Kerrampa vakuutusyhtiön kanssa juteltiin vakuutuksista, sanoivat porojen kuuluvan kotieläimiin siksi eivät ole verrattavissa hirviin.
Siispä kysyyki: Miksi poroja ei pidetä aitauksessa niin kuin pidetään lampaita, lehmiä, hevosia, koiratki pitää pitää kytkettynä?
Eikös porokolarit pitäisi olla poron omistajan maksettava, koska kotieläimet yleinsä pitää olla jollain tavalla kytkettynä tai aitauksessa? Millä oikeudella kotieläimet saa juoksennella maanteillä?
poro kolarit
11
1527
Vastaukset
- Anonyymi
Koko poronhoidosta pitää tehdä kantelu
- Anonyymi
Vakiintuneen korvauskäytännön mukaan korvataan vahingot.
Lain kanssa ei ole minkäänlaista tekemistä ! - Anonyymi
Onko yksityisen maalle luvallista levittää poron rehuja?
- Anonyymi
En usko, että laillista laiduntaminen kylläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että laillista laiduntaminen kylläkin
Entä koneilla ajaminen? Sillä tuhoaa toisen omaisuutta.
- Anonyymi
Nyt on taas huijattu yhteiskuntaa
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Porot ovat ilmastotuho
- Anonyymi
Kyllähän tuo ilmastohommat menee yli ymmärryksen,nyt keksitty poron röyhtäisy:) Ei porokolareja luulisi olevan ainakaan talvikautena kun ei niitä teillä ole,syksy on eri asia. Ja armas Suomi pitää olla etunenässä talkoissa. Kielletään kiinalaiset tuotteet Suomesta niin saa porotkin röyhtäillä vapaasti.
- Anonyymi
Porokanta on pienennettävä rajusti. Muuten edessä on suurempi tuho.
- Anonyymi
Tiesitkö, että, Nurmeksessa on kokonainen porokylä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153679Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5693160- 961921
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211393Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021176
- 441123
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251122- 901109