Kuka paIstalainen

Anonyymi-ap

On päiviesi ilo ja iltojesi höyrypannu?

-fIowersreaIIy-

60

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikkojuhan :)

      t. Prinssi off

      • Kiitos kohteliaisuudesta.🙂.


    • Pujottelijahan se.. kullannupukkani.

      • Anonyymi

        Tuleeko pujis traktorilla treffeille?


      • Niin kultaseni, onhan meillä ollut monia mukavia yhteisiä iltoja

        Voi on miltei loppu, niin pitää kohta lähteä ostoksille


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Niin kultaseni, onhan meillä ollut monia mukavia yhteisiä iltoja

        Voi on miltei loppu, niin pitää kohta lähteä ostoksille

        Kunnon kepuloinen kirnuas itse oman voinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko pujis traktorilla treffeille?

        Ei tuu.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niin kultaseni, onhan meillä ollut monia mukavia yhteisiä iltoja

        Voi on miltei loppu, niin pitää kohta lähteä ostoksille

        Niin hyviä iltoja ja kiihkeitä öitä. Mukavia aamuja...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei tuu.

        Tulen sitten jos voitan lotossa riittävästi ostaakseni JCB Fastracin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tulen sitten jos voitan lotossa riittävästi ostaakseni JCB Fastracin

        Hitto. Et helevatussa.. vaikka voittaisit eurojackpotin.. kyllä mun uteliaat naapurit olisi kummissaan jos vieraspaikalla tönöttäisi traktori. Siitä ei selviäisi selittämälläkään...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hitto. Et helevatussa.. vaikka voittaisit eurojackpotin.. kyllä mun uteliaat naapurit olisi kummissaan jos vieraspaikalla tönöttäisi traktori. Siitä ei selviäisi selittämälläkään...

        Ja lisäksi veisi miltei 2 vieraspaikkaa

        Mutta oishan sillä hienoa kyyditä sinua


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ja lisäksi veisi miltei 2 vieraspaikkaa

        Mutta oishan sillä hienoa kyyditä sinua

        Mun pitäisi tulla sinne maalle kyyditettäväksi.. vaan kun ei onnistu, varsinkaan nyt kun sain uuden työpaikan..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mun pitäisi tulla sinne maalle kyyditettäväksi.. vaan kun ei onnistu, varsinkaan nyt kun sain uuden työpaikan..

        Onnittelut uudesta työpaikasta, haluatko tässä tarkemmin kertoa?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Onnittelut uudesta työpaikasta, haluatko tässä tarkemmin kertoa?

        No en nyt.. sulle vaikka privana sitten.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No en nyt.. sulle vaikka privana sitten.

        Juu, kerrot sitten mulle tai tänne kun haluat


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Onnittelut uudesta työpaikasta, haluatko tässä tarkemmin kertoa?

        Pääsitkö pokeksi mummikseen?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Juu, kerrot sitten mulle tai tänne kun haluat

        Laitoin sulle privaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö pokeksi mummikseen?

        Höhhöö.. siinäpä vasta pesti.
        Juu en ole poke ainesta, mutta sorvaaja minusta taitaa tulla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Laitoin sulle privaa..

        Onkohan jossain häikkää kun viestit ei näy?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Onkohan jossain häikkää kun viestit ei näy?

        Voipi olla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mun pitäisi tulla sinne maalle kyyditettäväksi.. vaan kun ei onnistu, varsinkaan nyt kun sain uuden työpaikan..

        Onnea uudesta työstä. Se on sitä hienompaa mitä kyllästyneempi vanhaan on. 1/3 päivästä on pitkä aika viettää turhautuneena.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Onnea uudesta työstä. Se on sitä hienompaa mitä kyllästyneempi vanhaan on. 1/3 päivästä on pitkä aika viettää turhautuneena.

        Kiitos. On siinä puolensa ja puolensa. Olin jo kypsä vanhaan. Aika olikin vaihtaa.


    • Anonyymi

      Peppupupu!

      • Mitäköhän hälle kuuluu nykyisin? Ei ole tainnut pitkään aikaan palstailla.


    • Minä arvostan iltojen onkapannu-ominaisuutta. Voi syntyä mukavaa jännitettä, jota voi vielä edistää hyvin valituin sanankääntein 😉

      Palstakirjoitusten perusteella ainakin trollikka ja Citrinella saattavat olla jossain määrin tuon tyyppisiä leidejä. En tietty tiedä miten asiat ovat irl 😄

      • Piti kysyä googlelta mikä on okapannu. 😁 Olen kyllä tempperamenttinen, mutta minua kyllä yleensä pidetään varsin pitkä pinnaisena. Koen vahvasti, mutta hillitsen tunteita ja draaman tajua hyvin. Olen kyllä tietyllä tavalla kuin höyryjuna kun sille päälle sattuu. Siis en tiedä, olenko kuinka okapannuainesta. 😂 Täällä kyllä sanon paljon tiukemmin mitä irl teen, vaikken kyllä ole mikään miellytäjätyppikään.

        En ole yhtä temperamenttinen kuin trollilkka. En hakkaa irl ex auton ikkunoita säpäleiksi, ja olen myös väleissä ex kanssa (pakollisissa asioissa). Enkä muutenkaan koe raivoa kovin usein elämässä. Olen pikemminkin iloinen ja positiivinen luonnonlapsi, jolla tempperamentti ja määrätietoisuus on vain mausteena.


      • Citrinella kirjoitti:

        Piti kysyä googlelta mikä on okapannu. 😁 Olen kyllä tempperamenttinen, mutta minua kyllä yleensä pidetään varsin pitkä pinnaisena. Koen vahvasti, mutta hillitsen tunteita ja draaman tajua hyvin. Olen kyllä tietyllä tavalla kuin höyryjuna kun sille päälle sattuu. Siis en tiedä, olenko kuinka okapannuainesta. 😂 Täällä kyllä sanon paljon tiukemmin mitä irl teen, vaikken kyllä ole mikään miellytäjätyppikään.

        En ole yhtä temperamenttinen kuin trollilkka. En hakkaa irl ex auton ikkunoita säpäleiksi, ja olen myös väleissä ex kanssa (pakollisissa asioissa). Enkä muutenkaan koe raivoa kovin usein elämässä. Olen pikemminkin iloinen ja positiivinen luonnonlapsi, jolla tempperamentti ja määrätietoisuus on vain mausteena.

        Kuulostat ihan prospektilta onkapannuasioissa 😄 Ainakin höyryjunavertaus viittaa siihen 😉

        Raivoaminen ei yleensä tee hyvää eikä kannata. Trollikka on hurjimus, symppaan häntä kyllä kun lapsen toinen vanhempi suhailee miten sattuu. Ottaahan se hermoon. Kuitenkin, omaisuuden turmeleminen voi kääntyä itseään vastaan ja siksi pitäisi yrittää pysyä sanallisten rajoitusten parissa. Oli isä mitä oli ja teki, trollikka on lapsensa maailman paras äiti.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kuulostat ihan prospektilta onkapannuasioissa 😄 Ainakin höyryjunavertaus viittaa siihen 😉

        Raivoaminen ei yleensä tee hyvää eikä kannata. Trollikka on hurjimus, symppaan häntä kyllä kun lapsen toinen vanhempi suhailee miten sattuu. Ottaahan se hermoon. Kuitenkin, omaisuuden turmeleminen voi kääntyä itseään vastaan ja siksi pitäisi yrittää pysyä sanallisten rajoitusten parissa. Oli isä mitä oli ja teki, trollikka on lapsensa maailman paras äiti.

        Ymmärrän myös sisäisen raivon ja olen samaa mieltä, että, Trollikka on hyvä äiti. Olen joskus kokenut ihan saman about 13-10v sitten. Olen aina pysäyttänyt sisäisen raivon ennen kuin ulkoinen purkaantuu fyysiisin tekoihin tai lasten kuulleen huutamiseen.

        Jonkin aikaa kihisin jatkuviin muutoksiin ja äkkiperuutuksiin, mutta sitten totesin, että lapsien etu on että, mielummin löysää omaa ajattelua, kuin lapset jäisi kokonaan ilman isäsuhdetta. Näin jälkikäteen päätös oli oikea! Trollikalla on loistava tukiverkosto ja niin minullakin on, ja jos minulla oli joku meno isäpäivän, viikonlopun tai sovitun 2h tapaamisen kohdalla, sovin aina ”takapäivystäjän” varuiksi. Ex ei yksinkertaisesti pystynyt parempaan. Ja ainoa mitä voi muuttaa, on oma käytös. Ja sillä omalla käytökseni muutoksella muutin myös omaa elämääni paremmaksi. Raivossa eläminen kuluttaa ja kahden alle 3v kanssa oli huomattavasti kivempaa kun pinna ei ollut kireänä. Ainakin omat lapset sen vaistosi ja siitä ei seurannut yleensä hyvää.

        Olen höyryjuna eniten määrätietoisuudessa ja se näkyy eniten töissä. Tai sitten vaikeissa kohdissa elämää, silloin yleensä saatan vain puuskuttaa vaiheen läpi ja keskittyä asioihin, joihin voin oikeasti vaikuttaa.

        Oletko muuten käynyt testaamassa höyryjuna Ukko-Pekkaa? Täälläkin se on yleensä kerran vuodessa käynyt, mutta testi-ajo on itseltä vielä kokematta niin kuin se Pokrovakin. 😉Heillä näkyy olevan pääsiäisherkkujen myynti palmusunnuntaille. Pitää varmaan tilata, jos ehdin käydä hakemassa tilaukset.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kuulostat ihan prospektilta onkapannuasioissa 😄 Ainakin höyryjunavertaus viittaa siihen 😉

        Raivoaminen ei yleensä tee hyvää eikä kannata. Trollikka on hurjimus, symppaan häntä kyllä kun lapsen toinen vanhempi suhailee miten sattuu. Ottaahan se hermoon. Kuitenkin, omaisuuden turmeleminen voi kääntyä itseään vastaan ja siksi pitäisi yrittää pysyä sanallisten rajoitusten parissa. Oli isä mitä oli ja teki, trollikka on lapsensa maailman paras äiti.

        Sinä taas vaikutat aika sopuisalta palstalla. Löytyykö sinusta yhtään kipakampaa puolta tai tempperamenttiä?

        Kauniita unia. Kun on tuo s-kelin junalakko, pitää lähteä kauhean aikaisin. Perjantai onneksi ajattelin olla etänä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ymmärrän myös sisäisen raivon ja olen samaa mieltä, että, Trollikka on hyvä äiti. Olen joskus kokenut ihan saman about 13-10v sitten. Olen aina pysäyttänyt sisäisen raivon ennen kuin ulkoinen purkaantuu fyysiisin tekoihin tai lasten kuulleen huutamiseen.

        Jonkin aikaa kihisin jatkuviin muutoksiin ja äkkiperuutuksiin, mutta sitten totesin, että lapsien etu on että, mielummin löysää omaa ajattelua, kuin lapset jäisi kokonaan ilman isäsuhdetta. Näin jälkikäteen päätös oli oikea! Trollikalla on loistava tukiverkosto ja niin minullakin on, ja jos minulla oli joku meno isäpäivän, viikonlopun tai sovitun 2h tapaamisen kohdalla, sovin aina ”takapäivystäjän” varuiksi. Ex ei yksinkertaisesti pystynyt parempaan. Ja ainoa mitä voi muuttaa, on oma käytös. Ja sillä omalla käytökseni muutoksella muutin myös omaa elämääni paremmaksi. Raivossa eläminen kuluttaa ja kahden alle 3v kanssa oli huomattavasti kivempaa kun pinna ei ollut kireänä. Ainakin omat lapset sen vaistosi ja siitä ei seurannut yleensä hyvää.

        Olen höyryjuna eniten määrätietoisuudessa ja se näkyy eniten töissä. Tai sitten vaikeissa kohdissa elämää, silloin yleensä saatan vain puuskuttaa vaiheen läpi ja keskittyä asioihin, joihin voin oikeasti vaikuttaa.

        Oletko muuten käynyt testaamassa höyryjuna Ukko-Pekkaa? Täälläkin se on yleensä kerran vuodessa käynyt, mutta testi-ajo on itseltä vielä kokematta niin kuin se Pokrovakin. 😉Heillä näkyy olevan pääsiäisherkkujen myynti palmusunnuntaille. Pitää varmaan tilata, jos ehdin käydä hakemassa tilaukset.

        En ole Ukko-Pekalla ajellut, mutta kuvia nähnyt paljon kun junabongarikaveri on aina passissa kun joku vanha onkapannu liikkuu. Muistan lapsuudesta ruskeat junavaunut ja lättähatut. Retro kiinnostaa, vois olla kivakin ajella Ukko-Pekan kyydissä 🚂

        Pokrova on tiukasti kesäsuunnitelmissa. Täytyy vaan laittaa viisumianomus ajoissa liikkeelle Kirkkonummelle 🤭

        Kysymykseen löytyykö temperamenttia tekisi mieli ohjata kysymään exältä 😄 Kuulemma löytyy, mutta en ole kohtuuton ihminen enkä mikään vallankäyttäjä läheisissä ihmissuhteissa. Leuan alta rapsuttamalla pääsee parempiin tuloksiin 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En ole Ukko-Pekalla ajellut, mutta kuvia nähnyt paljon kun junabongarikaveri on aina passissa kun joku vanha onkapannu liikkuu. Muistan lapsuudesta ruskeat junavaunut ja lättähatut. Retro kiinnostaa, vois olla kivakin ajella Ukko-Pekan kyydissä 🚂

        Pokrova on tiukasti kesäsuunnitelmissa. Täytyy vaan laittaa viisumianomus ajoissa liikkeelle Kirkkonummelle 🤭

        Kysymykseen löytyykö temperamenttia tekisi mieli ohjata kysymään exältä 😄 Kuulemma löytyy, mutta en ole kohtuuton ihminen enkä mikään vallankäyttäjä läheisissä ihmissuhteissa. Leuan alta rapsuttamalla pääsee parempiin tuloksiin 😌

        Heh. Vähän samantyyppisiä ihmisiä siis ollaan tuon viimeisen kappaleen osalta. 😁 Inhoan vallankäyttöä ihmissuhteissa, kuten myös kaikenlaista pelaamista.

        Jos kaipaat naisseuraa ortodoksisuuden retriitille, ota siinä kohtaa yhteyttä. Yleisöpäiviä on tuskin kuin 1-2 kesän aikana ja ajattelin jokatapauksessa mennä. Laitan sinulle jonnekin tänne gmail-osoitteen alkuosan jossain kohtaa. Osoite ei tietenkään ole normaalissa käytössä eli en seuraa sitä kovin aktiivisesti.


      • Citrinella kirjoitti:

        Heh. Vähän samantyyppisiä ihmisiä siis ollaan tuon viimeisen kappaleen osalta. 😁 Inhoan vallankäyttöä ihmissuhteissa, kuten myös kaikenlaista pelaamista.

        Jos kaipaat naisseuraa ortodoksisuuden retriitille, ota siinä kohtaa yhteyttä. Yleisöpäiviä on tuskin kuin 1-2 kesän aikana ja ajattelin jokatapauksessa mennä. Laitan sinulle jonnekin tänne gmail-osoitteen alkuosan jossain kohtaa. Osoite ei tietenkään ole normaalissa käytössä eli en seuraa sitä kovin aktiivisesti.

        Ex väitti, että alan kiusaamaan (häntä) kun mulla on tylsää. Kiistän jyrkästi, vähän saatan lämpimästi ja arvostavasti kiusoitella mutta siinä kaikki 😇 Meni vähän hukkaan kun hänessä ei ollut yhtään sitä onkapannuominaisuutta, tasainen ja rauhallinen ihminen kun on 🤭 Se olikin sitten yksi kompastuskivistä.

        Kesä on juuri hyvä aika kaikenlaiselle hurvittelulle kuten retriitti luostarissa 😄 Senkin kautta että energiat on olleet vähissä nyt talvella mihinkään sosiaalisiin ponnistuksiin. Täytyy tarkkailla intterwebistä koska niitä vierailumahdollisuuksia on. Aboriginaalin kanssa varmaan on turvallistakin 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ex väitti, että alan kiusaamaan (häntä) kun mulla on tylsää. Kiistän jyrkästi, vähän saatan lämpimästi ja arvostavasti kiusoitella mutta siinä kaikki 😇 Meni vähän hukkaan kun hänessä ei ollut yhtään sitä onkapannuominaisuutta, tasainen ja rauhallinen ihminen kun on 🤭 Se olikin sitten yksi kompastuskivistä.

        Kesä on juuri hyvä aika kaikenlaiselle hurvittelulle kuten retriitti luostarissa 😄 Senkin kautta että energiat on olleet vähissä nyt talvella mihinkään sosiaalisiin ponnistuksiin. Täytyy tarkkailla intterwebistä koska niitä vierailumahdollisuuksia on. Aboriginaalin kanssa varmaan on turvallistakin 😌

        Joo, kyllä K-nummi on niin ”hurja” paikka, että parempi on turvautua paikalliseen oppaaseen. 😆 Täällä voi törmätä jopa bambiin (kauris), suteen, hirveen, mäyrään, kettuun tai rusakkoon. 😁 Eikä ole vaaraa baarista, koska sellaista ei ole lähimaillakaan. 😉

        Näin meidän kesken tunnustan, että olen vale-aborginaali. Sukujuuret on kombo Savo-Tampere-Pohjanmaa-Karjala, ja sitten vielä olen Espoossa lapsuuden ja nuoruuden asunut syntyperäinen Larulainen…. Mutta aika pitkään olen jo vakiintunut nykyisille asuinseuduille ja puolustuksena sanon, että K ja Etelä-Espoo on hyvin samanhenkistä aluetta eli esitän aborginaalia varsin sujuvasti. 😁

        Hyvät keskustelut, pienellä lämminsävyisellä
        väännöllä tai ilman, virkistää kummasti kunhan keskustellaan asiasta eikä aleta sättiä henkilöä erilaisesta näkemyksestä tai pakoteta toista olemaan samaa mieltä kuin itse. Tiedän kyllä, että ainakin täällä osaat keskustella asioista nimeenomaan asioina.


      • Citrinella kirjoitti:

        Joo, kyllä K-nummi on niin ”hurja” paikka, että parempi on turvautua paikalliseen oppaaseen. 😆 Täällä voi törmätä jopa bambiin (kauris), suteen, hirveen, mäyrään, kettuun tai rusakkoon. 😁 Eikä ole vaaraa baarista, koska sellaista ei ole lähimaillakaan. 😉

        Näin meidän kesken tunnustan, että olen vale-aborginaali. Sukujuuret on kombo Savo-Tampere-Pohjanmaa-Karjala, ja sitten vielä olen Espoossa lapsuuden ja nuoruuden asunut syntyperäinen Larulainen…. Mutta aika pitkään olen jo vakiintunut nykyisille asuinseuduille ja puolustuksena sanon, että K ja Etelä-Espoo on hyvin samanhenkistä aluetta eli esitän aborginaalia varsin sujuvasti. 😁

        Hyvät keskustelut, pienellä lämminsävyisellä
        väännöllä tai ilman, virkistää kummasti kunhan keskustellaan asiasta eikä aleta sättiä henkilöä erilaisesta näkemyksestä tai pakoteta toista olemaan samaa mieltä kuin itse. Tiedän kyllä, että ainakin täällä osaat keskustella asioista nimeenomaan asioina.

        Se mielikuva mullakin on ettei kehäkolmosen ulkopuolelta tulevan ole turvallista yksin toikkaroida sykkivän KNummen kaduilla 🤭

        Uskottava vale-aboriginaali on varmasti yhtä luotettava toimija kuin originaali-aboriginaali. Åboriginaaliin suhtautuisin jo varauksellisemmin 😯


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Se mielikuva mullakin on ettei kehäkolmosen ulkopuolelta tulevan ole turvallista yksin toikkaroida sykkivän KNummen kaduilla 🤭

        Uskottava vale-aboriginaali on varmasti yhtä luotettava toimija kuin originaali-aboriginaali. Åboriginaaliin suhtautuisin jo varauksellisemmin 😯

        Joo, käypä katomassa Google maps Pokrovan veljestö, näet villin kunnan pahimmillaan. 🤣 Hurja meno . 🤣 Menen kyllä ihan uskottavasti paikallisesta.


    • Kepeesti on aina kiva havaita. Ja Mikko ja Xena. Rande. Kaipaan näemmä pirteen positiivista purinaa viihtyäkseni täällä.

      • Enkä nyt väitä etteikö muutkin olis jees, nämä nyt vaan näkyvimmin tuo sitä pirteyttä tänne minun mielestä. Ja jaksaa ylläpitää.


      • Kiitos. Oot itekin hyvin mukava ja loistavaa seuraa. Sun kanssas on aina mukava höpötellä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos. Oot itekin hyvin mukava ja loistavaa seuraa. Sun kanssas on aina mukava höpötellä.😊.

        Kiitti. Mä en niin kovin enää nykyään keskustele, melkeinpä kommentoin vaan.

        Mutta välillä innostuu. 😜

        Jonkun sortin uupumus, henkinen ja fyysinen verottaa virtaa ja iloista mieltäkin. Jutut on aika nuutuneita etenkin silloin. Välillä vaan luen. 🙃


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kiitti. Mä en niin kovin enää nykyään keskustele, melkeinpä kommentoin vaan.

        Mutta välillä innostuu. 😜

        Jonkun sortin uupumus, henkinen ja fyysinen verottaa virtaa ja iloista mieltäkin. Jutut on aika nuutuneita etenkin silloin. Välillä vaan luen. 🙃

        No se vähäkin on ihan täyttä kultaa kumminkin.😊. Ikävä kuulla että vähän väsymys ja hiukan ankea mieli vaivaa. Täytyy siis muistaa yrittää piristää sun päivää ja mieltä aina jos se vaan on mahdollista. Tukea sulla varmasti on ihan tarpeeksi jos siltä tuntuu mutta muista nyt kuitenkin että et oo yksin ja kuuntelevat korvat ja tukeva olkapää on mullakin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No se vähäkin on ihan täyttä kultaa kumminkin.😊. Ikävä kuulla että vähän väsymys ja hiukan ankea mieli vaivaa. Täytyy siis muistaa yrittää piristää sun päivää ja mieltä aina jos se vaan on mahdollista. Tukea sulla varmasti on ihan tarpeeksi jos siltä tuntuu mutta muista nyt kuitenkin että et oo yksin ja kuuntelevat korvat ja tukeva olkapää on mullakin.🙂.

        Kiitos, tukevasta olkapäästä ja korvista voi olla vielä tarvista. 😊

        Mulla on ollut jo pitkään aika vaikea olo kaiken kaikkiaan, vaikuttaa moni mennyt asia kaukaisuudestakin yhä ja nämä terveysongelmat pistää hymyn hyytymään. Eikä ihmissuhteetkaan ole ihan niin toimivia kun toivoisi olevan.

        Jostain pitäisi kehittää motivaatiota kaikkeen, vaan kun alavireisyys pyrkii päällimmäiseksi. Ei oikein huvita silloin mikään.

        Mutta onneksi täällä pirteä turina hiukan on salvaa niille fiiliksille ja hymyilyttääkin edes välillä. ☺️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kiitos, tukevasta olkapäästä ja korvista voi olla vielä tarvista. 😊

        Mulla on ollut jo pitkään aika vaikea olo kaiken kaikkiaan, vaikuttaa moni mennyt asia kaukaisuudestakin yhä ja nämä terveysongelmat pistää hymyn hyytymään. Eikä ihmissuhteetkaan ole ihan niin toimivia kun toivoisi olevan.

        Jostain pitäisi kehittää motivaatiota kaikkeen, vaan kun alavireisyys pyrkii päällimmäiseksi. Ei oikein huvita silloin mikään.

        Mutta onneksi täällä pirteä turina hiukan on salvaa niille fiiliksille ja hymyilyttääkin edes välillä. ☺️

        Silloin kun on muutenkin hankalaa ja ikävä olo niin ne vanhatkin jutut kyllä tuntuu ikävästi enemmän vaivaavan vaikka olis jo ajatellut ne ihan hyvinkin käsitelleensä se on tuttua kyllä. Ja toi terveys on kyllä myös sellanen juttu että jos se ei ihan oo kunnossa niin se kyllä mieltä alas painaa tosissaan ja sitten nuo kaikki vähän vaikuttaa niihin ihmissuhteisiinkin kun niistä on vaikeaa huolehtia kun on niin ahdistava olo. Se on vähän sellainen pirullinen kierre minkä katkaiseminen vaatii voimia mitä ei välttämättä ole. Mä haluun toivottaa sulle paljon voimia ja jaksamista ja lähettää tiukan lämpimän halin ja vähän pään paijaamista näin virtuaalisesti. Muista tosiaan että mun sähköposti löytyy tuolta profiilista jos pahalta tuntuu ja tarvis on jollekin puhua niin mä koitan kyllä auttaa parhaani mukaan jos vaan mitenkään kykenen.😊.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kiitti. Mä en niin kovin enää nykyään keskustele, melkeinpä kommentoin vaan.

        Mutta välillä innostuu. 😜

        Jonkun sortin uupumus, henkinen ja fyysinen verottaa virtaa ja iloista mieltäkin. Jutut on aika nuutuneita etenkin silloin. Välillä vaan luen. 🙃

        Onko ne uupumuksen aiheuttajat sellaisia asioita joita voisi jotenkin ratkaista? Ja jos itsellä ei ole voimavaroja niitä lähteä ratkomaan, onko sinulla jotain luottohenkilöä joka voisi auttaa helppiä sinua asioiden suhteen?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Silloin kun on muutenkin hankalaa ja ikävä olo niin ne vanhatkin jutut kyllä tuntuu ikävästi enemmän vaivaavan vaikka olis jo ajatellut ne ihan hyvinkin käsitelleensä se on tuttua kyllä. Ja toi terveys on kyllä myös sellanen juttu että jos se ei ihan oo kunnossa niin se kyllä mieltä alas painaa tosissaan ja sitten nuo kaikki vähän vaikuttaa niihin ihmissuhteisiinkin kun niistä on vaikeaa huolehtia kun on niin ahdistava olo. Se on vähän sellainen pirullinen kierre minkä katkaiseminen vaatii voimia mitä ei välttämättä ole. Mä haluun toivottaa sulle paljon voimia ja jaksamista ja lähettää tiukan lämpimän halin ja vähän pään paijaamista näin virtuaalisesti. Muista tosiaan että mun sähköposti löytyy tuolta profiilista jos pahalta tuntuu ja tarvis on jollekin puhua niin mä koitan kyllä auttaa parhaani mukaan jos vaan mitenkään kykenen.😊.

        Kiitos. 🤗

        Niinhän se on.. kurjuus kertaantuu helposti, kulkee kuin lumipalloefekti.

        Mulla on aika hyvä resilienssi, mutta näkyy vaan mullakin tulevan aikoja kun on vaikeampaa jaksamisen kanssa. Liikaa kertynyttä kerroksittain.

        Eiköhän tämä helpota kesällä, kun saan uppoutua tuonne pihaan ja puutarhaan. 🙂


      • Palstakamu kirjoitti:

        Onko ne uupumuksen aiheuttajat sellaisia asioita joita voisi jotenkin ratkaista? Ja jos itsellä ei ole voimavaroja niitä lähteä ratkomaan, onko sinulla jotain luottohenkilöä joka voisi auttaa helppiä sinua asioiden suhteen?

        No eipä mulla sellaista henkilöä ole ja ulkopuolisen on vaikea nopeasti sisäistää koko vyyhtiä. Pitäisi päästä juttelemaan jollekin terapeutille tms. jonka kanssa ymmärrys käy yksiin. Aika moni lääkäri ja fyssa keskittyy vaan fyysiseen puoleen ja henkinen puoli jää tyystin tajuamatta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No eipä mulla sellaista henkilöä ole ja ulkopuolisen on vaikea nopeasti sisäistää koko vyyhtiä. Pitäisi päästä juttelemaan jollekin terapeutille tms. jonka kanssa ymmärrys käy yksiin. Aika moni lääkäri ja fyssa keskittyy vaan fyysiseen puoleen ja henkinen puoli jää tyystin tajuamatta.

        Ja mullakin kun niitä traumoja riittää lapsuudesta asti purtavaksi. Mitkä nyt jostain syystä päätti nousta pintaan muutama vuosi sitten. 🤷🏼‍♂️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kiitos. 🤗

        Niinhän se on.. kurjuus kertaantuu helposti, kulkee kuin lumipalloefekti.

        Mulla on aika hyvä resilienssi, mutta näkyy vaan mullakin tulevan aikoja kun on vaikeampaa jaksamisen kanssa. Liikaa kertynyttä kerroksittain.

        Eiköhän tämä helpota kesällä, kun saan uppoutua tuonne pihaan ja puutarhaan. 🙂

        Kyllä varmasti kun kevät etenee kohti kesää niin lumet sulaa ja luonto herää henkiin. Saat kädet multaan ja pääset lähemmäs luontoa kun huomaat kuinka pikkuhiljaa kukat ja muut kasvit rupeaa kasvamaan ja tulevat esiin. Ötökät rupeaa pörräämään ympäriinsä. Muuttolinnut saapuu ja päivät täyttyy taas linnunlaulusta ja auringon lämmöstä ja paisteesta niin siitä saat taas voimaa ja iloa elämään jaksaa niitä vähän huonompiakin aikoja. Tai näin kovasti toivon ainakin.😊.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kiitos. 🤗

        Niinhän se on.. kurjuus kertaantuu helposti, kulkee kuin lumipalloefekti.

        Mulla on aika hyvä resilienssi, mutta näkyy vaan mullakin tulevan aikoja kun on vaikeampaa jaksamisen kanssa. Liikaa kertynyttä kerroksittain.

        Eiköhän tämä helpota kesällä, kun saan uppoutua tuonne pihaan ja puutarhaan. 🙂

        Nyt mun tarvii taas paeta nukkumattia moikkaamaan. Aamulla täytys taas jaksaa nousta aikasin. Hyvää yötä ja rauhaisia voimaa antavia hyviä unia sulle.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä varmasti kun kevät etenee kohti kesää niin lumet sulaa ja luonto herää henkiin. Saat kädet multaan ja pääset lähemmäs luontoa kun huomaat kuinka pikkuhiljaa kukat ja muut kasvit rupeaa kasvamaan ja tulevat esiin. Ötökät rupeaa pörräämään ympäriinsä. Muuttolinnut saapuu ja päivät täyttyy taas linnunlaulusta ja auringon lämmöstä ja paisteesta niin siitä saat taas voimaa ja iloa elämään jaksaa niitä vähän huonompiakin aikoja. Tai näin kovasti toivon ainakin.😊.

        Juu, toi luontoon ja sen eläväisiin keskittyminen on aina terapeuttista ja lataa akkuja hyvällä energialla, niellen huonoa pois.

        Aurinko on mun elämä, huomaa kun 9-10 kuukautta on jotain muuta kuin kesäistä, että on kuin tyrmään suljettu ne kuukaudet. En selkeesti kuulu tähän maahan talviturkkien ja karhujen. Mutta täällä virun olosuhteiden pakosta. 😄

        No, toi ihana hamsu on kyllä sellainen minkä katselu ja paijailu on ainakin mulle hyvin hyväksi. Sydämenvaltaaja ilahduttaa. 💖🐹


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nyt mun tarvii taas paeta nukkumattia moikkaamaan. Aamulla täytys taas jaksaa nousta aikasin. Hyvää yötä ja rauhaisia voimaa antavia hyviä unia sulle.🙂.

        Jeps, hyvää yötä. 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, toi luontoon ja sen eläväisiin keskittyminen on aina terapeuttista ja lataa akkuja hyvällä energialla, niellen huonoa pois.

        Aurinko on mun elämä, huomaa kun 9-10 kuukautta on jotain muuta kuin kesäistä, että on kuin tyrmään suljettu ne kuukaudet. En selkeesti kuulu tähän maahan talviturkkien ja karhujen. Mutta täällä virun olosuhteiden pakosta. 😄

        No, toi ihana hamsu on kyllä sellainen minkä katselu ja paijailu on ainakin mulle hyvin hyväksi. Sydämenvaltaaja ilahduttaa. 💖🐹

        Joo mustakin tuntuu että keväällä aina herää jostain horroksesta. Käy vähän paijaamassa ja rapsuttamassa hamsua munkin puolesta ja toivota sille vilkasta yötä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo mustakin tuntuu että keväällä aina herää jostain horroksesta. Käy vähän paijaamassa ja rapsuttamassa hamsua munkin puolesta ja toivota sille vilkasta yötä.😊.

        Hamsu on tunnelissaan nukkumassa jo. Joten kuiskaan hamsulle hyvät yöt pikkuinen kulta ja kömmin itsekin petiin, jos vaikka nukahtais. 🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        No eipä mulla sellaista henkilöä ole ja ulkopuolisen on vaikea nopeasti sisäistää koko vyyhtiä. Pitäisi päästä juttelemaan jollekin terapeutille tms. jonka kanssa ymmärrys käy yksiin. Aika moni lääkäri ja fyssa keskittyy vaan fyysiseen puoleen ja henkinen puoli jää tyystin tajuamatta.

        Kannattaa käydä jutskaamassa terapeutin kanssa. Se kummasti helpottaa oloa. Ainut on, että kannattaa terapeutti valita huolella, että kemiat natsaa. Se voi vaatia vähän etsintää, mutta on sen arvoista.


    • No xena murunenhan se on tietenkin.😊. Vaikka on täällä kuten g-loverkin sanoi monta tosi mukavaa ja hyvää tyyppiä. G-lover, norppa, trollikka, rande, xliner, pikkupirpana, tositypy, ja fleda vaikka hän mielipiteitä jakaakin jne. jne. Pahoitteluni niille ketä en nimetä muistanut tai anomuumiuden takia osannut. Ootte kaikki myös loistavia tyyppejä.🙂.

    • Mikkojuhanin viestit ovat aina niin yltiöpositiivisia, että ne ovat kuin päivänpaistetta pilvisenä päivänä.🌞

      Palstalla on myös tosi paljon keskustelijoita, joiden keskinäinen kepeä sanailu ja osuvat naljailut saavat välillä minut nauramaan ääneen (yritän välttää tätä reaktiota muuten kuin kotioloissa 😄) ja se on tosi virkistävää. 👍

      Noin yleisesti ottaen palsta toimii minulla rankan työpäivän aikana, ja etenkin sen jälkeen, ennemminkin varoventtiilinä kuin höyrypannuna. Arjessa saan muutenkin vääntää niin paljon otsa kurtussa ja tukka tiukalla nutturalla, että pääsääntöisesti vältän palstalla kaikkia sellaisia aloituksia, mitkä edellyttäisivät sen syvempää pohdintaa saati vaatisivat minkäänlaista vääntöä.

      Höyrypannut siis puhiskoon ihan vaan keskenään 😁

      • Muru mä kirkastan niin mielelläni sun päivääsi ja häädän synkät sadepilvet pois jos se vain suinkin on mahdollista.😊. https://youtu.be/fKLV8GCrveQ


    • Täällä on monta sellaista tyyppiä, joiden kanssa olen tykännyt jutella, esim. Rande, Mikkojuhan, Maximilian, Disse, G-lover, Xena. Simitikin ihan jees silloin, kun ei huuda ja räyhää. Tosin en ole hänen kanssaan varsinaisesti jutellut, kommentoinut jotain hänen aloitukseensa kyllä, mutta hänellä välillä leikkaa hyvin huumorin suhteen.

    • Myös Tositypy on yleensä mukava ja ystävällinen.

      Ja jos en maininnut jotain, niin ei huolta. Nämä mainitut olivat vain esimerkkejä. On täällä ollut esim. joitain anonyymejäkin, joiden kanssa mulla on joskus virinnyt ihan hyvää keskustelua, esim. musiikista.

    • Anonyymi

      Miks just Höyrypannu. Mä oon ihastunu ihan kirjaimellisesti höyrypannuun.

    • Anonyymi

      Voi kun tässä ketjussa on paljon rakkautta. Nyt on kevättä ilmassa ja housuissa uudet kutinat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe