Olen itse vähän yli 30v mies ja olen palavasti jo tuntenut ihastusta, halua työkaveriani kohtaan joka on nainen ja minua yli 20v vanhempi. Molemmat me olemme sinkkuja, naisella on kaksi täysi-ikäistä lasta.
Omasta mielestä meillä kemia pelaa hyvin ja teemme aika-ajoin yhdessä projekteja, mutta silloin kun teemme, se on itselle ainakin tosi mahtavaa aikaa, hän puhuu minulle ihan rennosti ja osaa käyttäytyä kuin tuntisi minut hyvin. Hän on pyörinyt minun mielessä jo useamman vuoden. Mitä teen?? PS. Tämäkin minua mietityttää, omat vanhemmat olisivat melkein saman ikäisiä kuin hän... Kertoilen tänne kyllä mitä tapahtuu.. -ST
Kertokaa mielipiteenne, kiitos
11
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä taas aloituksen tekijän puolesta jännittää...
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17792233R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Etkö halua lainkaan seksiä? Kyseessä on 50+ mummeli.
- Anonyymi
Voin kokemuksesta sanoa, että parasta seksiä löytyy juuri ikäluokasta 45-55 vuotiaista naisista jotka eivät kokeneena vain anna vaan myös osaavat ottaa.
Mies 34 v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kokemuksesta sanoa, että parasta seksiä löytyy juuri ikäluokasta 45-55 vuotiaista naisista jotka eivät kokeneena vain anna vaan myös osaavat ottaa.
Mies 34 vHarva vaihdevuotinen ja sitä vanhempi mummeli kykenee harrastamaan seksiä edes liukkarin kanssa. Eikä heillä ole seksihaluja koska vaihdevuodet päättävät seksihormoninen tuotannon. Vaihdevuodet tyypillisesti alkavat 38v ... 56v iässä. Näillä palstoilla on paljon ko. mummeleita, heidän kirjoituksiaan lukevat miehet helposti ymmärtävät mitä mummeleilla on tarjolla ja mitä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva vaihdevuotinen ja sitä vanhempi mummeli kykenee harrastamaan seksiä edes liukkarin kanssa. Eikä heillä ole seksihaluja koska vaihdevuodet päättävät seksihormoninen tuotannon. Vaihdevuodet tyypillisesti alkavat 38v ... 56v iässä. Näillä palstoilla on paljon ko. mummeleita, heidän kirjoituksiaan lukevat miehet helposti ymmärtävät mitä mummeleilla on tarjolla ja mitä ei.
Valistapa meitä, mitä ovatkaan nuo seksihormonit, jotka naiselta loppuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valistapa meitä, mitä ovatkaan nuo seksihormonit, jotka naiselta loppuu?
Tässä pari linkkiä:
https://www.hopkinsmedicine.org/health/wellness-and-prevention/how-sex-changes-after-menopause
https://my.clevelandclinic.org/health/articles/9118-female-reproductive-system
-
Ihminen joka ei lue (ei opiskele) ei omaa mitään etua verrattuna ihmiseen joka ei osaa lukea - Samuel Langhorne Clemens - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva vaihdevuotinen ja sitä vanhempi mummeli kykenee harrastamaan seksiä edes liukkarin kanssa. Eikä heillä ole seksihaluja koska vaihdevuodet päättävät seksihormoninen tuotannon. Vaihdevuodet tyypillisesti alkavat 38v ... 56v iässä. Näillä palstoilla on paljon ko. mummeleita, heidän kirjoituksiaan lukevat miehet helposti ymmärtävät mitä mummeleilla on tarjolla ja mitä ei.
Sinä klo 7:54 kommentoija, miksi halvennat ja haukut naisia ja vääristelet asioita?
Oletko itse hyvin vanha pappa vai 20-vuotias poika, kun et naisia tunne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä klo 7:54 kommentoija, miksi halvennat ja haukut naisia ja vääristelet asioita?
Oletko itse hyvin vanha pappa vai 20-vuotias poika, kun et naisia tunne?No kun sille ei heru keltään pildee, ei nuorilta eikä vanhoilta, tuppaa vihastuttamaan
No jos et uskalla ihan suoraan treffeille pyytää (mikä voi olla viisasta), niin pyysä lounaalle tai kahville.
Sitten jos saat hänet lounaalle ja/tai kahville kanssasi kahdestaan pari kertaa, voit pyytää yhteiseen tekemiseen, vaikkapa jääkiekkomatsiin tai teatteriin sanoen, että sait pari lippua jostain.- Anonyymi
Pyytäjämies ei ole arkamies, mutta on beta-mies. Tytöt haluavat/arvostavat sitä että mies ottaa (ohjaat kasiinsä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409