Jos haluat että yhteys säilyy ihmiseen niin annatko muiden päättää että pidätkö häneen yhteyttä?
Siltä näyttää
17
322
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on sukupuoli rasismia jos kyseessä olisi mies ei olisi näin. Sulla on liian hallitseva kumppani.
Hänellä on miespuolia ystäviä. - Anonyymi
En todellakaan, mitä se muille kuuluu.
- Anonyymi
En anna, itse sen päätän.
- Anonyymi
Hänen kohdallaan ei näytä siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kohdallaan ei näytä siltä.
Ihmisillä on erilaisia syitä siihen, pitääkö yhteyttä vai ei johonkin ihmiseen. Ei voi tietää mikä kenenkin tilanne on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia syitä siihen, pitääkö yhteyttä vai ei johonkin ihmiseen. Ei voi tietää mikä kenenkin tilanne on.
Mitä syitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syitä?
Vaimo ei anna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ei anna
Silloin on liian hallitseva vaimo kun kerran hänelläkin on mies puolisia ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ei anna
Jos hänellä olisi sellainen syy niin hänen pitäisi miehena näyttää kaapin paikka taitaa olla tossun alle menijä. Ei omaatahtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syitä?
Sitä voipi miettiä, syitä löytyy yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.
- Anonyymi
Nämä on näitä lillukanvarsiin tarttumista, ei haluta uskoa että joku ei halua olla yhteydessä joten pakko olla jotain taustavaikutusta takana. Ehkä vähän säälittävää ja harhaista mutta inhimillistä tiettyyn pisteeseen asti
- Anonyymi
Uskon vahvasti että syy on vaimossa.
Säälittävää ainoastaan sun käytös vaimo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon vahvasti että syy on vaimossa.
Säälittävää ainoastaan sun käytös vaimo.Katso peiliin niin näet säälittävää potenssiin kymmenen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin niin näet säälittävää potenssiin kymmenen
Ei löydy minun peilistä. Tössykkä mies.
- Anonyymi
Aloituksessa mietittiin syytä sitten tulee tämä 11:35 joka ei osaa käyttäytyä ja alkaa heti haukkumaan tuntematonta. Et tiedä mistä on edes kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa mietittiin syytä sitten tulee tämä 11:35 joka ei osaa käyttäytyä ja alkaa heti haukkumaan tuntematonta. Et tiedä mistä on edes kyse.
Ei kannata aloittajan välittää tuommoisista itseään täynnä olevista ihmisistä. Jotkut eivät ymmärrä että mies ja nainen voivat olla myös ystäviä.
Mulla on kokemusta mustasukkaisesta kumppanista mieheni ei hyväksynyt olen sosiaalisessa työssä hän itse oli hiljainen ja vähän ulkomaailmassa liikkuva. Minulla ei olisi saanut olla ystäviä varsinkaan miehiä. Hän luuli että vehtaan heidän kanssaan. Kävin lounaalla ja joskus leffassa samoja asioita joita teen naispuolisten ystävienikin kanssa. Se suhde ei kestänyt hän oli ihan liian mustasukkainen
Miehellä itsellään oli paljon naisia ystävänä muutaman kanssa kävi tennistä pelaamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483