Eikö kemiläiset käsitä että sinne Lidlin pihaan ajetaan vain Tokmannin valoristeyksen kautta eikä ängetä siitä mistä poistutaan pihalta sauvon väylälle.
Lidlin raitti
Anonyymi-ap
181496
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 18
Vanhimmat
Aja sinä sieltä,minä en lähde sieltä asti kiertämään.
Enkä aja. Oon Kemistä.
Sehän on nimenomaan liittymä josta saa ajaa sisään ja ulos. Ainoa kielto joka on liikennemerkillä osoitettu kyseisessä liittymässä on Lidlin parkkialueelta poistuttaessa ei saa kääntyä vasemmalle Asemakadun suuntaan.
Kannattaa opetella liikennesäännöt ja ottaa muu liikenne huomioon.
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Kyllä siinä on ihan paikallisten päässä keksitty sääntö kun tullaan pohjoisen suunnalta asemakatua ja tukitaan kaista odotelleessa kääntymistä vasemmalle litliin.
Pitääkö se erikseen kieltää jos typerästi on mahdollisuus ryhmittyä.
Kyllä siitä saa ajaa,ei ole kieltomerkkiä.
Siitä on hyvä kääntyä pohjoisen suunnalta tullessa. Liikenteenjakajakaan ei paljon tiellä kun menee vain vähän litl risteyksen ohi. Kyllä se on nimenomaan suunniteltu juuri tätä varten.
Kyllä siitä saa ajaa.
Met kuule ollaan vanhoja kommareita niin ajetaan miten ajetaan
Mulla on maasturi ni voi koukata vähän sen jakajanki päältä.
Ei kyllä kemiläisillä paljon ole liikennesäännöistä tietoa. Näkihän sen jo kun valot sippas sauvonväylältä.
Siitä lidlin ja citymarketin välistä ei todellakaan saa kääntyä lidlin pihaa muulloin kuin etelästäpäin tullessa.
Jos ette ole huomanneet aiemmin sulkuviivaa tiessä (joka cm tavarantoimittajien takia voinut kulua pois ennen aikojaan) niin ainakin pitäisi hälytyskellojen viimeistään soida kun mennään 2 pohjoiseen menevän kaistan yli.
Melkoinen Vatanen pitää olla jos siinä onnistuu vielä ryhmittäytymään oikealla sijaitsevalle kaistalle turvallisesti.
Ei ole ikinä ollu mitään sulkuviia, eikä tule. https://goo.gl/maps/DG1DQ3rUAPRTszhS9
ja tuostako on sulava S mallin kääntyminen Lidlin pihaan? kuinkahan pitkä tuon jakajan pitäs olla ettei sitä kierretä ja lähtä ajamaan takaisinpäin jotta pihaan pääsis.
https://goo.gl/maps/wuAFs9k2YRCLpyE9
Peruskemiläisillä vaikea ymmärtää liikennesääntöjä ja yleensäkään mitään.
Siinäpä itkette, tai soittakaa Karpolle! 🤣
Niin en ole mitään sulkuviivaa tiessä nähnyt,kesä kelilläkään.
Kaikki tiet vievät Lidlin.
Ja halvalla tavaraa.
Kaikki tiet vievät liiteriin.
Kyllä saa kääntyä.On poliisilta oikein kysytty.