Siltä näyttää

Anonyymi-ap

Jos haluat että yhteys säilyy ihmiseen niin annatko muiden päättää että pidätkö häneen yhteyttä?

17

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on sukupuoli rasismia jos kyseessä olisi mies ei olisi näin. Sulla on liian hallitseva kumppani.
      Hänellä on miespuolia ystäviä.

• Anonyymi

En todellakaan, mitä se muille kuuluu.

• Anonyymi

En anna, itse sen päätän.

• Anonyymi

Hänen kohdallaan ei näytä siltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kohdallaan ei näytä siltä.

Ihmisillä on erilaisia syitä siihen, pitääkö yhteyttä vai ei johonkin ihmiseen. Ei voi tietää mikä kenenkin tilanne on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia syitä siihen, pitääkö yhteyttä vai ei johonkin ihmiseen. Ei voi tietää mikä kenenkin tilanne on.

Mitä syitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä syitä?

Vaimo ei anna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo ei anna

Silloin on liian hallitseva vaimo kun kerran hänelläkin on mies puolisia ystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo ei anna

Jos hänellä olisi sellainen syy niin hänen pitäisi miehena näyttää kaapin paikka taitaa olla tossun alle menijä. Ei omaatahtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä syitä?

Sitä voipi miettiä, syitä löytyy yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.

• Anonyymi

Nämä on näitä lillukanvarsiin tarttumista, ei haluta uskoa että joku ei halua olla yhteydessä joten pakko olla jotain taustavaikutusta takana. Ehkä vähän säälittävää ja harhaista mutta inhimillistä tiettyyn pisteeseen asti

• Anonyymi

Uskon vahvasti että syy on vaimossa.
        Säälittävää ainoastaan sun käytös vaimo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon vahvasti että syy on vaimossa.
        Säälittävää ainoastaan sun käytös vaimo.

Katso peiliin niin näet säälittävää potenssiin kymmenen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso peiliin niin näet säälittävää potenssiin kymmenen

Ei löydy minun peilistä. Tössykkä mies.

• Anonyymi

Aloituksessa mietittiin syytä sitten tulee tämä 11:35 joka ei osaa käyttäytyä ja alkaa heti haukkumaan tuntematonta. Et tiedä mistä on edes kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa mietittiin syytä sitten tulee tämä 11:35 joka ei osaa käyttäytyä ja alkaa heti haukkumaan tuntematonta. Et tiedä mistä on edes kyse.

Ei kannata aloittajan välittää tuommoisista itseään täynnä olevista ihmisistä. Jotkut eivät ymmärrä että mies ja nainen voivat olla myös ystäviä.
        Mulla on kokemusta mustasukkaisesta kumppanista mieheni ei hyväksynyt olen sosiaalisessa työssä hän itse oli hiljainen ja vähän ulkomaailmassa liikkuva. Minulla ei olisi saanut olla ystäviä varsinkaan miehiä. Hän luuli että vehtaan heidän kanssaan. Kävin lounaalla ja joskus leffassa samoja asioita joita teen naispuolisten ystävienikin kanssa. Se suhde ei kestänyt hän oli ihan liian mustasukkainen
        Miehellä itsellään oli paljon naisia ystävänä muutaman kanssa kävi tennistä pelaamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe