Olut virtaa, munkit kimmeltää ja piirakka tuoksuu, ai-jai-jaaaaYh 🍺😝🍺
Se olisi taas perjantai
16
309
Vastaukset
- Anonyymi
Huh huh ja voi nenä, kun haluttaa niin piIIua, että tekee ihan mieli KILJUA‼️ Kiitos, kiitos, kiitos ! Muistakaa äänestää kepua. Se on kaiken meille tuonut ja luonut, huh huh.
- Anonyymi
Vou kauhea mikä krapula! Oijoijoooij! 😏
- Anonyymi
piereskentele rapula ulos
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16413239/piereskely - Anonyymi
Muijalla on taas hymy korvissa kun sai reppuunsa ehtaa tavaraa.
- Anonyymi
Maistellaan vuan vähäse ja hittaasti.
- Anonyymi
minä ryyppään
sinä ryyppäät
hän ryyppää
me ryyppäämme
te ryyppäätte
he ryyppäävät
🥃🍺🍷🤪🍷🍺🥃
🍺🍻🥂🍾🍺🍻🥂
🥂🥂🥂🥧🥂🥂🥂 - Anonyymi
Huh huh ja voi nenä. Oispa kaljaa ja paljasta piirakkaa. Kiitos kiitos.
- Anonyymi
Palo näyttää tahaltaan sytytetyltä. Miten tällaista voi tapahtua? Juomalla sammuu.
- Anonyymi
Piirakka odottaa illalla 😝 aijaijjjjaaaiihhhh
- Anonyymi
Huh huh ja voi nenä. Missä on nenä? Karvattomaan kolmioon nenä mennyt on 😝💦💦💦
- Anonyymi
Ylväänä teen sen itse. Naiset saavat rukoilla, että pääsevät kokemaan vehkeeni
- Anonyymi
Se todellakin vaatii rukouksia ja todellisen ihmeen, jotta sellaista tynkää kykenevät kokemaan
🖕😆🖕🖕🤣🖕🖕😂🖕🖕🤡🖕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se todellakin vaatii rukouksia ja todellisen ihmeen, jotta sellaista tynkää kykenevät kokemaan
🖕😆🖕🖕🤣🖕🖕😂🖕🖕🤡🖕🖕💩🍩🅰️S💲,h0️⃣Ⓜ️⭕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖕💩🍩🅰️S💲,h0️⃣Ⓜ️⭕️
🐄👌👈🤣💦
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901