Paljonko vaaka

Anonyymi-ap

Näyttää tänään?

167

742

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä kaikilla sama eli 163 kg.

      Palstis, Prinssi ja Mikkojuhan

      • Anonyymi

        Multipersoona?


    • Anonyymi

      79 kg.

      N50

      • Anonyymi

        Wau, sää painat enemmän ku mä, noin 10 kg enemmän. N50


    • Anonyymi

      En omista vaakaa.

      • Anonyymi

        Niin näkeehän sen peilistä, että painaa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näkeehän sen peilistä, että painaa paljon.

        Senkin näkee, että painaa sopivasti. Myös vaatteet kertovat armotta, että onko ympärysmitta kasvanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näkeehän sen peilistä, että painaa paljon.

        Onko sulla kaikki ihan ok? Pitäiskö puhua jollekin ammattilaiselle tuosta tarpeesta ilkeillä ihmisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näkeehän sen peilistä, että painaa paljon.

        Peilistä ei näe painoaan mutta siitä näkee kuvan itsestään ja jos on itse tyytyväinen siihen kuvaan minkä näkee peilistä niin miksi pitäisi välittää siitä mitä mieltä muut on siitä miltä näyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki ihan ok? Pitäiskö puhua jollekin ammattilaiselle tuosta tarpeesta ilkeillä ihmisille

        Hänellä on luultavasti huono itsetunto sitä en tiedä mikä siihen auttaa että voi itsetuntonsa korjata sen olen oppinu millä ihmiset sen itsetunnon toinen toisiltaan se tapahtuu ihan vai haukkumalla moittimalla toista kaikesta mitä tämä tekee ja se millä toisen itsetunnon voi murskata kokonaan on haukkumalla tämän ulkonäköä sitä miltä toinen näyttää niin pystyy jopa viemään mieheltäkin itsetunnon halutessaan helpointa se toki on haukkumalla miehen sänkytaitoja mu siin on se vaara taas et saattaa sattya sellain mies kohdalle joka saattaa vaikka tappaa sen takia nainen erehtyi tämän sänkytaitoja haukkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on luultavasti huono itsetunto sitä en tiedä mikä siihen auttaa että voi itsetuntonsa korjata sen olen oppinu millä ihmiset sen itsetunnon toinen toisiltaan se tapahtuu ihan vai haukkumalla moittimalla toista kaikesta mitä tämä tekee ja se millä toisen itsetunnon voi murskata kokonaan on haukkumalla tämän ulkonäköä sitä miltä toinen näyttää niin pystyy jopa viemään mieheltäkin itsetunnon halutessaan helpointa se toki on haukkumalla miehen sänkytaitoja mu siin on se vaara taas et saattaa sattya sellain mies kohdalle joka saattaa vaikka tappaa sen takia nainen erehtyi tämän sänkytaitoja haukkumaan

        Oletko ajatellut tappaa jonkun naisen? Tuli vain kirjoituksestasi mieleen......


    • Anonyymi

      En oo tänään kattonu, mutta ilokseni viime aikoina yli 70.

    • En tiedä, mutta veikkaan että 82-85 kg. Olen aika jytky.

      • No se ei haittaa, koska vaalit on jo ovella 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No se ei haittaa, koska vaalit on jo ovella 😂

        En kuitenkaan äänestämään mene. 😉

        Mä oon iso tyttö, silti monen naisen vieressä en sitten kuitenkaan olekkaan niin iso vaan pieni, kun elopainosta voisi äkkiä olettaa. Joku mussa kuitenkin painaa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En kuitenkaan äänestämään mene. 😉

        Mä oon iso tyttö, silti monen naisen vieressä en sitten kuitenkaan olekkaan niin iso vaan pieni, kun elopainosta voisi äkkiä olettaa. Joku mussa kuitenkin painaa.

        Käytän L-koon vaatteita ylä että alaosassa. Ja nekin on väljiä pääosin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En kuitenkaan äänestämään mene. 😉

        Mä oon iso tyttö, silti monen naisen vieressä en sitten kuitenkaan olekkaan niin iso vaan pieni, kun elopainosta voisi äkkiä olettaa. Joku mussa kuitenkin painaa.

        Raskaat luut, raskaat luut, nehän on aina. Joskus on sen päälle vielä isot hinkit. Eiköhän joku huolehdi vaalijytkystä, niin sun ei tartte 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Raskaat luut, raskaat luut, nehän on aina. Joskus on sen päälle vielä isot hinkit. Eiköhän joku huolehdi vaalijytkystä, niin sun ei tartte 😂

        Ei mulla voi olla raskaat luutkaan, kun olen siroluinen. Jännittynyt lihasmassa kuulemma painaa. Pieni tulehdus niissä kerää nestettä.

        On joidenkin teoria.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei mulla voi olla raskaat luutkaan, kun olen siroluinen. Jännittynyt lihasmassa kuulemma painaa. Pieni tulehdus niissä kerää nestettä.

        On joidenkin teoria.

        Tiheyshän sen luiden massan määrittää, ei niiden koko. Lihasmassa painaa aina, oli se jännittynyttä tai ei, hieman enemmä jos on pidempään jännittyneessä tilassa, mutta vain hieman.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En kuitenkaan äänestämään mene. 😉

        Mä oon iso tyttö, silti monen naisen vieressä en sitten kuitenkaan olekkaan niin iso vaan pieni, kun elopainosta voisi äkkiä olettaa. Joku mussa kuitenkin painaa.

        Jos ei äänestä, ei saa valittaa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tiheyshän sen luiden massan määrittää, ei niiden koko. Lihasmassa painaa aina, oli se jännittynyttä tai ei, hieman enemmä jos on pidempään jännittyneessä tilassa, mutta vain hieman.

        Juu. Olen ollut kova juomaa maitoa. Kyllä mä uskoisin luitteni aika tiheää tavaraa olevan. Ei ne murrukkaan, vaikka olen monesti yrittänyt kieppua rapoujakin alas jne. 😂

        Mulla on kestäjännitys päällä. Eikä oo edes vitsi. Mutta painaa mikä painaa, pelkkä luurankoni painaa jo 50 kiloa. Tiiän, kun oon ollu luuta ja nahkaa sen kokoisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei äänestä, ei saa valittaa.

        En oo muutenkaan valittaja.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. Olen ollut kova juomaa maitoa. Kyllä mä uskoisin luitteni aika tiheää tavaraa olevan. Ei ne murrukkaan, vaikka olen monesti yrittänyt kieppua rapoujakin alas jne. 😂

        Mulla on kestäjännitys päällä. Eikä oo edes vitsi. Mutta painaa mikä painaa, pelkkä luurankoni painaa jo 50 kiloa. Tiiän, kun oon ollu luuta ja nahkaa sen kokoisena.

        50 kiloisena ostin vaatteet lasten osastolta. Naisten kokoa 34 ja xs oli väljiä. S koko säkki.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. Olen ollut kova juomaa maitoa. Kyllä mä uskoisin luitteni aika tiheää tavaraa olevan. Ei ne murrukkaan, vaikka olen monesti yrittänyt kieppua rapoujakin alas jne. 😂

        Mulla on kestäjännitys päällä. Eikä oo edes vitsi. Mutta painaa mikä painaa, pelkkä luurankoni painaa jo 50 kiloa. Tiiän, kun oon ollu luuta ja nahkaa sen kokoisena.

        No tuolla kertomalla sulla on tiheät luut, se on se mikä painaa. Toki muu osa kroppaa painaa jotain sekin, mutta siihen voi vaikuttaa, luihin vähemmän eikä kannatakaan.

        Kutistuuko sulla ekana tissit, jos alat lauhduttamaan? Mietin vaan kun usein naiset ainakin sanoo niin ja exilläni se meni prikulleen niin, kauhia mouruaminen niitten perään vaikkei mua häirinnyt, sama nainen se siellä tötteröiden alla oli edelleen.


      • Anonyymi

        😵‍💫 Melko tyrnä matami


      • randombypasser kirjoitti:

        No tuolla kertomalla sulla on tiheät luut, se on se mikä painaa. Toki muu osa kroppaa painaa jotain sekin, mutta siihen voi vaikuttaa, luihin vähemmän eikä kannatakaan.

        Kutistuuko sulla ekana tissit, jos alat lauhduttamaan? Mietin vaan kun usein naiset ainakin sanoo niin ja exilläni se meni prikulleen niin, kauhia mouruaminen niitten perään vaikkei mua häirinnyt, sama nainen se siellä tötteröiden alla oli edelleen.

        Ei kutistu tissit. Kutistuiskin, mutta muu minä kutistuu tissien ympäriltä. Rintarauhasta on paljon, mammografian mukaan.

        Rasvaa rinnoissani ei juuri näy rauhasten lisäksi ja silläpä ne roikkuukin. 😂

        Mulla kutistuu peppu ja reidet ekoina, aina. Vatsa lähtee viimisenä. Ja löysä nahka raskauksien jälkeen jäänyt, se jää.

        Käsivarsiin ei läski edes kerry, eikä selkään tai rintakehään, kylkiin. Vyötärö on ainoo ja reidet, peppu.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei kutistu tissit. Kutistuiskin, mutta muu minä kutistuu tissien ympäriltä. Rintarauhasta on paljon, mammografian mukaan.

        Rasvaa rinnoissani ei juuri näy rauhasten lisäksi ja silläpä ne roikkuukin. 😂

        Mulla kutistuu peppu ja reidet ekoina, aina. Vatsa lähtee viimisenä. Ja löysä nahka raskauksien jälkeen jäänyt, se jää.

        Käsivarsiin ei läski edes kerry, eikä selkään tai rintakehään, kylkiin. Vyötärö on ainoo ja reidet, peppu.

        Siksihän mä tissien pienennyksen saankin jahka BMI on alle 30. Pitää painaa 79 kg, saa painaa allekin sen, mutta tuo raja jonka kirurgi kiloina antoi mulle, niin pääsen kuulemma operaatioon tissin pienennys.

        Mieti mikä näky kun on tissiä koko rintakehä. Aika karseeta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😵‍💫 Melko tyrnä matami

        Tyrnä? Uus sana. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei kutistu tissit. Kutistuiskin, mutta muu minä kutistuu tissien ympäriltä. Rintarauhasta on paljon, mammografian mukaan.

        Rasvaa rinnoissani ei juuri näy rauhasten lisäksi ja silläpä ne roikkuukin. 😂

        Mulla kutistuu peppu ja reidet ekoina, aina. Vatsa lähtee viimisenä. Ja löysä nahka raskauksien jälkeen jäänyt, se jää.

        Käsivarsiin ei läski edes kerry, eikä selkään tai rintakehään, kylkiin. Vyötärö on ainoo ja reidet, peppu.

        No kappas. Yleensä nuo läheiset leidit on nimenomaan olleet harmissaan kun ekana lähtee tissit ja vasta sitten hiljalleen muut paikat. Ja joo, vikana massu ja peppu, vaikka ne oli ne mitä halusivat pienentää. Tasan ei mene nallekarkit...


      • randombypasser kirjoitti:

        No kappas. Yleensä nuo läheiset leidit on nimenomaan olleet harmissaan kun ekana lähtee tissit ja vasta sitten hiljalleen muut paikat. Ja joo, vikana massu ja peppu, vaikka ne oli ne mitä halusivat pienentää. Tasan ei mene nallekarkit...

        Juu, mun lihominen on miestyypillistä. Pcos vaikuttanee.

        Mulla on selkä ja hartiatkin jatkanu kasvuaan ikääntyessäni, vaikka luulis käyvän just toisin päin. Enkä puhu läskistä vaan todella kasvaneet kokoa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, mun lihominen on miestyypillistä. Pcos vaikuttanee.

        Mulla on selkä ja hartiatkin jatkanu kasvuaan ikääntyessäni, vaikka luulis käyvän just toisin päin. Enkä puhu läskistä vaan todella kasvaneet kokoa.

        Jos multa otettais tissit kokonaan pois, näyttäisin hoikemmalle, paitsi vyötäröstä mikä on tasapaksu. Menis hyvin M koon paidat päälle ilman tissejä. Heittämällä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jos multa otettais tissit kokonaan pois, näyttäisin hoikemmalle, paitsi vyötäröstä mikä on tasapaksu. Menis hyvin M koon paidat päälle ilman tissejä. Heittämällä.

        Jännää tuo, et joku harmittelee tissien pienentymistä. Kun mä voisin niistä luopua kokonaan vaikka heti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, mun lihominen on miestyypillistä. Pcos vaikuttanee.

        Mulla on selkä ja hartiatkin jatkanu kasvuaan ikääntyessäni, vaikka luulis käyvän just toisin päin. Enkä puhu läskistä vaan todella kasvaneet kokoa.

        Jännä homma. No meitä on monenlaisia ja olethan sinä aina ollut poikatyttötyyppiä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jos multa otettais tissit kokonaan pois, näyttäisin hoikemmalle, paitsi vyötäröstä mikä on tasapaksu. Menis hyvin M koon paidat päälle ilman tissejä. Heittämällä.

        No kyllä kai kuka tahansa laihtuisi visuaalisesti jos tissit nypittäisiin pois. Vaan nehän kannattaa myydä, ätmi-tumputtajat ostaa ne heti isolla rahalla 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jännä homma. No meitä on monenlaisia ja olethan sinä aina ollut poikatyttötyyppiä.

        Niin, olis vaan tehny pojan keholtakin, niin olis ollu vähemmän sopeutumista.


      • randombypasser kirjoitti:

        No kyllä kai kuka tahansa laihtuisi visuaalisesti jos tissit nypittäisiin pois. Vaan nehän kannattaa myydä, ätmi-tumputtajat ostaa ne heti isolla rahalla 😂

        Heh, se oli vaan jotenkin tyly kirurgi kellä kävin. Nainen, hän totesi kun pyörin ilman paitaa siinä tsuumattavana tissisillään. Että nojoo, onhan nuo aikamoiset ja alapainoiset.

        Kuulemma näyttää normilta, kun leikkaa mulle pienet, paljon pienemmät rinnat ja kunhan laihdutan ton mahan pois. Ettei se sitten varasta huomiota rintojen jälkeen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, se oli vaan jotenkin tyly kirurgi kellä kävin. Nainen, hän totesi kun pyörin ilman paitaa siinä tsuumattavana tissisillään. Että nojoo, onhan nuo aikamoiset ja alapainoiset.

        Kuulemma näyttää normilta, kun leikkaa mulle pienet, paljon pienemmät rinnat ja kunhan laihdutan ton mahan pois. Ettei se sitten varasta huomiota rintojen jälkeen.

        Olisin mielelläni nk. lauta. Mua kun ei haittais tipan tippaa tissittömyys. Eikä perseettömyys sen enempää. Päinvastoin. Mutta katotaan nyt koska saan itteni siihen vaadittuun elopainoon.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin, olis vaan tehny pojan keholtakin, niin olis ollu vähemmän sopeutumista.

        Nääääh, pippeli on tylsä vekotin, pillu on paljon hauskempi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Nääääh, pippeli on tylsä vekotin, pillu on paljon hauskempi.

        No ei ole tylsä, jos on cis.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, se oli vaan jotenkin tyly kirurgi kellä kävin. Nainen, hän totesi kun pyörin ilman paitaa siinä tsuumattavana tissisillään. Että nojoo, onhan nuo aikamoiset ja alapainoiset.

        Kuulemma näyttää normilta, kun leikkaa mulle pienet, paljon pienemmät rinnat ja kunhan laihdutan ton mahan pois. Ettei se sitten varasta huomiota rintojen jälkeen.

        Mää voin kyllä tulla piteleen niitä ylhäällä sit kun leikkaavat ihoa poies alta. Ja ilmatteks, tottakai 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Nääääh, pippeli on tylsä vekotin, pillu on paljon hauskempi.

        Paljon helpompi sillä pippelillä on naista lykkiä, kun toisella pimpalla otaksun. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olisin mielelläni nk. lauta. Mua kun ei haittais tipan tippaa tissittömyys. Eikä perseettömyys sen enempää. Päinvastoin. Mutta katotaan nyt koska saan itteni siihen vaadittuun elopainoon.

        No ei kaitten nyt ihan lauta, vaan semmosil pienemmillä tisuilla? Kun ei niitten tartte ämpärin kokosia olla että ne on kivat, omiin ja kumppaninn käsiin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mää voin kyllä tulla piteleen niitä ylhäällä sit kun leikkaavat ihoa poies alta. Ja ilmatteks, tottakai 😁

        Et sää jaksa. Väsyy kädet. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Et sää jaksa. Väsyy kädet. 😂

        Ottaa ne rauhastakin pois. Liikakasvua nääs.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Paljon helpompi sillä pippelillä on naista lykkiä, kun toisella pimpalla otaksun. 😄

        Plääh. Tai no on. Mutta entä jos oliskin pipari... Mitä voi itte räplätä...


      • G-LoveR kirjoitti:

        Et sää jaksa. Väsyy kädet. 😂

        Tissit = Kevyesti, helposti, aina, jne. 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Plääh. Tai no on. Mutta entä jos oliskin pipari... Mitä voi itte räplätä...

        Tylsää omaa on räplätä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tylsää omaa on räplätä.

        Riippuu...



      • randombypasser kirjoitti:

        No ei kaitten nyt ihan lauta, vaan semmosil pienemmillä tisuilla? Kun ei niitten tartte ämpärin kokosia olla että ne on kivat, omiin ja kumppaninn käsiin.

        Jos ei kumppania olis, luultavasti menisinkin johkun poistattaa ne kokonaan. Vaikka nyt ne leikataan kipujen lievitykseksi. Silläpä niitä ei tyystin poisteta ellei löydy syöpää. Yllätyksenä usein kuulemma löytyy.

        Esiasteita.


      • randombypasser kirjoitti:

        Riippuu...

        Ei riipu. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Eiköhän ne ole keksineet miten ne saa pysymään aloillaan operaation ajan. Ainakin mä nukun toimenpiteessä. 😄

        https://www.duodecimlehti.fi/xmedia/duo/duo15701b.PNG

        Yleensä siellä on henkilö kannattelemassa niitä, siirtelemässä kirurgin kulloinkin kaipaamaan suuntaan. Eli minä 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jos ei kumppania olis, luultavasti menisinkin johkun poistattaa ne kokonaan. Vaikka nyt ne leikataan kipujen lievitykseksi. Silläpä niitä ei tyystin poisteta ellei löydy syöpää. Yllätyksenä usein kuulemma löytyy.

        Esiasteita.

        Eikä se muutenkaan ole huono idea, hittoako sitä tekee puolen ämpärin kokoisilla? Harva kumppanikaan todella isoista tykkää...


      • randombypasser kirjoitti:

        Yleensä siellä on henkilö kannattelemassa niitä, siirtelemässä kirurgin kulloinkin kaipaamaan suuntaan. Eli minä 😂

        Juujuu, ihan heti uskon. 😇

        Kai sä oot käyny salilla treenaa, että jaksat nostella sitten? 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei riipu. 😂

        Riippuupas, suorastaan roikkuu. Laitanko kuvan täältä, mitä? 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juujuu, ihan heti uskon. 😇

        Kai sä oot käyny salilla treenaa, että jaksat nostella sitten? 😜

        Aina kultaseni, aina, salit on hoidettu. Muuten olen ihan rimpula, mutta hartiat ja hauikset on treenattu, koska työt 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Eikä se muutenkaan ole huono idea, hittoako sitä tekee puolen ämpärin kokoisilla? Harva kumppanikaan todella isoista tykkää...

        Juu. No mun kumppani kyllä tykkää rinnoistani. Hänestä ne on täydelliset näin. Ihanat ja vaikka mitä.

        Vähän haikeena sanoi, että mutta sinun kehoahan se on ja teet kuten tahdot.


      • randombypasser kirjoitti:

        Riippuupas, suorastaan roikkuu. Laitanko kuvan täältä, mitä? 😂

        Riippuu mikä riippuu. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. No mun kumppani kyllä tykkää rinnoistani. Hänestä ne on täydelliset näin. Ihanat ja vaikka mitä.

        Vähän haikeena sanoi, että mutta sinun kehoahan se on ja teet kuten tahdot.

        No jos kumppani roikkuisi jatkuvasti kiinni vartalossasi, niin sitten tilanne olisi lienee nieltävissä. Jos ei...


      • randombypasser kirjoitti:

        Aina kultaseni, aina, salit on hoidettu. Muuten olen ihan rimpula, mutta hartiat ja hauikset on treenattu, koska työt 😂

        No hyvä. Veikkaan silti ettei omia avustajia leikkaussalissa sallita. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Riippuu mikä riippuu. 😅

        Eli laitan kuvan... Odota, tarttee hieman hieroa tuota kaljurottaa että se on retiisiä isompi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No jos kumppani roikkuisi jatkuvasti kiinni vartalossasi, niin sitten tilanne olisi lienee nieltävissä. Jos ei...

        Joskus roikkuikin. Ei nyt enää.


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli laitan kuvan... Odota, tarttee hieman hieroa tuota kaljurottaa että se on retiisiä isompi 😂

        Laita vaan, palstalla on varmasti naisia jotka innostuu. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        No hyvä. Veikkaan silti ettei omia avustajia leikkaussalissa sallita. 😂

        En olekaan oma, vaan terveydenhuollon työntekijä, tissinpitelijä nimikkeeltäni, tosin virallisesti maitorauhaskoordinaattori 🤣


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joskus roikkuikin. Ei nyt enää.

        Tylsä ukkeli 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Laita vaan, palstalla on varmasti naisia jotka innostuu. 😄

        Et sinä sitä voi jakaa, se voisi olla laitonta. Saat sen vain privana 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        En olekaan oma, vaan terveydenhuollon työntekijä, tissinpitelijä nimikkeeltäni, tosin virallisesti maitorauhaskoordinaattori 🤣

        Pyh, juksaat. 😌


      • randombypasser kirjoitti:

        Tylsä ukkeli 😁

        No ei itseasiassa se roikkuminen ollut kivaa. Meni ihan överiksi. Liika on liikaa, kun hallitsisi sopivasti, olis ok.


      • randombypasser kirjoitti:

        Et sinä sitä voi jakaa, se voisi olla laitonta. Saat sen vain privana 🤣

        Eeiiii!!!!! En meinaa katsoa. 🤐


      • G-LoveR kirjoitti:

        Pyh, juksaat. 😌

        En juksaa. Sinähän sitä et tiedä, kun olet aina tainnutettu 😁🤗


      • G-LoveR kirjoitti:

        Eeiiii!!!!! En meinaa katsoa. 🤐

        Se näyttää retiisiltä. Ja on sen kokoinen. Ihme jos edes löydät sitä kuvasta 🤣


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ei itseasiassa se roikkuminen ollut kivaa. Meni ihan överiksi. Liika on liikaa, kun hallitsisi sopivasti, olis ok.

        Totta tuokin. Läheisyys on kivaa, lihassa roikkuminen ei niinkään 🙁


      • randombypasser kirjoitti:

        Totta tuokin. Läheisyys on kivaa, lihassa roikkuminen ei niinkään 🙁

        Juuri näin. ☺️👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En kuitenkaan äänestämään mene. 😉

        Mä oon iso tyttö, silti monen naisen vieressä en sitten kuitenkaan olekkaan niin iso vaan pieni, kun elopainosta voisi äkkiä olettaa. Joku mussa kuitenkin painaa.

        Luusto lihakset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei äänestä, ei saa valittaa.

        Mitä niistä turhaan valittaa kun eivät ole osanneet tapojaan muuttaa vaikka sipiläkin silloi jonkun äänestäjän toimesta sai nyrkistä kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😵‍💫 Melko tyrnä matami

        Ja sä aikamiehenä tykkäät sellaisista lasten kokoisista naisista vai monestiko olet baarista kotia päi mennessäs lapsia ahdistellu moni lapsikun saattaa viikonloppuisin eritoten olla ulkosalla vielä puolen yön jälkeenkin


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei kutistu tissit. Kutistuiskin, mutta muu minä kutistuu tissien ympäriltä. Rintarauhasta on paljon, mammografian mukaan.

        Rasvaa rinnoissani ei juuri näy rauhasten lisäksi ja silläpä ne roikkuukin. 😂

        Mulla kutistuu peppu ja reidet ekoina, aina. Vatsa lähtee viimisenä. Ja löysä nahka raskauksien jälkeen jäänyt, se jää.

        Käsivarsiin ei läski edes kerry, eikä selkään tai rintakehään, kylkiin. Vyötärö on ainoo ja reidet, peppu.

        Vähän samaa vikaa mullakin, tosinbei onneksi ihan noin ekstremenä. Oon aikanaan pudottanut 35 kiloa elopainoani ja muutaman ihmisen eka kommentti oli, että mitä hittua tissisi ei oo pienetyneet yhtään. Ja tottahan se olikin, kun eb joutunut hankkimaan edes uusia rintaliivejä sen painonpudotuksen seurauksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samaa vikaa mullakin, tosinbei onneksi ihan noin ekstremenä. Oon aikanaan pudottanut 35 kiloa elopainoani ja muutaman ihmisen eka kommentti oli, että mitä hittua tissisi ei oo pienetyneet yhtään. Ja tottahan se olikin, kun eb joutunut hankkimaan edes uusia rintaliivejä sen painonpudotuksen seurauksena.

        Juu, en kanssa ole joutunut pienempiin vaihtamaan. Isompiin kyllä muutenkin pitkin matkaa. Nykyään pidänkin vallan urheiluliivejä ja on yhdet pienentävätkin olkaimilla. Minulla tosiaan nahka venyy ja rintarauhaset kasvaa. Mikä lienee sen liikakasvunkin aiheuttaa. Sitä en tiedä.

        Läskin ymmärtäisi, kun ihminen lihoo, niin rintoihinkin kertyy rasvaa, mutta itse rintarauhasen kasvu on se mun ongelma. Joku häikkä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, en kanssa ole joutunut pienempiin vaihtamaan. Isompiin kyllä muutenkin pitkin matkaa. Nykyään pidänkin vallan urheiluliivejä ja on yhdet pienentävätkin olkaimilla. Minulla tosiaan nahka venyy ja rintarauhaset kasvaa. Mikä lienee sen liikakasvunkin aiheuttaa. Sitä en tiedä.

        Läskin ymmärtäisi, kun ihminen lihoo, niin rintoihinkin kertyy rasvaa, mutta itse rintarauhasen kasvu on se mun ongelma. Joku häikkä.

        "Laihtuessa rasva lähtee ensimmäiseksi sieltä, mihin ylimääräinen on kertynyt, joillakin se on rinnat ja toisilla lantio. Tässä on paljon geneettistä vaihtelua. Sen sijaan, jos rinnoissa on todellista rintarauhasen liikakasvua, ei laihduttaminen pienennä rintojen kokoa juuri lainkaan."

        Lähde:https://www.superlehti.fi/hyvinvointi/terveys/rintojen-elinkaaressa-riittaa-nousuja-ja-laskuja/

        Tuossa syy, miksi tissit ei pienene, vaikka laihtuu. Itse olen diagnoosinkin jo saanut liikakasvusta.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        "Laihtuessa rasva lähtee ensimmäiseksi sieltä, mihin ylimääräinen on kertynyt, joillakin se on rinnat ja toisilla lantio. Tässä on paljon geneettistä vaihtelua. Sen sijaan, jos rinnoissa on todellista rintarauhasen liikakasvua, ei laihduttaminen pienennä rintojen kokoa juuri lainkaan."

        Lähde:https://www.superlehti.fi/hyvinvointi/terveys/rintojen-elinkaaressa-riittaa-nousuja-ja-laskuja/

        Tuossa syy, miksi tissit ei pienene, vaikka laihtuu. Itse olen diagnoosinkin jo saanut liikakasvusta.

        No omani nyt eivät onneksi myöskään kasva, jos eivät kutistukaan. Koko pysyy varsin vakiona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No omani nyt eivät onneksi myöskään kasva, jos eivät kutistukaan. Koko pysyy varsin vakiona.

        Jeps. Hyvä niin. 🙂

        Huomaan, että nyt vaihdevuosien alettua minullakin tuo kasvu on tyssännyt. Luulen ja toivon ettei enää tämän enempää rintarauhasta tule. Sitä rasvaa sitten millä täyttää nahkassa ne kohdat missä ei rauhasta ole. Tai mielummin saisin kiloja pois ja pääsen siihen leikkaukseen sitten. Pysyvään muutokseen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. Hyvä niin. 🙂

        Huomaan, että nyt vaihdevuosien alettua minullakin tuo kasvu on tyssännyt. Luulen ja toivon ettei enää tämän enempää rintarauhasta tule. Sitä rasvaa sitten millä täyttää nahkassa ne kohdat missä ei rauhasta ole. Tai mielummin saisin kiloja pois ja pääsen siihen leikkaukseen sitten. Pysyvään muutokseen.

        Jännän näköistä, kun rinnat on rauhasten osuudelta kiinteät ja runsaat, mutta venynyt iho saa ne näyttämään häijyiltä. Koska ovat niin alhaalla siitä missä ovat olleet alunperin. Periaatteessa nätti pyöreä rinnanmalli, kun ylimääräset nahkat poistaisi, jonka varassa roikkuvat. 😜

        Ylimääräinen rintarauhanen painaa ja nahka venyy.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jännän näköistä, kun rinnat on rauhasten osuudelta kiinteät ja runsaat, mutta venynyt iho saa ne näyttämään häijyiltä. Koska ovat niin alhaalla siitä missä ovat olleet alunperin. Periaatteessa nätti pyöreä rinnanmalli, kun ylimääräset nahkat poistaisi, jonka varassa roikkuvat. 😜

        Ylimääräinen rintarauhanen painaa ja nahka venyy.

        Joo, mullakin rinnat on sellaset suhteellisen kovat. Se rinta ei ole lainkaan samanmoista kuin läski olisi. Raskaana ollessa ja imettäessähän monilla tissit kasvavat. Mulla ei kasvanut. Ne olivat vain sellaiset kovat pallot, varsinkin alussa. Oletettavasti se on sitten rauhaskudosta ja kuukautisten mukanakin ne on välillä selvästi kovemmat tai sanotaan nyt sitten vaikka kiinteämmät, jos joku siitä sanasta tykkää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jännän näköistä, kun rinnat on rauhasten osuudelta kiinteät ja runsaat, mutta venynyt iho saa ne näyttämään häijyiltä. Koska ovat niin alhaalla siitä missä ovat olleet alunperin. Periaatteessa nätti pyöreä rinnanmalli, kun ylimääräset nahkat poistaisi, jonka varassa roikkuvat. 😜

        Ylimääräinen rintarauhanen painaa ja nahka venyy.

        Mä olen usein todennut, että päinmakuulla, eli siis mahallaan, kovalla alustalla, on mulle rintojeni takia hankala asento. Se siis ihan sattuu rintoihin ja mulla on aivan pakko olla kädet ylhäällä ja otsan alla, jos aion siinä pystyä olemaan. Ne eivät tasoitu siinä alla samoin kuin pelkkä läski tasoittaisi, vaan ne on pallot, jotka painavat ja ovat hankalat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen usein todennut, että päinmakuulla, eli siis mahallaan, kovalla alustalla, on mulle rintojeni takia hankala asento. Se siis ihan sattuu rintoihin ja mulla on aivan pakko olla kädet ylhäällä ja otsan alla, jos aion siinä pystyä olemaan. Ne eivät tasoitu siinä alla samoin kuin pelkkä läski tasoittaisi, vaan ne on pallot, jotka painavat ja ovat hankalat.

        Joskus on tuntunut, että patjaankin pitäisi kovertaa tisseille kolot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mullakin rinnat on sellaset suhteellisen kovat. Se rinta ei ole lainkaan samanmoista kuin läski olisi. Raskaana ollessa ja imettäessähän monilla tissit kasvavat. Mulla ei kasvanut. Ne olivat vain sellaiset kovat pallot, varsinkin alussa. Oletettavasti se on sitten rauhaskudosta ja kuukautisten mukanakin ne on välillä selvästi kovemmat tai sanotaan nyt sitten vaikka kiinteämmät, jos joku siitä sanasta tykkää.

        Jep, kuulostaa tutulta. Mulla on kyllä ollut aina PMS turvotusta, jolloin näyttää turpeammille jonkun hetken ja on kipeetkin. Muttei kanssa mitään mullistavaa kasvua raskauden aikana eikä jälkeen.

        Sen verran kuitenkin jotain, että iho löysty ja venähti. Ikäkin toki vaikuttaa, ja sukuunsa sikakin tulee. Sellasta on muillakin oman sukuni naisilla rintojen kanssa.

        Itse en kuitenkaan osannut ajatella rintarauhasen liikakasvua, kunnes siitä Terveystalossa rinnat kuvannut mainitsi ja myös Phks neurologi, joka piti niskakipuja rintojen painavuuden vuoksi oleellisempana syypäänä. Joten kirurgille lähete ja niinhän hänkin sitten asian totesi olevan.

        Kaikenlaista sitä ihmiskehossa tapahtuu. Itselleen haitallisiakin juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen usein todennut, että päinmakuulla, eli siis mahallaan, kovalla alustalla, on mulle rintojeni takia hankala asento. Se siis ihan sattuu rintoihin ja mulla on aivan pakko olla kädet ylhäällä ja otsan alla, jos aion siinä pystyä olemaan. Ne eivät tasoitu siinä alla samoin kuin pelkkä läski tasoittaisi, vaan ne on pallot, jotka painavat ja ovat hankalat.

        Sama. En kanssa voi olla kovaa alustaa vasten rintojen päälle painoni laskien, sattuu ja on epämukavaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jep, kuulostaa tutulta. Mulla on kyllä ollut aina PMS turvotusta, jolloin näyttää turpeammille jonkun hetken ja on kipeetkin. Muttei kanssa mitään mullistavaa kasvua raskauden aikana eikä jälkeen.

        Sen verran kuitenkin jotain, että iho löysty ja venähti. Ikäkin toki vaikuttaa, ja sukuunsa sikakin tulee. Sellasta on muillakin oman sukuni naisilla rintojen kanssa.

        Itse en kuitenkaan osannut ajatella rintarauhasen liikakasvua, kunnes siitä Terveystalossa rinnat kuvannut mainitsi ja myös Phks neurologi, joka piti niskakipuja rintojen painavuuden vuoksi oleellisempana syypäänä. Joten kirurgille lähete ja niinhän hänkin sitten asian totesi olevan.

        Kaikenlaista sitä ihmiskehossa tapahtuu. Itselleen haitallisiakin juttuja.

        Onneksi nuo eivät pelkkien kuukautisten vuoksi ihan yhtä rajusti mulla reagoi. Silloin raskausaikana, kun noista tuli sellaset pallot, mieskin totesi, että onko tämä ihan normaalia. Ne oli yhtään liiottelematta tuntumaltaan kuin jännitetyt lihakset. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on tuntunut, että patjaankin pitäisi kovertaa tisseille kolot.

        Juu, vesisänky oli kiva tuossa asiassa. 😄

        Hulluinta on, että luomurintoja on luultu silikoneiksi vielä ennen muksuja. Kun olivat ihan ennallaan. Jotkut ei uskonu ettei ole silikonia pisaraakaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Juu, vesisänky oli kiva tuossa asiassa. 😄

        Hulluinta on, että luomurintoja on luultu silikoneiksi vielä ennen muksuja. Kun olivat ihan ennallaan. Jotkut ei uskonu ettei ole silikonia pisaraakaan.

        Tuokin on tuttua. Mun rintojani luullaan edelleen vaan silikoneiksi. Varsinkin silloin, kun tosiaan laihsutin tuon 35kiloa, eivätkä rinnat muuttuneen lainkaan, niin jopa jotkut tututkin kyselivät, että niin ovatko nuo muka ihan oikeasti luomut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi nuo eivät pelkkien kuukautisten vuoksi ihan yhtä rajusti mulla reagoi. Silloin raskausaikana, kun noista tuli sellaset pallot, mieskin totesi, että onko tämä ihan normaalia. Ne oli yhtään liiottelematta tuntumaltaan kuin jännitetyt lihakset. 😂

        Meillä on näköjään samanhenkiset rinnat, ainakin kuvailujesi perusteella kuulostaa tutulle pingotukset ja pallot. Kuin minusta kirjottaisit, vaikka itsestäsi kirjoitatkin.

        Sinä kuitenkin tuut toimeen rintojesi kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on tuttua. Mun rintojani luullaan edelleen vaan silikoneiksi. Varsinkin silloin, kun tosiaan laihsutin tuon 35kiloa, eivätkä rinnat muuttuneen lainkaan, niin jopa jotkut tututkin kyselivät, että niin ovatko nuo muka ihan oikeasti luomut.

        Heh, eikö oo kiva selittää, ettei nää kyllä silikonia oo? Minut kavaltaa nykyään riippurintaisuus, mutta tuoreessa muistissa on nuo huvittavat ajat ja luulot. 😅

        Onneksi itse tietää. 👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, eikö oo kiva selittää, ettei nää kyllä silikonia oo? Minut kavaltaa nykyään riippurintaisuus, mutta tuoreessa muistissa on nuo huvittavat ajat ja luulot. 😅

        Onneksi itse tietää. 👍

        Tai voishan tuota testata mitä ihmiset tuumaa, kun sanois että silikonit siellä roikkuu. 😂

        Täytyy pitää nyt sitten huoli, kun leikkaus on joku päivä toteutunut, kun kilit sallii. Etten ala lihomaan niin reippaasti, että sitten on rauhasten sijaan sitä rasvaa reilusti. Ei sekään varmaan kivalta tunnu. Tai näytäkkään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Meillä on näköjään samanhenkiset rinnat, ainakin kuvailujesi perusteella kuulostaa tutulle pingotukset ja pallot. Kuin minusta kirjottaisit, vaikka itsestäsi kirjoitatkin.

        Sinä kuitenkin tuut toimeen rintojesi kanssa?

        No juu, kyllä mä ainakin vielä noiden kanssa pärjään. Olen joskus miettinyt piennyttämistä, mutta en mä kovin helposti julkiselta puolelta sitä saa. Noi ei kuitenkaan ole kuin e/f-kuppi, liiveistä riippuen. Vaan siis on ne tän kokosessa kropassa kuin nykyään olen, niin aika jumalattoman kokoiset. Tripla D:hän, eli meikäläisittäin E, on se, jota monet isoja rintoja silikoneilla tavottelevat juuri haluaa. Minä en kykene tajuamaan, mutta tykkää ken tykkää. Kyllähän mullakin niska ja hartiaseudun ongelmia on ollut koko ikäni. mutta onpahan syy pitää yläkropan lihakset kunnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juu, kyllä mä ainakin vielä noiden kanssa pärjään. Olen joskus miettinyt piennyttämistä, mutta en mä kovin helposti julkiselta puolelta sitä saa. Noi ei kuitenkaan ole kuin e/f-kuppi, liiveistä riippuen. Vaan siis on ne tän kokosessa kropassa kuin nykyään olen, niin aika jumalattoman kokoiset. Tripla D:hän, eli meikäläisittäin E, on se, jota monet isoja rintoja silikoneilla tavottelevat juuri haluaa. Minä en kykene tajuamaan, mutta tykkää ken tykkää. Kyllähän mullakin niska ja hartiaseudun ongelmia on ollut koko ikäni. mutta onpahan syy pitää yläkropan lihakset kunnossa.

        Jep. No jos kovin vaivaa, niin saat kyllä julkiselta jo noilla tiedoin leikkauksen. Toki kriteerit on, mutta kivut on kyllä pätevä syy. Ihorikot ja ryhdin kärsiminen. Tukielimet kun on vaurioituneet, niin herkemmin vielä. Lihaskunnosta huolimatta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jep. No jos kovin vaivaa, niin saat kyllä julkiselta jo noilla tiedoin leikkauksen. Toki kriteerit on, mutta kivut on kyllä pätevä syy. Ihorikot ja ryhdin kärsiminen. Tukielimet kun on vaurioituneet, niin herkemmin vielä. Lihaskunnosta huolimatta.

        Siellä ei mennä kuppikokojen mukaan, vaan katsovat mikä on liikaa kroppaan nähden ja onko vaivoja. Ne kuppikoot on viitteellisiä, muttei mitään oikeita kriteerejä. Näin sanoi tissikirurgi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Heh, eikö oo kiva selittää, ettei nää kyllä silikonia oo? Minut kavaltaa nykyään riippurintaisuus, mutta tuoreessa muistissa on nuo huvittavat ajat ja luulot. 😅

        Onneksi itse tietää. 👍

        Jep, voin kun olisin saanut muutaman euron aina jokaisesta "silikonejani" koskevasta kysymyksestä. Mulla on vielä sellanen ns. gettoperse, eli luonnostaan pysty peräpeili ja hieman notko ristiselkä, jonka asentoon mä joudun jatkuvasti kiinnittämään huomiota. Se luonnostaan tuleva asento kipeyttää selän melko nopeasti mm. kävellessä pidempää matkaa.

        Olen siis kuullut perseestänikin monenmoista. Moni esim. kuvittelee mun tekevän kovastikin kyykkyjä ja muita takalistoa kehittäviä harjotteita. Lisäksi tosi moni kokee sen mun luonnollisen seisoma-asentoni poseeraamiseksi, eli että muka esittelen persettäni ja yrittäessäni pitää ryhdin hyvänä ja hartiat takana (välttääkseni niitä niska-hartiaseudun ongelmia) niin esittelen kuulemma myös tissejäni. Toisin sanoen, mulla on "silikonit", kulutan paljon aikaa "perskannikoideni kehittämiseen" ja poseeraan ja esittelen persettäni ja tissejäni. Tiedä missä kyyryasennossa sitä muka pitäisi kulkea, ettei muka esittele. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Siellä ei mennä kuppikokojen mukaan, vaan katsovat mikä on liikaa kroppaan nähden ja onko vaivoja. Ne kuppikoot on viitteellisiä, muttei mitään oikeita kriteerejä. Näin sanoi tissikirurgi.

        Multa esim. ei kukaan kysellyt liivien kokoja, ei kuppien kokoa. Käski riisumaan paidat ja liivit pois ja kääntyilemään, että näki kokonaiskuvan ja teki arvion.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, voin kun olisin saanut muutaman euron aina jokaisesta "silikonejani" koskevasta kysymyksestä. Mulla on vielä sellanen ns. gettoperse, eli luonnostaan pysty peräpeili ja hieman notko ristiselkä, jonka asentoon mä joudun jatkuvasti kiinnittämään huomiota. Se luonnostaan tuleva asento kipeyttää selän melko nopeasti mm. kävellessä pidempää matkaa.

        Olen siis kuullut perseestänikin monenmoista. Moni esim. kuvittelee mun tekevän kovastikin kyykkyjä ja muita takalistoa kehittäviä harjotteita. Lisäksi tosi moni kokee sen mun luonnollisen seisoma-asentoni poseeraamiseksi, eli että muka esittelen persettäni ja yrittäessäni pitää ryhdin hyvänä ja hartiat takana (välttääkseni niitä niska-hartiaseudun ongelmia) niin esittelen kuulemma myös tissejäni. Toisin sanoen, mulla on "silikonit", kulutan paljon aikaa "perskannikoideni kehittämiseen" ja poseeraan ja esittelen persettäni ja tissejäni. Tiedä missä kyyryasennossa sitä muka pitäisi kulkea, ettei muka esittele. 😂

        Noi on noita ihmisten höpinöitä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 😄👍

        Vaan joudun nyt pakenee.. Tsau.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Noi on noita ihmisten höpinöitä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 😄👍

        Vaan joudun nyt pakenee.. Tsau.

        Sellasia ne ihmiset on, mutta onpahan kehittäneet luonteen vahvaksi. Moi moi! 😀👍


    • Ei hajuakaan. Kenen tai minkä vaaka? Oma elopainoni lienee noin 64kg päätellen kutistuneesta uimarenkaasta.

      • Anonyymi

        Lapsen paino :(


      • Anonyymi

        Älä valehtele 64kg hahhah. 🤣Veikkaan että 80-90kg on minun arvaus menikö lähelle?
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele 64kg hahhah. 🤣Veikkaan että 80-90kg on minun arvaus menikö lähelle?
        T:lyhytfleda

        Rande on lyhytkasvuinen höyhen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele 64kg hahhah. 🤣Veikkaan että 80-90kg on minun arvaus menikö lähelle?
        T:lyhytfleda

        164kg. 168cm. Äo 71. Kenkä 40.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        164kg. 168cm. Äo 71. Kenkä 40.

        Taidat olla vitsi tuulella.
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vitsi tuulella.
        T:lyhytfleda

        Kysyttiin, vastasin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kysyttiin, vastasin.

        Juu mutta en usko sun vastausta eikä mun tarvii sun painoa tietää.
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele 64kg hahhah. 🤣Veikkaan että 80-90kg on minun arvaus menikö lähelle?
        T:lyhytfleda

        Jos hän on se perinteinen keski-ikänen alkoholisti joka ei ole elämällään juurikaan muuta tehny kun juonu ni paino saattaa hyvinkin pitää paikkansa


    • Anonyymi

      55 kg. Joskus saattaa jopa 57 kg. Riippuu vähän kuinka paljon on syönyt ja juonut viimeisen vuorokauden aikana.

    • Noin 55-57kg , paljolti riippuu syömisistä ja juomista 😅

      • Paljonko sitä oli vertikaalia vartta suotu? 170cm?


      • randombypasser kirjoitti:

        Paljonko sitä oli vertikaalia vartta suotu? 170cm?

        Älä naurata 🤣🤣 ihan lisäät noiden ylempien numeroiden eteen 1 niin ollaan lähempänä totuutta 🤣🤣


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Älä naurata 🤣🤣 ihan lisäät noiden ylempien numeroiden eteen 1 niin ollaan lähempänä totuutta 🤣🤣

        Eli 175-177 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli 175-177 😂

        Ihan saat ajatella niin 😂


      • Oi, ihanan pieni ja kevyt kantaa. ☺️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Oi, ihanan pieni ja kevyt kantaa. ☺️

        Sellanen persjalkanen vai mitä näitä nimityksiä on 😅

        Mutta kiitos tuosta, olipas kivasti sanottu ☺️


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Sellanen persjalkanen vai mitä näitä nimityksiä on 😅

        Mutta kiitos tuosta, olipas kivasti sanottu ☺️

        Söpöä, tuolla kun näkee sinun kokoisia naisia, niin tulee miettineeksi miten nuo onkin noin söpön kokoisia. Itsekkään mikään suuren suuri ole, mutta sen verran suurempi että huomaan eron. Ja positiivisessa mielessä. 😊


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Ihan saat ajatella niin 😂

        No näin se sitten on, kaikillahan meillä on oma totuutemme ja todellisuutemme 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Söpöä, tuolla kun näkee sinun kokoisia naisia, niin tulee miettineeksi miten nuo onkin noin söpön kokoisia. Itsekkään mikään suuren suuri ole, mutta sen verran suurempi että huomaan eron. Ja positiivisessa mielessä. 😊

        En oo ikinä ajatellut asiaa noin, lähinnä tällä varrella ei yltä koskaan minnekään minne pitäisi 😁

        Mutta niin ihanasti muotoiltu kyllä nyt asia, kiitos 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        No näin se sitten on, kaikillahan meillä on oma totuutemme ja todellisuutemme 😂

        No niinhän se varmaan on 😁


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No niinhän se varmaan on 😁

        Aika naruksihan sitä tyttö olisikin kääntynyt, jos olisi 170/50... Ei kauhean tervettä...


      • randombypasser kirjoitti:

        Aika naruksihan sitä tyttö olisikin kääntynyt, jos olisi 170/50... Ei kauhean tervettä...

        Joo 😅


      • randombypasser kirjoitti:

        Aika naruksihan sitä tyttö olisikin kääntynyt, jos olisi 170/50... Ei kauhean tervettä...

        Niinpä, olin joskus 167 cm ja 47-50 kg.


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        En oo ikinä ajatellut asiaa noin, lähinnä tällä varrella ei yltä koskaan minnekään minne pitäisi 😁

        Mutta niin ihanasti muotoiltu kyllä nyt asia, kiitos 😊

        Noo, nyt tiiät, että tuolla kulkee vapaalla jalalla joku joka aattelee noin. 😛

        😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niinpä, olin joskus 167 cm ja 47-50 kg.

        Ja nykyään olet enää 120/50? 😂
        Muistan kyllä, kuvien perustellla olitkin aikaisemmin yksi tissien turvottama kukkakeppi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja nykyään olet enää 120/50? 😂
        Muistan kyllä, kuvien perustellla olitkin aikaisemmin yksi tissien turvottama kukkakeppi.

        En ku 165 cm ja 82-85kg. On painunut ranka kasaan. Jossain mittauksessa oli vain 164 cm. Silloin en ollut selkä ryhdikkäästi suorana. Että johkun ne pituudet häviää. 🤷🏼‍♂️

        Mieti, mun äiti on ollu 172 cm ja nyt on enää mun mittainen tai lyhyemmälle näyttää. 😂

        Isä on ollu 183 cm. Sekään on enää 180 cm.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En ku 165 cm ja 82-85kg. On painunut ranka kasaan. Jossain mittauksessa oli vain 164 cm. Silloin en ollut selkä ryhdikkäästi suorana. Että johkun ne pituudet häviää. 🤷🏼‍♂️

        Mieti, mun äiti on ollu 172 cm ja nyt on enää mun mittainen tai lyhyemmälle näyttää. 😂

        Isä on ollu 183 cm. Sekään on enää 180 cm.

        Teillä on tommonen kutistuva sukukunta. Parinkymmenen vuoden päästä olet oikeasti 120/50 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Teillä on tommonen kutistuva sukukunta. Parinkymmenen vuoden päästä olet oikeasti 120/50 😂

        Juu, kaikilla kuluu nivelet yhteen, välilevyt välistä. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, kaikilla kuluu nivelet yhteen, välilevyt välistä. 😜

        Tosielämän hobitit 😮😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, kaikilla kuluu nivelet yhteen, välilevyt välistä. 😜

        Paitsi, että äiti painaa n. 120kg ja iskä 115 kg. 😂


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Sellanen persjalkanen vai mitä näitä nimityksiä on 😅

        Mutta kiitos tuosta, olipas kivasti sanottu ☺️

        Persjalkain sanonta taitaa tulla siitä että selkä alkaa siitä mihin jalat päättyy


      • randombypasser kirjoitti:

        Tosielämän hobitit 😮😂

        Äläs nyt. Sä saat teltan meidän vaatteista. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Äläs nyt. Sä saat teltan meidän vaatteista. 😅

        Tottakai saan. Varsi ei päätä huimaa, vaan tissit on kuin säiliöauto 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aika naruksihan sitä tyttö olisikin kääntynyt, jos olisi 170/50... Ei kauhean tervettä...

        Mahdollisestikin tuo olisi luokiteltu jo anoreksiaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisestikin tuo olisi luokiteltu jo anoreksiaksi

        Noo jos on tuota mittaa ja elopainoa, niin kävelevä luuranko. Voin sanoa vaikka olen ollu 4 cm lyhyempi, mutta samassa elopainossa. Lonkkaluut törröttää, kylkiluut näkyy läpi ihon niin rintakehästä, kun selänkin puolelta. Raajat on narut.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Noo, nyt tiiät, että tuolla kulkee vapaalla jalalla joku joka aattelee noin. 😛

        😊

        No täytyypä pistää korvan taakse 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persjalkain sanonta taitaa tulla siitä että selkä alkaa siitä mihin jalat päättyy

        Jaa, no luulin että se meinaa kaikkia vähän lyhyempiä. Kyllä mulla sentään perse on siinä välissä 🤪🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Tottakai saan. Varsi ei päätä huimaa, vaan tissit on kuin säiliöauto 😁

        Joo. Joskus olisin suuttunut tuollasesta tissihuumorista. Kun rinnat oli arka asia. Nyt taas ne on edelleen epämukava asia, muttei enää arka asia, että kärsii jo nauraa mukana. 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Jaa, no luulin että se meinaa kaikkia vähän lyhyempiä. Kyllä mulla sentään perse on siinä välissä 🤪🤣

        Olen kuullut sanottavan, että lyhyt jalkaisia sanotaan persjalkaisiksi. Ihmisiä jolla on lyhyet jalat. Tiiä sitten onko sanonta merkityksineen noin. 🤷🏼‍♂️😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olen kuullut sanottavan, että lyhyt jalkaisia sanotaan persjalkaisiksi. Ihmisiä jolla on lyhyet jalat. Tiiä sitten onko sanonta merkityksineen noin. 🤷🏼‍♂️😊

        Niin ja takapuoli olis kumminkin isohko vielä lyhyiden jalkojen lisäksi. Ikään kuin perse josta lähtee jalat. Nuo korostuneesti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin ja takapuoli olis kumminkin isohko vielä lyhyiden jalkojen lisäksi. Ikään kuin perse josta lähtee jalat. Nuo korostuneesti.

        Joo no mä en sit taida olla sellainen, ihan kroppaan nähden kaikki sopusuhdassa toisiinsa 😁


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo no mä en sit taida olla sellainen, ihan kroppaan nähden kaikki sopusuhdassa toisiinsa 😁

        Nonii, sitten sä et ole persjalkainen. 😉


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nonii, sitten sä et ole persjalkainen. 😉

        Joo 😊


    • Anonyymi

      Edä se vaaka päähäsi

    • Vilkuttaa batt-tekstiä ja sammuu.... varmaan oon batmännin mitoissa. 😁

      • Mistä tommosia vaakoja saa ? 🤣 Ois kiva kun kertoo suoraan, että millaisissa mitoissa on 😂😂


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Mistä tommosia vaakoja saa ? 🤣 Ois kiva kun kertoo suoraan, että millaisissa mitoissa on 😂😂

        En muista mistä tuli hommattua, mutta nyt se ei sano enää mitään... vissiin kade mut bat-mitoille. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        En muista mistä tuli hommattua, mutta nyt se ei sano enää mitään... vissiin kade mut bat-mitoille. 😁

        No kuka tahansa on kyllä kateellinen bat mitoille 😁


    • Anonyymi

      119 kg.

    • Anonyymi

      Suureksi häpiäkseni täytyy toreta erelleen että poikkian maakunnan miehisistä arvoosta alahapäin, eli alle sata kiloa. Ei auttanu eres talvinen lihotuskuuri, epäonnistuminen on kauhiaa ku osuu omalle kohralle...

      • Anonyymi

        Ain ei voi voittaa ei edes joka kerta


    • Anonyymi

      En tiedä en omista moista olen itse tyytyväinen painooni itseeni miksi välittäisin tällöin muiden mielipiteistä itsestäni

    • Anonyymi

      0,1t

    • Anonyymi

      29,95€ näytti Prisman vaaka tänään.

      • Anonyymi

        Beurer GS215 henkilövaaka tarkemmin sanottuna.


    • Anonyymi

      96kg, olen melkoisen läski mies.

    • Anonyymi

      En ole käynyt vaa'alla tänään.
      Mitä vaaka näyttää sinulle?

    • Anonyymi

      90

      Gubbe 74

    • Anonyymi

      3420 unssia, painonsa arvosta kultaa, kuten muutkin palstahenkilöt.
      Ihmisten syödessä ja juodessa noin 460 kg ruokaa ja juomia vuodessa olisi kokonaispaino keskimääräisten elinvuosien jälkeen lähes yhtä arvokas, tai ainakin kullatun arvoinen.
      Olkaamme siis ylpeitä, kovaa työtähän tuo syöminen on, eikä ihan halpaakaan.

      AV

      • Anonyymi

        Painan vain 83kg.
        T:lyhytfleda


    • Anonyymi

      Vaakakysymykset on aina naisille, mutta vastaan nyt kun tasa arvo oitäs olla toisinpäinkin. Eli 60 kg tasa.

    • Anonyymi

      Laskusuunnassa on jatkuvasti. Mut miksi sulle kertoisin 😅

    • 98 kg.

      • Anonyymi

        paljon prinssi on pitkä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        paljon prinssi on pitkä?

        175cm. Vyötärönympärys on alle 100 cm


    • Anonyymi

      Enpä tiedä. Tuskin kuitenkaan samaa, mitä citymarket mainostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe