Kertokaa mielipiteenne, kiitos

Anonyymi-ap

Olen itse vähän yli 30v mies ja olen palavasti jo tuntenut ihastusta, halua työkaveriani kohtaan joka on nainen ja minua yli 20v vanhempi. Molemmat me olemme sinkkuja, naisella on kaksi täysi-ikäistä lasta.
Omasta mielestä meillä kemia pelaa hyvin ja teemme aika-ajoin yhdessä projekteja, mutta silloin kun teemme, se on itselle ainakin tosi mahtavaa aikaa, hän puhuu minulle ihan rennosti ja osaa käyttäytyä kuin tuntisi minut hyvin. Hän on pyörinyt minun mielessä jo useamman vuoden. Mitä teen?? PS. Tämäkin minua mietityttää, omat vanhemmat olisivat melkein saman ikäisiä kuin hän... Kertoilen tänne kyllä mitä tapahtuu.. -ST

11

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylläpä taas aloituksen tekijän puolesta jännittää...

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­­­y­­m­f­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17792233R

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Etkö halua lainkaan seksiä? Kyseessä on 50+ mummeli.

      • Anonyymi

        Voin kokemuksesta sanoa, että parasta seksiä löytyy juuri ikäluokasta 45-55 vuotiaista naisista jotka eivät kokeneena vain anna vaan myös osaavat ottaa.
        Mies 34 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kokemuksesta sanoa, että parasta seksiä löytyy juuri ikäluokasta 45-55 vuotiaista naisista jotka eivät kokeneena vain anna vaan myös osaavat ottaa.
        Mies 34 v

        Harva vaihdevuotinen ja sitä vanhempi mummeli kykenee harrastamaan seksiä edes liukkarin kanssa. Eikä heillä ole seksihaluja koska vaihdevuodet päättävät seksihormoninen tuotannon. Vaihdevuodet tyypillisesti alkavat 38v ... 56v iässä. Näillä palstoilla on paljon ko. mummeleita, heidän kirjoituksiaan lukevat miehet helposti ymmärtävät mitä mummeleilla on tarjolla ja mitä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva vaihdevuotinen ja sitä vanhempi mummeli kykenee harrastamaan seksiä edes liukkarin kanssa. Eikä heillä ole seksihaluja koska vaihdevuodet päättävät seksihormoninen tuotannon. Vaihdevuodet tyypillisesti alkavat 38v ... 56v iässä. Näillä palstoilla on paljon ko. mummeleita, heidän kirjoituksiaan lukevat miehet helposti ymmärtävät mitä mummeleilla on tarjolla ja mitä ei.

        Valistapa meitä, mitä ovatkaan nuo seksihormonit, jotka naiselta loppuu?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva vaihdevuotinen ja sitä vanhempi mummeli kykenee harrastamaan seksiä edes liukkarin kanssa. Eikä heillä ole seksihaluja koska vaihdevuodet päättävät seksihormoninen tuotannon. Vaihdevuodet tyypillisesti alkavat 38v ... 56v iässä. Näillä palstoilla on paljon ko. mummeleita, heidän kirjoituksiaan lukevat miehet helposti ymmärtävät mitä mummeleilla on tarjolla ja mitä ei.

        Sinä klo 7:54 kommentoija, miksi halvennat ja haukut naisia ja vääristelet asioita?

        Oletko itse hyvin vanha pappa vai 20-vuotias poika, kun et naisia tunne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä klo 7:54 kommentoija, miksi halvennat ja haukut naisia ja vääristelet asioita?

        Oletko itse hyvin vanha pappa vai 20-vuotias poika, kun et naisia tunne?

        No kun sille ei heru keltään pildee, ei nuorilta eikä vanhoilta, tuppaa vihastuttamaan


    • No jos et uskalla ihan suoraan treffeille pyytää (mikä voi olla viisasta), niin pyysä lounaalle tai kahville.

      Sitten jos saat hänet lounaalle ja/tai kahville kanssasi kahdestaan pari kertaa, voit pyytää yhteiseen tekemiseen, vaikkapa jääkiekkomatsiin tai teatteriin sanoen, että sait pari lippua jostain.

      • Anonyymi

        Pyytäjämies ei ole arkamies, mutta on beta-mies. Tytöt haluavat/arvostavat sitä että mies ottaa (ohjaat kasiinsä).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe