täydellisessä kotikaranteenissa, sillä siihen aikaan pelättiin ulkona vastaantulijoitakin. Söin kuivaruokia kaapeista, aika kului mukavasti. Jumppasin ja urheilin sisätilassa. Päätin vahvistaa ravitsemusta, vitamiiniasiat. Peruskunnon hoitaminen tehosi ainakin mielialaani.

        2 myöhemmin saamaani tautia olivat helppoja. Kuulostelen ainoastaan keuhkojen kuntoa ja särkytiloja, Ei kannata panikoitua. Tauti meni eteenpäin kuin kellokoneistossa. Tympeää mutta voitettavissa, ainakin omalla osallani. En ottanut rokotetta, minua ei hyljeksitä sillä olen nätti ja terve. Ulkoilen ja urheilen maltillisesti mutta paljon, kesäkaudet, se vaikuttaa koko talven vastustuskykyyn ja peruskuntoon.


    • Anonyymi

      Koronarokote teki Anninan elämästä päivittäistä kamppailua

      Sydämen tykytykset, pulssin nousu pienestäkin rasituksesta, raajojen puutuminen, oudot kivut, valtavat kyhmyiset mustelmat, tärinä, kaikennielävä väsymys, keuhkoveritulppa, kuoleman pelko. Diagnoosina Pfizerin koronainjektiosta saatu rokotehaitta.

      https://mkrsuomi.fi/koronarokote-teki-anninan-elamasta-paivittaista-kamppailua/

    • Anonyymi

      ""Se ei kuitenkaan muuta sitä seikkaa että rokotevastaiset miehet eivät löydä samalla tavalla ajattelevia naisia. Rokotetut naiset eivät jaksa kuunnella salaliittohölpötystä.""

      Pidä nyt se turpas kiinni kun ihmiset on saaneet rokotehaittoja, YMMÄRRÄTKÖ? -IHMISET ON SAANEET ROKOTEHAITTOJA!

      Jos olisin saanut koronarokotehaitan ja sinunkaltainen moukka tulisi lässyttämään tuollaista paskaa, niin leikki olisi kaukana!

      • Anonyymi

        Jep. Kyl moni rokotehaitan saanut läppäsis tuota moukkaa poskelle koska sen verran moukkamaista käytöstä näkyy olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Kyl moni rokotehaitan saanut läppäsis tuota moukkaa poskelle koska sen verran moukkamaista käytöstä näkyy olevan.

        Sillä lailla. Että läpsäisis poskelle. Aggressiivisia ja väkivaltaisia ihmisiä nämä ns. rokotuskriittiset. Siinä naisille lisäsyy pysyä heistä kaukana. Rokotevastainen miehesi haluaa läpäistä sinua poskelle heti jos et ole hänen kanssaan samaa mieltä.

        MISTÄ IHMEESTÄ johtuu ettette saa naista?


      • Anonyymi

        No voi hellanduudelis kun jolla kulla vuoti nenä rokotuksen jälkeen ja eräällä toisella oli illalla maha vähän löysällä. Hirveitä haittoja? Kyllä minua sietääkin läpsiä naamaan kun vähättelen tuota.

        Olet väkivaltainen ihminen.


      • Anonyymi

        Pidä itse turpasi kiinni! Tunnen miehen I Ok kuoli kotonaan kun ei ottanut rokotusta. Hänen elämänsä ei mennyt pilalle vaan loppui kokonaan.


      • Anonyymi

        Jaa että haittoja. Ihmiset on todellakin saaneet päänsärkyä ja kurkkukipua koronarokotuksen jälkeen. Pitää paikkansa. Tunnenkin sellaisia ihmisiä. Tunnen ihmisiä jotka olivat rokotuksen jälkeen kaksi päivää kuumeessa. Entä sitten? Minä en saanut mitään haittavaikutuksia kotonarokotuksesta, mutta sen sijaan olen saanut jäykkäkouristusrokotuksesta joka kerta käsivarren kipeäksi. Entä sitten? Mitä väliä? Kyllä aikuinen ihminen tuollaiset pikkuvaivat kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Kyl moni rokotehaitan saanut läppäsis tuota moukkaa poskelle koska sen verran moukkamaista käytöstä näkyy olevan.

        Jos joku on itse ottanut sen rokotuksen ja saanut jo kun päänsäryn.tms. rokotehaitan, niin kyllä se asia on ihan hänen omalla vastuullaan. Ei sinne rokotukseen ketään pakotettu. Ei siitä tarvitse muita ihmisiä mennä läpsimään.


      • Anonyymi

        Jos olisit saanut koronarokotehaitan niin se olisi kyllä kokonaan sinun omalla vastuullasi. Sehän tarkoittaisi että olet itse ottanut rokotuksen vapaaehtoisesti. Ketään ei ole pakotettu ottamaan rokotusta. Miten se muka oikeuttaisi sinut lyömään minua turpaan?


    • Anonyymi

      Toi tyyppi on jossain psykoosissa kun elää uskossa että jokaisella rokotetulla on joku ihmeen suojaviitta eli he eivät voi saada rokotehaittaa.

      Kelatkaa: uusi MRNA-injektio otettiin nopeasti käyttöön ja lääkefirmat on vapautettiin haittavastuista!

    • Anonyymi

      Tilastokeskuksen ennakkotietojen perusteella Suomessa syntyi vuoden 2022 aikana 44 933 vauvaa. Viimeksi yhtä vähän suomalaisia syntyi vuonna 1868.

      Koronarokotteen ottaneiden miesten kivekset on surkastuneet mikä on havaittavissa syntyvyydessä. Sperma on kuin vettä. Ei auta vaikka olisi millainen kohtupora jos kerta sperma on vettä.

      • Anonyymi

        Tähän asti täällä on väitetty että vähäinen syntyvyys kohtuu siitä että naiset eivät Tinderissä huoli parisuhteeseen kuin komeita miehiä.. Nyt yhtäkkiä syynä on koronarokotukset.


      • Anonyymi

        "Sperma on kuin vettä. Ei auta vaikka olisi millainen kohtupora jos kerta sperma on vettä."

        Mistään luotettavasta lähteestä en ole tästä kuullut. Hedelmättömyydedtä puhuminen taitaa olla näitä MV-juttuja.

        Mutta turha siitä on väitellä. Jokainen voi ostaa mikriskoopin. Alle satasella saa ihan kunnollisen. Sillä voi jokainen mies katsoa omaa spermaansa. Terveessä spermassa vilistelee häntäpäitä. Jos siellä ei viliste häntäpäitä niin silloin se on "pelkkää vettä" eli mies on steriili.

        Asia on helppo selvittää.


      • Anonyymi

        Ja siihen vielä lapsenmurha oikeudet päälle. Sitten vielä ovat huolissaan syntyvyyden laskusta, ei lapsia murhaamalla väestön määrä kasva, sitten pitää tilata lähi itäläisiä moni osaavia puuseppä hitsaajia avittaan syntyvyyttä nousuun ja tilastoissa se näkyy huimana nousuna ainakin tyttöjen ja naisten siunattuun tilaan saattamisina. Asiaa ei auta pornosta seksi valistuksen ottaneita, mällit on pakko ruikkia naisen suuhun, naamalle ja rinnoille tai kakkoseen, mutta sehän on sitä "nykyaikaa".


      • Anonyymi

        Kaupunkien lockdown tilat vaikuttivat ihmisten käyttäytymiseen. Kansa lopetti lainsäädännöllä karkeloimisen. Ihmiset eivät bilettäneet, solmineet rakkaussuhteita. Lapsia ei tehty, saatu aikaan etänä. Tuttava opiskeli korkeakouluammattiin. Hän oli vielä taannoin pandemian loppuvaiheessa selvästi masentunut, notkui kadulla. Kysyin miksi hän näyttää niin happamalta. Oli kuulema yksinäinen etäopiskelun takia. Kaikki oli mennyt päin prinkkalaa, opiskelijat passivoituivat ja lopettivat koulutön aktiivisen tekemisen.

        En henkilökohtaisesti juuri kärsinyt eristäytymisen tunteesta. Vaativa aika on kuitenkin jo ohitse.


    • Anonyymi

      Moukka on moukka vaikka voissa paistais.

      Vitsi miten typerää väittää rokotehaittoja salaliittohörhöiksi.

      Mutta kuten sanottu: moukka on moukka vaikka voissa paistais.

      • Anonyymi

        Hölmö on hölmö vaikka voissa paistaisi. Vai hedelmättömyyttä? 😂😂Tunnen nuoren isän joka on saanut kolme rokotusta.


      • Anonyymi

        Näin on. Moukka on moukka . Uhkailee väkivallalla eli alkaa puhua lyömisestä kun jää väittelyssä toiseksi.


    • Anonyymi

      Kenenkään naisen ei pidä mennä treffeille rokotusvastaisen miehen kanssa. Nuo äijät ovat väkivaltaisia ja lyövät naista joka on eri mieltä kuin he. Koskee varmaan muitakin asioita kuin rokotuksia: jos olet eri mieltä niin turpaan tulee, koska mies on kunkku ja jumala ja aina oikeassa ja nainen vaietkoon seurakunnassa.

    • Anonyymi

      Väkivallalla uhkaaminen on sitten fiksua. Mitä mieltä aloittaja on? Kuuluuko se persujen toimintamalleihin?

      • Anonyymi

        Väkivalta, anarkia ja terrori disinformaation ja propagandan ohella on perinteisesti vasemmiston harrastamaa mielipide muokkausta.


    • Anonyymi

      ""Tunnen ihmisiä jotka olivat rokotuksen jälkeen kaksi päivää kuumeessa. Entä sitten? Minä en saanut mitään haittavaikutuksia kotonarokotuksesta, mutta sen sijaan olen saanut jäykkäkouristusrokotuksesta joka kerta käsivarren kipeäksi. Entä sitten? Mitä väliä? Kyllä aikuinen ihminen tuollaiset pikkuvaivat kestää.""

      Siis käsitinkö nyt oikein, että kun et ole saanut rokotehaittaa, niin kukaan mukaan ei voi saada? Vai mitä yrität selittää?

      https://rapsodia.info/rokotehaitat-yhteiskunnan-vaiettu-tabu-2/

      "Tässä on todella sydäntäsärkeviä tarinoita koronarokotetta seuranneista kuolemista. Suomalainen mies kertoo tällä videolla aivan avoimesti, kuinka hänen tyttärensä kuoli viikon päästä koronarokotteen ottamisesta. Hänen 48-vuotias tytär otti rokotteen 18.3.2021, minkä jälkeen hänen tilansa alkoi huononemaan todella nopeasti ja viikon päästä hänet löydettiin kuolleena. Mies kertoi myös tuttavapiirissään tapahtuneesta kahdesta muustakin epäillystä rokotekuolemasta."

      • Anonyymi

        "Siis käsitinkö nyt oikein, että kun et ole saanut rokotehaittaa, niin kukaan mukaan ei voi saada? Vai mitä yrität selittää"

        No et todellakaan käsittänyt oikein! Kirjoitin tuossa ihan päinvastoin: kirjoitin että tunnen itse ihmisiä jotka ovat saaneet koronarokotuksesta kahden päivän kuumeen. He vain eivät pitäneet sitä minään tragediana vaan mitöttömänä pikkujuttuna. He olivat sitä mieltä että mitä väliä. Ja kyllä he silti ottivat seuraavankin koronarokotuksen..Täällä puhutaan pikku rokotehaitoista niin kuin ne olisivat jokin katastrofi. Minä en ikinä ole pitänyt meteliä siitä että saan useinkin lihassärkyä jäykkäkouristusrokotuksen jälkeen. Mitä väliä? Kyllä minä silti haluan pitää sen rokotuksen voimassa. Teen töitä eläinten parissa ja voin saada puremia. Järki käteen - ja rokotus myös!


    • Anonyymi

      Eli siis kun palstamoukka ei ole saanut rokotehaittaa, eikä ole sairastunut koronarokotteesta ainakaan vielä, niin kukaan muukaan ihminen ei voi koskaan, ikinä, milloinkaan saada rokotehaittaa, eikä voi myöskään koskaan, ikinä, milloinkaan sairastua esim. syöpään tai saada esim. sydänkohtausta joka johtuu koronarokotteesta, koska palstamoukkakaan ei ole saanut syöpää tai sydänkohtausta koronarokotteesta ainakaan vielä.

      Eli siis lisää piikkiä hihaan, niin hyvä tulee!

    • Anonyymi

      ""Kenenkään naisen ei pidä mennä treffeille rokotusvastaisen miehen kanssa.""

      Äfbeen rokotuskriittisissä on ihan hemmetin hyvännäköisiä missinaisia jotka eivät halua rokotemyrkkyä itseensä eikä miestä joka on rokotettu. He haluavat vielä terveitä lapsia miehen kanssa joka ei ole rokotettu.

      Yrität luoda täällä kuvaa, että rokotuskriittiset on pelkästään miehiä, mutta sehän ei pidä paikkaansa.

      Sulla on kyllä ihan uskomattoman tyhmiä juttuja. On tainnut rokotemyrkky pehmentää aivosi:D

      • Anonyymi

        Jaaha. Tällä on vuosikausien ajan selitetty että tavismiehen on mahdotonta saada minkäänlaista parisuhdetta. Nyt sitten kerrot että rokottamattomat miehet saavat helposti peräti missinaisen. Se naisen saanti ei siis olekaan kiinni miehen ulkonäöstä vaan siitä onko hänet rokotettu?

        Ja joo, salaliittoteoriaan hurahtanut nainen haluaa tietenkin salaliittoteoriaan hurahtaneen miehen. En epäile. Mutta aloittajan sanoi ettei hän löydä naisia joilla on samanlainen ajattelutapa kuin hänellä. Sehän se oli se aloittajan pointti: ei löydy persunaisia.


    • Anonyymi

      ""Kirjoitin että tunnen itse ihmisiä jotka ovat saaneet koronarokotuksesta kahden päivän kuumeen. He vain eivät pitäneet sitä minään tragediana vaan mitättömänä pikkujuttuna""

      Mutta koronarokotteesta saatu sydänkohtaus on sekin mielestäsi ihan pikku juttu vaan?

      • Anonyymi

        Koronarokotteesta saatu sydänkohtaus tai jopa kuolema on pikku juttuja!

        Mitä pienistä..


    • Anonyymi

      Koronarokotteesta saatu sydänkohtaus on pikku juttu kun ei siihen edes kuole.

      • Anonyymi

        Pikku juttu joo. Suomessa ambulanssi on nopeasti paikalla ja ammattitaitoinen henkilöstö osaa elvytyksen. Sydän käynnistyy nopeasti ja sitten elämä jatkuu niin kuin ennenkin. Rokotehaittailmoitus on tietysti hyvä tehdä fimealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku juttu joo. Suomessa ambulanssi on nopeasti paikalla ja ammattitaitoinen henkilöstö osaa elvytyksen. Sydän käynnistyy nopeasti ja sitten elämä jatkuu niin kuin ennenkin. Rokotehaittailmoitus on tietysti hyvä tehdä fimealle.

        Paljonko MV-LEHTI maksaa sinulle noista jutuista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku juttu joo. Suomessa ambulanssi on nopeasti paikalla ja ammattitaitoinen henkilöstö osaa elvytyksen. Sydän käynnistyy nopeasti ja sitten elämä jatkuu niin kuin ennenkin. Rokotehaittailmoitus on tietysti hyvä tehdä fimealle.

        Ambulansseja on tilattu kun rokottamaton ihminen sairastuu koronaan ja saa kohtauksen jonka aikana ei pysty kunnolla hengittämään.

        Mainitkaa nimeltä yksi tieteellisesti pätevä tutkimus jossa on todettu rokotusten aihetta an hedelmättömyyttä. Sellaista ei ole.

        Jokin autoasentaja on kuulemma "tutkinut" asiaa. Hän on ostanut netistä mikroskoopin ja väittää rokotteen aiheuttavan hedelmättömyyttä, koska ei nähnyt häntä päitä rokotetun tuttavansa spermassa. Autonasentaja ei ole tutkija. Ei sittenkään, vaikka ostaa valkoisen takin ja ottaa itsestään selfien jossa kurkistaa mikroskooppiin. Valkoisen takin voi kuka tahansa ostaa. Se ei tee ihmisestä lääkäriä eikä tiedemiestä.

        Autonasentaja ei ole pätevä tutkimaan korona rokotusta. Ei myöskään tekniikan tohtori. Eikä talonmies, myyjä, fysiikan tohtori eikä hammashoitaja. Professori ja tohtori on pätevä vain omalla alallaan, ja silloinkin hänen on pitänyt tutkia ko. asiaa itse eikä lukea netistä muiden tutkimuksista.


    • Anonyymi

      Googlettamalla jokainen löytää ihan mitä vain. Totta ksi nämä salaliittoteoreetikot löytävät montakin jonkun huru-ukon tai huryajan laatimaa höpöhöpötekstiä, joissa tämä kivenkovaan väitetään että väestön kuolleisuus on rajussa nousussa, ihmiset ovat hedelmättömiä, koronarokotus aiheuttaa sydänkohtauksia ja syöpää tms. Totta kai noita löytyy vaikka kuinka paljon.

      Mutta ei löydy yhtään tutkimusta, jossa tutkija itse olisi pätevä alallaan ja olisi itse tehnyt puolueettoman, tieteellisesti ätevän tutkimuksen joka osoittaisi että rokotus aiheuttaa edes osan edellä mainituista haitoista. Ei yhden yhtä. Löytyy vain perusteettomia väitteitä joissa viitataan siihen että joku on jossain joskus sanonut että juu kyllä siitä hedelmättömyyttä seuraa tai juu on siinä mikrosiru tai juu kyllä se aiheuttaa syöpää ja juu yksi naapurin kummin kaima kertoi että elämä meni rokotuksen jälkeen ihan pilalle. Tekstin perässä on linkkejä muihin vastaavanlaisiin teksteihin.

      Toistan: 1. tutkijan täytyy olla pätevä ja ansioitunut juuri tällä nimenomaisella alalla, 2. hän on itse tehnyt tämän tutkimuksen (eikä lukenut netistä) ja 3. hän itse kertoo tutkimustuloksesta.

      Sellaista ei löydy.

      Autonasentaja ei ole tutkija.

    • Anonyymi

      ""Autonasentaja ei ole tutkija.""

      Tiedän ketä tarkoitat. Kalevi Korento ei ole autonasentaja vaan helsinkiläinen eläkkeellä oleva tutkija-analyytikko. Työuransa aikana hän teki tuhansia analyysejä oman insinööriyrityksensä ja laboratorionsa kautta kansainvälisten suuryritysten projekteissa.

      Hän on muun muassa tutkinut mikroskoopillaan erään perheellisen, koronarokotetun miehen spermaa ja todennut tämän steriiliksi. Rokotettujen verta tutkittuaan hän on huomasi, kuinka punasolut menettävät muotoaan ja kasautuvat yhteen: seurauksena on muun muassa monelle kuolemaksi koituneet veritulpat.

      • Anonyymi

        Ei Kalevi Korento ole mikään tutkija, vaan rakennusinsinööri. Hänellä ei ole mitään lääketieteen, biologian, sairauksien tai viruksien tai rokotteiden asiantuntemusta. Ei mitään opintoja terveydenhuollon alalla, tutkinnoista puhumattakaan. Entäs ne tutkimukset? Hänellä on "laboratorio" omassa olohuoneessaan. Hän on hankkinut itselleen mikroskoopin (jollaisen kuka tahansa saa kun ostaa rahalla esim. netistä) ja pukenut ylleen valkoisen takin. Yhtä pätevä "tutkija" kuin kuka tahansa putkimies tai muurari tai kirvesmies, joilta minä en myöskään kysy mitään neuvoja lääketieteeseen liittyen. Naurettavaa väittää että hän on tutkija ja analyytikko. Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kalevi Korento ole mikään tutkija, vaan rakennusinsinööri. Hänellä ei ole mitään lääketieteen, biologian, sairauksien tai viruksien tai rokotteiden asiantuntemusta. Ei mitään opintoja terveydenhuollon alalla, tutkinnoista puhumattakaan. Entäs ne tutkimukset? Hänellä on "laboratorio" omassa olohuoneessaan. Hän on hankkinut itselleen mikroskoopin (jollaisen kuka tahansa saa kun ostaa rahalla esim. netistä) ja pukenut ylleen valkoisen takin. Yhtä pätevä "tutkija" kuin kuka tahansa putkimies tai muurari tai kirvesmies, joilta minä en myöskään kysy mitään neuvoja lääketieteeseen liittyen. Naurettavaa väittää että hän on tutkija ja analyytikko. Ei ole.

        Lääkäriksi valmistuminen edellyttää n. 5-6 vuoden opintoja, joista Korento on opiskellut 0 vuotta. Hän ei ole lääkäri, terveydnhoitaja, sairaanhoitaja eikä edes lähihoitaja. Hän ei ole biologi, vurstutkija eikä edes laborantti. Hän ei ole yhtään mikään.


        "Hän on muun muassa tutkinut mikroskoopillaan erään perheellisen, koronarokotetun miehen spermaa ja todennut tämän steriiliksi. "

        Tämä jo sinänsä todistaa ettei hän ole tutkija. Kukaan pätevä tutkija - siis minkään alan tutkija - ei tee päätelmiä yhden näytteen perusteella!


    • Anonyymi

      Marin piikitti koko suomen vaikka lääkefirmat vapautettiin haittavastuista.

      Hyvä ettei tultu Itävallan tyyliin pakkopiikittämään ihmisiä kotiovelle poliisien ja valkotakkisten kanssa, mutta seuraavan pandemian aikan tämäkin on mahdollista, koska kaikki valta luovutetaan WHO:lle ja EU:lle eli jatkossa nämä kaksi sanelevat suomelle rajoitukset sun muut pakkopiikitykset.

      • Anonyymi

        "Marin piikitti koko Suomen"

        Koko Suomen? Miten niin? Tälläkin palstalla on liuta ihmisiä jotka kieltäytyivät rokotuksista. Ettekö siis olekaan suomalaisia? Minä luulin että olette.


    • Anonyymi

      Mitenkäs meinaat löytää rokottamattoman naisen, kun lähes 90% väestöstä on rokotettu? Rokotetut eivät sinua huoli.

      • Anonyymi

        Kysymys oli vissiin minulle, mutta onhan noita rokottamattomia naisia, enkä itse rokotetun naisen kanssa alkaisi mihinkään, koska haluan vielä jossain vaiheessa omia lapsia. Rokotettu nainen kelpaa seksiin, ei muuhun ja silloinkin pitää laittaa vähintään kaksi kortsua hepin päähän, niin ei käy vahinkoa ja myös muna kannattaa vetäistä jo hyvissä ajoin poies.

        Äfbeetä et ole näköjään lukenut kun siellä ihmiset kertovat rokotehaitoistaan, eikä kyse ole mistään pienistä haitoista. Onnea kuitenkin valitsemallesi tielle. Mene ja ota lisää piikkiä, niin hyvä varmasti tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli vissiin minulle, mutta onhan noita rokottamattomia naisia, enkä itse rokotetun naisen kanssa alkaisi mihinkään, koska haluan vielä jossain vaiheessa omia lapsia. Rokotettu nainen kelpaa seksiin, ei muuhun ja silloinkin pitää laittaa vähintään kaksi kortsua hepin päähän, niin ei käy vahinkoa ja myös muna kannattaa vetäistä jo hyvissä ajoin poies.

        Äfbeetä et ole näköjään lukenut kun siellä ihmiset kertovat rokotehaitoistaan, eikä kyse ole mistään pienistä haitoista. Onnea kuitenkin valitsemallesi tielle. Mene ja ota lisää piikkiä, niin hyvä varmasti tulee!

        Tarkoitatko äfbeellä Facebookia? Totta kai sinä näet siellä loputtomasti rokotevastaisia juttuja. Facebookin algoritmit toimivat niin. Facebook näyttää sinulle juuri sellaisia ja sen sisältöisiä juttuja joita olet katsonut ennenkin. Jos katsot pari juttua jalkapallosta, sinulle tarjotaan lisää jalkapallojuttuja, ja hetken päästä sinusta näyttää siltä ettei maailmalla muusta puhutakaan kuin jalkapallosta. Kun katsot pari rokotevastaista juttua, niitä tarjotaan sinulle jatkossakin. Sinä näet tästä syystä paljon rokotevastaisia juttuja. Jos katsot muutaman jossa kerrotaan rokotteen hyödyistä, koronataudin vaarallisuudesta ja rokottamattomuuden haitoista, huomaat että niitä alkaa tulla nähtäväksesi enemmänkin. Tästä syystä Facebook ei anna realistista kuvaa siitä mitä maailmassa tapahtuu.

        Vai ei sinulle kelpaa rokotettu nainen parisuhteeseen vaan vain seksiin? No, eipä se rokotettua naista haittaa. Rokottamaton mies ei kelpaa rokotetulle naiselle edes seksiin. Joten mahdollisuutesi löytää nainen elämääsi ovat aika vähäiset. Katsopa tilastoja: rokotetut naiset ovat melkoinen enemmistö.

        Siitä, että rokotus aiheuttaisi hedelmättömyyttä, ei ole mitään tieteellisesti pätevää näyttöä. Asia on miesten kohdalla hyvin helppo tutkia. Ei muuta kuin ostat netistä mikroskoopin ja katsot spermaasi: vilisteleekö siellä häntäpäitä? Rokotetun mieheni spermassa ainakin vilistelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko äfbeellä Facebookia? Totta kai sinä näet siellä loputtomasti rokotevastaisia juttuja. Facebookin algoritmit toimivat niin. Facebook näyttää sinulle juuri sellaisia ja sen sisältöisiä juttuja joita olet katsonut ennenkin. Jos katsot pari juttua jalkapallosta, sinulle tarjotaan lisää jalkapallojuttuja, ja hetken päästä sinusta näyttää siltä ettei maailmalla muusta puhutakaan kuin jalkapallosta. Kun katsot pari rokotevastaista juttua, niitä tarjotaan sinulle jatkossakin. Sinä näet tästä syystä paljon rokotevastaisia juttuja. Jos katsot muutaman jossa kerrotaan rokotteen hyödyistä, koronataudin vaarallisuudesta ja rokottamattomuuden haitoista, huomaat että niitä alkaa tulla nähtäväksesi enemmänkin. Tästä syystä Facebook ei anna realistista kuvaa siitä mitä maailmassa tapahtuu.

        Vai ei sinulle kelpaa rokotettu nainen parisuhteeseen vaan vain seksiin? No, eipä se rokotettua naista haittaa. Rokottamaton mies ei kelpaa rokotetulle naiselle edes seksiin. Joten mahdollisuutesi löytää nainen elämääsi ovat aika vähäiset. Katsopa tilastoja: rokotetut naiset ovat melkoinen enemmistö.

        Siitä, että rokotus aiheuttaisi hedelmättömyyttä, ei ole mitään tieteellisesti pätevää näyttöä. Asia on miesten kohdalla hyvin helppo tutkia. Ei muuta kuin ostat netistä mikroskoopin ja katsot spermaasi: vilisteleekö siellä häntäpäitä? Rokotetun mieheni spermassa ainakin vilistelee.

        Otan niin monta koronarokotusta kuin tarjotaan. Sama koskee kaikkia rokotuksia. Epidemiat ja pandemia on syytä ottaa vakavasti. Espanjantautia vastaan ei onnistuttu kehittämään rokotusta. Tauti tappoi enemmän ihmisiä kuin ensimmäinen maailmansota. Olet oikeassa: lisää piikkiä niin hyvä tulee! En ole saanut mitään haittavaikutuksia koronarokotteesta. Pari tuttua on saanut vähän päänsärkyä. Mutta en tunne ketään joka katuisi että otti rokotuksen. En siis ketään. Tunnen paljon lääkäreitä ja lääketieteen tutkijoita. Jos kysyn heiltä kannattaako ottaa koronarokotus, he reagoivat siihen samalla tavalla kuin jos kysyisin kannattaako syödä ja nukkua.

        Muuten. Jos olet varma että rokotus Aiheuttaa hedelmättömyyttä, miksi ehkäiset kun harrastat seksiä rokotetun naisen kanssa. (Tosin epäilen että puhut tästä teoreettisella tasolla, koska et sinä sitä rokotetun kanssa harrasta. Rokotettu nainen ei halua että kosket häneen.)


    • Anonyymi

      ""Muuten. Jos olet varma että rokotus Aiheuttaa hedelmättömyyttä, miksi ehkäiset kun harrastat seksiä rokotetun naisen kanssa.""

      Koronarokotus suojaa samalla sukupuolitaudeilta?

      • Anonyymi

        Mikä saa sinut olettamaan että rokotetulla naisella on todennäköisemmin sukupuolitauti kuin rokottamattomalla? Sanoit että käytät kortsua nimenomaan rokotetun nausen kanssa. (Paitsi ettet.käytä, koska rokotettu nainen ei suostu seksiin kanssasi.)


    • Anonyymi

      Suomessa on aina puhuttu, että täällä on sananvapaus:

      https://rumble.com/v2f6376-rokotettujen-net.html

      Mutta olemmeko menossa Kiinan ja Venäjän malliin? Kuka tietää?

      • Anonyymi

        Videolla eräs lääkäri sanoi, että kaikilla lääkkeillä ja rokotteilla on haittavaikutuksia ja niin on myös koronarokotteella. Se koronarokote kun ei tee ketään kuolemattomaksi vaikka tällä palstalla yritetäänkin niin uskotella.


      • Anonyymi

        Kuka on yrittänyt rajoittaa sananvapautta I? Tuolla sivustollahan saa kuka tahansa rokotevastainen puhua ihan vapaasti. Samoin tällä palstalla. Poliisi ei tule pidättämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videolla eräs lääkäri sanoi, että kaikilla lääkkeillä ja rokotteilla on haittavaikutuksia ja niin on myös koronarokotteella. Se koronarokote kun ei tee ketään kuolemattomaksi vaikka tällä palstalla yritetäänkin niin uskotella.

        Niin juuri. Kaikilla rokotteilla on haittavaikutuksia. Sitä ei kukaan ole kiistänyt. Kukaan ei todellakaan ole väittänyt että koronarokotus tekee kuolemattomaksi, joten älä ota olkiukkoa käyttöön. Täällä sen sijaan on väitetty että rokotus tekee hedelmättömäksi, mistä ei ole mitään näyttöä. Haittavaikutuksia on myös
        aivan kaikilla lääkkeillä ja kaikilla hoitomuodoilla. Miksi siis nimenomaan koronarokotusten haittavaikutuksista pidetään sellaista älämölöä?


    • Anonyymi

      Jokainenhan voi kertoa vain omista kokemuksistaan: itse rokottamattomana ja terveenä. Ystäväpiirissä on tullut flimmeriä sekä aivoverenkierron häiriöitä parikin, vyöruusu sekä niveltulehdus. Olen myös työelämässä huomannut, että sairastelu on lisääntynyt todella paljon ihan niinkuin vastustuskyky olisi hävinnyt.

    • Anonyymi

      Useimpia naisia "vaivaa" liiallinen älykkyys olla missään tekemisissä ko puolueen kanssa. Yleensäkään kukaan normaalijärkinen ei halua olla missään tekemisissä sinimustan laitaoikeiston kanssa. Koskee muuten meitä miehiäkin!

      • Anonyymi

        Silti puolueen ehdokkaina on hyvinkin älykkäitä ja koulutettuja naisia. Perussuomalaiset muuttuvat puolueena. Tunnen sekä naisia että miehiä, jotka kannattavat perussuomalaisia, tunnen myös muiden puolueiden kannattajia, mutta niin typerä en ole, että karsinoisin ihmiset sen mukaan "mä en leiki sun kaa". Jätän nuo hiekkalaatikkoleikit tärkeämmille, kuten Marinille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti puolueen ehdokkaina on hyvinkin älykkäitä ja koulutettuja naisia. Perussuomalaiset muuttuvat puolueena. Tunnen sekä naisia että miehiä, jotka kannattavat perussuomalaisia, tunnen myös muiden puolueiden kannattajia, mutta niin typerä en ole, että karsinoisin ihmiset sen mukaan "mä en leiki sun kaa". Jätän nuo hiekkalaatikkoleikit tärkeämmille, kuten Marinille.

        Aloittaja kylläkin haluaa leikkiä vain persunaisen kanssa. Mikä varmaan on ainoa oikea ratkaisu, koska älykkyyden "vaivaama", äärioikeistoa karttava nainen ei sovi hänelle kaveriksi. Vakka kantensa valitsee.


      • Anonyymi

        Niin, se älykkyys todetaan vasemmisto puolueaktivismin mukaan, mitä enemmän vaahtoaa turuilla ja toreilla marxismin autuutta sitä älykkäämmäksi noteerataan, se kun on sitä "vastuullisuutta".


    • Anonyymi

      ""Kuka on yrittänyt rajoittaa sananvapautta? Tuolla sivustollahan saa kuka tahansa rokotevastainen puhua ihan vapaasti.""

      Tuo linkittämäni video poistettiin jostain syystä tästä ketjusta. Ehkä s24 ylläpito ei halua kuulla koronarokotehaitoista.

    • Anonyymi

      Käytän kortsua rokotetun naisen kanssa, niin rokotettu nainen ei raskaudu, jos rokotettu nainen raskautuu, niin raskaus todennäköisesti johtaa keskenmenoon tai syntyvälle lapselle saattaa tulla epämuodostumia tai sairauksia. Olkaa varovaisia rokotettujen naisten kanssa.

    • Anonyymi

      Suomen johdon pitää vaatia lääkefirmat vastuuseen. Jokaiselle rokotehaitan saaneelle täytyy maksaa miljoonakorvaukset.

      Suomessa on lähes 20.000 koronarokotehaitan saanutta ihmistä.

      • Anonyymi

        Rokotteen saaneita on yli neljä miljoonaa ja haitan saaneita 20 000. Suurin osa haitoista on lieviä, päänsärkyä illalla tms. Laskepa kuinka monta prosenttia 20 000 on luvusta 4 000 000.


    • Anonyymi

      ""Kaikilla rokotteilla on haittavaikutuksia. Sitä ei kukaan ole kiistänyt.""

      Onhan täällä kiistetty koronarokotteen haitat sillä omalla olkiukolla eli on kirjoitettu, että en ole itse saanut haittaa koronarokotteesta. Yritetään siis luoda kuva, että en itse saanut koronarokotehaittaa eli kukaan muukaan ei voi saada.

      • Anonyymi

        Älä valehtele! Kirjoitin etten ole saanut rokotuksesta haittavaikutuksia, ja samaan hengenvetoon totesin että tiedän parikin ihmistä joka sai siitä päänsärkyä ja parin päivän kuumeen. Mutta totesin etteivät nämäkään tuntemani henkilöt valita mokomaa pikkuvaivaa ja etten tunne ketään joka katuisi saamaansa rokotusta. Miten voit tulkita tuon niin että yritän muka luoda sellaista kuvaa että kun en itse saanut koronarokotehaittaa eli kukaan muukaan ei voi saada? Etkö osaa lukea?

        Luultavasti osaat. Vääristelet puheitani tahallasi.

        Olen kyllä sanonut ettei ole olemassa mitään tieteellisesti päteviä todisteita siitä että rokotus aiheuttaisi hedelmättömyyttä. Kuten ei olekaan.

        Väitän myös että haittavaikutukset ovat pieni riski ja huomattavasti pienempi paha kuin sairastuminen koronatautiin.

        Tiedän ihmisen joka ei ottanut rokotusta ja kuoli koronaan tämän vuoden puolella. Hän todella katui ettei ottanut rokotusta.


    • Anonyymi

      Minä olen Mohammed ja vetoan älkää äänestäkö perussuomalainen minä ei voi sietää persu tyttö. Minä haluta muu tyttö

      • Anonyymi

        Äärimuslimit tykkäävät persuista. He jakavat persujen kanssa samat arvot. Kyllä ne ovat ne palstaprinssien vihaamat feministi joita äärimuslimit inhoaa. Palstaprinssit äärimuslimit ovat yhtä mieltä aika monesta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärimuslimit tykkäävät persuista. He jakavat persujen kanssa samat arvot. Kyllä ne ovat ne palstaprinssien vihaamat feministi joita äärimuslimit inhoaa. Palstaprinssit äärimuslimit ovat yhtä mieltä aika monesta asiasta.

        Siinä oli malliksi disinformaatiota, jos jollakin oli epäselvyyttä mitä ko. termi tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Ota nainen joka on äärimuslimi. Se
      ideologia ei ole kaukana persujen ajtusmaailmasta. .

    • Anonyymi

      Pakko niiden vasureiden jossain olla.Kukaan ei tosin semmoisia ota .

    • Anonyymi

      ""Kirjoitin etten ole saanut rokotuksesta haittavaikutuksia, ja samaan hengenvetoon totesin että tiedän parikin ihmistä joka sai siitä päänsärkyä ja parin päivän kuumeen.""

      Mutta kai sä nyt ymmärrät, että jos joku saa koronarokotteesta sydänkohtauksen, sydämen tykytyksiä, pulssin nousua pienestäkin rasituksesta, raajojen puutumista, outoja kipuja, valtavia kyhmyisiä mustelmia, tärinää, väsymystä ja keuhkoveritulppia, niin kyse ei ole enää mistään pienestä päänsärystä tai kuumeesta?

      • Anonyymi

        Väitit minun yrittääneen luoda sellaista kuvaa ettei kukaan ole saanut minkäänlaisia haittavaikutuksia. Eli valehtelit.


    • Anonyymi

      Jos valkoihoisena persumiehenä ja vielä heterona haluat rikoksia tehneet ulkomaalaiset takaisin sinne mistä ovat tulleet, niin auta armias! Saat räsistin leiman vaikka haluat vain suomen olevan turvallinen maa jokaiselle.

    • Anonyymi

      Ylen a-talkissa kysyttiin Marinilta, Saarikolta ja Anderssonilta onko suomi jo ruotsin tiellä eli siis onko suomessa jo jengirikollisuutta, kuten ruotsissa. Nämä kaikki kolme vastasit, että ei ole kun eivät halua myöntää sitä asiaa, koska he kannattavat maahanmuuttoa.

      Harkimo, Orpo ja Purra taas olivat sitä mieltä, että suomi on jo kuin ruotsi.

      • Anonyymi

        Oli kyllä positiivnen yllätys Ylellä että jopa juontaja sanoi suoraan että Suomessa on n.20 katu jengiä jotka koostuvat toisen polven maahanmuuttajista. Tuli olo, että vihdoin joku media edes tajuaa mistä tässä "rasismissa" on koko ajan puhuttu. Asian myöntäminen on jo puoli ratkaisua. Harmi tietysti että vassarit ei myönnä, mutta media on selkeästi petrannut. Kiitos heille siitä.


    • Anonyymi

      ah hah, täällä antti häkkänen kokoomus ei ole demarit täällä ah hah

    • Anonyymi

      terve!!
      Eihän meitä mikään vaivaa, mutta sanoit perussuomalaiset niin kalskahtaa kireältä ilmaisulta,sehän näin nähtävä perussuomalaiset naiset minusta ei ole ok ei voi sanoa että hyviä,hyvän tekiöitä ja miehetikin ei ole eikä koko puoluekkaan ole niin ihana vaikkaakin he voivat tarkoittaa hyviää mutta kun loppujen lopuksi se on oiketoolaisten puolue vaikkakin he lupaavaat hyvää mutta sitten kun he voittavat vaalit niin ei olekkaan niin mitä on luvanneet vaalimainoksissa ,niin tästä syystä on suorastaan vaarallistaa että he päässevä eduskuntaan kun tiedämme vielä mitä Puheenjohtaja Petteri Orpo on mieltä niin on hyvin vaarallista ,nämä 2 puoluetta keskustaa ja perus-ssuomalaiset , sitten kun he pääsevät eduskuntaan kuinka ollaakaan he eivät pidä vaali lupauksia.Eikä minusta ole väärin että mariini käytti tuota ilmaaisua että sini musta puolue vaikkakin marin pyysi anteeksi perreri orvolta tätä ilmaisua, kun SUOMI on vapaa ilmaisumaa.

    • Anonyymi

      Persut ovat äärioikeistoa ja totalitarismin kannattajia. Voi tosiaan olla vaikea löytää sillä tavoin ajattelevia naisia. Yksin jäät, persumies.

    • Anonyymi

      Persu naisille löytyy seuraa ilman deitti sovelluksiakin, ovat sen verran vetovoimaisimpia kun vihervasemmiston nenärengastytöt.

      • Anonyymi

        Tiedän että vihervasemmistolaiset naiset ovat usein lyhyttukkaista ja läpitatuoitua tusinakansaa, mutta taitaa aika moni perusssnainen olla samannäköinen tiskirätti. Kyse ei siis ole puoluevalinnasta vaan yhteiskunnallisesta asemasta. Eihän Sanna, Riikka tai Petterikään keimaile jollain tusinatatuoinnilla "tää o mu elämäntarina niinku"


      • Anonyymi

        Persunaiset ovat ylipainoisia elähtäneitä tanttoj. Vartalo heillä on neliönmallinen ja tukka värjätty kirkuvan keltaiseksi. Mutta kauneus on katsojan silmissä. Aloittaja tykkää sen näköisistä.


    • Anonyymi

      Tuossa on lähinnä tilastovirhe. Peruss ovat raamatullisia 1:1 -suhteisia (köh ex-pj köh), kun taas vihreänpinkit ovat polyja, eli yksi nainen kolme miestä. Siksi niitä on niin paljon "vapaina". Tai sitten kävi vain kuin minulla, "maksa vihdoin jo itse omat menosi" ja punavihreälle exälle uutta matoa onkeen.

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset naiset on jo valmiiksi nyrkin ja hellan välissä. Ei niitä ole vapaana juoksentelemassa.

    • Anonyymi

      Persunaisia kerta kaikkiaan on niin vähän, että persumiehet ovat helisemässä. Miehen on muutenkin vaikea löytää netistä naisseuraa, kun nausten määrä esimerkiksi Tinderissä on ehkä kolmannes miesten määrästä. Jos sen naisen pitää lisäksi olla vielä persu niin hankalaksi menee!

    • Anonyymi

      Eräs tuttu aikuinen mies esitteli minulle ns. seuranhakualustan. En muista sen nimeä. Siellä oli ihan oikeiden prostituoitujen yliedustus! Naiset vonkaavat miesseuraa alastonkuviaan avoimesti lähettämällä. En olisi uskonut, että valkoiset naiset vajoavat yhtä alas, tekstit olivat kuvien mukaisia. Mukana oli ns. rehellisiä eri ammattien edustajia mutta tuli sellainen olo, että heissäkin on jotain pahasti vialla. Ei kukaan normaali nainen hae elämänkumoppania huorien kanssa — samalla foorumilla!

      Treffisivustojen kommunistinen liberaali maine on niin huono, että en ole koskaan vaivautunut edes avaamaan niitä. Vasemmistolaiset ovat tiedetysti heikkomoraalista väkeä. Saataa olla, että suuri osa nyt ihmettelyn aiheena olevaista naisista on samoja naamoja, vaarallisia ja kokeneita ammattiprostituoituja. Sosialistithan elävät kaksijakoisessa valheiden verkostossaan, salaavat ammattiprostituutionsa. Kannattaa olla varovainen. Rikolliset ovat ovelaa väkeä.

      • Anonyymi

        "Naiset vonkaavat miesseuraa alastonkuviaan avoimesti lähettämällä. En olisi uskonut, että valkoiset naiset vajoavat yhtä alas"

        Valkoiset naiset? Muun värisillä on luonnostaan huonompi.loraali, vai? Taas on rasistimies asialla.

        Mikä muuten mahtaa olla syynä siihen etteivät miehet myy seksiä naisille vaan korkeintaan homomiehille? Aivan. Kauppa ei käy. Ei ole asiakkaita. Pimperoriippuvaisia miesasiakkaita sen sijaan on haitaksi asti. Pimperoriippuvaiset äijät ovat miessukupuolen pohjasakkaa.

        Eivätköhän ne, jotka tienaavat noiden naisten vartaloilla, ole enimmäkseen miespuolisia sutenöörejä. Siinä on monasti takana ihmiskauppa ja järjestäytynyt rikollisuus, ja se touhuhan ei ole naisten käsissä. Suotta noita naisia syyllistät. He ovat kauppatavaraa mafioson käsissä. Väärin teet jos käyt kauppaa rikollisten kanssa. Olet ihmiskaupassa ostajana ja siis rikollinen itsekin.

        Mikä ihmeen sensaationnälkä ja juoruilunhalu saa edes tutkailemaan tuollaista paskasivustoa?


    • Anonyymi

      Tämä PS-nainen ei deittaile yhtään missään. Kun ei parikymppisenä aikana ennen tinderiä kukaan ollut kiinnostunut niin tuskin nyt vanhempanakaan. Livenä mies saa pyytää treffeille, mutta mun ikäinen ei ole enää kiinnostava miesten mielestä, kaikki 35plus etsii parikymppisiä.

    • Anonyymi

      Tuttavapiirini on erittäin laaja ja suurinosa persuja. Vihervasemmistolaiset naiset ovat niin itseään täynnä ja muka aina oikeassa, että heitä on erittäin vaikea ymmärtää. Kaikkein ärsyttävintä porukkaa.

      • Anonyymi

        Sama kokemus. Jos ei ole maalaisjärkeä, niin sitä ei ole.


    • Anonyymi

      Persun on parempi lisääntyä serkun kanssa, jotta kansakuntamme vereen ei tulisi lisää degeraatiota.

      • Anonyymi

        Sinun kannattaa lisääntyä mamun kanssa. Ai niin, mutta ei sinusta ole siihen vaikka kannatatkin maahanmuuttoa.

        Sen jälkeen tiedät varsin hyvin, että rahkeet valkoiseen suomimieheen on tasan nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaa lisääntyä mamun kanssa. Ai niin, mutta ei sinusta ole siihen vaikka kannatatkin maahanmuuttoa.

        Sen jälkeen tiedät varsin hyvin, että rahkeet valkoiseen suomimieheen on tasan nolla.

        Puhu vain omasta puolestasi. Tunnen valkoisia suomimiehiä jotka eivät ajattele noin. Ei valkoihoisuus tee miehestä automaattisesti rasistia eikä idioottia. Noin typerästi ajattelevia miehiä löytyy varmasti kaikkialta maailmasta, mutta fiksu kunnon nainen ei heidän huomiotaan kaipaakaan. Tuolla tavalla ajattelevasta miehestä ei ole väliksikään.


    • Anonyymi

      Seuraava sota tulee olemaan islamin ja sivistyksen välillä ja siinä kahinassa myös hyväuskoiset, hyödyttömät idiootit eli vasurihyysärisuvakkipiiperöt tulevat tuhoutumaan, koska he viimeiseen asti määkivät ihmisoikeuksista ja humanismista, joilla muslimit pyyhkivät p*rsettään!

      • Anonyymi

        Näin on. Kunpa tämä vain tajuttaisiin ajoissa.


      • Anonyymi

        "Seuraava sota tulee olemaan islamin ja sivistyksen välillä"

        Siinä sodassa sinä et voi asettua kummallekaan puolelle. Kielenkäyttö si osoittaa sen.

        "vasurihyysärisuvakkipiiperöt määkivät ihmisoikeuksista ja humanismista, joilla muslimit pyyhkivät p*rsettään!"

        Sinä olet siinä asiassa muslimien kanssa samoilla linjoilla: pyyhit ihmisoikeuksilla ja humanismilla piip-piip. Ehkäpä et olekaan siinä sodassa puolueeton vaan tiiviisti mukana, ja nimenomaan siellä äärimuslimien puolella?


      • Anonyymi

        Persut odottavat sotaa kieli pitkällä. Mikä siinä niin kiehtoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut odottavat sotaa kieli pitkällä. Mikä siinä niin kiehtoo?

        Vihervassarit odottavat ilmaston lämpenemistä kieli pitkällä. Mikä siinä niin kiehtoo?


    • Anonyymi

      Ketjussa näkyy että Lautakasa-liturgia on muuttanut muotoaan vuosikymmenten saatossa.

      Nyt fetissi kohdistuu poliittisten ryhmittymien nimien yhdistämiseen. Hakeutukaa hoitoon. Olette uhka yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Vaivaa?
      Hehän ovat selvästi sinua älykkäämpiä!

    • Anonyymi

      Perusmies on kouluttamaton, tyhmä, lihava ja syrjäytynyt. Sellaisia on helppo manipuloida ääriajattelun piiriin. Persumies ei edes tajua että persuilu on äärioikeistolaisuutta., ja siinä ideologiassa kaikki yhteiskunnalle hyödyttömät kuten alkoholistit ja työttömät ovat paarialuokkaa. Hän sahaa omaa oksaansa.

    • Anonyymi

      Jos Persut ei tänään voita niin suomen tuho on sinetöity.

      Sitten Marin luovuttaa pala palalta suomen itsemääräämisoikeudet eu:lle ja tyhmät suomalaiset hurraavat kun eivät tajua.

      • Anonyymi

        Olepa Igor nyt vähän aikaa ihan hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olepa Igor nyt vähän aikaa ihan hiljaa.

        Lopeta määkiminen ja mene nyt äänestämään sdp:tä niin saadaan setajärjestö suomen kouluihin ja eu kajoamaan suomalaisten omaisuuksiin ilmastohömpän nimissä.

        Miten voikaan ihminen olla tyhmä! Mistä näitä sikiää?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta määkiminen ja mene nyt äänestämään sdp:tä niin saadaan setajärjestö suomen kouluihin ja eu kajoamaan suomalaisten omaisuuksiin ilmastohömpän nimissä.

        Miten voikaan ihminen olla tyhmä! Mistä näitä sikiää?!

        Määkiminen? Mistä muka tiedät millainen puheääni minulla on? Puheääneni ei todellakaan kuulosta määkimiseltä. Minulla on pehmeä, sointuva ja miellyttävä puheääni. On pakkokin olla koska puhun paljon työssäni. Jos puheeni kuulostaisi määkimiseltä, saisin lopputilin aika nopeasti. Puhun rauhallisesti ja kauniilla äänellä. Ääneni ei ole rääkymistä, määkimistä, mörinää, märinää, murinaa eikä narinaa.


    • Anonyymi

      Nalle Wahlroos sanoi, että 80% suomalaisista on idiootteja. Tällä palstalla sen kyllä huomaa kun suurin osa on viherpiiperöitä ja marinin kannattajia:D

    • Anonyymi

      Me olemme töissä, huolehdimme perheestä, harrastamme esim. ulkoilua, urheilemme, kulttuuria jne. jne.
      Ei ole aikaa eikä tarvetta notkua tindereissä tai vastaavissa
      Tämän kysymyksen näytti muuan vassari kun hän on jatkuvasti näissä tindereissä.
      Viherpunikki vassareilla on aikaa notkua esim. täällä.
      Meillä PS.n naisilla on elämää.

    • Anonyymi

      Mikä siinä vihervasemmistolaisuudessa sinua pelottaa, pehmeät arvot.Universaali RAKKAUS. Sehän onkin vasta pelottavaa se. Suurin uhka vihamieliselle katkerille miesoletetuille💩

      • Anonyymi

        Suosittelen lämpimästi terapiaan menemistä,miettimään mikä pehmeissä arvoissa pelottaa. Miksi raha ,valta, kylmyys ja hallitseminen on sinulle henkisesti turvallisempaa?💩


    • Anonyymi

      Vihreitten naiset ymmärtää kun puolueesta ei löydy heteromiehiä.

      • Anonyymi

        Sellaisilla tuskin tarvetta on.


    • Anonyymi

      Suomi pääsi nyt Natoon turvaan Putinin pyrkimyksiltä liittää Suomi etupiiriinsä. Suurimman ja raskaimman työn eli matkustellut ympäri maailmaa ja ne uuvuttavat neuvottelut milloin kenenkin kanssa tekivät Marin, Niinistö ja Haavisto. Eli demari, kokoomus ja halveksimasi vihreät. Kiitän ja kumarran.. Varsinkin neuvottelut Turkin kanssa olivat taatusti ihan kamalia. Siinä vaadittiin loistavia neuvottelutaitoja. Persuilla ei ollut prosessissa osaa eikä arpaa. Taivas varjele jos joku Halla-aho tai Purra olisi neuvotellut Turkin kanssa - siitä ei olisi ikinä tullut mitään, emme ikinä olisi päässet Natoon.. Persut istuivat persuuksillaan koko prosessin ajan. Ja hyvä niin.. Ymmärsivät sentään olla olematta tiellä.

      • Anonyymi

        Ei se Nato mitään turvaa tuo, päinvastoin. Nyt päätöksiä Suomen puolesta tekevät EU, Nato ja WHO eli hyvästi itsenäinen Suomi.

        30.000 reserviläistä on jo eronnut armeijasta kun Suomi liittyi Natoon. Sotilasvala vannottiin Suomelle, ei Natolle ja USA:lle jonka tavoitteena on heikentää Venäjää muiden verellä. Jenkit aseistavat ja rikastuvat kun muut maksavat hengellään.

        Sanna Marinista ei tullut pääministeriä ja se oli Suomen voitto. Sanna Marin oli maailman talousfoorumin ja Klaus Schwabin puudeli, globalisti.


      • Anonyymi

        Natoon turvaan joo, oletkos ihan varma että asia on pelkästään positiivinen suomelle? Ei ole maalitauluna ykkösluokkaa koska ei omista ydinaseita, mutta kuuluu nyt naton eturintamaan ja ei ole siinä ilman velvoitteita. Tottakai hallituspuolueet edustajineen hoitivat ja juuri siksi että edustivat hallitusta, kukas sitten? Tekivät töitään niinkuin kuuluikin ja saivat palkkaa siitä, ei se heistä silti mitään sankareita tee.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Natosta olisi pitänyt tehdä kansanäänestys, kuten myös EU:sta aikoinaan, mutta tuhannelta natokiimaiselta kysyttiin ja tadaa: suomi tietenkin natoon.

      Monet natokiimaiset ei ole edes armeijaa käyneet ja silti he ottavat kantaa asioihin vaikka asiahan ei heille mitenkään kuulu, koska suomimiehet ne rintamalle joutuvat.

      • Anonyymi

        Mille ihmeen rintamalle? Natoon mennään juuri siksi ettei kenenkään tarvitse lähteä rintamalle.. Ukraina ei kuulu Natoon ja siellä miehet joutuvat rintamalle.


    • Anonyymi

      Voi tätä ilon ja onnen päivää! Aurinko paistaa, HIFK pelaa lätkää ja vihervassukka feministeille tuli lähtö hallituksesta:)

      Setatouhulle tuli stoppi ja samalla loppui perheenrikkojien jutut, että "mieskin voi synnyttää" ja "setä voi olla täti" jne.

      Nyt se hulluus on loppu!

      Tosin Suomi meni Natoon ja heterofoobikot ovat Natokiimoissaan haastamassa Äiti-Venäjää suureen sotaan, siis maata, jossa seksuaalivähemmistöt ei juhli.

    • Anonyymi

      ""Ukraina ei kuulu Natoon ja siellä miehet joutuvat rintamalle.""

      Nyt ne silmät auki! Jos Putinille olisi annettu turvatakuut, että entinen neuvostomaa Ukraina ei liity Natoon ja EU:seen, niin Ukrainassa ei sodittaisi.

      Mutta kun pitää tehdä asiat juuri päinvastoin.

      • Anonyymi

        Miksi sinä Igor olet suomalaisella nettideittailupalstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä Igor olet suomalaisella nettideittailupalstalla?

        Nato-intoilijoiden paikka on etulinjassa.


      • Anonyymi

        Höpön löpön. Putinin Venäjä on imperialistinen maa joka käy omaa valloitussotaansa. Tietenkin Putinia harmittaa kun maat liittyvät Natoon, koska sellaisen maan kimppuun hän ei uskalla hyökätä. Putin muuten meni Ukrainaan alunperin muka turvaamaan Ukrainan venäjänkielistä väestöä (ja nyt hän tasapuolisesta murhaa kaikkia ukrainalaisia äidinkielestä riippumatta) ja "vapauttamaan Ukrainaa natseista". Vladi on itse natsi pahinta lajia.

        Jos täällä aletaan puolustella Venäjän hyökkäystäniin se jos mikä osoittaa että täällä on paljon botteja ja venäläisiä trolleja. Persutkaan eivät kannata Vladimiria. Valta kuuluu Kremlille -puolue sen sijaan kannattaa.


    • Anonyymi

      Natosta olisi pitänyt tehdä kansanäänestys ja kansanäänestyksen olisi pitänyt koskea armeijan käyneitä. Kenenkään ei tietysti pidä vannoa sotilasvalaa Natolle.

      Tyhmiin lampaisiin pelottelu on toiminut, joten he hyväksyvät koronapiikit ja Naton.

    • Anonyymi

      Mitenhän porukka kuvittelee Trumpin lopettavan sodan jos hänet valitaan presidentiksi? Trumphan sanoi, että hän lopettaa sodan päivässä.

      -Niin. Aivan. Trump antaa Putinille turvatakuut, että Ukrainaa ei oteta Natoon.

    • Anonyymi

      Ainoastaan persut ja ätmit lienee deittipalstoilla? Kuka järkiperäinen sinne eksyy?💩

      • Anonyymi

        Kuka normi ihminen edes tarvii deittipalstoja💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka normi ihminen edes tarvii deittipalstoja💩

        Tällä palstalla olevat miehet kuuluvat miessukupuolen pohjasakkaan. Taidan nyt jättää heidät juttelemaan keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla olevat miehet kuuluvat miessukupuolen pohjasakkaan. Taidan nyt jättää heidät juttelemaan keskenään.

        Vaikutat kyllä itse mätämunalta eli siis kuulut pohjasakkaan:)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe