Olen ajatellut

Anonyymi-ap

Ottaa rakastajan palstalta. Ketä suosittelet?

69

602

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ano muumia. Hän on monipuolinen.

    • Anonyymi

      Ei ole ketään parempaa miestä kuin on viinamies. Ota hänet jos vain saat.

      • Anonyymi

        Jonoon vain!


      • Anonyymi

        Viinamies ei ole viinamies, ei se juo viinaa vaan kehottaa teitä juomaan viinaa. Voisi olla ihan hyväkin kumppani.


    • Anonyymi

      Kuka osaa kaikki temput?

    • Anonyymi

      Sen verran iso asia, että tähän tarvitaan turinatiimin kannanotto.

    • Anonyymi

      Rande, 67kg täyttä lihasta

      • Anonyymi

        Ei lapsenvartaloista kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lapsenvartaloista kiitos.

        Käykö 70 kg täyttä timanttia? 16cm peenis?


      • Anonyymi

        67kiloo on kyllä liian vähän miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        67kiloo on kyllä liian vähän miehelle

        Eikö se ollut 64 kiloo?


    • Anonyymi

      Suosittelen minua.

      Omegle onkin hyvä jos ei keksi parempaa tekemistä, käynnistä omegle-anonyymi keskustelu.

      Mutta turvallisuussyistä pitää aina omeglen käytön jälkeen vaihtaa IP-osoite.

    • Anonyymi

      Ei montaa kelvollista ehdokasta löydy.

    • Anonyymi

      Päivän paras poisto ja jälleen täysin ilman logiikkaa, kiitettävä suoritus 😁

    • En yleensä anna suosituksia, jos en itse ole kokeillut. No can do🤷‍♀️

      • Hah hah. 😁 Sama vika… Eihäm tosta aloitukseta edes käy ilmi hakeeko mies vai nainen, ja rakastajasta voisi kuvitella miehen olevan haussa. Eikä edes ilmansuunta tai kaupunki käy ilmi.

        Luulisi, että tällä palstalla on halukkaita miehiä, ainakin ikuisesta naiset ei koskaan anna-valituksesta.


      • Citrinella kirjoitti:

        Hah hah. 😁 Sama vika… Eihäm tosta aloitukseta edes käy ilmi hakeeko mies vai nainen, ja rakastajasta voisi kuvitella miehen olevan haussa. Eikä edes ilmansuunta tai kaupunki käy ilmi.

        Luulisi, että tällä palstalla on halukkaita miehiä, ainakin ikuisesta naiset ei koskaan anna-valituksesta.

        Muutenkin tämä on aika tekemätön paikka. - Jos testitulos olisikin huippulaatuinen, niin eihän tuotetta silloin palauteta. - Jos taas sen ominaisuuksiin ja toimivuuteen jää toivomisen varaa, niin silloin en voisi hyvällä omatunnolla suositella. 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Muutenkin tämä on aika tekemätön paikka. - Jos testitulos olisikin huippulaatuinen, niin eihän tuotetta silloin palauteta. - Jos taas sen ominaisuuksiin ja toimivuuteen jää toivomisen varaa, niin silloin en voisi hyvällä omatunnolla suositella. 🤔

        Hah hah! Niin ja myös millään hätäisellä sekundatestauksella ei vielä saa kovin kattavaa kuvaa myöskään.


      • Citrinella kirjoitti:

        Hah hah! Niin ja myös millään hätäisellä sekundatestauksella ei vielä saa kovin kattavaa kuvaa myöskään.

        Ehei todellakaan ☝️
        Yhden testin tulos ei koskaan ole riittävä arviointiin. Testin tulee lisäksi olla vakioitu. Mikäli testaus on tehty vertailuaineistosta poikkeavalla tavalla, ei vertailua voida luotettavasti suorittaa. 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ehei todellakaan ☝️
        Yhden testin tulos ei koskaan ole riittävä arviointiin. Testin tulee lisäksi olla vakioitu. Mikäli testaus on tehty vertailuaineistosta poikkeavalla tavalla, ei vertailua voida luotettavasti suorittaa. 😉

        Hih hih. ISO standardin mukaanko niitä testejä pitää tehdä? Entäs kalibrointi ja kontrollinäytteet, onko ne kunnossa? Ja kuinka tarkasti vakioitu testaussuunnitelma on ja jotta voidaan tarkastella myös toistettavuutta ja sen keskihajontaa, pitää toistoja olla varmaan minimissään 6 ja mielummin 10/testihenkilö. Aika kunnianhimoinen tutkimus… 🙃


      • Citrinella kirjoitti:

        Hih hih. ISO standardin mukaanko niitä testejä pitää tehdä? Entäs kalibrointi ja kontrollinäytteet, onko ne kunnossa? Ja kuinka tarkasti vakioitu testaussuunnitelma on ja jotta voidaan tarkastella myös toistettavuutta ja sen keskihajontaa, pitää toistoja olla varmaan minimissään 6 ja mielummin 10/testihenkilö. Aika kunnianhimoinen tutkimus… 🙃

        ISO 2023 on suunnitelmissa ensi kesänä.😌
        Testaussuunnitelma tulee tehdä huolellisesti ja sitä ennen täytyy kyllä myös sisäinen prosessikaavio saada kuntoon 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        ISO 2023 on suunnitelmissa ensi kesänä.😌
        Testaussuunnitelma tulee tehdä huolellisesti ja sitä ennen täytyy kyllä myös sisäinen prosessikaavio saada kuntoon 👍

        Hah hah. Ne standardit on sitten aika kuivakkaa lukemista, kannattaa palkata siihen joku toinen ja keskittyä enemmän PM-puoleen ja siihen itse tutkimustyöhön. 🤣


      • Citrinella kirjoitti:

        Hah hah. Ne standardit on sitten aika kuivakkaa lukemista, kannattaa palkata siihen joku toinen ja keskittyä enemmän PM-puoleen ja siihen itse tutkimustyöhön. 🤣

        Kävin tänään parin ystäväni kanssa teatterissa. Näytelmässä oli, yllätys yllätys, puuma 😁 Juttelimme jälkikäteen, että eiköhän mekin tuo teoria jo osata niin hyvin, että saamme keskittyä vain käytännön harjoituksiin ja kenties työnopastukseen 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kävin tänään parin ystäväni kanssa teatterissa. Näytelmässä oli, yllätys yllätys, puuma 😁 Juttelimme jälkikäteen, että eiköhän mekin tuo teoria jo osata niin hyvin, että saamme keskittyä vain käytännön harjoituksiin ja kenties työnopastukseen 😉

        Ystäväni sanoo, että puuma on asenne, ensisijaisesti sitä että on hyväksynyt itsensä sellaisena kun on ja seksuaalisuus ei ole enää jossain puoliahdistavassa muotissa. Tuon allekirjoitan, mutta kovin nuoret miehet ei iske. yli 40 v ei tuota vaikeuksia, 35-40v saattaa pistää lievästi nikottelemaan ellei ole kyse aivan poikkeusihmisestä ja alle 35v ei tule lähtökohtaisesti kyseeseen. Siis tuolla toisella tavalla en kovin merkittävää puumaa löydä itsestäni. 😁


      • Citrinella kirjoitti:

        Ystäväni sanoo, että puuma on asenne, ensisijaisesti sitä että on hyväksynyt itsensä sellaisena kun on ja seksuaalisuus ei ole enää jossain puoliahdistavassa muotissa. Tuon allekirjoitan, mutta kovin nuoret miehet ei iske. yli 40 v ei tuota vaikeuksia, 35-40v saattaa pistää lievästi nikottelemaan ellei ole kyse aivan poikkeusihmisestä ja alle 35v ei tule lähtökohtaisesti kyseeseen. Siis tuolla toisella tavalla en kovin merkittävää puumaa löydä itsestäni. 😁

        Minun mieheni ovat olleet 2-11 vuotta itseäni vanhempia, joten minun kipukynnykseni on melko matala miehen iän suhteen.. sekä miehen pituuden. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minun mieheni ovat olleet 2-11 vuotta itseäni vanhempia, joten minun kipukynnykseni on melko matala miehen iän suhteen.. sekä miehen pituuden. 😄

        Ikä on kyllä asia, joka etukäteen mietityttää, mutta joka ei oikeasti enää vaikuta, jos oikein rakastuisi. Puumathan ei perinteisesti rakastu, vaan vain nauttii täysin rinnoin elämästä. Tuossakin asiassa humahdan puuma-lokerosta ulos. Ainakin vakituiseen seksikumppaniin alkaa väkisinkin syntyä tunteita, vaikka kuinka yrittäisi uskotella itselleen muuta. Hyvää yötä, pitänee mennä nukkumaan, ettei jää kauheaa univelkaa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ikä on kyllä asia, joka etukäteen mietityttää, mutta joka ei oikeasti enää vaikuta, jos oikein rakastuisi. Puumathan ei perinteisesti rakastu, vaan vain nauttii täysin rinnoin elämästä. Tuossakin asiassa humahdan puuma-lokerosta ulos. Ainakin vakituiseen seksikumppaniin alkaa väkisinkin syntyä tunteita, vaikka kuinka yrittäisi uskotella itselleen muuta. Hyvää yötä, pitänee mennä nukkumaan, ettei jää kauheaa univelkaa.

        Joskus käy niin, että vain nukahtaa kesken lauseen.. 😄 Harmillisesti heräsin sitten jo tuntia ennen kelloradiota. Onneksi on etätyöpäivä edessä 👍

        Niin.. Minulle on sattunut elämässäni kohdalle onni löytää kaksi hyvää miestä. Vähän epäilen onko minun osuuteni jo käytetty.. 😄 - Kevät on kyllä siitä jännää aikaa, että jotkut vanhat poikaystävät intoutuvat kummasti kyselemään kuulumisia. - Voisi olla helppoakin löytää satunnaista seuraa, mutta tunnen itseni ja tiedän, että mihinkään uudelleenlämmityksiin en lähde.

        Odottelen siis varmaankin kesää ja terassi- sekä tanssikauden alkamista. - Olen sitä ikäpolvea, että uskon ihan perinteiseen tapaan tavata ja tutustua. Siten huomaa melko nopeasti löytyykö kipinää. Suhde edesmenneeseen mieheenikin alkoi yhdestä tanssista ja sitä seuranneesta heinäkuisesta yöstä. 😉

        Tsemppiä työpäivään Citrinella ja mukavaa alkavaa viikonloppua 🌞


      • Xena-183 kirjoitti:

        Joskus käy niin, että vain nukahtaa kesken lauseen.. 😄 Harmillisesti heräsin sitten jo tuntia ennen kelloradiota. Onneksi on etätyöpäivä edessä 👍

        Niin.. Minulle on sattunut elämässäni kohdalle onni löytää kaksi hyvää miestä. Vähän epäilen onko minun osuuteni jo käytetty.. 😄 - Kevät on kyllä siitä jännää aikaa, että jotkut vanhat poikaystävät intoutuvat kummasti kyselemään kuulumisia. - Voisi olla helppoakin löytää satunnaista seuraa, mutta tunnen itseni ja tiedän, että mihinkään uudelleenlämmityksiin en lähde.

        Odottelen siis varmaankin kesää ja terassi- sekä tanssikauden alkamista. - Olen sitä ikäpolvea, että uskon ihan perinteiseen tapaan tavata ja tutustua. Siten huomaa melko nopeasti löytyykö kipinää. Suhde edesmenneeseen mieheenikin alkoi yhdestä tanssista ja sitä seuranneesta heinäkuisesta yöstä. 😉

        Tsemppiä työpäivään Citrinella ja mukavaa alkavaa viikonloppua 🌞

        Itselleni on hyvän miehen kiintiö vielä vajaa eli en ole osaani jo lunastanut. Sellaisen hyvän miehen voisi kyllä sellaisen laittaa tilaukseen. 😂 Tai ei kukaan ex ole ollut paha, vain pelkästään ongelmainen ja kaivannut vahvaa tukijaa elämäänsä. Viimeisin parisuhde on tosin poikkeus tähän, ex on vain aivan liian erilainen kuin itse olen ja hän olisi ollut tyytyväinen hiljaiseen kulissielämään ilman kontaktia kun itse haluan intensiivisyyyttä (ajoittain), läsnäoloa, keskusteluja, kosketusta ja seksiä.

        Btw: Veikkaan, että ollaan aika samaa ikäluokkaa (45-50v). Olen siitä samaa mieltä, että mahdollisen kipinän näkee vasta irl. Tai no, sen että henkisesti aaltopituus kolahtamisen näkee paremmin kirjoittelemalla ja sitten sen fyysisen puolen (=pitkälti ihon tuoksu) näkee vasta oikeassa elämässä. Tanssipaikalla, kesäkuteissa, vetovoima tai sen puute on heti aistittavissa. Näin kuvittelen, en ole lavatanseissa koskaan käynyt. Silti alkava suhde voi kariutua myös siihen, että henkinen puoli ei osu, arvot voi riidellä tai kahden ihmisen älykkyysero voi olla liikaa (jos itse on 1.5-3 keskihajonnan päässä mediaanista) pitkää suhdetta ajatellen. Tietysti ainakin itse tunnen vetoa ihon tuoksun osalta (oma havainto) keskivertoa älykkäämpiin ja suhteellisen terveisin ihmisiin eli voi olla, että alitajunta valitsee paremmin kuin järki kun antaa sille mahdollisuuden. 🤣 Kesällä terasseilla liikkuu enemmän tavallisia ihmisiä, eli baarista voi löytää muitakin kuin viinamiehiä.

        Hauskaa päivää ja iltaa sinullekin! Itsekin olen etänä ja vasta kävin lounaalla. En aikonut tänään kovin pitkää päivää tehdä.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Itselleni on hyvän miehen kiintiö vielä vajaa eli en ole osaani jo lunastanut. Sellaisen hyvän miehen voisi kyllä sellaisen laittaa tilaukseen. 😂 Tai ei kukaan ex ole ollut paha, vain pelkästään ongelmainen ja kaivannut vahvaa tukijaa elämäänsä. Viimeisin parisuhde on tosin poikkeus tähän, ex on vain aivan liian erilainen kuin itse olen ja hän olisi ollut tyytyväinen hiljaiseen kulissielämään ilman kontaktia kun itse haluan intensiivisyyyttä (ajoittain), läsnäoloa, keskusteluja, kosketusta ja seksiä.

        Btw: Veikkaan, että ollaan aika samaa ikäluokkaa (45-50v). Olen siitä samaa mieltä, että mahdollisen kipinän näkee vasta irl. Tai no, sen että henkisesti aaltopituus kolahtamisen näkee paremmin kirjoittelemalla ja sitten sen fyysisen puolen (=pitkälti ihon tuoksu) näkee vasta oikeassa elämässä. Tanssipaikalla, kesäkuteissa, vetovoima tai sen puute on heti aistittavissa. Näin kuvittelen, en ole lavatanseissa koskaan käynyt. Silti alkava suhde voi kariutua myös siihen, että henkinen puoli ei osu, arvot voi riidellä tai kahden ihmisen älykkyysero voi olla liikaa (jos itse on 1.5-3 keskihajonnan päässä mediaanista) pitkää suhdetta ajatellen. Tietysti ainakin itse tunnen vetoa ihon tuoksun osalta (oma havainto) keskivertoa älykkäämpiin ja suhteellisen terveisin ihmisiin eli voi olla, että alitajunta valitsee paremmin kuin järki kun antaa sille mahdollisuuden. 🤣 Kesällä terasseilla liikkuu enemmän tavallisia ihmisiä, eli baarista voi löytää muitakin kuin viinamiehiä.

        Hauskaa päivää ja iltaa sinullekin! Itsekin olen etänä ja vasta kävin lounaalla. En aikonut tänään kovin pitkää päivää tehdä.

        seksi turmelee!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        seksi turmelee!!!

        Jos joo! Kenet se turmelee, on parempi etsiä jo alunperin aseksuaalista paria. Ne kenet se saa kehräämään, viihtyköön yhdessä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Itselleni on hyvän miehen kiintiö vielä vajaa eli en ole osaani jo lunastanut. Sellaisen hyvän miehen voisi kyllä sellaisen laittaa tilaukseen. 😂 Tai ei kukaan ex ole ollut paha, vain pelkästään ongelmainen ja kaivannut vahvaa tukijaa elämäänsä. Viimeisin parisuhde on tosin poikkeus tähän, ex on vain aivan liian erilainen kuin itse olen ja hän olisi ollut tyytyväinen hiljaiseen kulissielämään ilman kontaktia kun itse haluan intensiivisyyyttä (ajoittain), läsnäoloa, keskusteluja, kosketusta ja seksiä.

        Btw: Veikkaan, että ollaan aika samaa ikäluokkaa (45-50v). Olen siitä samaa mieltä, että mahdollisen kipinän näkee vasta irl. Tai no, sen että henkisesti aaltopituus kolahtamisen näkee paremmin kirjoittelemalla ja sitten sen fyysisen puolen (=pitkälti ihon tuoksu) näkee vasta oikeassa elämässä. Tanssipaikalla, kesäkuteissa, vetovoima tai sen puute on heti aistittavissa. Näin kuvittelen, en ole lavatanseissa koskaan käynyt. Silti alkava suhde voi kariutua myös siihen, että henkinen puoli ei osu, arvot voi riidellä tai kahden ihmisen älykkyysero voi olla liikaa (jos itse on 1.5-3 keskihajonnan päässä mediaanista) pitkää suhdetta ajatellen. Tietysti ainakin itse tunnen vetoa ihon tuoksun osalta (oma havainto) keskivertoa älykkäämpiin ja suhteellisen terveisin ihmisiin eli voi olla, että alitajunta valitsee paremmin kuin järki kun antaa sille mahdollisuuden. 🤣 Kesällä terasseilla liikkuu enemmän tavallisia ihmisiä, eli baarista voi löytää muitakin kuin viinamiehiä.

        Hauskaa päivää ja iltaa sinullekin! Itsekin olen etänä ja vasta kävin lounaalla. En aikonut tänään kovin pitkää päivää tehdä.

        Paritanssi on kyllä hyvää harjoittelua olla toisen ihmisen lähellä. Minun ystävättäreni houkutteli minut viime kesänä muutaman kerran taas tanssilavoille ja olihan se ensin outoa, kun olin vuosien ajan tanssinut lähinnä vain yhden ja saman miehen askeleiden mukaan.
        Onneksi ensimmäiseksi tanssikumppanikseni sattui herrasmies, joka oli käsittääkseni tanssinopettaja ja hänellä oli hyvä huumorintaju. Hän sai minut nopeasti rentoutumaan ja kertomaan hänelle elämäntilanteeni. Sen jälkeen hän ensimmäiseksi korjasi tanssiasentoni, koska en ollut uskaltanut mennä niin lähelle, että hän olisi pystynyt kunnolla viemään minua. Sitten tanssi sujuikin heti paljon paremmin 😂
        Lavatanssia voin todellakin suositella kenelle tahansa kesäharrastukseksi ja muutenkin 👍

        Enpä ole koskaan ajatellut tuota älykkyysosamäärän merkitystä parisuhteessa. 🤔 Ehkä olen sitten hieman typerä 😄 Minusta hyvä keskustelija osaa asettaa keskustelun aiheet ja sen syvällisyyden keskustelukumppanin mukaan.

        Lasteni isä on urheilullinen. Juoksi maratoneja jne. Hän on ollut lapsille ihan hyvä isä, vaikka emme saman katon alle sopineetkaan, mutta en voi kyllä kutsua häntä älyköksi, parhaalla tahdollanikaan.
        Toinen, edesmennyt mieheni oli runsaan arkiliikunnan vuoksi hyvässä fyysisessä kunnossa ja hän oli kielellisesti lahjakas ja hyvä keskustelija. - Luulen, että (hyvän seksin lisäksi) miehessä viehättää minua sosiaalisuus. Minun mieheni joutuu aina silloin tällöin aveciksi, joten hänen täytyy olla ennemmin sosiaalinen kuin kovin vetäytyvä. 🙂


    • Tästä tulee mieleen Ville Virtasen kopean suomenruotsalaisen hahmo ratsastusasussa Hymyhuulissa joskus monokulttuurin aikaan: Ota mut, mä olen kaupan 🧐

      • Keep it simple: Yhdistät nimen vuoteen, niin yhteistieto on olemassa. Kokeile jossain kohtaa, niin katotaan tuleeko läpi. 😉 Jos ei tule, niin kysy lisäohjeita.


      • Citrinella kirjoitti:

        Keep it simple: Yhdistät nimen vuoteen, niin yhteistieto on olemassa. Kokeile jossain kohtaa, niin katotaan tuleeko läpi. 😉 Jos ei tule, niin kysy lisäohjeita.

        Prego 😄


    • Anonyymi

      Naapurin Torstia suosittelen.

    • Onnea matkaan!
      Itte voisin ottaa jonkun ratsastajan, rakastajat on usein työläitä ylläpidettäviä 🤔

      • Nooh tuosta työläydestä niin menisi sanomaan mitään..
        Minulla ainakin on hyvin helppohoitoinen ja toimiva rakastaja.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nooh tuosta työläydestä niin menisi sanomaan mitään..
        Minulla ainakin on hyvin helppohoitoinen ja toimiva rakastaja.

        No mitä nyt suklaatia ja/tai paakelsia kuluu reilumman sorttisesti, mutta muuten helppohoitoinen ja sisäsiisti, tiiänhän minä 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        No mitä nyt suklaatia ja/tai paakelsia kuluu reilumman sorttisesti, mutta muuten helppohoitoinen ja sisäsiisti, tiiänhän minä 😉

        Juu.. pullalla ja viinerillä pidän sen tyytyväisenä. :D

        Tosin saattaa hänen tyytyväisyyteen kuulua jotakin intiimimpääkin..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. pullalla ja viinerillä pidän sen tyytyväisenä. :D

        Tosin saattaa hänen tyytyväisyyteen kuulua jotakin intiimimpääkin..

        Niin niin, kuuluu tietty, se suklaa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin niin, kuuluu tietty, se suklaa 😂

        Suklaatirullaa..

        Joo mä ostin sille tuliaiseksi laivalta kolme 800 gramulin levyä.. ne tais kestää peräti pari päivää..

        Sokerihiiri. Ei siitä pääse mihinkään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Suklaatirullaa..

        Joo mä ostin sille tuliaiseksi laivalta kolme 800 gramulin levyä.. ne tais kestää peräti pari päivää..

        Sokerihiiri. Ei siitä pääse mihinkään.

        Ristus, 800g levyjä, nehän on kuin lankkua... No meneehän niitä, kaloreita, kun touhuaa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ristus, 800g levyjä, nehän on kuin lankkua... No meneehän niitä, kaloreita, kun touhuaa 😁

        Niin .. on hoikka poika. Käsittämätöntä mikä määrän siihen saa menemään sokeria.

        Mutta toki kun se touhuaa niin fyysisiä hommia koko ajan. Ja lisäksi harrastaa liikuntaa monipuolisesti.. semmoinen vilpertti se on.
        Kovakuntoinen kaveri..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin .. on hoikka poika. Käsittämätöntä mikä määrän siihen saa menemään sokeria.

        Mutta toki kun se touhuaa niin fyysisiä hommia koko ajan. Ja lisäksi harrastaa liikuntaa monipuolisesti.. semmoinen vilpertti se on.
        Kovakuntoinen kaveri..

        Niin, kyllä sitä energiaa tarttee kun touhuu ja kun kroppa tottuu siihen kulutukseen, se imee sitä energiaa vaikkei touhuisikaan just sillä haavaa.


    • Joku k&k-mies... se tois kaikkea mitä halajat..

      Jos taas oot mies, niin sun pitää olla hiukan...ei, oikeastaan paljonkin fiksumpi. 🤣 Tällä palstalla naiset on jo kovissa liemissä keitettyjä, eivätkä yhdellä suklaakonvehdilla ja ruusupuskalla edes ynähdä. Ja hyvä se. 😁

      • Äläs ny.. kyllä mä olin kuin sulaa vahaa jo joulutähdestä.

        Ja todellakin on k&k mies kyseessä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Äläs ny.. kyllä mä olin kuin sulaa vahaa jo joulutähdestä.

        Ja todellakin on k&k mies kyseessä.

        Se k&k-mies ei lyttääkään muita miehiä tai naisia...jos tiedän tapasuksen...😁

        Höpis vaan munkeista (oikeista donitsin sukulaisista) ja lähetteli lällyjä nsisille. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Se k&k-mies ei lyttääkään muita miehiä tai naisia...jos tiedän tapasuksen...😁

        Höpis vaan munkeista (oikeista donitsin sukulaisista) ja lähetteli lällyjä nsisille. 😁

        Heh.. no nykyään höpäjää viinereistä ja lähettelee lällyjä.
        Sama mies.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. no nykyään höpäjää viinereistä ja lähettelee lällyjä.
        Sama mies.

        Ei kyllä oo palstan "perinteinen k&k-mies". 😁

        Täällä nää monet muut on hiukan radikaalimpia. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei kyllä oo palstan "perinteinen k&k-mies". 😁

        Täällä nää monet muut on hiukan radikaalimpia. 😄

        Eip ole.
        On oikeasti ja aidosti kiltti ja kunnollinen.
        Ja siks kai mulle niin tärkeä..

        K&k on yleensä pilkkanimitys, mutta tässä tapauksessa on kyseessä ehta ja aito. Kilttiäkin kiltimpi ja niin kunnollinen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eip ole.
        On oikeasti ja aidosti kiltti ja kunnollinen.
        Ja siks kai mulle niin tärkeä..

        K&k on yleensä pilkkanimitys, mutta tässä tapauksessa on kyseessä ehta ja aito. Kilttiäkin kiltimpi ja niin kunnollinen.

        No k&k-nimitys on jokaiselle oma käsitys siitä...

        Kyseinen tyyppi vs täällä palstalla muut vst. sillä tittelillä esiintyvät luovat eroja termiin...


      • Disseisback kirjoitti:

        No k&k-nimitys on jokaiselle oma käsitys siitä...

        Kyseinen tyyppi vs täällä palstalla muut vst. sillä tittelillä esiintyvät luovat eroja termiin...

        Reps.. eroja termiin...

        Siis ääripäitä termistössä, jos asian voisi näin kuvailla..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Reps.. eroja termiin...

        Siis ääripäitä termistössä, jos asian voisi näin kuvailla..

        Sanat ja teot kuitenkin puhuu...

        Eli ei mitään uutta


      • Disseisback kirjoitti:

        Sanat ja teot kuitenkin puhuu...

        Eli ei mitään uutta

        Hauska. Olet oikeassa.

        Tästä "minun" k&k miehestä voisi jopa sanoa, että sanattomuus kertoo kaiken..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hauska. Olet oikeassa.

        Tästä "minun" k&k miehestä voisi jopa sanoa, että sanattomuus kertoo kaiken..

        Ymmärrän. 😊


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hauska. Olet oikeassa.

        Tästä "minun" k&k miehestä voisi jopa sanoa, että sanattomuus kertoo kaiken..

        Kiltti ja kunnollinen on palstallla synonyymi ikuisessa selibaatissa elävälle miehelle, mutta sanojen merkitys ei ole sama todellisessa elämässä. Kunnolliset ja kiltit miehet, varsinkin jos vielä molemmat päät toimii, on varsin kovaa valuuttaa aikuisten naisten silmissä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Kiltti ja kunnollinen on palstallla synonyymi ikuisessa selibaatissa elävälle miehelle, mutta sanojen merkitys ei ole sama todellisessa elämässä. Kunnolliset ja kiltit miehet, varsinkin jos vielä molemmat päät toimii, on varsin kovaa valuuttaa aikuisten naisten silmissä.

        Nii-i.. siksipä olenkin onnekas, kun sellaiseen olen törmännyt. Ja vielä palstan kautta..😳

        Sellainen harvinaisuus tupsahti elämääni pari vuotta sitten. Ehta ja oikea k&k mies. Lisäksi on vielä hyvä ja hellä rakastajakin. Ja hyväksyy sen, etten halua tapailusuhdetta kumallisempaa. Suoranainen lottovoitto minulle.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nii-i.. siksipä olenkin onnekas, kun sellaiseen olen törmännyt. Ja vielä palstan kautta..😳

        Sellainen harvinaisuus tupsahti elämääni pari vuotta sitten. Ehta ja oikea k&k mies. Lisäksi on vielä hyvä ja hellä rakastajakin. Ja hyväksyy sen, etten halua tapailusuhdetta kumallisempaa. Suoranainen lottovoitto minulle.

        Palstalle postatut pymppykuvat tekivät vaikutuksen:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalle postatut pymppykuvat tekivät vaikutuksen:))

        Noh.. mä en nähnyt niitä .. mutta kieltämättä hänellä on oikein kiva peba. Jos näin saan tämän uuden lain myötä edes sanoa. XD


    • Anonyymi

      Ota munt, hellästi.

    • Köyhäksi jäi suositukset, niin sitten suositan itteeni. Saat mitä lukee myyntilupauksessa, vähintään, ja pettyneitä asiakkaita historiassa ei ole. Se on siinä 😂

      • Vilma-Alinan biisissä Juha88 lauletaan, että ”ego sainaa shekkei joita keho ei lunasta.” Mutta tässä ei ole kyse siitä? 😄


      • randombypasser
        MaximiIIian kirjoitti:

        Vilma-Alinan biisissä Juha88 lauletaan, että ”ego sainaa shekkei joita keho ei lunasta.” Mutta tässä ei ole kyse siitä? 😄

        Paha sanoo. Kuka uskois käytettyjen autojen kauppiaan sanaa? Niin... Joten tuu Max ja ota koeajot, se on ainoo tapa selvittää tää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Paha sanoo. Kuka uskois käytettyjen autojen kauppiaan sanaa? Niin... Joten tuu Max ja ota koeajot, se on ainoo tapa selvittää tää 😂

        Laaja fanikuntasi täällä järkyttyy, älä edes leikilläsi tuollaisia 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Laaja fanikuntasi täällä järkyttyy, älä edes leikilläsi tuollaisia 🤭

        Hardly, nehän vaan innostuu siitä, rajatonta rakkautta 😂


    • Anonyymi

      Muistaakseni Pirpana on suositellut Pujista, mutta ymmärrettävästi haluaa hänet pitää. Sitten ainakin kaksi muumia on sanonut nykypalstalaisen kanssa seksiä harrastaneen. Liekö provo? Jos ei ole, heiltä saanee suosituksia?

      • Suosittelisin pujottelijaa, mutta en. Haluan pitää hänet itselläni.

        Toki jos pujottelija itse haluaa vaihtaa nuorempaan ja säpsäkämpään malliin, mikä minä olen sitä estämään. Olemme molemmat sinkkuja, jotka tapailevat toisiaan...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Suosittelisin pujottelijaa, mutta en. Haluan pitää hänet itselläni.

        Toki jos pujottelija itse haluaa vaihtaa nuorempaan ja säpsäkämpään malliin, mikä minä olen sitä estämään. Olemme molemmat sinkkuja, jotka tapailevat toisiaan...

        ?
        Ja haluatte hehkuttaa sitä oikean myymättömän asunnon löytymistä ovi.com palstalla tai jotain muuta perversioita vastaavaa:)
        Miksi hehkutatte, voisitte vain nauttia?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        ?
        Ja haluatte hehkuttaa sitä oikean myymättömän asunnon löytymistä ovi.com palstalla tai jotain muuta perversioita vastaavaa:)
        Miksi hehkutatte, voisitte vain nauttia?

        AV

        Jaettu ilo on paras ilo..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1447
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      832
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe