klitorislävistys, ajatus kiihottaa, kokemuksia??

lollipop

varmaan aiheesta keskusteltu aiemminkin, mut kun en jaksa alkaa lueskelemaan noita, eli...

kysymyksessä klitorislävistys. olisko mitään hyvää linkkiä, missä näkis kuvia niistä. millainen koru? tappi/rengas? mihin kohtaan tarkalleen laitetaan?
kuuleman mukaan voipi parantaa seksielämää kun mieskin löytää klitan helpommin ja joissakin tapauksissa tuntokin herkistynyt, kokemuksia? oon kuuluu myös kauhujuttuja siitä että paikat menny tunnottumiksi, kokemuksia?

kertokkee jotain kivaa (??) kesä tulee ja oon ajatellu ottaa

5

5747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evil~Eve

Klittaläväriä ei laiteta itse klittaan...vaan se on niin sanottu "clithood" eli klitoriksen hupun lävistys.

Todella hyviä kuvia, sekä kertomus siitä kuinka lävistys tehdään löytyy www.yazka.com

Siellä myös mielipiteitä ja kokemuksia lävistyksien ottajilta itseltään :)

• Leona

Klitorislävistys pistetään tarkalleen klitoriksen alle. Erittäin suuri vaara epäonnistua ja näin on tunto kateissa klitasta ikuisiksi ajoiksi. Harvojen klitoriskaan mahdollistaa tämän (vaatii runsaasti tilaa klitoriksen alla). Clitoral hood (vertical tai horizontal, eli pysty tahi vaaka) on eri lävistys, joka (kuten nimikin jo kertoo) pistetään klitoriksen yläpuolelle. Tämä on tietääkseni yleisin naisten genitaalien lävistys. Vertical clitoral hood (käytettäessä barbellia, jolloin barbellin alapallo painaa klitorista) on erittäin kiihottava. Ja sitä on varsinainen klitorislävistyskin, jos kaikki sujuu hyvin.
        Näitä erilaisia lävistyksiä on sitten todella paljon enemmänkin. Iskekää googleen hakusanaksi esimerkiksi ´clitoral piercing´ tai ´female genital piercing´... Sieltä sitä tietoa ja kuvia löytyy roppakaupalla.
        Aijoo. Jos jollakulla on kokemusta klittaläväreistä (hoodia meinaan), niin kaikki tieto otetaan ilolla vastaan.

• eppu

Hyi saatana minkä näköisiä klittoja siellä on!! Tommosen nähdessään menee naimahalutkin! Eikö teidän sairaudella ole mitään rajaa??

• wow
    • glitoris

Aihe kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6158
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5627
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2088
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1038
    Aihe