terkkarissa huono intimiteetti suoja, olin alastomana lääkärin huoneessa hänen tutkiessa tissejäni niin hoitaja ryntää sisään ja ovi jää auki, seison siinä kädet ylhäällä alastomana ihmisten katsellessa odotustuoleilla. huomautin asiasta niin sanoivat alastomuuden olevan luonnollista. hiukan nolotti lähteä sieltä kun nää ihmiset katseli mua mennessäni ulos, olivatpa nähneet kypsän viiskymppisen vartalon sulot.
kittilän terv keskus
11
1094
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua mies parkaa.
- Anonyymi
sielä kamera suoraa youtubeen hhahahah
- Anonyymi
no mää katselin niin siellähän mun tissini näkyivät valvontakamerassa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mää katselin niin siellähän mun tissini näkyivät valvontakamerassa,
ja koululla ja netissä yotubessa ja kunnahallituksessa , kurulan tietokoneella.
- Anonyymi
Hyvä että tk:hon on tullut uusia lekureita ja hoitajia , poistuu ne vanhat krttyset työhön ja elämäänsä kyllästyneet, vihdoinkin jokin paikka uusiutuu kittilässä.
- Anonyymi
ei o ensimmäinen kerta kun intimiteetti suoja kärsii, olin itse siellä alapäätarkastuksella kun kävi samanlailla, ovi auki ja pimppi leväällään käytävälle päin.
no eipä kai kellään ollut uutta nähtävää. 45vuotiaan tussu. - Anonyymi
Joo kaikki sen on jo nähnyt.
- Anonyymi
Ja kokenut jo syntyessään, joten ei mitään 'uutta auringon alla'.
- Anonyymi
Ollapa se yksi hoitaja siellä vielä. Missähän lie?
- Anonyymi
ei se ollut oikee hoitaja hahhahaha
- Anonyymi
ntissä kaiiki näkkyy eikö ne taujua katkasta piuhoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295470
- 1671949
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601571Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281258- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan531107viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2111065- 41910