Olen jäämässä työttömäksi ja pitäisi ilmoittautua työkkäriin. En ole koskaan ollut sen puljun asiakas enkä ole siis koskaan ollut työtön työnhakija joka eläisi työttömyyskorvauksilla. Olen käynyt jo kaikki paikat läpi tästä läheltä kohtuullisen matkan päästä mutta kukaan ei tarvitse työntekijää.
Eli minulla ei ole siis autoa enkä sellaista hanki. Olen kulkenut aina polkupyörällä. Olen kuullut kauhutarinoita siitä että työkkäristä panevat hakemaan paikkoja useiden kymmenien kilometrien päästä. Onko tuossa joku kilometriraja? Löysin vain tietoa että jos päivittäinen työmatka kestää 3 tuntia, työtä ei ole pakko ottaa vastaan. Eli 3 tuntia cyclocrossarilla vai kolme tuntia mummopyörällä? Tuossa on eroa.
Eli miten pitkältä työkkäri on teitä käskenyt hakemaan töitä?
Kokemuksia autottomilta?
Anonyymi-ap
2
374
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jos sulla ei ole autoa, tuskin voi pakottaa hakemaan tai ottamaan vastaan työtä toiselta paikkakunnalta. Toinen juttu on sitten se, kulkeeko julkinen liikenne kuinka hyvin muualle aikatauluineen.
- Anonyymi
Bussit kulkee. Paras työpaikka minulla oli toisessa kaupungissa. Työmatka yht. 2 h per päivä. Vaikeaa tulee, jos alat vaatimaan työpaikkaa naapurista. Hyvä otanta on 3 kaupunkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654