Millainen on täydellinen vartaloinen nainen

Anonyymi-ap

Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen

151

3209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellainen jonka henkeä rakastaa. Tomumajakin on silloin perfect.

      • Anonyymi

        Nyt ei mitään rakkaus tai ihastumis juttuja vaan millainen on mielestäsi hyvä vartaloinen nainen esim muistuttaa sinua tai millainen haluaisit olla tai miellyttää silmääsi eli kuva tai kuvia eli millainen on täydellinen vartaloinen nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei mitään rakkaus tai ihastumis juttuja vaan millainen on mielestäsi hyvä vartaloinen nainen esim muistuttaa sinua tai millainen haluaisit olla tai miellyttää silmääsi eli kuva tai kuvia eli millainen on täydellinen vartaloinen nainen

        En mä halua olla muunlainen, kun olen. Terve tietysti tahtoisin olla, niin pystyisin käyttämään kehoani monipuolisemmin ja sitä myöden olemaan paras versio fyysisestä itsestäni.

        Mun naisihanne, niin ei ole laiha eikä hurjan lihava. Mieluiten runsas hoikka eli normi kroppainen tai hiukan runsaampikin. Mielummin ylipainoa, kun alipainoa. Peppua ja reittä saa olla, lantiokin leveä.

        Selkeesti naismainen kroppa, ettei voi mieheksi erehtyä luulemaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En mä halua olla muunlainen, kun olen. Terve tietysti tahtoisin olla, niin pystyisin käyttämään kehoani monipuolisemmin ja sitä myöden olemaan paras versio fyysisestä itsestäni.

        Mun naisihanne, niin ei ole laiha eikä hurjan lihava. Mieluiten runsas hoikka eli normi kroppainen tai hiukan runsaampikin. Mielummin ylipainoa, kun alipainoa. Peppua ja reittä saa olla, lantiokin leveä.

        Selkeesti naismainen kroppa, ettei voi mieheksi erehtyä luulemaan.

        En tykkää poikamaisista kehoista naisella, tyyliin Elina G jne.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En mä halua olla muunlainen, kun olen. Terve tietysti tahtoisin olla, niin pystyisin käyttämään kehoani monipuolisemmin ja sitä myöden olemaan paras versio fyysisestä itsestäni.

        Mun naisihanne, niin ei ole laiha eikä hurjan lihava. Mieluiten runsas hoikka eli normi kroppainen tai hiukan runsaampikin. Mielummin ylipainoa, kun alipainoa. Peppua ja reittä saa olla, lantiokin leveä.

        Selkeesti naismainen kroppa, ettei voi mieheksi erehtyä luulemaan.

        Laita muutama kuva millaista tarkoitat


      • G-LoveR kirjoitti:

        En tykkää poikamaisista kehoista naisella, tyyliin Elina G jne.

        Tai saa olla, muttei viehätä mua kuten ei laihatkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita muutama kuva millaista tarkoitat

        Etköhän sä tiedä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tai saa olla, muttei viehätä mua kuten ei laihatkaan.

        Katsoin elina g kuvia googlesta ei oikein yhtäkkiä näytetty vartalosta kunnon kuvia mutta eikö hän ole entinen nyrkkeilijä ja ilmeisesti urheilee vielä eli onko hänellä lihaksikas ja urheilullinen vartalo


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Etköhän sä tiedä.

        Luulisin tietäväni mut kummiskin jokainen tarkoittaa eri juttua eli oletus ei hyvä vaan kuva sen kertoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin elina g kuvia googlesta ei oikein yhtäkkiä näytetty vartalosta kunnon kuvia mutta eikö hän ole entinen nyrkkeilijä ja ilmeisesti urheilee vielä eli onko hänellä lihaksikas ja urheilullinen vartalo

        Ja käsissä näyttää olevan voimaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin elina g kuvia googlesta ei oikein yhtäkkiä näytetty vartalosta kunnon kuvia mutta eikö hän ole entinen nyrkkeilijä ja ilmeisesti urheilee vielä eli onko hänellä lihaksikas ja urheilullinen vartalo

        No vaikkapa, jos linkki palaa.

        https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2019/43/Elina-Gustafsson_pk.jpg?itok=Z5rRLH3B

        Tasapaksu, perseetön pötkö. Makuasioita.. En muutenkaan tykkää itseni näköisistä pötkylöistä.



      • G-LoveR kirjoitti:

        Pelaa...

        Itseni vastakohdat viehättää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Itseni vastakohdat viehättää.

        Makunsa kullakin kyllä oliko se nyt ansku tykkää elinasta mut laitas nyt sellainen kuva mistä sinä pidät


      • Anonyymi kirjoitti:

        Makunsa kullakin kyllä oliko se nyt ansku tykkää elinasta mut laitas nyt sellainen kuva mistä sinä pidät

        No Ansku on kivan näköinen. Enemmän mun makuun, kun muut julkkis naisparien naiset, jotka Suomesta tiiän.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No Ansku on kivan näköinen. Enemmän mun makuun, kun muut julkkis naisparien naiset, jotka Suomesta tiiän.

        No eipä tuu yhtäkkiä mieleen kuka on suomalainen julkkis lesbo


      • G-LoveR kirjoitti:

        No Ansku on kivan näköinen. Enemmän mun makuun, kun muut julkkis naisparien naiset, jotka Suomesta tiiän.

        Tanssivideo. Se on aina niin kaunista ja seksikästä, kun naislanteet keinuu.

        https://youtu.be/ZBmfQarfLu8


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä tuu yhtäkkiä mieleen kuka on suomalainen julkkis lesbo

        Googlella löytyy.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No vaikkapa, jos linkki palaa.

        https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2019/43/Elina-Gustafsson_pk.jpg?itok=Z5rRLH3B

        Tasapaksu, perseetön pötkö. Makuasioita.. En muutenkaan tykkää itseni näköisistä pötkylöistä.

        Meni maku, kun luin lehdestä Ellun olevan takertuja. Yöt pitää nukkua tiiviisti iholla ja kun toiselle tulee kuuma ja ottaa tilaa, tää alkaa itkemään. Yöllä. Valvo siinä sitten. Draamailu on niin perseestä, mulla loppuu kaikki mielenkiinto siihen. Oli sitten suhteessa tai töissä tai missä vaan...

        Kuvasta sen verran, että tuolta näyttää kaikki jotka eivät varta vasten poseeraa tai pelkää paparazzeja.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meni maku, kun luin lehdestä Ellun olevan takertuja. Yöt pitää nukkua tiiviisti iholla ja kun toiselle tulee kuuma ja ottaa tilaa, tää alkaa itkemään. Yöllä. Valvo siinä sitten. Draamailu on niin perseestä, mulla loppuu kaikki mielenkiinto siihen. Oli sitten suhteessa tai töissä tai missä vaan...

        Kuvasta sen verran, että tuolta näyttää kaikki jotka eivät varta vasten poseeraa tai pelkää paparazzeja.

        xLiner

        Nojoo, Ellu kärsii mustasukkaisuudestakin eikä vain läheisriippuvuudesta. En usko, että helpoimmasta päästä kumppani, jos on kovin itseensä ottava.

        Juu, siksi tuo kuva Ellusta. Rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin elina g kuvia googlesta ei oikein yhtäkkiä näytetty vartalosta kunnon kuvia mutta eikö hän ole entinen nyrkkeilijä ja ilmeisesti urheilee vielä eli onko hänellä lihaksikas ja urheilullinen vartalo

        Elina Gustafsson stafsson minun mielestäni silloin kun hän nyrkkeilijä hän oli kasvoiltaan soma sievä ja keholtaan sopusuhtainen urheilullinen hyvä kroppa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo, Ellu kärsii mustasukkaisuudestakin eikä vain läheisriippuvuudesta. En usko, että helpoimmasta päästä kumppani, jos on kovin itseensä ottava.

        Juu, siksi tuo kuva Ellusta. Rehellinen.

        Ellun kumppani oli mustasukkainen häntä häiritsi jos joku flirttailee ellulle.



      • G-LoveR kirjoitti:

        Lukulasit päähän ja lukemaan.

        https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/59f3efcc-51c1-420c-be23-a7622510f0a7

        "Elinalle on tärkeää saada ikäväksi kokemansa tunteet hallintaan. Erityisesti Elina haluaa olla reilu avovaimolleen, kiireiselle TTK-tanssijalle Ansku Bergströmille.

        – Se on epäreilua Anskua kohtaan, Elina viittaa mustasukkaisuuteensa.

        – Hän tekee työtään, eikä hän ole tehnyt mitään (väärää).

        Elina tietää varsin hyvin, mistä kaikki juontaa juurensa.

        – Minulla on aina ollut kauhea hylkäämisen tunnelukko ja pelko. Tähän hetkeen heijastuu paljon pelkoani siitä, että minulle tapahtuu uudestaan se, mitä minulle on joskus suhteessa tapahtunut. Pelkään sitä, Elina sanoittaa jaksossa, joka löytyy jo Discovery+:sta."

        Hiukan eri asia, kun joku tulee iskemään, kun olla muuten vaan mustasukkainen kun pelkää...


      • G-LoveR kirjoitti:

        "Elinalle on tärkeää saada ikäväksi kokemansa tunteet hallintaan. Erityisesti Elina haluaa olla reilu avovaimolleen, kiireiselle TTK-tanssijalle Ansku Bergströmille.

        – Se on epäreilua Anskua kohtaan, Elina viittaa mustasukkaisuuteensa.

        – Hän tekee työtään, eikä hän ole tehnyt mitään (väärää).

        Elina tietää varsin hyvin, mistä kaikki juontaa juurensa.

        – Minulla on aina ollut kauhea hylkäämisen tunnelukko ja pelko. Tähän hetkeen heijastuu paljon pelkoani siitä, että minulle tapahtuu uudestaan se, mitä minulle on joskus suhteessa tapahtunut. Pelkään sitä, Elina sanoittaa jaksossa, joka löytyy jo Discovery :sta."

        Hiukan eri asia, kun joku tulee iskemään, kun olla muuten vaan mustasukkainen kun pelkää...

        Voisin minäkin mulkoilla jotakuta joka tulis samaan hissiin iskemään mun kumppania, mutten mä osaa olla mustis toisen työhön kuuluvasta tai kavereista, normista kanssakäymisestä.

        Aiheeton mustasukkaisuus on suhteelle rasite.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole lukenut mutta katoin Veitola ohjelmaa siinä oli.

        Discovery+ esitti taasen iholla sarjaa missä Ellun mustasukkaisuus tuli julki.

        Jotenkin Anskun tilanteen tajuan, hänen kumppania isketään silmiensä edessä ja mitä tekee Ellu? Flirttailee surutta takaisin iskijälle. Mänttiä käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mustasukkainen mutta näytti hänen kumppaninsa myös olevan. Se että muut flirttailevat Ellulle ei ole Ellun vika.

        Ellun vika on ruokkia iskijöitä flirttimällä takas heille.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ellun vika on ruokkia iskijöitä flirttimällä takas heille.

        Pikkasen vois miettiä avovaimoaan eikä saamaansa huomiota.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Discovery esitti taasen iholla sarjaa missä Ellun mustasukkaisuus tuli julki.

        Jotenkin Anskun tilanteen tajuan, hänen kumppania isketään silmiensä edessä ja mitä tekee Ellu? Flirttailee surutta takaisin iskijälle. Mänttiä käytöstä.

        Miten hän iskee? Jos toinen ei kestä toisen upeutta se on hänen ongelma.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        "Elinalle on tärkeää saada ikäväksi kokemansa tunteet hallintaan. Erityisesti Elina haluaa olla reilu avovaimolleen, kiireiselle TTK-tanssijalle Ansku Bergströmille.

        – Se on epäreilua Anskua kohtaan, Elina viittaa mustasukkaisuuteensa.

        – Hän tekee työtään, eikä hän ole tehnyt mitään (väärää).

        Elina tietää varsin hyvin, mistä kaikki juontaa juurensa.

        – Minulla on aina ollut kauhea hylkäämisen tunnelukko ja pelko. Tähän hetkeen heijastuu paljon pelkoani siitä, että minulle tapahtuu uudestaan se, mitä minulle on joskus suhteessa tapahtunut. Pelkään sitä, Elina sanoittaa jaksossa, joka löytyy jo Discovery :sta."

        Hiukan eri asia, kun joku tulee iskemään, kun olla muuten vaan mustasukkainen kun pelkää...

        No just tuo 🤯

        Mulle iskee hirveä ahdistus tuollaisesta käytöksestä! Eikä toinen tietenkään sille kauheesti mitään voi... Mutta mä en ole se ihminen, joka tuollaista katselee. Mä en itse voi silloin hyvin.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän iskee? Jos toinen ei kestä toisen upeutta se on hänen ongelma.

        Oot aika lapsellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No just tuo 🤯

        Mulle iskee hirveä ahdistus tuollaisesta käytöksestä! Eikä toinen tietenkään sille kauheesti mitään voi... Mutta mä en ole se ihminen, joka tuollaista katselee. Mä en itse voi silloin hyvin.

        xLiner

        Joo, en kans kattelis päivääkään. Enkä sitäkään, että huomiohuoraa iskijöiden kautta heikkoa egoaan boostaten. Anskua kohtaan paskaa käytöstä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Oot aika lapsellinen.

        Sanoin mielipiteeni ansku syyttää ellua aivan turhaa. Totta ansku on lapsellinen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Joo, en kans kattelis päivääkään. Enkä sitäkään, että huomiohuoraa iskijöiden kautta heikkoa egoaan boostaten. Anskua kohtaan paskaa käytöstä.

        No sekin vielä. Jo toinen vahva syy laittaa tyyppi vapaalle. Kuinkahan kauan Ansku jaksaa, voimia hälle. Ei varmaan ole helppoa julkkiksena, kun kaikki seuraa omaa herkkää elämää. Voi tulla olo että täytyy vaan jaksaa...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin mielipiteeni ansku syyttää ellua aivan turhaa. Totta ansku on lapsellinen.

        Näkökulmamme eroavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sekin vielä. Jo toinen vahva syy laittaa tyyppi vapaalle. Kuinkahan kauan Ansku jaksaa, voimia hälle. Ei varmaan ole helppoa julkkiksena, kun kaikki seuraa omaa herkkää elämää. Voi tulla olo että täytyy vaan jaksaa...

        xLiner

        Eihän Ellun exäkään oikein hyvin tainnut voida. Jos häneen on uskominen.
        Noo, kaipa toi tietää mitä sai.

        Itse nään Ellun turhan ailahtelevana ja impulsiivisena, mutta kullakin on makunsa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eihän Ellun exäkään oikein hyvin tainnut voida. Jos häneen on uskominen.
        Noo, kaipa toi tietää mitä sai.

        Itse nään Ellun turhan ailahtelevana ja impulsiivisena, mutta kullakin on makunsa.

        Sepä, makunsa kullakin. En tykkää. Enää 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sepä, makunsa kullakin. En tykkää. Enää 😂

        xLiner

        Heh, mä en tykänny ennenkään. Enkä tykkää vieläkään. 😛

        Ei oo millään muotoa mun makuun hän, vaan onneksi ei sillä ole mitään väliäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sekin vielä. Jo toinen vahva syy laittaa tyyppi vapaalle. Kuinkahan kauan Ansku jaksaa, voimia hälle. Ei varmaan ole helppoa julkkiksena, kun kaikki seuraa omaa herkkää elämää. Voi tulla olo että täytyy vaan jaksaa...

        xLiner

        Jasulia nyt ei huoli kukaan nainen:)


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eihän Ellun exäkään oikein hyvin tainnut voida. Jos häneen on uskominen.
        Noo, kaipa toi tietää mitä sai.

        Itse nään Ellun turhan ailahtelevana ja impulsiivisena, mutta kullakin on makunsa.

        No ei meistä kukaan lopulta tiedä milainen tyyppi se Anskukaan on. Hyvä kai se, että Elina kuitenkin itse tiedostaa nuo vikansa ja toivottavasti pyrkii jotakin niille tekemään. Mullakin on hänestä kuva aika hankalana tapauksena, mutta toisaalta myöskin varsin rehellisenä tuon suhteen. Silleen tietyllä tavalla aika yksioikisena tyyppinä, että hänestä varmaan suht helposti tietää mihni on mukaan lähtenyt. Anskusta taas mulla on tunne, että hän voi olla julkisivun takana myös paljon hankalampi tapaus, kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää. Jo tuo ammatinvalinta kertoo, että tuskinpa hänkään kaikkein helpoin ja tasaluonteisin yksilö on. Jonkinasteinen taitelijaluonne tuohon hommaan kuitenkin tarvitaan ja temperamenttia pitää löytyä ja taatusti myös jonkinasteista perfektionismia pukkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei meistä kukaan lopulta tiedä milainen tyyppi se Anskukaan on. Hyvä kai se, että Elina kuitenkin itse tiedostaa nuo vikansa ja toivottavasti pyrkii jotakin niille tekemään. Mullakin on hänestä kuva aika hankalana tapauksena, mutta toisaalta myöskin varsin rehellisenä tuon suhteen. Silleen tietyllä tavalla aika yksioikisena tyyppinä, että hänestä varmaan suht helposti tietää mihni on mukaan lähtenyt. Anskusta taas mulla on tunne, että hän voi olla julkisivun takana myös paljon hankalampi tapaus, kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää. Jo tuo ammatinvalinta kertoo, että tuskinpa hänkään kaikkein helpoin ja tasaluonteisin yksilö on. Jonkinasteinen taitelijaluonne tuohon hommaan kuitenkin tarvitaan ja temperamenttia pitää löytyä ja taatusti myös jonkinasteista perfektionismia pukkaan.

        Jep. Aika samoin aattelen heistä.


      • G-LoveR: "Sellainen jonka henkeä rakastaa. Tomumajakin on silloin perfect."

        Tuo oli hienosti sanottuna. Itsekin olen huomannut saman. Paras naisystäväni painaa yli 150 kiloa ja tykkään hänestä eli rakastan hänen henkeään enemmän kuin muotoa. Kaikkea muuta kuin täydellisen vartalon nainen.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        G-LoveR: "Sellainen jonka henkeä rakastaa. Tomumajakin on silloin perfect."

        Tuo oli hienosti sanottuna. Itsekin olen huomannut saman. Paras naisystäväni painaa yli 150 kiloa ja tykkään hänestä eli rakastan hänen henkeään enemmän kuin muotoa. Kaikkea muuta kuin täydellisen vartalon nainen.

        No mutta minusta ihminen näyttää rakastuneena täydelliseltä niine virheineenkin, jotka huomaa virheiksi kun häntä ei rakasta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No mutta minusta ihminen näyttää rakastuneena täydelliseltä niine virheineenkin, jotka huomaa virheiksi kun häntä ei rakasta.

        Rakkaus tosiaan suodattaa virheetkin pois. On helpompi sanoa negoja asioita ihmisestä, joka ei merkkaa sulle mitään. Ihminen on paljon armottomampi silloin arvostelemaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo, Ellu kärsii mustasukkaisuudestakin eikä vain läheisriippuvuudesta. En usko, että helpoimmasta päästä kumppani, jos on kovin itseensä ottava.

        Juu, siksi tuo kuva Ellusta. Rehellinen.

        Mietippä kuinka vittumaiset oltavat anskulla on kun toinen on syyttä suotta mustasukkanen kauanko luulet että ansku vai kuuntelee syytökset ennen kuin antaa niille syytöksille aihettakin


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        "Elinalle on tärkeää saada ikäväksi kokemansa tunteet hallintaan. Erityisesti Elina haluaa olla reilu avovaimolleen, kiireiselle TTK-tanssijalle Ansku Bergströmille.

        – Se on epäreilua Anskua kohtaan, Elina viittaa mustasukkaisuuteensa.

        – Hän tekee työtään, eikä hän ole tehnyt mitään (väärää).

        Elina tietää varsin hyvin, mistä kaikki juontaa juurensa.

        – Minulla on aina ollut kauhea hylkäämisen tunnelukko ja pelko. Tähän hetkeen heijastuu paljon pelkoani siitä, että minulle tapahtuu uudestaan se, mitä minulle on joskus suhteessa tapahtunut. Pelkään sitä, Elina sanoittaa jaksossa, joka löytyy jo Discovery :sta."

        Hiukan eri asia, kun joku tulee iskemään, kun olla muuten vaan mustasukkainen kun pelkää...

        Si hänen ois pitän katsoa itselleen joku sellain jota monet miehet ei käytä käyttäisi runkkaus materiaalina anskusta kun luultavasti löytynee netistä paljon seksikkäitäkin kuvia elinan kannattaisi keskittyä itsetuntonsa kehittämiseen tuo pelko ennenpitkää aiheuttaa lopulta sen että ansku ei vain kestä niitä turhia syytöksiä elinan pitäisi keskittyä siihen kuinka onnekas hän on mahdollisestikin ollu kun on saanu anskun kaltaisen naisen rinnalleen asia johon tuskin kovinkaan moni pystyisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietippä kuinka vittumaiset oltavat anskulla on kun toinen on syyttä suotta mustasukkanen kauanko luulet että ansku vai kuuntelee syytökset ennen kuin antaa niille syytöksille aihettakin

        Ei välttämättä anna aihetta, vaikka syytellään. Ottaa ja lähtee, jos liian ahdistavaksi käy. 🤷🏼‍♂️

        On minuakin monet kerrat syytelty mustasukkaisena aivan syyttä suotta, eikä silti ole mieli tehnyt ryhtyä syyttelyn takia toteuttamaan syytöksiä. Pikemminkin ottamaan hajurakoa ja harkitsemaan eroa tilanteen jatkuessa syyttelyiden yltyessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Si hänen ois pitän katsoa itselleen joku sellain jota monet miehet ei käytä käyttäisi runkkaus materiaalina anskusta kun luultavasti löytynee netistä paljon seksikkäitäkin kuvia elinan kannattaisi keskittyä itsetuntonsa kehittämiseen tuo pelko ennenpitkää aiheuttaa lopulta sen että ansku ei vain kestä niitä turhia syytöksiä elinan pitäisi keskittyä siihen kuinka onnekas hän on mahdollisestikin ollu kun on saanu anskun kaltaisen naisen rinnalleen asia johon tuskin kovinkaan moni pystyisi

        Ihmismieli on monesti siitä typerä, että se kohtelee epäreilusti niitä joita vähiten pitäis.

        Koska traumat.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Voisin minäkin mulkoilla jotakuta joka tulis samaan hissiin iskemään mun kumppania, mutten mä osaa olla mustis toisen työhön kuuluvasta tai kavereista, normista kanssakäymisestä.

        Aiheeton mustasukkaisuus on suhteelle rasite.

        Mustasukkaisuus on tunne siinä missä kaikki muutkin tunteet sitä pitää vain opetella hallitsemaan jos toinen ei ole teoillaan antanut aihetta mustasukkaisuudelle niin ei sitä silloin voi häneen purkaa eikä häntä voi siitä syyttää jos joku toinen iholle pyrkii jos hän on itse tehnyt tälle selväksi ettei häntä kiinnosta meillä kenelläkään kun ei ole lupaa loukata toisen koskemattomuutta jos ei tämä ole itse siihen antanut lupaa se voidaan käsittää jo ahdisteluna pelkästään kun menet kuiskimaan toisen korvaan ehdotuksia yhteisistä lemmenhetkistä esimerkiksi lääppiminen jo si omasta mielestäni on jo selvää ahdistelua ja kaiketi seksuaalinen tekl ilman toisen suostumusta voidaan jopa tulkita mahdollisesti raiskaukseksi en tiedä kun en ole lakikirjoja lueskellu kun en ole asianajaja mu olettaisin sen näin olevan koska sillä voi monasti olla vaikutusta toisen mielenterveydelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuus on tunne siinä missä kaikki muutkin tunteet sitä pitää vain opetella hallitsemaan jos toinen ei ole teoillaan antanut aihetta mustasukkaisuudelle niin ei sitä silloin voi häneen purkaa eikä häntä voi siitä syyttää jos joku toinen iholle pyrkii jos hän on itse tehnyt tälle selväksi ettei häntä kiinnosta meillä kenelläkään kun ei ole lupaa loukata toisen koskemattomuutta jos ei tämä ole itse siihen antanut lupaa se voidaan käsittää jo ahdisteluna pelkästään kun menet kuiskimaan toisen korvaan ehdotuksia yhteisistä lemmenhetkistä esimerkiksi lääppiminen jo si omasta mielestäni on jo selvää ahdistelua ja kaiketi seksuaalinen tekl ilman toisen suostumusta voidaan jopa tulkita mahdollisesti raiskaukseksi en tiedä kun en ole lakikirjoja lueskellu kun en ole asianajaja mu olettaisin sen näin olevan koska sillä voi monasti olla vaikutusta toisen mielenterveydelle

        Joo, mutta epämääräinen mustasukkaisuus voi olla oire jostain muustakin. Kuten heikosta itsetunnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mustasukkainen mutta näytti hänen kumppaninsa myös olevan. Se että muut flirttailevat Ellulle ei ole Ellun vika.

        Meinaakko ettei ansku epäile elinan pettävän koska tämä on mustasukkainen yleensä kun se menee niin että toista syyttää siitä mitä itse tekee


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Discovery esitti taasen iholla sarjaa missä Ellun mustasukkaisuus tuli julki.

        Jotenkin Anskun tilanteen tajuan, hänen kumppania isketään silmiensä edessä ja mitä tekee Ellu? Flirttailee surutta takaisin iskijälle. Mänttiä käytöstä.

        Tuo kyseinen elinan käytös taas saattanee johtua siitä että hänellä vain on huono itsetunto niin kun varmasti saattaisi olla monella muullakin joka anskun näköisen naisen kanssa seurustelisi veikkaan että useampi anskua yrittää vikitellä kui elinaa koitappa miettiä mitä se kenenkin itsetunnolle tekisi jos itsetunto on hiemankaan huono ennestään mu eipä se elinan tapa itsetunnon kohotukselle noin ole kun sen pönkittämistä ei se sitä paranna että flittairee muiden kanssa päinvastoin voi aiheuttaa sen eron


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin mielipiteeni ansku syyttää ellua aivan turhaa. Totta ansku on lapsellinen.

        Sulla on ainakin vielä paljon oppimista suosittelen että etsit ihan puhtaasti sitä seksiseuraa parisuhteeseen et ainakaan ole valmis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyseinen elinan käytös taas saattanee johtua siitä että hänellä vain on huono itsetunto niin kun varmasti saattaisi olla monella muullakin joka anskun näköisen naisen kanssa seurustelisi veikkaan että useampi anskua yrittää vikitellä kui elinaa koitappa miettiä mitä se kenenkin itsetunnolle tekisi jos itsetunto on hiemankaan huono ennestään mu eipä se elinan tapa itsetunnon kohotukselle noin ole kun sen pönkittämistä ei se sitä paranna että flittairee muiden kanssa päinvastoin voi aiheuttaa sen eron

        Nii, minä oon sitä mieltä, että mustasukkaisuus liittyy aina huonoon itsetuntoon pääasiassa. Joskus tietysti ihan aiheelliseen pettävään käytökseenkin. Sähelletään muitten kanssa ihan häpeilemättä.

        Se laittaa varpasilleen. Varuilleen ja tekee epämukavan olon, loukkaa.

        Vaikkei vartavasten kokisi mustasukkaisuuttakaan, mutta epäreilua tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sekin vielä. Jo toinen vahva syy laittaa tyyppi vapaalle. Kuinkahan kauan Ansku jaksaa, voimia hälle. Ei varmaan ole helppoa julkkiksena, kun kaikki seuraa omaa herkkää elämää. Voi tulla olo että täytyy vaan jaksaa...

        xLiner

        Tuo kai riippu kuinka paljon he aidosti rakastavat toinen toisiaanja pystyykö ansku auttamaan elinaa käsittelemään vaikeita tunteita ja rakastaako elina anskua niin paljon että pystyy tälle avautumaan vai onko anskun kanssa vain tämän ulkonäön takia tai vain sen takia että ansku on julkisesti tiedetty en usko että rehellisesti monikaan voi väittää tuntevansa aitoa anskua kuka hänen kanssaan viettää 24/7 on se joka tietää anskun kaikki puolet


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nii, minä oon sitä mieltä, että mustasukkaisuus liittyy aina huonoon itsetuntoon pääasiassa. Joskus tietysti ihan aiheelliseen pettävään käytökseenkin. Sähelletään muitten kanssa ihan häpeilemättä.

        Se laittaa varpasilleen. Varuilleen ja tekee epämukavan olon, loukkaa.

        Vaikkei vartavasten kokisi mustasukkaisuuttakaan, mutta epäreilua tunnetta.

        Ne kerrat mitä oon itse tuntenut mustasukkaisuutta ja ärtymystä, on olleet tilanteita missä kumppanini on avoimen röyhkeästi pokaillut ja lääppinyt muita seksuaalisesti. Minun nähteni ja kumpikin myös petti sitten useita kertoja.

        Eli ihan aiheesta reagoin. Mutta on ollut aiheetontakin mustasukkaisuutta joskus nuorena. Ex tyttöystävien kuvistakin olin mustis. 😅

        Ajattelin että taitaa olla tunteita, kun yhä säilöö kuvaa esillä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ne kerrat mitä oon itse tuntenut mustasukkaisuutta ja ärtymystä, on olleet tilanteita missä kumppanini on avoimen röyhkeästi pokaillut ja lääppinyt muita seksuaalisesti. Minun nähteni ja kumpikin myös petti sitten useita kertoja.

        Eli ihan aiheesta reagoin. Mutta on ollut aiheetontakin mustasukkaisuutta joskus nuorena. Ex tyttöystävien kuvistakin olin mustis. 😅

        Ajattelin että taitaa olla tunteita, kun yhä säilöö kuvaa esillä.

        Kumpikin näistä kumppaneistani siis petti, joilla oli näitä taipumuksia söhlätä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En mä halua olla muunlainen, kun olen. Terve tietysti tahtoisin olla, niin pystyisin käyttämään kehoani monipuolisemmin ja sitä myöden olemaan paras versio fyysisestä itsestäni.

        Mun naisihanne, niin ei ole laiha eikä hurjan lihava. Mieluiten runsas hoikka eli normi kroppainen tai hiukan runsaampikin. Mielummin ylipainoa, kun alipainoa. Peppua ja reittä saa olla, lantiokin leveä.

        Selkeesti naismainen kroppa, ettei voi mieheksi erehtyä luulemaan.

        Tämä Benin hyökkääjän naispoliisi on aikas h-o-t. Upea takamus.


    • Anonyymi

      Kato Ratosta

      • Anonyymi

        Eikö se ollukkaan se playboy missä ne täydelliset naisvartalot on nuo muut lehdet tuolta alalta taitaa olla niitä millainen naisvartalo riittää seksiin vai menikö se jo niin että ne vartalot mitä playboyn naisilla on on jo liian monen saavuttamattomissa no eipä se mitään si kun he saavuttavat sen kuudenkympin iän ni luultavadti useimmille heistäkin riittää jo mies joka saa vie seisomaan


    • Anonyymi

      Onko joku joskus linkannut sulle kuvia kun olet pyytänyt?

      xLiner

      • Anonyymi

        Ei vaan tänne niin millainen on mielestäsi kaunis vartaloinen nainen eli kiva katsoa onko monella samanlainen maku vai onko kaikilla erilainen maku


      • Anonyymi

        No en ole missään muualla kuin sinkut palstalla eli en ole kysynyt muualta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan tänne niin millainen on mielestäsi kaunis vartaloinen nainen eli kiva katsoa onko monella samanlainen maku vai onko kaikilla erilainen maku

        Kimpparunkkausko sua kiinnostaa?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan tänne niin millainen on mielestäsi kaunis vartaloinen nainen eli kiva katsoa onko monella samanlainen maku vai onko kaikilla erilainen maku

        Naisvartalo on aina kaunista katsottavaa


    • En mä voi laittaa kun ei mulla ole kuvaa hänen vartalostaan enkä itseasiassa ole koko vartaloa edes vielä nähnyt mutta mulle se on täydellinen jo nyt.🙂.

      • Enkä kyllä laittais vaikka oliskin kuva mutta se ei ollu se pointti.🙂.


      • Anonyymi

        Annika Saarikko on munkin mielestä aevan ehana.


      • Anonyymi

        Kyl Xena sulle nakukuvan laittaa ku pyydät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl Xena sulle nakukuvan laittaa ku pyydät.

        Kuulepa kakara, hanki itsellesi oma elämä.
        Sinä nyt et tiedä mitä naisella tekisit, vaikka sellaisen näkisit..🙄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kuulepa kakara, hanki itsellesi oma elämä.
        Sinä nyt et tiedä mitä naisella tekisit, vaikka sellaisen näkisit..🙄

        Voi kulta. Älä pahoita mieltäsi noiden hölmöjen höpinöistä. Sua täydellisempää ei mulle ole ja tiedän sen ihan hyvin ilman kuviakin muru.🥰.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Voi kulta. Älä pahoita mieltäsi noiden hölmöjen höpinöistä. Sua täydellisempää ei mulle ole ja tiedän sen ihan hyvin ilman kuviakin muru.🥰.

        😂 ootko joku naisten hömppä kirjojen kirjoittaja?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Voi kulta. Älä pahoita mieltäsi noiden hölmöjen höpinöistä. Sua täydellisempää ei mulle ole ja tiedän sen ihan hyvin ilman kuviakin muru.🥰.

        Minusta ei koskaan kukaan ole ottanut nakukuvaa edes lapsena, eikä ota, joten sellaista et tule sinäkään saamaan vaikka pyytäisit 😄

        Ja ihan vain muumeillekin tiedoksi, että en myöskään ole kiinnostunut miesten muiden ruumiinosien kuin kasvojen kuvista, vaikka kaikennäköistä on vuosien aikana verkkokalvoille palanutkin..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minusta ei koskaan kukaan ole ottanut nakukuvaa edes lapsena, eikä ota, joten sellaista et tule sinäkään saamaan vaikka pyytäisit 😄

        Ja ihan vain muumeillekin tiedoksi, että en myöskään ole kiinnostunut miesten muiden ruumiinosien kuin kasvojen kuvista, vaikka kaikennäköistä on vuosien aikana verkkokalvoille palanutkin..

        Enkä pyydä varsinkaan nyt kun tiedän kuinka ajattelet asiasta muru.🙂.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Minusta ei koskaan kukaan ole ottanut nakukuvaa edes lapsena, eikä ota, joten sellaista et tule sinäkään saamaan vaikka pyytäisit 😄

        Ja ihan vain muumeillekin tiedoksi, että en myöskään ole kiinnostunut miesten muiden ruumiinosien kuin kasvojen kuvista, vaikka kaikennäköistä on vuosien aikana verkkokalvoille palanutkin..

        Jos tykkäät nukkua alasti kun samassa taloudessa nukkuu muita samankaton alla et voi olla täysin varma etteikö joku olisi sua kuvannut alasti et vannomatta paras


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkäät nukkua alasti kun samassa taloudessa nukkuu muita samankaton alla et voi olla täysin varma etteikö joku olisi sua kuvannut alasti et vannomatta paras

        Ja pah sanon minä.
        Palstakurpalla on aina kaulaan saakka napitettu nilkkapituinen flanelliyöpaita päällä.


    • Anonyymi

      Minä haluan ainakin miehen jolla on asiallisen näköset jalat ja kädet. Siistit. Kauniit. Ja tukka päässä. Paksu tumma tukka. Päälläkin. Vähän sais hauiksiakin olla. 😍 tai aika paljo

    • Anonyymi

      Jos ulkomuotoon ja ulkonäköön tulee, niin ehdottomasti verkkopelinaishahmo.
      Verkkopelinainen on järisyttävän kaunis ja lisäksi naiselliset muodot hyvin esillä.
      Voi ziiiiiiisus, koko ajan tekee mieli mennä vaan pelaamaan, et olis verkkopelinainen siellä pelaamassa ja sais silmiään lepuuttaa.
      Kun verkkopelinaisen vierelle pääsee, niin päivä on pelastettu.
      Pidätte mua outona ja hulluna, mut mä vaan oon ihastunut verkkopeli naishahmoihin, ne on tehty liian kauniiksi....
      Jos ne olis kuutioita, kuten Commodore 64 pikseligrafiikassa, niin ei niihin vois ihastua, mut kun ne on lähes aidon näkösiin.

    • Seksikkäintä ja huumaavinta mitä maa päällään kantaa on hyvin muodostunut naisvartalo ja erityisesti lantion, reisien ja takamuksen kaarevat muodot. Nam. 🤤

      • Tätä ei tietenkään puolisoni kuullen voi sanoa tai saan köniini.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tätä ei tietenkään puolisoni kuullen voi sanoa tai saan köniini.

        Ai miksi?
        Parisuhdeväkivaltaa ei muuten tule sietää :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Ai niinku lillis?


      • Anonyymi

        Pelihahmonaisessa on kaikki nuo ominaisuudet ja lisäksi rinnat erottuvat, vaikka hahmolla on huppari/poolo tyylinen tiukka pusero päällä, voi että......


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai miksi?
        Parisuhdeväkivaltaa ei muuten tule sietää :)

        -keinovaginamies-

        Henkistä väkivaltaakin voi harrastaa monella tavalla, kuten vaikka mykkäkoululla. Vittuilemalla jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinku lillis?

        No vaikka kuten hän. Kaunis kokonaisuus naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelihahmonaisessa on kaikki nuo ominaisuudet ja lisäksi rinnat erottuvat, vaikka hahmolla on huppari/poolo tyylinen tiukka pusero päällä, voi että......

        Ne onkin hahmoja.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Henkistä väkivaltaakin voi harrastaa monella tavalla, kuten vaikka mykkäkoululla. Vittuilemalla jne.

        Hän on taitava eristämään minut ulkopuoliseksi, kun haluaa osoittaa mulle negaatiota syystä tai toisesta. Jääkylmä luonne niin halutessaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Henkistä väkivaltaakin voi harrastaa monella tavalla, kuten vaikka mykkäkoululla. Vittuilemalla jne.

        Kyllä kyllä. Kuulosti vaan siltä, että väkivalta olisi fyysisempää lajia.

        Mutta se peruskysymys, eli miksi?
        Mikä siinä miestäsi jurppii, jos kerrot hänelle että hyvin muodostunut nainen on mielestäsi seksikkäintä mitä tiedät?

        Onko hän kovinkin rajoittunut ja/tai epävarma itsestään? Ongelmia hyväksyä sinun biseksuaalisuutta tms ?

        Minulle ei ole isommin väliä mistä naiseni syttyy, pääasia että syttyy riittävän usein :)
        Mutta minä olenkin tällainen liberaali ja vapaamieli :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Kuulosti vaan siltä, että väkivalta olisi fyysisempää lajia.

        Mutta se peruskysymys, eli miksi?
        Mikä siinä miestäsi jurppii, jos kerrot hänelle että hyvin muodostunut nainen on mielestäsi seksikkäintä mitä tiedät?

        Onko hän kovinkin rajoittunut ja/tai epävarma itsestään? Ongelmia hyväksyä sinun biseksuaalisuutta tms ?

        Minulle ei ole isommin väliä mistä naiseni syttyy, pääasia että syttyy riittävän usein :)
        Mutta minä olenkin tällainen liberaali ja vapaamieli :))

        -keinovaginamies-

        Voi se muuttua fyysiseksikin, jos kovin käämi palaa. Kyllä hän osaa lämäyttääkin, olen nähny.

        En viitsi testata. Hän ei ole niitä miehiä joita testaillaan, sen verran tokinainen. Hiukan pitää miettiä miten asiansa esittää ja jotkut asiat on parempi pitää omana tietonaankin.

        Pillastuu toisinaan ties mistä ja silloin tavarat lentää, rikkoutuu. Äkkinäisyyttä on.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Voi se muuttua fyysiseksikin, jos kovin käämi palaa. Kyllä hän osaa lämäyttääkin, olen nähny.

        En viitsi testata. Hän ei ole niitä miehiä joita testaillaan, sen verran tokinainen. Hiukan pitää miettiä miten asiansa esittää ja jotkut asiat on parempi pitää omana tietonaankin.

        Pillastuu toisinaan ties mistä ja silloin tavarat lentää, rikkoutuu. Äkkinäisyyttä on.

        Harmillista. Meillä puhutaan kaikesta.
        Iso osa miehistä ei ymmärrä että naisen on annettava olla vapaasti oma itsensä, siten mieskin saa parhaat edut kun rouva on tyytyväinen tai jopa onnellinen :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmillista. Meillä puhutaan kaikesta.
        Iso osa miehistä ei ymmärrä että naisen on annettava olla vapaasti oma itsensä, siten mieskin saa parhaat edut kun rouva on tyytyväinen tai jopa onnellinen :))

        -keinovaginamies-

        Yym. Olen valinnut mörököllin kumppaniksi. Sellaisen jonka mielenliikkeistä en pääse aina perille mitenkään. Sulkeutuneet ihmiset osaa olla yllätyksiä ja äkkiarvaamattomia. Olen huomannut.

        Nojuu, minua ei kiinnosta enää edes harkita minkäänlaista miekkosta miehekseni, jos joskus tästä lasten kasvettua häivynkin. Saa ottaa vaivoikseen kuka lystää miehiä sietää. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Yym. Olen valinnut mörököllin kumppaniksi. Sellaisen jonka mielenliikkeistä en pääse aina perille mitenkään. Sulkeutuneet ihmiset osaa olla yllätyksiä ja äkkiarvaamattomia. Olen huomannut.

        Nojuu, minua ei kiinnosta enää edes harkita minkäänlaista miekkosta miehekseni, jos joskus tästä lasten kasvettua häivynkin. Saa ottaa vaivoikseen kuka lystää miehiä sietää. 😄

        Miehet voi tuttavana ja kaverina mennä, on. Mutten kumppaniksi huoli enää kirveelläkään, en edes miljoonilla euroilla rahaa. En millään vitun ilveellä. En.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Yym. Olen valinnut mörököllin kumppaniksi. Sellaisen jonka mielenliikkeistä en pääse aina perille mitenkään. Sulkeutuneet ihmiset osaa olla yllätyksiä ja äkkiarvaamattomia. Olen huomannut.

        Nojuu, minua ei kiinnosta enää edes harkita minkäänlaista miekkosta miehekseni, jos joskus tästä lasten kasvettua häivynkin. Saa ottaa vaivoikseen kuka lystää miehiä sietää. 😄

        Kyllähän tuo muorikin tänään tokaisi, että huku sitten jos haluat :)

        Oli kyse pilkille lähdöstä ja jäätilanteesta.
        Meinasi alkaa päälliköimään, ettei vaan jäisi ilman talonmiestä :))

        Ei luvannut tulla edes hakemaan, jos soitan sille avannosta :))))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo muorikin tänään tokaisi, että huku sitten jos haluat :)

        Oli kyse pilkille lähdöstä ja jäätilanteesta.
        Meinasi alkaa päälliköimään, ettei vaan jäisi ilman talonmiestä :))

        Ei luvannut tulla edes hakemaan, jos soitan sille avannosta :))))

        -keinovaginamies-

        Oikein. Mitäs läksit. 😌

        Mää ny on nähny vaan enimmäkseen hankalia miehiä, joilla on se nurja puoli todella nurja, ilkeä ja vittumainen. Niin en kyllä rehellisesti tunne enää mitään vetoa otukseen, joka on niin kakspiippuinen olento.

        Ei ole kyse, yhdestä kahdesta, vaan kymmenistä joista se puoli on esiin tullut erilaisissa ihmissuhteissa, niin rinnan kohdalla sydän ei syki sellaisille ihmisperkeleille.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Miehet voi tuttavana ja kaverina mennä, on. Mutten kumppaniksi huoli enää kirveelläkään, en edes miljoonilla euroilla rahaa. En millään vitun ilveellä. En.

        :)))
        Älä huoli. En ole siinä mielessä tyrkyllä :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        :)))
        Älä huoli. En ole siinä mielessä tyrkyllä :)

        -keinovaginamies-

        En sitä meinannutkaan. Älä sinäkään huoli. 😄

        Kunhan kerroin pysyvän ja lopullisen kantani suhteeni miessukupuolen kanssa, siedän minkä nyt joudun. Mutten yhtään enempää sen jälkeen, kun en joudu. Vieköön joku ahnaampi akka.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En sitä meinannutkaan. Älä sinäkään huoli. 😄

        Kunhan kerroin pysyvän ja lopullisen kantani suhteeni miessukupuolen kanssa, siedän minkä nyt joudun. Mutten yhtään enempää sen jälkeen, kun en joudu. Vieköön joku ahnaampi akka.

        Joku jolla on vielä ruusuinen käsitys mieseläjien kanssa elämisestä. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joku jolla on vielä ruusuinen käsitys mieseläjien kanssa elämisestä. 😂

        Mä otan mielummin hamsterin elämänkaveriksi. Paljon enemmän seuraa eikä auo turpaansa, kuin syödäkseen. 💖🐹


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Oikein. Mitäs läksit. 😌

        Mää ny on nähny vaan enimmäkseen hankalia miehiä, joilla on se nurja puoli todella nurja, ilkeä ja vittumainen. Niin en kyllä rehellisesti tunne enää mitään vetoa otukseen, joka on niin kakspiippuinen olento.

        Ei ole kyse, yhdestä kahdesta, vaan kymmenistä joista se puoli on esiin tullut erilaisissa ihmissuhteissa, niin rinnan kohdalla sydän ei syki sellaisille ihmisperkeleille.

        Niin,
        Kyllä ihminen saa vapaasti hukkua jos haluaa. Samat oikeudet suon myös muorille.

        No jopas sitä ollaan tuleentuneita koko miessukukunnalle. Kyllä sanoisin että sulla on käynyt vaan todella huono tuuri, tai sitten ihmissuhteiden syventämisen valintaprosessissa on jotain pielessä vakiosti. Kyllä ihan hyviä ja kunnollisiakin miehiä on, muutenhan minäkin olisin satuhahmo :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin,
        Kyllä ihminen saa vapaasti hukkua jos haluaa. Samat oikeudet suon myös muorille.

        No jopas sitä ollaan tuleentuneita koko miessukukunnalle. Kyllä sanoisin että sulla on käynyt vaan todella huono tuuri, tai sitten ihmissuhteiden syventämisen valintaprosessissa on jotain pielessä vakiosti. Kyllä ihan hyviä ja kunnollisiakin miehiä on, muutenhan minäkin olisin satuhahmo :))

        -keinovaginamies-

        Nojuu, hukkua saa rauhassa. 😛

        Miehet on tutuksi tultua tylyjä itsejään. Ja taipuvaisempia synkkyyteen ja masentumiseen kai luonnostaan moni. Maneereihinsa. Putkiaivot niin on vain on tai off.

        On mulla kilttikin mies ollut, ylikiltti. Saa vetää vaikka nahkoneen perässä, ei sekään tervettä ole.

        Juu, kaikin mokomin naiset ottaa miehen ketkä niistä tykkää ja jotka tykkää itseään niillä piinata. Mä en enää siihen lankaan ikinä mene. 😅


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tätä ei tietenkään puolisoni kuullen voi sanoa tai saan köniini.

        Kuinka paljon muita asioita puolisolta salaat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon muita asioita puolisolta salaat

        No en muita, jos häntä vaan kiinnostaa kuunnella.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Voi se muuttua fyysiseksikin, jos kovin käämi palaa. Kyllä hän osaa lämäyttääkin, olen nähny.

        En viitsi testata. Hän ei ole niitä miehiä joita testaillaan, sen verran tokinainen. Hiukan pitää miettiä miten asiansa esittää ja jotkut asiat on parempi pitää omana tietonaankin.

        Pillastuu toisinaan ties mistä ja silloin tavarat lentää, rikkoutuu. Äkkinäisyyttä on.

        Eikö tuo ole jo vähä ku munankuorien päällä kävelis mu jos tuollaisesta itse pidät ni onnea parisuhteeseesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillista. Meillä puhutaan kaikesta.
        Iso osa miehistä ei ymmärrä että naisen on annettava olla vapaasti oma itsensä, siten mieskin saa parhaat edut kun rouva on tyytyväinen tai jopa onnellinen :))

        -keinovaginamies-

        Kuinka hyvin se keinovagina takaisin puhunee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,
        Kyllä ihminen saa vapaasti hukkua jos haluaa. Samat oikeudet suon myös muorille.

        No jopas sitä ollaan tuleentuneita koko miessukukunnalle. Kyllä sanoisin että sulla on käynyt vaan todella huono tuuri, tai sitten ihmissuhteiden syventämisen valintaprosessissa on jotain pielessä vakiosti. Kyllä ihan hyviä ja kunnollisiakin miehiä on, muutenhan minäkin olisin satuhahmo :))

        -keinovaginamies-

        No melkoselta satusedältä vaikutat toki onko täällä ny tuo käänteisen psykologian testaamisen päivä mrnossa palstalla ihan yleisesti kun ei se toiminnukkaan kun olitten alkuun sellaisia kun olette mu onnea yritykselle ehkä jotakuta saatte kusetettua ainakin hetkellisesti ennen kun se todellinen luonne si lopulta sieltä alta paljastuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ole jo vähä ku munankuorien päällä kävelis mu jos tuollaisesta itse pidät ni onnea parisuhteeseesi

        Koko elämä on munankuorien päällä kävelyä kaikilla muillakin. Ihminen vaan helposti tuudittautuu harhaan ettei juuri minulle voi sattua mitään. Kelle vaan voi sattua mitä vaan.


    • Osa pariutuu kroppa edellä, osa aivot ja/tai luonne edellä ja suurin osa siltä väliltä. Ihannekropalla ja ihannepuolisolla on aika vähän yhteistä ja se mikä tekee ihannekropan usein kumoaa ihannepuolison ominaisuudet jo arvomaailman ja iän takia. Jos 40-55v on järjettömässä tikissä, ei elämään mahdu paljon muuta kuin minä, peili ja punttis. Ja silloin arvomaailma on omaan arvomaailmaan nähden myös ristiriidassa ja aivosolut on valjastettu vain rasvaprosentin optimointiin.

      Nuorilla liikkuvilla kroppa voi olla tip-top ilman, että asia on sisäisesti tärkeä, mutta keski-ikäisillä hyvin harvoin. Se mikä omaa silmää kiehtoo on syvä intensiivinen katse, hymy, flirtti, ryhti (miten itseään kantaa) ja karisma. Se mikä on BMI, pituus tai rasvaprosentti, omaan silmään vaikuttaa aika vähän. Jokainen mies kehen on tunteita on syttynyt alkaa omissa silmissä näyttää komeammalta kuin mitä muut näkee. Ja se yhteinen tekijä näissä miehissä on, että aivot toimii paremmin kuin useimmilla muilla.

      • Anonyymi

        Citrinella, tuo nuorten miesten hyvä fysiikka taitaa johtua hormonitasosta, joka iän mukana laskee?
        Mieshormonitason lasku teettää keskivartalon rasvoittumista, ainakin jos söisi samalla kaavalla mitä nuorempana.
        Se että pidät hyväkuntoisia keski-ikäisiä miehiä väärän arvomaailman omaavina, luo mielikuvan siitä, ovatko myös hyvävartaloiset keski-ikäiset naiset väärän arvomaailman omaavia?

        Liikkuminen voi olla elämäntapa joka auttaa myös henkisissä haasteissa?!
        Onko parempi saada hyvänolon tunne ja stabiliteetti urheilusta, vai lääkärin määräämistä kemiallisista napeista?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Citrinella, tuo nuorten miesten hyvä fysiikka taitaa johtua hormonitasosta, joka iän mukana laskee?
        Mieshormonitason lasku teettää keskivartalon rasvoittumista, ainakin jos söisi samalla kaavalla mitä nuorempana.
        Se että pidät hyväkuntoisia keski-ikäisiä miehiä väärän arvomaailman omaavina, luo mielikuvan siitä, ovatko myös hyvävartaloiset keski-ikäiset naiset väärän arvomaailman omaavia?

        Liikkuminen voi olla elämäntapa joka auttaa myös henkisissä haasteissa?!
        Onko parempi saada hyvänolon tunne ja stabiliteetti urheilusta, vai lääkärin määräämistä kemiallisista napeista?

        AV

        Liikkuminen tai terve elämä kohtuudella ei ole negatiivistä, tietenkään! Jos liikkuu hyvän olon takia, eikä peilikuvan takia ja sattuu olemaan sen takia hyväkroppainen ei se este ole.

        Se kuitenkin, että elämässä arvottaa ulkonäköä niin paljon, että keski-ikäisenä pistää ajastaan (on pois samalla ihmissuhteista ja muusta) kymmeniä tunteja puntille viikossa ja syö lähinnä riisiä, kanaa, kalaa, munaa ja rahkaa vihanneksilla saadakseen rasvaprosentin kymmeneen, ei ole omasta näkökulmastani ollenkaan hyvä asia. Moni tykkää, minä en! Jos pitäisin naisista sillä lailla, sama koskisi tietysti keski-ikäisiä naisilla botokseja, hiuslisäkkeitä, yletöntä pakkelointia, tekokynsiä, kulmakarvojen tatuointeja yms. Nuo kaikki on päälle liimattua ja eri asia kuin luonnonkauneus ja aitous. Ulkonäön arvottaminen kertoo myös arvoista.

        Oma kokemus on, että ulkonäön palvonta ja äly harvoin osuu samaan ihmiseen. Niin ja äly ja aito rakkaus on pysyvää, ulkonäkö katoava ominaisuus.

        En arvostele miehiä, jotka haluavat missivartaloisen naisen. Ihan vapaasti! Silti en itse näe omakohtaisesti Hunksin näköisessä miehessä mitään hohtoa, ellei myös hänen aivonsa hohda kutsuvasti. 😉 Ei ole oleellista, että kelpaamme kaikille, riittää että kaksi ihmistä kelpaa toisilleen.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Liikkuminen tai terve elämä kohtuudella ei ole negatiivistä, tietenkään! Jos liikkuu hyvän olon takia, eikä peilikuvan takia ja sattuu olemaan sen takia hyväkroppainen ei se este ole.

        Se kuitenkin, että elämässä arvottaa ulkonäköä niin paljon, että keski-ikäisenä pistää ajastaan (on pois samalla ihmissuhteista ja muusta) kymmeniä tunteja puntille viikossa ja syö lähinnä riisiä, kanaa, kalaa, munaa ja rahkaa vihanneksilla saadakseen rasvaprosentin kymmeneen, ei ole omasta näkökulmastani ollenkaan hyvä asia. Moni tykkää, minä en! Jos pitäisin naisista sillä lailla, sama koskisi tietysti keski-ikäisiä naisilla botokseja, hiuslisäkkeitä, yletöntä pakkelointia, tekokynsiä, kulmakarvojen tatuointeja yms. Nuo kaikki on päälle liimattua ja eri asia kuin luonnonkauneus ja aitous. Ulkonäön arvottaminen kertoo myös arvoista.

        Oma kokemus on, että ulkonäön palvonta ja äly harvoin osuu samaan ihmiseen. Niin ja äly ja aito rakkaus on pysyvää, ulkonäkö katoava ominaisuus.

        En arvostele miehiä, jotka haluavat missivartaloisen naisen. Ihan vapaasti! Silti en itse näe omakohtaisesti Hunksin näköisessä miehessä mitään hohtoa, ellei myös hänen aivonsa hohda kutsuvasti. 😉 Ei ole oleellista, että kelpaamme kaikille, riittää että kaksi ihmistä kelpaa toisilleen.

        "Niin ja äly ja aito rakkaus on pysyvää, ulkonäkö katoava ominaisuus"

        Totta, siksi kai en ole vielä uutta naista ollut hakemassakaan. Olisiko kohdalle sattunut se aito rakkaus:)

        AV


    • Anonyymi

      Epätäydelliset eivät täydellisiä kaipaa.

      AV

    • Anonyymi

      Se kuva on pääni sisällä…sori 🤷‍♂️

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä hyvä. Ihan tavallinen kroppa kun näkyy hänelläkin olevan pienine pömppöineen ja selluliitteineen noiden kuvausten ja edustustilaisuuksien ulkopuolella arjessa. .👍


    • Anonyymi

      Sellaista ei ole. Ei myöskään täydellistä miesvartaloa.

      • Anonyymi

        Kaikkien silmään on oma täydellisyys. Ihmisiä on paljon mieltymyksiä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien silmään on oma täydellisyys. Ihmisiä on paljon mieltymyksiä myös.

        Eihän ole. En ole ikinä katsonut yhdestäkään ihmisestä vain hänen vartaloaan, ihminen on kokonaisuus. Vartalon ihannoiminen ei myöskään edusta arvojani ollenkaan. Ihmisen kroppa on saman ihmisen keho syntymästä kuolemaan, syntymässä täysin erilainen kuin kuolemassa 100 v päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ole. En ole ikinä katsonut yhdestäkään ihmisestä vain hänen vartaloaan, ihminen on kokonaisuus. Vartalon ihannoiminen ei myöskään edusta arvojani ollenkaan. Ihmisen kroppa on saman ihmisen keho syntymästä kuolemaan, syntymässä täysin erilainen kuin kuolemassa 100 v päästä.

        Vastaus oli aloittajalle aloittaja kysyi ja minä vastasin. Kokonaisuutta katson älä vääristele koita ymmärtää muidenkin vastaukset eikä vain omasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus oli aloittajalle aloittaja kysyi ja minä vastasin. Kokonaisuutta katson älä vääristele koita ymmärtää muidenkin vastaukset eikä vain omasi.

        Et vastannut aloitukseen vaan minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut aloitukseen vaan minulle.

        Vastaukseni oli aloittajalle ja sanoin mielipiteeni sille en mahda mitään jos tuli sun vastauksen alle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mekkoa suunnittelet?


    • Anonyymi

      Ei ole vain yhtä täydellistä vartalo tyyppiä.

    • Anonyymi

      Täydellinen vartalo on mielestäni sellainen, jossa kantajallaan on hyvä olla. Vartalo itsessään voi olla monenlainen, mutta tärkeintä on, että ihminen tuntee olonsa kehossaan hyväksi. Jos kehossa on kipuja tai tuntee muutoin olonsa kehnoksi, voi kokea vartalon jopa pettävän. Tähän suhteutettuna on aika merkityksetöntä, onko vartalo vallitsevien kauneusihanteiden mukainen vai ei.

      En nyt väitä, etteikö vartalolla olisi mitään merkitystä. Toki meillä jokaisella on jonkinlaisia mieltymyksiä, mutta mieltymyksiä on niin monenlaisia, että on mahdotonta määritellä täydellistä vartaloa. Ei sittenkään, vaikka valtaosan mielestä täydellinen vartalo on sopusuhtainen, sopivan lihaksikas ja kiinteä, mutta vaihteluväli on tässäkin melkoinen.

    • Anonyymi

      Näin heteronaisena totean, että monella naisella on hyvä vartalo. Täydellistä naiskroppaa en osaa edes kuvitella, kun ei sama kroppa sopisi kaikille. Se mikä näyttää toisella täydelliseltä, näyttäisi toisella oudolta. Välillä näkee sellaisiakin pakkauksia, joissa vaikkapa naama on hyvä ja kroppa on hyvä, mutta kokonaisuus ei sovi lainkaan yhteen. Vaan minkäpä sitä ihminen itselleen mahtaa.

      En mä osaisi kertoa sulle millainen on täydellinen miehen kroppakaan.

    • Anonyymi

      Googleen kuvahauksi "Sensitive Sexy Thin Woman Demonstrating Her Perfect Body Stock Photo"

      Ja siinähän se on kirjaimellisesti.

    • Anonyymi

      Sellainen joka sytyttää.

      Mikään feikki ei ole seksikästä, eikä sytytä eli kaikki muoviosat ovat turn-off esim. silikooni rinnat tai mikä tahansa täyte tai vastaavasti poisto.

      Jos nyt jotain olisi sanottava, niin sopusuhtainen eli hyvin tavallinen vartalo

    • Anonyymi

      Keho on sielun temppeli. Jätetään se rauhaan, arvostelematta.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Minulla on täydellinen vartalo. Aika monet ompa sitten kyse naisesta tai miehestä niin pitävät omaa vartaloaan hyvänä/täydellisenä. Ne jotka eivät pidä niin muut ihmiset ovat vaikuttaneet heidän ajatteluun. Suurin osa ajattelee niin kuin minä. Eli ovat tyytyväisiä itseensä.

      • Anonyymi

        Noinhan se ja todellakin parempi ilman minkäänlaista muiden vaikuttamista ja arviointia toisten kehoista.

        Tuosta tulikin mieleen IS:n artikkeli Jasmin Voutilaisesta "Nuoren näyttelijän tragedia"

        "Vuonna 2018 näyttelijä avautui blogissaan huonosta itsetunnostaan. Hän otti kantaa erityisesti median luomiin kauneusihanteisiin.
        - Pala palalta omat kauneusihanteet ja oma kehon kuva vääristyy aivan päälaelleen. Kaikki, mistä on aiemmin pitänyt, tuntuukin yhtäkkiä mitättömältä ja rumalta, Voutilainen kirjoitti."

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se ja todellakin parempi ilman minkäänlaista muiden vaikuttamista ja arviointia toisten kehoista.

        Tuosta tulikin mieleen IS:n artikkeli Jasmin Voutilaisesta "Nuoren näyttelijän tragedia"

        "Vuonna 2018 näyttelijä avautui blogissaan huonosta itsetunnostaan. Hän otti kantaa erityisesti median luomiin kauneusihanteisiin.
        - Pala palalta omat kauneusihanteet ja oma kehon kuva vääristyy aivan päälaelleen. Kaikki, mistä on aiemmin pitänyt, tuntuukin yhtäkkiä mitättömältä ja rumalta, Voutilainen kirjoitti."

        - Sheena

        Tuo on ihan totta mitä Jasmin joskus kirjoitti.
        Nuorempana miehenä omin kropan jota avoimesti ihailtiin, niin miehet kuin myös naiset.
        Oli ajanjaksoja jolloin oma pelikuva jota muut ihannoivat tuntui suorastaan mitättömältä, käänteiseltä.
        Onneksi tuota ongelmaa ei enää ole. Vanhuus tuo mukanaan armeliaisuuden omalle keholle ja mielelle.

        AV


    • Anonyymi

      Täydellisistä vartaloista en tiedä mitään. Tuohon on selvä selitys, äiti eikä isäkään opettanut mikä olisi täydellinen. Menin kouluun eikä sielläkään kukaan opettanut millainen täydellinen tulisi valita. Ei siis ihme etten ole sellaista koskaan löytänyt.
      Omaa vajaavaisuutta potien laitan musiikkia.
      Hän painaa niin valkoista kuin mustaa, ja saa molemmilta jotain mitä haluaakin.

      https://www.youtube.com/watch?v=xXKx8Kbzi9A&list=RDEMsGfhc1CW6gPj7rkcjv0RWQ&index=20

      AV

    • Anonyymi

      Mahdat olla ihminen joka seurustelee ulkonäön kanssa oletko koskaan oppinut tuntemaan itseäsikään vaikka aikaa peilin edessä vietätkin kenties jopa enemmän kun töissä olettaen koska täällä näin tyhmiä kyselet

    • Anonyymi

      Aika liki pääsee vaikkapa Emily Ratajkowski.

      -harmiseikirj-

    • Kyllä se on tiimalasi, mihin itse tällä hetkellä pyrin.

    • Anonyymi

      Tekeekö ap tilastollista tutkimusta, muutoin en ymmärrä, sillä makuja on monenmoisia ja vastauksiakin varmaan kaikenkarvaista maan ja taivaan väliltä. Sun pitäis ap varmaan luottaa omaan makuus ja mennä sillä. Kauniita ja komeita ihmisiä on kiva ihastella, mutta kun ihastut ja rakastut niin huomaat ettei sillä oo mitään väliä onko se toinen ulkonäöltä ihanteesi mukainen.

    • Anonyymi

      Sara Sieppi. Ei laiha vaan normaali+3-5kg eli just hyvä. No rinnat tietenkin hyvät ja peppu ja reidet just sopivat. Kaunis.

    • Anonyymi

      Leveälanteinen, kurvikas. muutama ylimääräinen kilo oikeissa paikoissa, 155-175cm, pitkät hiukset ja täyteläiset suudelmahuulet. Säätyttö Kerttu voisi olla mallina tähän, tummana tai blondina. En ole vielä löytänyt suomi24 treffeiltä, siellä on enemmänkin mummo tyylisiä, joilla on hiukset kynitty ja suu väärinpäin, ja 60-80 vuotiaita, 30-50v nainen on kurveineen kauneimmillaan.

    • Anonyymi

      Minulla se ei ole niin tärkeää vaan se naisen luonne ei valehtele ei kieroile on luotettava rehellinen rauhallinen ja mukava iloinen

    • Anonyymi

      Kirjoita Googlen kuvahakuun Natalee.007 niin näet täydellisen naisen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aika lähelle menee minusta erotiikka taiteilijatar Candee Lucious ja toinen Nina Hartley nuorempana.

    • Anonyymi

      Täydellinen vartaloinen yläkylläinen vatsamoinen kumuloituvainen rintaloinen ainakin toinen on täydellinen vartaloinen moinen

    • Anonyymi

      No,semmoinen ken antaa edestä ja takaa.

    • Anonyymi

      Anna nicole Smithin näköinen nainen sytyttää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe