Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaikki laihdutus vinkit äkkiä

Anonyymi-ap

Oon 15 vuotias tyttö pituus noin 159 ja paino 49 kg. Haluaisin laihduttaa ainakin 5kg. Koska en jaksa enään kuulla että joku on saanut vähän painoa. Kaikki hullut ideat saa laittaa.
Tartte nopeasti apua

18

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laihduttajilla on aina kiire. Laihdutuksen onnistuminen on aina huonoa. Kerran pulska, aina pulska. Ellei: ellei opita uusia ruokailutottumuksia. Niitä minäkin vielä opettelen, vaikka olen yli 40-vuotias.

      • Anonyymi

        Olisi pitänyt ennen vastaamistani tarkistaa painoindeksisi, sillä et ole ollenkaan ylipainoinen.

        ”Aikuista vastaava painoindeksi on noin 20,4 ㎏/㎡.

        Lapsi on normaalipainoinen.

        Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 40,9 - 60,9 ㎏. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.”

        https://www.terveyskirjasto.fi/pgt00004


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt ennen vastaamistani tarkistaa painoindeksisi, sillä et ole ollenkaan ylipainoinen.

        ”Aikuista vastaava painoindeksi on noin 20,4 ㎏/㎡.

        Lapsi on normaalipainoinen.

        Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 40,9 - 60,9 ㎏. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.”

        https://www.terveyskirjasto.fi/pgt00004

        Harva 15 vuotias tyttö enää kasvaa pituutta jos kuukautiset on alkaneet. Jos ei ole niiin sitten voi kasvaa vielä pituutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva 15 vuotias tyttö enää kasvaa pituutta jos kuukautiset on alkaneet. Jos ei ole niiin sitten voi kasvaa vielä pituutta.

        Mistä lähtien pojilla on ollut kuukautisia? Hänhän sanoi selvästi: ”Oon 15 vuotias poika pituus noin 159 ja paino 49 kg.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien pojilla on ollut kuukautisia? Hänhän sanoi selvästi: ”Oon 15 vuotias poika pituus noin 159 ja paino 49 kg.”

        ai sori. en huomannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien pojilla on ollut kuukautisia? Hänhän sanoi selvästi: ”Oon 15 vuotias poika pituus noin 159 ja paino 49 kg.”

        Siinä lukee kylläkin tyttö. Mun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä lukee kylläkin tyttö. Mun mielestä.

        No nyt lukee. Silloin kun minä luin, niin siinä oli poika. Joku on muuttanut tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt lukee. Silloin kun minä luin, niin siinä oli poika. Joku on muuttanut tekstiä.

        Nyt se muutettu teksti on vielä ilmestynyt sekä alkuun että loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se muutettu teksti on vielä ilmestynyt sekä alkuun että loppuun.

        Se on kopioitu. herranen aika. Minkä ikänen olet kun olet ihan hämmentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva 15 vuotias tyttö enää kasvaa pituutta jos kuukautiset on alkaneet. Jos ei ole niiin sitten voi kasvaa vielä pituutta.

        Kyllä meillä ainakin on kaikki omat ja lastenkin lapset kasvaneet 4-5 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillä ainakin on kaikki omat ja lastenkin lapset kasvaneet 4-5 cm.

        Heillä ei ole kuukautiset alkaneet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillä ainakin on kaikki omat ja lastenkin lapset kasvaneet 4-5 cm.

        Onpa paljon tyttöjä suvussa.


    • Anonyymi

      Oon 15 vuotias tyttö pituus noin 159 ja paino 49 kg. Haluaisin laihduttaa ainakin 5kg. Koska en jaksa enään kuulla että joku on saanut vähän painoa. Kaikki hullut ideat saa laittaa.
      Tartte nopeasti apua

    • Anonyymi

      Sinulla on asiat hyvin. Ja sinun tosiaan ei tarvi laskea painoa, vain pitää se samana, seuraavilla ohjeilla. Eli sitä ei tarvitse murehtia, mutta hyvät tavat voi opetella.

      Yksi mikä on pahasta on illan valvominen, silloin tulee syötyä kun on väsynyt.
      Samoin kun on yleensä pientä unentarvetta, syömisen määrä häiriintyy.
      Turhaa ei kannata valvoa,

      syö pieniä annoksia, max 3 dl, ei maitoakaan kuin 2 dl aterialla.

      lopeta ainakin kotona, kalorittomien kin limpsojen juominen. ne lisää vatsan tilavuutta.

      lopeta myös, älä osta kotiin herkkuja.

      syö pöydän vieressä, ei tv katsellen tai sängyssä.

      Vielä yksi juttu. Limpsojen juomisen lopettamien on helpompaa kuin vähentäminen.
      Samoin jos lopetat vaikka perunalastut, unohdat ne eikä enää tee mieli lainkaan.

      Syödään vain pöydän vieressä, EIKÄ oteta useinkaa lisää ruokaa ja jatketa syömistä.

      MUTTA älä vaan ihannoi liian vähäisestä painosta. Katso taulukoita että pysyt normaalipainoisena.

      +76v

      • Anonyymi

        3 dl ruokaa on tosi vähän. Jos meinaat kaikki salaatit laittaa pääruuan lisäksi tohon niin huh huh. Johan sitä salaattiakin on pari desiä.


      • Anonyymi

        Älä tee itestäs anorektikkoa, jos sulla on kova halu laihtua, mene kunnan lääkäriin, se on ilmaista. Jos et saa apua, mene uudelleen kunnan lääkäriin.

        Alä laihduta liikaa, jos laihdutat, pilaat elämästäsi 10 vuotta ja ehkä koko elämän.
        Vaimoni laihdutti, tuli heikot luustot, nyt 55v alkaen ei voi kävellä kuin tasaisilla jotta ei kaatua.

        Luustoa ei voi vahvistaa enää aikuisena. Sitä vain "saa säilytettyä" tai liikaa laihduttamalla menetettyä.

        +78v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 dl ruokaa on tosi vähän. Jos meinaat kaikki salaatit laittaa pääruuan lisäksi tohon niin huh huh. Johan sitä salaattiakin on pari desiä.

        Olet oikeassa, ite olen niin tehny mutta silloin olen oikeasti laihduttanut.

        Nyt ei tarvitsisi laihduttamista, ehkä painon pysymistä hetken aikaa samana.


        +76v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, ite olen niin tehny mutta silloin olen oikeasti laihduttanut.

        Nyt ei tarvitsisi laihduttamista, ehkä painon pysymistä hetken aikaa samana.


        76v.

        Eli sä neuvot hoikkaa tyttöä laihduttaa. Miksi sä haluat hänellel anoreksian?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe