Lordi arvosteli

Anonyymi-ap

Lordi arvosteli Käärijän Cha cha cha:ta.
Lordi ei tykkää räpistä.
Nyt toivon entistä enemmän, että Cha cha cha pärjää aivan erityisen hyvin Euroviisuissa. Toivoin kyllä tätä ennenkin, mutta nyt erityisesti.

8

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö se ole vain hyvä että kertoo rehellisen mielipiteen? Jos vannoutuneelta hevimieheltä lähdetään kysymään jostain bileräpistä, niin ei sitä kannata silmät säihkyen mitään kehuja ja kiitosta odottaa.

      • Anonyymi

        Olen ikäni kuunnellut kaikenlaista musiikkia ja mielestäni kaikista musiikkilajeista löytyy omat helmensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ikäni kuunnellut kaikenlaista musiikkia ja mielestäni kaikista musiikkilajeista löytyy omat helmensä.

        Laaja musamaku on rikkaus, mutta ei sitä silti voi odottaa että kaikki tykkää kaikesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ikäni kuunnellut kaikenlaista musiikkia ja mielestäni kaikista musiikkilajeista löytyy omat helmensä.

        Näin =)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laaja musamaku on rikkaus, mutta ei sitä silti voi odottaa että kaikki tykkää kaikesta.

        Tämäkin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laaja musamaku on rikkaus, mutta ei sitä silti voi odottaa että kaikki tykkää kaikesta.

        Totta, mutta ei tarvitse mollatakaan sellaista, mistä itse ei tykkää.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia ja kuunnella toki jokainen saa mitä haluaa.


    • Anonyymi

      Lordin kipaleet ovat yhtä älämölöä, onneksi on naamari piässä!🗿

    • Anonyymi

      Se rap osuus itse asiasssa on paras koko kappaleessa.
      Jaa-a, kuinkahan käy.
      Muistatteko kuinka Saara Aallon menestystä pidettiin varmana, ytuben reaktiovideot ylistivät, ja kuinka kävi...
      Bbc kehuu Käärijää mutta ei veikkaa voittoa, vertauksena 'lusikoita tehosekoittimessa'.
      Joku asiantuntija analysoi että Suomen on pakko ottaa riskejä menestyäkseen eli popilla tai balladeilla ei pärjätä kuten Ruotsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe