Samassa televisio-ohjelmassa olleet Jasmin, Jasmine sekä Janita ovat menehtyneet nyt nuorella iällä.
Salaliitto teoreetikoille päänvaivaa.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nii-in, voihan siinä olla yleinen nimittäjä tai useampikin taustalla. Vartijaopinnoistani minulle jäi mieleen +1 sääntö. Eli jos havaitset jotakin ihan mitä tahansa, niin aina pitää olettaa että sen lisäksi on jotain muuta. Jos löydät veitsen jonkun taskusta, niin hänellä voi olla toinenkin. Sen lisäksi hänellä voi olla kolmaskin, ja neljäskin jne. Yhteiset nimittäjät - Sama tv-ohjelma, samat sosiaaliset piirit, sama elinpiiri (ilmeisesti Helsinki), samat yhteiskunnalliset vaikutteet. Sehän on niin että kun maailmalta tulee Suomeen jotain hullutuksia, niin Helsinki on se pioneeripaikka. Toki huumeet päätyvät nopeasti Lahteen, ja sieltä muualle Suomeen. Helsingin sataman kautta nekin ovat usein ensin sinne päätyneet. 5G: Elektromagneettiset häiriöt mitkä voivat vaikuttaa häiritsevästi ihmisten aivoihin ja täten ihmisten terveyteen. Käyttäkää AINA kaiutinta kun puhutte kännyköihinne 👆.
- Anonyymi
Kaikki median manipuloituja ns. Helppoja ja tädellisiä rahastettavia 💩
- Anonyymi
Johtuu siitä, että julkisuuteen menee mukaan sellaiset ihmiset, jotka eivät sitä painetta kestä. Yksinkertaista. Ei tässä tarvita mitään salaliittoteorioita.
- Anonyymi
Tyhjänpäiväistä julkisuutta ei tarviikkaan kestää. Ottakaa vastuu julkkiksista mitä luotte💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749