Vaiettu keskustelu

Anonyymi-ap

Haluaisin mielipiteitä sangen ikävästä aiheesta, puolison alkoholin käyttö. Toinen osapuoli juo, täyttää alkoholistin oireet. Viikottainen, usean päivän humalajuominen. Kun kerron läheisimmille ystävilleni asiasta, kysyttäessä mitä kuuluu, ei aiheesta haluta kuulla, eikä kysyä, vaikka haluaisin kertoa tuntemuksiani, joka helpottaisi omaa oloani. Aihe sivuutetaan täysin, aivan kuin koko ongelmaa ei olisi. Ei ole kysytty myöhemminkään mitään, kun olen maininnut saamistani mustelmista. Tuntuu ikävältä pitää asiaa vain oman pään sisällä. Siis, miksi tämä aihe on ohituskaistalla?

7

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei useimmat puutu toisten asioihin. Tai puuttuu kyllä ja nähdään mörköjä siellä, missä niitä ei ole. Eli huomataan vaan epäolennaiset. Ihmiset, joska välittää aidosti, ne on kiinnostuneita muustakin ku hyvistä jutuista. On mukana hyvissä ja huonommissa. On tukena kun tarvii, auttaa ja ei sitä tarvi edes pyytää. Joten ihmettelen sun ystäviä.

• Anonyymi

Onko alkoholistien puolisoille jotain ryhmiä joissa voi hakea vertaistukea?
      Alkoholismi ei parane puhumalla tai kuuntelemalla muiden mielipiteitä tai ajatuksia.
      Voimia elämääsi.

• Anonyymi

Hoh hoijaa näitä alkoholista valittajia, kukaan ei koskaan mieti sitä seikkaa, miksi joku juo. Onko oma käytöksesi asiallista, naputatko joka asiasta, luuletko itse olevasi täydellinen ihminen, oletko hyvä kumppani vai syyllistätkö vain toista ja lopuksi, kerää kamasi ja lähde pois, jos pitää vain vali vali.

• Anonyymi

Mies on johtaja ?

• Anonyymi

Oikeinko mustelimia, ai kauheeta.
      Olisit hyvä ihminen vedellyt takaisin, et toisellakin ois ollu.

• Anonyymi

Miksi olet sellaisen kanssa? Jos häiritsee toisen liiallinen juominen ja hän tekee mustelmia sulle niin jätä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe