Ketkä ovat

Anonyymi-ap

Kuumimmat palstaparit keväällä 2023? ❤️

94

158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat kuin aina:

      Disse ja Rande
      Jasu ja nosse ja topi

      • Anonyymi

        Eikö rande ole lovessa fledan kaa?


      • Jätä suosilla vaan muut pois, vain Nosse jää pariksi. Kiitos.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jätä suosilla vaan muut pois, vain Nosse jää pariksi. Kiitos.

        Nosse on kertomasi mukaan polyamorinen. Suhteessa suhun ja pleikkaan :o


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nosse on kertomasi mukaan polyamorinen. Suhteessa suhun ja pleikkaan :o

        Heh, mutta mä olen suhteessa vain häneen, Nosseen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Heh, mutta mä olen suhteessa vain häneen, Nosseen.

        Paras olisi jos pleikalle kävisi joku ”onnettomuus”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paras olisi jos pleikalle kävisi joku ”onnettomuus”

        Hän pelaa myös kännykällä. 😄


    • Anonyymi

      Harmis&Sergei Lavrov.

      • Anonyymi

        Ihanaa poikarakkautta <3


    • Anonyymi

      Palstaätmi eli lyhytfleda on rakastunut Randeen

      • Anonyymi

        Mutta mitkä ovat randen tunteet ätmiin?


    • Anonyymi

      Kurppa ja ätmi?

      • Anonyymi

        Rande on kurppa niinkö?


    • Anonyymi

      Citronella... höh, ostin kalaa kaupasta johon olisi sopinut sitruuna mutta unohdin ostaa niitä voi harmi, mutta ei sentää niin suuri harmi kuin Farmi-tuo tv-sarja.

      Farmi-sarja joo jossa on pehtoori ja torppari ja yrittävät tehdä asioita... vähän selviytymistäkin.

    • Huomattavasti mielenkiintoisempaa olisi tehdä aloitus kysymyksellä:
      Kummimmat palstaparit vuonna 2023 ?

      🤣

      • Anonyymi

        Sen ketjun minäkin jaksaisin lukea kokonaan 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen ketjun minäkin jaksaisin lukea kokonaan 😁

        Isoja sanoja, koska se se vasta pitkä ketju olisikin 😂


      • Sinäpä sen sanoit =D


    • Anonyymi

      No me tietty. Kukaan ei vaan tahdo tätä myöntää.💩

      • Anonyymi

        Kuumimmat ja kummimmat💩


      • Anonyymi

        Paskapökäle ja Random?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapökäle ja Random?

        No niin. Nyyh,pyyhi nenus. Miksi tähän sekaannut kun voit hankkia ihan oman elämän💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paskapökäle ja Random?

        Ja sitä myöten ekan lapsen etunimetkin ovat selvillä: Sam Random Sheet 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja sitä myöten ekan lapsen etunimetkin ovat selvillä: Sam Random Sheet 🤣

        Ööh.. no minä olen kyllä kaksi lasta jo tehnyt. Ei kiitos enempää. Voi olla ettei enään tulisikaan😄💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ööh.. no minä olen kyllä kaksi lasta jo tehnyt. Ei kiitos enempää. Voi olla ettei enään tulisikaan😄💩

        No eipä se mitään haittaa, mutta nyt on nimi valmiina jos jotenkin kummasti sittenkin nalli napsahtaa. Yksi murhe vähemmän siis 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja sitä myöten ekan lapsen etunimetkin ovat selvillä: Sam Random Sheet 🤣

        Hehhee=D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hehhee=D

        No mikäs siinä nimessä nyt niin naurattaa? 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No mikäs siinä nimessä nyt niin naurattaa? 🤣

        Naurattaa niin kovasti =D Aattele, jos sun nimi olis Sam Random Sheet =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Naurattaa niin kovasti =D Aattele, jos sun nimi olis Sam Random Sheet =D

        Sanotaan vaikka niin, että sillä nimellä taatusti saisi huomion kohdatessa toisia ja 110% varmuudella jäisi lähtemättömästi kohdattujen mieliin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Sanotaan vaikka niin, että sillä nimellä taatusti saisi huomion kohdatessa toisia ja 110% varmuudella jäisi lähtemättömästi kohdattujen mieliin 😂

        Varmasti =D Eikä ihan heti lähtiskään pois mielestä =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Varmasti =D Eikä ihan heti lähtiskään pois mielestä =D

        Jahka aika muorista jättää, voinen harkita vaihtavani etunimeni 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jahka aika muorista jättää, voinen harkita vaihtavani etunimeni 😂

        Tarkotat muorilla varmaan sun äitiä?


      • randombypasser kirjoitti:

        Jahka aika muorista jättää, voinen harkita vaihtavani etunimeni 😂

        Ainakin olis kansainvälinen nimi, jotka ihmiset ulkomaillakin osaavat lausua ja Suomessa asuvat muualta muuttaneet =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ainakin olis kansainvälinen nimi, jotka ihmiset ulkomaillakin osaavat lausua ja Suomessa asuvat muualta muuttaneet =D

        No juu, helpottais kyllä, tosin sukunimi se nytkin aiheuttaa ne ongelmat nimen osalta, etunimillä pärjäis kyllä helposti 😂

        Jepu jees, muori on tosiaan äitee, sitä ei viitte loukata nimenvaihto- tms. haihatuksilla elinaikanaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        No juu, helpottais kyllä, tosin sukunimi se nytkin aiheuttaa ne ongelmat nimen osalta, etunimillä pärjäis kyllä helposti 😂

        Jepu jees, muori on tosiaan äitee, sitä ei viitte loukata nimenvaihto- tms. haihatuksilla elinaikanaan.

        Kyseinen nimi jäi nyt täysin pimentoo mitä nyt silläkin tarkoitetaan 🙄


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyseinen nimi jäi nyt täysin pimentoo mitä nyt silläkin tarkoitetaan 🙄

        Niin pitääkin, ei täällä kenenkään oikeita nimiä tule kertoa.


    • Anonyymi

      Kirpeimmät palsta parit jo seuraavana vuonna 2048

    • Anonyymi

      Ei ole muuten enää pitkä aika vuoteen 2048, mitä ajattelisit tekeväsi silloin?

      • Voisin vaikka lötkötellä miniyksiössäni mullan alla, se sopisi mainiosti silloin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Voisin vaikka lötkötellä miniyksiössäni mullan alla, se sopisi mainiosti silloin.

        75-vuotiaana? Älä nyt, siinä iässä vielä on hyviä kilsoja jäljellä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        75-vuotiaana? Älä nyt, siinä iässä vielä on hyviä kilsoja jäljellä.

        En minä halua elää vanhaksi ja raihnaiseksi, mieluummin poistun ennemmin kuin myöhemmin, toivottavasti lähden toimintakykyisenä, mikä on vähän itsekkäästi pyydetty.


      • randombypasser kirjoitti:

        En minä halua elää vanhaksi ja raihnaiseksi, mieluummin poistun ennemmin kuin myöhemmin, toivottavasti lähden toimintakykyisenä, mikä on vähän itsekkäästi pyydetty.

        No on se noinkin. Itse kun oon aina ollut raihnainen enempi ja vähempi, niin en näe niitä esteinä elämälle. Mutta ymmärrän, että joku vuodepotilaan elämä ei olisi elämää, kuten itse elämän haluan elää.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No on se noinkin. Itse kun oon aina ollut raihnainen enempi ja vähempi, niin en näe niitä esteinä elämälle. Mutta ymmärrän, että joku vuodepotilaan elämä ei olisi elämää, kuten itse elämän haluan elää.

        On ja ei ole, kuka mitenkin tykkää. Kun ei ole omaa jälkikasvua, ei adoptio-olioitakaan, niin en näe että olisi mitenkään tarpeen sätkyllä täällä pidempään kuin ehdottomasti on tarvittua eli töissä määrättyyn ikään asti ja sen jälkeen hetken aikaa törsätä teoreettista omaisuuttaan eläkkeellä ollen. Mutta ei liian pitkään, vain sen aikaa kun kykenee toimimaan eikä tuota yhteiskunnalla ylimääräisiä menoja.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No on se noinkin. Itse kun oon aina ollut raihnainen enempi ja vähempi, niin en näe niitä esteinä elämälle. Mutta ymmärrän, että joku vuodepotilaan elämä ei olisi elämää, kuten itse elämän haluan elää.

        Nykyään moni 75 v. on ihan hyvässä kunnossa ja terve. Tekee omatoimisesti kaikkea, kuten nuorenakin. Hitaammin vaan. 🙂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voisin vaikka lötkötellä miniyksiössäni mullan alla, se sopisi mainiosti silloin.

        Älä unta näe. Aviossa ei pötkötellä yksin mullan alla💩😄


      • randombypasser kirjoitti:

        On ja ei ole, kuka mitenkin tykkää. Kun ei ole omaa jälkikasvua, ei adoptio-olioitakaan, niin en näe että olisi mitenkään tarpeen sätkyllä täällä pidempään kuin ehdottomasti on tarvittua eli töissä määrättyyn ikään asti ja sen jälkeen hetken aikaa törsätä teoreettista omaisuuttaan eläkkeellä ollen. Mutta ei liian pitkään, vain sen aikaa kun kykenee toimimaan eikä tuota yhteiskunnalla ylimääräisiä menoja.

        Heh, oletpa tarkkaan projektoinut. 😉

        Ethän sinä vielä 50v tiedä mitä sun elämään ehtii tulla. Ihan hyvin vielä akka ja lapsetkin, omat tai adoptoidut. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta näe. Aviossa ei pötkötellä yksin mullan alla💩😄

        Voi siellä kaksinkin lötkötellä. Tai ryskytellä 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, oletpa tarkkaan projektoinut. 😉

        Ethän sinä vielä 50v tiedä mitä sun elämään ehtii tulla. Ihan hyvin vielä akka ja lapsetkin, omat tai adoptoidut. 😄

        En tiedäkään, mutta olen miettinyt kuvion valmiiksi jos näillä mennään. Jos ei mennä, niin sitten tarttee pohtia plan B kuntoon. Enkä minä jokun hourupäisen akan takia täällä aio kitua yhtään tarpeellista pidempään, mitä sekään jollain vuodepotilaalla tekisi, pah. Jälkikasvu on sitten eri asia, siinä on jatkumoa yli oman ja emännän elonkaaren, sen eteen kannattaakin sinnitellä jos on annettavana vielä jotain.


      • randombypasser kirjoitti:

        En tiedäkään, mutta olen miettinyt kuvion valmiiksi jos näillä mennään. Jos ei mennä, niin sitten tarttee pohtia plan B kuntoon. Enkä minä jokun hourupäisen akan takia täällä aio kitua yhtään tarpeellista pidempään, mitä sekään jollain vuodepotilaalla tekisi, pah. Jälkikasvu on sitten eri asia, siinä on jatkumoa yli oman ja emännän elonkaaren, sen eteen kannattaakin sinnitellä jos on annettavana vielä jotain.

        Äläs sano, kun rakastut palavasti johkun hourupää akkaan, niin siinä saattaa vielä armoa anella Pietarin porteilla, että anna edes päivä tai kaksi lisää. 😜

        Tee vaan se plan B.

        https://youtu.be/7j1y1Z7Q97c


      • G-LoveR kirjoitti:

        Äläs sano, kun rakastut palavasti johkun hourupää akkaan, niin siinä saattaa vielä armoa anella Pietarin porteilla, että anna edes päivä tai kaksi lisää. 😜

        Tee vaan se plan B.

        https://youtu.be/7j1y1Z7Q97c

        Tää linkki piti laittaa, käy toi ekakin.

        https://youtu.be/VOmEJHW8wsw

        Mut tää piti..


      • G-LoveR kirjoitti:

        Äläs sano, kun rakastut palavasti johkun hourupää akkaan, niin siinä saattaa vielä armoa anella Pietarin porteilla, että anna edes päivä tai kaksi lisää. 😜

        Tee vaan se plan B.

        https://youtu.be/7j1y1Z7Q97c

        Nope, not me. Olen turhan käytännönläheinen. Ja kun on noita raihnaisuuksia saatellut poies täältä, niin tietää että se on hukkaan heitettyä elämää siellä saatto-osastolla makoilla. Ei tule tapahtumaan ellei ole jälkikasvua ja sittenkin täytyy miettiä viittiikö niitten antaa kärsiä sen paskan läpi että pappa makoilee ties kuinka kauan siellä osastolla letkuissa. On se niille opettavaista, mutta ihan kaikkea ei tartte oppia.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En tiedäkään, mutta olen miettinyt kuvion valmiiksi jos näillä mennään. Jos ei mennä, niin sitten tarttee pohtia plan B kuntoon. Enkä minä jokun hourupäisen akan takia täällä aio kitua yhtään tarpeellista pidempään, mitä sekään jollain vuodepotilaalla tekisi, pah. Jälkikasvu on sitten eri asia, siinä on jatkumoa yli oman ja emännän elonkaaren, sen eteen kannattaakin sinnitellä jos on annettavana vielä jotain.

        No mutta aina voi olla pappa vaikka sille joka ei pappaa omista,tai isi sille ,joka tahtoisi oman isin. Mikään elämän muoto ei ole toista merkityksettömämpi. Voipi olla vaikka moninverroin antoisampi. 💩


      • randombypasser kirjoitti:

        Nope, not me. Olen turhan käytännönläheinen. Ja kun on noita raihnaisuuksia saatellut poies täältä, niin tietää että se on hukkaan heitettyä elämää siellä saatto-osastolla makoilla. Ei tule tapahtumaan ellei ole jälkikasvua ja sittenkin täytyy miettiä viittiikö niitten antaa kärsiä sen paskan läpi että pappa makoilee ties kuinka kauan siellä osastolla letkuissa. On se niille opettavaista, mutta ihan kaikkea ei tartte oppia.

        Okei. Mä nään sun tulevaisuuden erilaisena. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta aina voi olla pappa vaikka sille joka ei pappaa omista,tai isi sille ,joka tahtoisi oman isin. Mikään elämän muoto ei ole toista merkityksettömämpi. Voipi olla vaikka moninverroin antoisampi. 💩

        Nöyp, nöt mii. Ei ole aikomustakaan sätkiä täällä toimintakyvyttömänä, ei se ole elämää enää, ei ainakaan minulle. Prikulleen lähden silloin kun homma alkaa näyttää kyvyttömälle, jos vain kykenen vielä poistamaan itseni elävien kirjoista silloin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei. Mä nään sun tulevaisuuden erilaisena. 😄

        No hitsi. Kun mä en näe tulevaisuuteen, niin joudun suunnittelemaan kulloisenkin elämäntilanteen puitteissa sen todennäköisimmän skenaarion pohjalta valmiiksi tiettyjä toiminteita sinne siltä varalta, että alan höpsöksi sitten 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta aina voi olla pappa vaikka sille joka ei pappaa omista,tai isi sille ,joka tahtoisi oman isin. Mikään elämän muoto ei ole toista merkityksettömämpi. Voipi olla vaikka moninverroin antoisampi. 💩

        Voipi olla oppikoulu sekin kun katsoo letkuissa kuolevaa läheistään. Opettaa se sekin jotain . Älkää aliarvioiko itseänne. Oppimaan kuin myös opettamaan tänne on tultu👍💩


      • randombypasser kirjoitti:

        No hitsi. Kun mä en näe tulevaisuuteen, niin joudun suunnittelemaan kulloisenkin elämäntilanteen puitteissa sen todennäköisimmän skenaarion pohjalta valmiiksi tiettyjä toiminteita sinne siltä varalta, että alan höpsöksi sitten 😂

        Jeps. I can see that too. 😉


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. I can see that too. 😉

        Ja mitähän sä et näkis? 🤔 Tarttee siis alkaa käymään bokserit jalassa suihkussakin, saaketti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        En tiedäkään, mutta olen miettinyt kuvion valmiiksi jos näillä mennään. Jos ei mennä, niin sitten tarttee pohtia plan B kuntoon. Enkä minä jokun hourupäisen akan takia täällä aio kitua yhtään tarpeellista pidempään, mitä sekään jollain vuodepotilaalla tekisi, pah. Jälkikasvu on sitten eri asia, siinä on jatkumoa yli oman ja emännän elonkaaren, sen eteen kannattaakin sinnitellä jos on annettavana vielä jotain.

        Maailmalla on monia esimerkkejä myöhemmällä iällä saadusta jälkikasvusta. Esimerkiksi 100,5-vuotiaaksi elänyt ja loppuun asti senaattorina toiminut Strom Thurmond teki 4 lasta assistenttinsa kanssa ollessaan 67-70-vuotias. Joten ei koskaan tiedä milloin siimahäntäveijarit pääsevät tositoimiin 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja mitähän sä et näkis? 🤔 Tarttee siis alkaa käymään bokserit jalassa suihkussakin, saaketti 😂

        Niinpä, hyvä kysymys. 😄👍

        Nään senkin, että sä kaipaat rakkautta.. Sulla on jo jano kuin kukkasella, joka on unohtunut kastella viikkoja. Joten nyt vaan kevättä ja naisia kohti kolli. 😁


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Maailmalla on monia esimerkkejä myöhemmällä iällä saadusta jälkikasvusta. Esimerkiksi 100,5-vuotiaaksi elänyt ja loppuun asti senaattorina toiminut Strom Thurmond teki 4 lasta assistenttinsa kanssa ollessaan 67-70-vuotias. Joten ei koskaan tiedä milloin siimahäntäveijarit pääsevät tositoimiin 🤗

        Tottahan ne pikkuveijarit voivat yllättää, mutta sitten sopii leidinkin olla riittävän nuori tai muuten roiskin rähmät reisille. Olisi toki kiva tehdä jokin maailmanennätys, mutta tolkku pitää olla mukana siinäkin touhussa. Muutoin kyllä mielelläni vapautan siimahännät uiskentelemaan vieraille vesille 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niinpä, hyvä kysymys. 😄👍

        Nään senkin, että sä kaipaat rakkautta.. Sulla on jo jano kuin kukkasella, joka on unohtunut kastella viikkoja. Joten nyt vaan kevättä ja naisia kohti kolli. 😁

        No mitä, hyppää sen sun XYZXTPR:n päälle ja ajele tänne, hoitamaan nääntyvää kukkaa, kastele kauttaaltaan, juuria, vartta myöten 🤣

        Ei mulla kiire ole mihinkään, naisia tulee ja menee, se sopivakin kävelee kyllä kohdille omia aikojaan, ettimättä. Tottahan kaipaan omaa murusta, sitä en kiellä, mutta löytyy kun löytyy, jos löytyy, kumpikin tie käy.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tottahan ne pikkuveijarit voivat yllättää, mutta sitten sopii leidinkin olla riittävän nuori tai muuten roiskin rähmät reisille. Olisi toki kiva tehdä jokin maailmanennätys, mutta tolkku pitää olla mukana siinäkin touhussa. Muutoin kyllä mielelläni vapautan siimahännät uiskentelemaan vieraille vesille 😁

        Bernie Ecclestone sai lapsen 89-vuotiaana. Lapsen isosisko oli 65 v. silloin, joten sisarukset juhlivat samoissa bileissä ristiäisiä ja eläkkeelle pääsyä 😄

        Ole sinäkin oman elämäsi Bernie Ecclestone 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Bernie Ecclestone sai lapsen 89-vuotiaana. Lapsen isosisko oli 65 v. silloin, joten sisarukset juhlivat samoissa bileissä ristiäisiä ja eläkkeelle pääsyä 😄

        Ole sinäkin oman elämäsi Bernie Ecclestone 😌

        Tarttee vaan sen nuoren heitukan sitten. Ja kai ne miljoonat vois siinä auttaa, enkä varmaan olis niistä muutenkaan pahoillani 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No mitä, hyppää sen sun XYZXTPR:n päälle ja ajele tänne, hoitamaan nääntyvää kukkaa, kastele kauttaaltaan, juuria, vartta myöten 🤣

        Ei mulla kiire ole mihinkään, naisia tulee ja menee, se sopivakin kävelee kyllä kohdille omia aikojaan, ettimättä. Tottahan kaipaan omaa murusta, sitä en kiellä, mutta löytyy kun löytyy, jos löytyy, kumpikin tie käy.

        Emmää, mulla on jo oma kukka mukuloineen hoidettavana. 🙂

        Kyllä se eteen tulee, kun vaan kävelet silmät auki. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Emmää, mulla on jo oma kukka mukuloineen hoidettavana. 🙂

        Kyllä se eteen tulee, kun vaan kävelet silmät auki. 😂

        Paska... No aina kannattaa yrittää 🤣

        Njääh, en minä, minä vain kuljen, kyllä se kukkainkastelija itse tarttuu asiaan kun kohdataan. Jos kohdataan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Paska... No aina kannattaa yrittää 🤣

        Njääh, en minä, minä vain kuljen, kyllä se kukkainkastelija itse tarttuu asiaan kun kohdataan. Jos kohdataan.

        Saattaa tärpätä jonkun muun kohdalla. 😂👍

        No kunhan et mee haneen. 😛


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Paska... No aina kannattaa yrittää 🤣

        Njääh, en minä, minä vain kuljen, kyllä se kukkainkastelija itse tarttuu asiaan kun kohdataan. Jos kohdataan.

        Olet liian vanha minulle. Liian lyhyt ja liian laiha. Keskity nyt ikäiseesi elämään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian vanha minulle. Liian lyhyt ja liian laiha. Keskity nyt ikäiseesi elämään .

        Lastenteko vaihe oli ja meni. Paappojen kansaa ei enää lapsia tehdä. Sorry.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Saattaa tärpätä jonkun muun kohdalla. 😂👍

        No kunhan et mee haneen. 😛

        Aina se jaksaa väistellä... 🤣
        Mä muistan että kiusoittelin sua tälleen jo muinaisina aikoina ML:ssä ja näköjään olen kestopiinasi siinä mielessä. Mut eipä siinä kun molemmat tietää että leikkiä se vain on 🤣

        Saatan minä karkuunkin lähteä, herttinen, tiiä mikä kissapeto sieltä päälle käy, sehän voi vaikka haluta suhteen ja kaikkea 😮😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aina se jaksaa väistellä... 🤣
        Mä muistan että kiusoittelin sua tälleen jo muinaisina aikoina ML:ssä ja näköjään olen kestopiinasi siinä mielessä. Mut eipä siinä kun molemmat tietää että leikkiä se vain on 🤣

        Saatan minä karkuunkin lähteä, herttinen, tiiä mikä kissapeto sieltä päälle käy, sehän voi vaikka haluta suhteen ja kaikkea 😮😂

        Juu, en oo kuule mikään helppo nakki edes nakinkuorissa. 😂

        Multa on aina väistely näissä asioissa sujunut paremmin, sinkkunakin. Ellen itse ole aloitteentekijä. En tiiä miksi. 🤷🏼‍♂️

        Mutta huumorilla mennää. 🤪

        Mut eikös se kissapeto just ollu se mitä oot vailla? 😼


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, en oo kuule mikään helppo nakki edes nakinkuorissa. 😂

        Multa on aina väistely näissä asioissa sujunut paremmin, sinkkunakin. Ellen itse ole aloitteentekijä. En tiiä miksi. 🤷🏼‍♂️

        Mutta huumorilla mennää. 🤪

        Mut eikös se kissapeto just ollu se mitä oot vailla? 😼

        Parempi vaan jos nakilla ei ole kuoriakaan enää 😂

        No kun sä oot silleen jätkämäinen, omapäinen pirulainen. Se on se sun juttu ja varmaan osin se viehätys, arvaisin.

        No mirri ku mirri, kunhan se on sisäsiisti ja aulis kehräämään kun rapsutellaan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Parempi vaan jos nakilla ei ole kuoriakaan enää 😂

        No kun sä oot silleen jätkämäinen, omapäinen pirulainen. Se on se sun juttu ja varmaan osin se viehätys, arvaisin.

        No mirri ku mirri, kunhan se on sisäsiisti ja aulis kehräämään kun rapsutellaan 😁

        Tuplakuoret on tällä nakilla. 😏

        Niinniin tykkäät vähän vängätäkin. 😄

        Eikö niitä oo jo kokonainen jono misuja märräämässä, maaliskuukin sentään jo. 😛


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tuplakuoret on tällä nakilla. 😏

        Niinniin tykkäät vähän vängätäkin. 😄

        Eikö niitä oo jo kokonainen jono misuja märräämässä, maaliskuukin sentään jo. 😛

        Sulla mitään kuoria olekaan 😂

        Tietennii tykkään vängätä (ja vongata... 🤣), halpa saa olla muttei helppo 😉

        Ei oo, ruiskauttelin sitruunan mehua ovipieliin, eivät oikein tykkää siitä, mirrit, niin pysyvät poissa märyämästä, saa nukkuakin joskus 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Sulla mitään kuoria olekaan 😂

        Tietennii tykkään vängätä (ja vongata... 🤣), halpa saa olla muttei helppo 😉

        Ei oo, ruiskauttelin sitruunan mehua ovipieliin, eivät oikein tykkää siitä, mirrit, niin pysyvät poissa märyämästä, saa nukkuakin joskus 😁

        On on paksut kuoret onkin. 😅

        No eipähän oo jääny huomaamatta. 😜

        Vai sitruunaa ruiskauttelit, hapan jätkä... 🤭


      • G-LoveR kirjoitti:

        On on paksut kuoret onkin. 😅

        No eipähän oo jääny huomaamatta. 😜

        Vai sitruunaa ruiskauttelit, hapan jätkä... 🤭

        No ei ole, sin oot pehmeä kuin untuvapallero vaikka muuta väitätkin täällä 😉

        Hapan jätkä? Hah, tule maistamaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei ole, sin oot pehmeä kuin untuvapallero vaikka muuta väitätkin täällä 😉

        Hapan jätkä? Hah, tule maistamaan 😂

        Läskipallero. 🙃😌😇

        Sitruuna-greippi-lime. 🍋


      • G-LoveR kirjoitti:

        Läskipallero. 🙃😌😇

        Sitruuna-greippi-lime. 🍋

        Höppelis tyttönen, mutta saathan sinä sanailla 😁

        Jaa'a, tokkopa kuitenkaan, mutta joudut kyllä itte maistamaan, koska makuasioistahan tässä kyse on 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Höppelis tyttönen, mutta saathan sinä sanailla 😁

        Jaa'a, tokkopa kuitenkaan, mutta joudut kyllä itte maistamaan, koska makuasioistahan tässä kyse on 😉

        No jostainhan se pehmeys tulee. 😏

        Laitan jonkun muun asialle, Rekku tseh.. Olis hommia.. 🐕


      • G-LoveR kirjoitti:

        No jostainhan se pehmeys tulee. 😏

        Laitan jonkun muun asialle, Rekku tseh.. Olis hommia.. 🐕

        Luonteesta, ehkä? 🤣🤣🤣

        Rekku? Kräähähähähäh, ai sillä nimellä *se* nykyään tunnetaan, mulla on nää nuorison termit vähän hakusessa vielä tälle suvea 😂


    • Anonyymi

      En lähde arvailemaan noin vakavia.

      - Sheena

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko rande 75?

      • Kohta, kohta, malta vielä hetki.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kohta, kohta, malta vielä hetki.

        Ja et ole vielä lisääntynyt? Ei lapsia,lapsenlapsia? Missäkähän vika?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja et ole vielä lisääntynyt? Ei lapsia,lapsenlapsia? Missäkähän vika?

        Päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja et ole vielä lisääntynyt? Ei lapsia,lapsenlapsia? Missäkähän vika?

        Ja jos noin niin unohda lisääntyminen. Hyväksy että olet jo seniili pappa. Ole onnellinen jos saat edes ikäistäsi. Elämä meni jo. Olisitit elänyt silloin kun sinulle oli tarjolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos noin niin unohda lisääntyminen. Hyväksy että olet jo seniili pappa. Ole onnellinen jos saat edes ikäistäsi. Elämä meni jo. Olisitit elänyt silloin kun sinulle oli tarjolla.

        Lisääntymistä tapahtuu, kun elämä niin suo, jos suo. En minä sitä tarvitse, mutten haraa vastaankaan, aika näyttää mitä elämässäni tapahtui.

        Jännää katkeruutta edustat silti, se kummeksuttaa, mutta meitä on monenlaisia, kuka elää katkeruudesta, kuka jostain muusta.


    • Hmmm.. Ensimmäisenä tuli mieleen KVM. Siis muorinsa kanssa 🙂
      Pitkään kuitenkin asiaa pohdittuani veikkaan Disseä ja jotakuta puunhalaajaa.
      Stay tuned 👍

    • Anonyymi

      Tuollaiset säälittävät randet on niin turn off. Yhyy,kun tahdon lissääntyä vaikka aikaa siihen kokonainen elämä oli mutta nyt vasta heräsin. Kun olen kurttuinen ukko viimeisilläni , joukahainen,tahdon ainon lisääntymään kanssani vaikka väkisin. Nyyh. Mitä vikaa minussa on kun kuivuneet pallit ja riutunut olemus. Hyvä kun eteeni nään. Mutta naisen pitää olla nuori ja lisääntymiskykyinen vaikkei muna edes pystyyn nousisi.

      • Anonyymi

        Että näin😄💩


      • Jollain menee syvälle tunteisiin hahmoni, mielenkiintoista ja hauskaa 😂
        Ja näemmä Kalevalan osaaminen on heikoissa kantimissa, mitä vertauksiin tulee, mutta opetellahan sitäkin ehtii.


      • Väinämöinen haluaa Ainon itelleen vaimoksi tai Aino on hänelle luvattu. Ainopa ei halua vanhaa Väinämöistä ja hukuttautuu.

        Joukahainen on Ainon veli.


    • Anonyymi

      Olen melko kuumis. Palstan naiset jo halunneet juhannusheilaa minusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe