Vaiettu keskustelu

Anonyymi-ap

Haluaisin mielipiteitä sangen ikävästä aiheesta, puolison alkoholin käyttö. Toinen osapuoli juo, täyttää alkoholistin oireet. Viikottainen, usean päivän humalajuominen. Kun kerron läheisimmille ystävilleni asiasta, kysyttäessä mitä kuuluu, ei aiheesta haluta kuulla, eikä kysyä, vaikka haluaisin kertoa tuntemuksiani, joka helpottaisi omaa oloani. Aihe sivuutetaan täysin, aivan kuin koko ongelmaa ei olisi. Ei ole kysytty myöhemminkään mitään, kun olen maininnut saamistani mustelmista. Tuntuu ikävältä pitää asiaa vain oman pään sisällä. Siis, miksi tämä aihe on ohituskaistalla?

7

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei useimmat puutu toisten asioihin. Tai puuttuu kyllä ja nähdään mörköjä siellä, missä niitä ei ole. Eli huomataan vaan epäolennaiset. Ihmiset, joska välittää aidosti, ne on kiinnostuneita muustakin ku hyvistä jutuista. On mukana hyvissä ja huonommissa. On tukena kun tarvii, auttaa ja ei sitä tarvi edes pyytää. Joten ihmettelen sun ystäviä.

• Anonyymi

Onko alkoholistien puolisoille jotain ryhmiä joissa voi hakea vertaistukea?
      Alkoholismi ei parane puhumalla tai kuuntelemalla muiden mielipiteitä tai ajatuksia.
      Voimia elämääsi.

• Anonyymi

Hoh hoijaa näitä alkoholista valittajia, kukaan ei koskaan mieti sitä seikkaa, miksi joku juo. Onko oma käytöksesi asiallista, naputatko joka asiasta, luuletko itse olevasi täydellinen ihminen, oletko hyvä kumppani vai syyllistätkö vain toista ja lopuksi, kerää kamasi ja lähde pois, jos pitää vain vali vali.

• Anonyymi

Mies on johtaja ?

• Anonyymi

Oikeinko mustelimia, ai kauheeta.
      Olisit hyvä ihminen vedellyt takaisin, et toisellakin ois ollu.

• Anonyymi

Miksi olet sellaisen kanssa? Jos häiritsee toisen liiallinen juominen ja hän tekee mustelmia sulle niin jätä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4726
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1743
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1722
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      166
      1548
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      205
      1146
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe