Lidlin raitti

Anonyymi-ap

Eikö kemiläiset käsitä että sinne Lidlin pihaan ajetaan vain Tokmannin valoristeyksen kautta eikä ängetä siitä mistä poistutaan pihalta sauvon väylälle.

18

1422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aja sinä sieltä,minä en lähde sieltä asti kiertämään.

• Anonyymi

Enkä aja. Oon Kemistä.

• Anonyymi

Sehän on nimenomaan liittymä josta saa ajaa sisään ja ulos. Ainoa kielto joka on liikennemerkillä osoitettu kyseisessä liittymässä on Lidlin parkkialueelta poistuttaessa ei saa kääntyä vasemmalle Asemakadun suuntaan.
      Kannattaa opetella liikennesäännöt ja ottaa muu liikenne huomioon.

• Anonyymi

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Kyllä siinä on ihan paikallisten päässä keksitty sääntö kun tullaan pohjoisen suunnalta asemakatua ja tukitaan kaista odotelleessa kääntymistä vasemmalle litliin.
      Pitääkö se erikseen kieltää jos typerästi on mahdollisuus ryhmittyä.

• Anonyymi

Kyllä siitä saa ajaa,ei ole kieltomerkkiä.

• Anonyymi

Siitä on hyvä kääntyä pohjoisen suunnalta tullessa. Liikenteenjakajakaan ei paljon tiellä kun menee vain vähän litl risteyksen ohi. Kyllä se on nimenomaan suunniteltu juuri tätä varten.

• Anonyymi

Kyllä siitä saa ajaa.

• Anonyymi

Met kuule ollaan vanhoja kommareita niin ajetaan miten ajetaan

• Anonyymi

Mulla on maasturi ni voi koukata vähän sen jakajanki päältä.

• Anonyymi

Ei kyllä kemiläisillä paljon ole liikennesäännöistä tietoa. Näkihän sen jo kun valot sippas sauvonväylältä.

Siitä lidlin ja citymarketin välistä ei todellakaan saa kääntyä lidlin pihaa muulloin kuin etelästäpäin tullessa.
      Jos ette ole huomanneet aiemmin sulkuviivaa tiessä (joka cm tavarantoimittajien takia voinut kulua pois ennen aikojaan) niin ainakin pitäisi hälytyskellojen viimeistään soida kun mennään 2 pohjoiseen menevän kaistan yli.
      Melkoinen Vatanen pitää olla jos siinä onnistuu vielä ryhmittäytymään oikealla sijaitsevalle kaistalle turvallisesti.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tuostako on sulava S mallin kääntyminen Lidlin pihaan? kuinkahan pitkä tuon jakajan pitäs olla ettei sitä kierretä ja lähtä ajamaan takaisinpäin jotta pihaan pääsis.

https://goo.gl/maps/wuAFs9k2YRCLpyE9

Peruskemiläisillä vaikea ymmärtää liikennesääntöjä ja yleensäkään mitään.
        Siinäpä itkette, tai soittakaa Karpolle! 🤣

• Anonyymi

Niin en ole mitään sulkuviivaa tiessä nähnyt,kesä kelilläkään.

• Anonyymi

Kaikki tiet vievät Lidlin.

• Anonyymi

Ja halvalla tavaraa.

• Anonyymi

Kaikki tiet vievät liiteriin.

• Anonyymi

Kyllä saa kääntyä.On poliisilta oikein kysytty.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      40
      2708
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      61
      2058
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      52
      1906
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      91
      1734
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1564
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      64
      1185
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      124
      1129
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      166
      1095
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1055
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      1033
    Aihe