Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

17v tyttö vain lihoo

Anonyymi-ap

17v tyttö vain lihoo ja lihoo. Mitat on 160/68. Aina se on ollut pyöreä mutta kuitenkin suht hoikka niin on saanut vaatteilla peitettyä. Nyt näin sen pitkästä aikaa saunassa niin läskit vain pursusi joka suunnasta. Kyllä se liikkuu aina välillä pelaa pallopelejä mutta ei sillä taida mitään itsekuria olla kun syö ihan liikaa. Kuulemma koko ajan nälkä mutta silti lihoo niin en tajua. Aikaisemmin ollut syömishäiriötä mutta eihän se silti ole terveellistä lihota noin paljoa. Heittäisin että vuodessa tullut kymmenen kiloa ainakin lisää ja pituutta ei ole enää kasvanut vuosiin. Mitäköhän tolle pitäisi tehdä? En haluaisi kommentoida suoraan koska syömishäiriötaustaa mutta pakko tolle nyt jotain on tehdä. Itse syön terveellisesti ja olen aina ollut hoikka. Itse painoin tuon ikäisenä varmaan 47 kiloa niin tuntuu tuo melkein 70kg niin paljolta.

6

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän lisäyksenä vielä että murrosikä alkanut jo aikapäiviä sitten ja siihen liittyneet painonnousut on jo olleet. Että tämä on vain omaa syytään. Harmittaa hänen puolestaan kun on tuon kokoinen kun ei näytä enää kuntokaan olla sama mitä se on joskus ollut ilman ylimääräisiä kiloja. Myös vaatteet ovat pieniä ja mihinkään viime syksyn housuihin ei enää mahdu. Näyttää hirveältä kun tunkee läskimahansa liian pieniin farkkuihin kun kuvittelee että ne on edelleen sopivat

    • Anonyymi

      No onhan tyttö jo aika tanakassa kunnossa. Kyllä mielestäni pitäisi tytölle sanoa suoraan että hei on tainnut alkaa painoa kertymään että ehkä olisi aika tehdä asialle jotain. Ohjeista syömään vähemmän ja terveellisemmin ja käske vaikka juoksulenkille. Sillähän ne ylimääräiset rasvat lähtee. Jos oma tyttöni olisi noin lihava en kyllä todellakaan vain katsoisi vierestä kun muuttuu muodottomaksi kasaksi

      • Anonyymi

        Eihän tuon tytön painoindeksi ole kuin 26,56 – lievä ylipaino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuon tytön painoindeksi ole kuin 26,56 – lievä ylipaino.

        Ei se siihen jää.Lihominen tulee jatkumaan jos ei muuta ruokailutapoja.


    • Anonyymi

      Suosittelen matalahiilihydraattista ruokavaliota. Ruoka on niin paskan makuista, ettei sitä paljon viitsi syödä.

      • Anonyymi

        Pekoni ja makkarat ovat oikein hyvänmakuisia, mutta hyvin epäterveellisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe