Jopa etelän medialle on kiirinyt tietoa.
Muista yksi numero kopissa.
Se on n:o 6
Ennuste: Nämä isot nimet ovat vaarassa jäädä rannalle vaaleissa – Katso, onko oma ehdokkaasi listalla https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/539021aa-1d38-4eea-b43e-1efa975314db
Piian numero on kuusi 6
20
193
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä valinta
Apukan Tennilän Tiekson Mustajärven manttelinperijäksi. - Anonyymi
Itse en ainakaan äänestä mitään "valta kuuluu kremlille"
"Suomi eroon lännestä", "uusnatsit kunniaan", "entisaikojen ryysyranta takasin", ym...sekopäähörhöjä. - Anonyymi
Liian pienet tissit ja kun ei ole blondi, ei mene läpi
- Anonyymi
Niin niin, kyllä se Sodankylässä tavallaan pitää Rovaniemen sitä ihanaa blondia äänestää on tissit todella upeat vaali kuvia katsoo y tekee mieli itkeä sen kauneuten edes on myös oikea Keskusta pulue äänes 75
- Anonyymi
Numero 5,
- Anonyymi
NEUVON OTTAKAA KUULAKÄRKIKYNÄ TASKUUN KUN MEETTE ÄÄNESTÄMÄÄN. SEN JÄLKEEN JÄTTÄKÄÄ SE SINNE KOPPIIN JA VIEKÄÄ LYIJYKYNÄT POIS SIELTÄ. Näin mä teen kuiteskin. EI ole luottoa niin ei sitä vaan oo.
- Anonyymi
Voiko tehdä tussulla? Eikö tussilla
- Anonyymi
5 vie kisan, 6 käy kisaa 8 kans varapaikasta. minun ääni 5
- Anonyymi
Miksei niissä äänestyskopeissa ei voisi yhtähyvin olla mustekuulakyniä?
- Anonyymi
En äänestä piiaa.
- Anonyymi
Kitisen rannoilla äänestetään ilolla jokivarren puolustajaa.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid06yyY69mpMABa4MGFkS3V3VcfBHjLbFKoQKRBFvY8K6A2KBbSdGmGK1vokn6k1irjl&id=100075944536071
- Anonyymi
Äänestin Paavo Väyrystä.
- Anonyymi
Viitonen vie voiton kuutosesta täälläkin
- Anonyymi
Vitonen ei ole kutonen, kaiva pääsi jo sieltä pereestä pois!
- Anonyymi
piia 666
- Anonyymi
Kun tieto Ben Zyskowiczin pahoinpitelystä levisi, media ja useimmat poliitikot kiiruhtivat syyttämään teosta ”äärioikeistoa”.
Nyt kun on selvinnyt, että pahoinpitelijä onkin tyypillinen väkivaltavasemmiston edustaja, joka on aiemmin mellakoinut samassa mielenosoituksessa Paavo Arhinmäen kanssa, valtamedia ei yhtäkkiä olekaan enää yhtään huolissaan poliittisesta väkivallasta.- Anonyymi
Kommareita älä äänestä
Älä äänestä heitä
Äänestä oikeita kansan ihmisiä
Täällä on vaihtoehtoja ainakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommareita älä äänestä
Älä äänestä heitä
Äänestä oikeita kansan ihmisiä
Täällä on vaihtoehtoja ainakinPittääpä antaa ääni kommareille. Eipä ennen ole tullut tehtyä sitä, mutta vastapainoksi näille persuryhmille
- Anonyymi
Nyt kaikki vasemmistolaiset yhtykää yhteisrintamaan Keski-Lapin ehdokkaan puolesta, hän on vasemmistolaisen politiikan pitkän linjan toimija oikeudenmukaisuuden taistelija Inkeri Yritys. Äänestäkää nyt naapurikunnan yhteistyöllä kaikki vasemmistolaiset yli puoluerajojen I. Yritys eduskuntaan (sitoutumattomat)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877893Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414321Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442526Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.921381- 361199
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress391188Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391130Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661060Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?631050