Etkö laihdu,missä vika

Anonyymi-ap

Yksinkertaisesti ohjelma on huono ja toimimaton jos laihdutuskuurilla ei laihdu.

Minäkään en laihtunut moneen kuukauteen ja heti kun tein muutoksia syömiseen ja liikuntaan alkoi läski
hei lähtemään.
Vaikka liikuntamäärät ja kaloritkin on melkein samat kuin ennen nyt laihdun kun teen asiat vähän eri tavalla.
MUUTOKSET JOTKA TEIN
Syön eri ruokaa kuin ennen ja vähän eri aikaan kuin ennen,liikun eri tavalla,
Arviolta laihtumisnopeuteni on noin 3-4 kiloa kuukaudessa kaloreilla 2300

59

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En esimerkiksi odottele että ilma laihtuu päivällä,vaan menen jo aamulla hiihtämään kun pakkasta on -17 enkä päivällä kun on enään -5 (voin käydä välillä iltapäivällä uudestaankin lyhyen 1,5 tunnin lenkin jos on aikaa ja liikuntahaluja)
      MIKSI
      1Rasva poistuu kehosta hengityksen mukana.Mitä kylmempää ilmaa hengittää sitä enemmän laihtuu.
      2 Vaihdoin myös hiihtotyyliä perinteisiin että jaksaa hiihtää hyvillä voimilla 3 tuntia.

      • Anonyymi

        "En esimerkiksi odottele että ilma laihtuu päivällä,vaan menen jo aamulla hiihtämään kun pakkasta on -17 "

        Hetko, kysyt että mikä vikana kunnet laihdu ja olet mielestäsi keksinyt sen: pitää lähteä siis hiihtämään aiemmin?

        Mikset jätä vain herkkuja pois ja hiihdä vain tunnin päivässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En esimerkiksi odottele että ilma laihtuu päivällä,vaan menen jo aamulla hiihtämään kun pakkasta on -17 "

        Hetko, kysyt että mikä vikana kunnet laihdu ja olet mielestäsi keksinyt sen: pitää lähteä siis hiihtämään aiemmin?

        Mikset jätä vain herkkuja pois ja hiihdä vain tunnin päivässä?

        En minä nyt paljon herkkuja syö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä nyt paljon herkkuja syö

        "En minä nyt paljon herkkuja syö"

        Mistä se läski sitten tulee? 🤔


      • Anonyymi

        "1Rasva poistuu kehosta hengityksen mukana.Mitä kylmempää ilmaa hengittää sitä enemmän laihtuu.
        2 Vaihdoin myös hiihtotyyliä perinteisiin että jaksaa hiihtää hyvillä voimilla 3 tuntia."

        J ajoulupukki asuu koevatunturissa


      • Anonyymi

        "En esimerkiksi odottele että ilma laihtuu"

        Ilma laihtuu?


    • Anonyymi

      Meikäläinen on ottanut tänään vasta 585 askelta, ja sinä olet jo hiihtänyt kolme tuntia. Olet kieltämättä aika energinen ukko.

      • Anonyymi

        ...mutta olen huomannut, ettet aina kerro täyttä totuutta heti, vaan vasta monen kuukauden kuluttua esim. heinäkuussa ”söin viime maaliskuussa joka päivä 15 suklaapatukkaa, ilmankos en laihtunut”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...mutta olen huomannut, ettet aina kerro täyttä totuutta heti, vaan vasta monen kuukauden kuluttua esim. heinäkuussa ”söin viime maaliskuussa joka päivä 15 suklaapatukkaa, ilmankos en laihtunut”

        Niinpä, on tavoite laihtua X kiloa mutta jälkeen päin kertoo että söi 5 litraa jäätelöä ja veti kilon karkkia ja pullaa ja muuttaa siis laihdutussuunnitelmaa. Mutta ei luovu karkista eikä herkuista kuin paperilla. Tosi paha riippuvuus.


      • Anonyymi

        "Olet kieltämättä aika energinen ukko."

        Käyttäisin mielummin ilmaisua "maaninen".


      • Anonyymi

        "Meikäläinen on ottanut tänään vasta 585 askelta, ja sinä olet jo hiihtänyt kolme tuntia. Olet kieltämättä aika energinen ukko."

        Meikäläinen on ottanut askeleet tänään työpaikalle ja olen ollut aika energinen. Energia kuluu asiakkaita auttaessa eikä hiihtäessä.

        Eläkeläinen ja työtön tietty voi hiihtää vaikka päivät pitkät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, on tavoite laihtua X kiloa mutta jälkeen päin kertoo että söi 5 litraa jäätelöä ja veti kilon karkkia ja pullaa ja muuttaa siis laihdutussuunnitelmaa. Mutta ei luovu karkista eikä herkuista kuin paperilla. Tosi paha riippuvuus.

        Laihdutusaikana en karkkeja paljon syö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihdutusaikana en karkkeja paljon syö.

        Kyllä herkuttelen aika paljon,mutta en karkeilla.
        Niitä on olemassa paljon vähempikalorisia herkkuja joilla voi laihduttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä herkuttelen aika paljon,mutta en karkeilla.
        Niitä on olemassa paljon vähempikalorisia herkkuja joilla voi laihduttaa.

        Fasupalat on törkeän hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meikäläinen on ottanut tänään vasta 585 askelta, ja sinä olet jo hiihtänyt kolme tuntia. Olet kieltämättä aika energinen ukko."

        Meikäläinen on ottanut askeleet tänään työpaikalle ja olen ollut aika energinen. Energia kuluu asiakkaita auttaessa eikä hiihtäessä.

        Eläkeläinen ja työtön tietty voi hiihtää vaikka päivät pitkät.

        Kyllä kyllä, jotenkin rivien välistä voikin aistia että olet hyvin avulias ja lämmin ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, jotenkin rivien välistä voikin aistia että olet hyvin avulias ja lämmin ihminen.

        "AUKOKAA SITÄ TURPAANNE MUUALLA."

        Tässä esimerkki miten avulias ja lämmin ihminen viestii.


    • Anonyymi

      MKH:n aka KNM:n turhaa löpinää taas.

      Pihtimitta on rikki, liian vähän rasvaa aivoille.

      • Anonyymi

        Sinulla on hahmottamisessa puute, mutta ei sinun tarvitsekaan hahmottaa palstan hahmoja oikein.


    • Anonyymi

      Jo pelkästään sillä laihtuu, kun muuttaa ruokailurytmin sellaiseksi, että syö aamupalan, lounaan ja päivällisen sekä iltapalan ja näiden välissä pari vähäkalorista välipalaa sekä syö kerrallaan pieniä aterioita (pääateriat lautasmallin mukaan) ja sitten vielä vaihdat kovat rasvat pehmeisiin ja viljatuotteet kokojyvään (myös pasta ja riisi). Riisin voi myös korvata ruokakauralla tai ruokaohralla (löytyvät kaupasta samasta hyllystä kuin riisit ja makaroonit), suosittelen kokeilemaan ovat kotimaisia tuotteita.

    • Anonyymi

      Kun yhdistää nuo 3 eri asiaa laihtuu .Hieman vähemmän kaloreita,mutta enemmän ruokaa ja saman verran liikuntaa mutta tehokkaampaa.Tulos on se että paino laskee eikä pysy vain samassa.

      Yksi asia on veden juonti.Jos vaakapaino laskee äkillisesti päivän aikana kilonkin niin pitää juoda enemmän vettä.
      Se vesi pitää juoda heti aamulla noin 8 DL.Se vaikuttaa erittäin paljon Hiihtokuntokin parantavasti.
      Siitä veden juonnista aamulla ennen hiihtolenkkiä ei ole mitään haittaa.Ei tarvi käydä koko ajan kusella koska ihminen kusee hikoilemalla kun hiihtää.Hiki ja kusi on melkein samaa.
      Jos sen juomisen tekee väärään aikaan joutuu käymään kusella yhtenään.Hikoilun mukana hehosta poistuu samalla suolaa ja se alentaa verenpainetta.
      Silloin kun en hikoile en juo vettä ollenkaan.Se 2 litraa tulee jo ravinnon mukana juomista ja ruuasta.

      • Anonyymi

        "Tulos on se että paino laskee eikä pysy vain samassa."

        Ei näytä näin kuitenkaan käyvän.

        Muuta taktiikkaa.


      • Anonyymi

        "Hiki ja kusi on melkein samaa."

        Sitä tuntuu sulla puskevan pään huokosista läpi...


    • Anonyymi

      "Arviolta laihtumisnopeuteni on noin 3-4 kiloa kuukaudessa kaloreilla 2300"

      Taidat arvoida vähän vikasuuntaan. Jos laihdutusnopeutesi on 3-4 kg kuukaudessa, miksi et ole saavuttanut sitä 59 kilon tavoitettasi 64 kilosta ja teräviä vatsalihaksia, vaikka olet hieronut näitä erilaisia tapoja jo vuosia? Olisiko sulla jotain vikaa nyt jossain, joka ei toimi? Jos laihdutusnopeutesi olisi oikeasti tuo, olisit jo kuollut. Et ole siis laihtunut.

      Jos olet seniori-iässä, niin veitsenteräviä vatsalihaksia ei saa millään keinoilla, ei punttisalilla saati hiihtämällä ja laihduttamalla. Miksi pitäisikään? Riittää että on sen verran kunnossa että toimintakyky säilyy.

      • Anonyymi

        ”Riittää että on sen verran kunnossa että toimintakyky säilyy.”

        Jos 6-kymppinen mies syö proteiinia päivässä vain 45 g, toimintakyky ei enää kauaa säily hyvänä.


      • Anonyymi

        En minä tällä täysin samalla tavalla ole vielä koskaan laihduttanut.Nyt ensimmäinen 10 päivää oli jo 2 kiloa ja nyt kun lisään liikuntaa lähtee varmasti vielä 2 kiloa

        Minulla on ollut nyt viimeiset 3 kuukautta vain ylläpitävää
        Olen kyllä yrittänyt laihtua,mutta ohjelma on ollut liian huono.Paino on siksi pysynyt vain samassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Riittää että on sen verran kunnossa että toimintakyky säilyy.”

        Jos 6-kymppinen mies syö proteiinia päivässä vain 45 g, toimintakyky ei enää kauaa säily hyvänä.

        Ei tarvi syödä enään kuin yksi kuukausi koska laihdun nyt niin nopeasti.
        Alan nyt tekemään joka päivä toisenkin hiitolenkin

        Ensimmäisen teen 800-10.30 ja toisen klo 14.00-15.30
        Syön hyvin ja laihdun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tällä täysin samalla tavalla ole vielä koskaan laihduttanut.Nyt ensimmäinen 10 päivää oli jo 2 kiloa ja nyt kun lisään liikuntaa lähtee varmasti vielä 2 kiloa

        Minulla on ollut nyt viimeiset 3 kuukautta vain ylläpitävää
        Olen kyllä yrittänyt laihtua,mutta ohjelma on ollut liian huono.Paino on siksi pysynyt vain samassa.

        Kyllä sitä niin OLISI laihtunut,että syö vähän,mutta minä laihdutan syömällä paljon.
        MINÄ EN LAIHDUTA KOSKAAN MILLÄÄN NÄLKÄKUUREILLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tällä täysin samalla tavalla ole vielä koskaan laihduttanut.Nyt ensimmäinen 10 päivää oli jo 2 kiloa ja nyt kun lisään liikuntaa lähtee varmasti vielä 2 kiloa

        Minulla on ollut nyt viimeiset 3 kuukautta vain ylläpitävää
        Olen kyllä yrittänyt laihtua,mutta ohjelma on ollut liian huono.Paino on siksi pysynyt vain samassa.

        "Olen kyllä yrittänyt laihtua,mutta ohjelma on ollut liian huono"

        Syöt liikaa karkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä niin OLISI laihtunut,että syö vähän,mutta minä laihdutan syömällä paljon.
        MINÄ EN LAIHDUTA KOSKAAN MILLÄÄN NÄLKÄKUUREILLA.

        "Kyllä sitä niin OLISI laihtunut,että syö vähän,mutta minä laihdutan syömällä paljon."

        No tässä se vika, ettei sulla mikään toimi. Syöt paljon.


      • MKHlla ei ole ongelmana laihtuminen vaan säännölliset ahminnat. Vaikka laihtuu pari kiloa parissa viikossa niin kun karkinhimo iskee niin karkkia menee pari kiloa viikossa.

        Vihannessoppakaan ei aina maistu ja kun kalorit pomppaavat säännöllisesti jonnekin 5000 kcal per päivä niin laihdutetut kilot tuöevat nopeasti takaisin.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        MKHlla ei ole ongelmana laihtuminen vaan säännölliset ahminnat. Vaikka laihtuu pari kiloa parissa viikossa niin kun karkinhimo iskee niin karkkia menee pari kiloa viikossa.

        Vihannessoppakaan ei aina maistu ja kun kalorit pomppaavat säännöllisesti jonnekin 5000 kcal per päivä niin laihdutetut kilot tuöevat nopeasti takaisin.

        Et sinä voi tietää mistä olen lihonut😏Olen oikeasti lihonut eniten leivällä.
        Karkkis ole syönyt yleensä VAIN 100- 150 GRAMMAA PÄIVÄSSÄ ja niiden kalorit 400- 600 eli KUN OLEN SYÖNYT 5000 kaloria olen saanut ne 4500 kaloria jostakin muusta kuin karkista.

        Esim jo pelkkä pitsa sisältää 1000 kaloria siihen sitten esim rieskaa juustolla. 1000 kal + kermajäätelö 1000 kal yms Siihen jugurtit ja vanukkaat kermavaahdolla niin 5000 kaloria tulee hetkessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä voi tietää mistä olen lihonut😏Olen oikeasti lihonut eniten leivällä.
        Karkkis ole syönyt yleensä VAIN 100- 150 GRAMMAA PÄIVÄSSÄ ja niiden kalorit 400- 600 eli KUN OLEN SYÖNYT 5000 kaloria olen saanut ne 4500 kaloria jostakin muusta kuin karkista.

        Esim jo pelkkä pitsa sisältää 1000 kaloria siihen sitten esim rieskaa juustolla. 1000 kal kermajäätelö 1000 kal yms Siihen jugurtit ja vanukkaat kermavaahdolla niin 5000 kaloria tulee hetkessä.

        "Olen oikeasti lihonut eniten leivällä.
        Karkkis ole syönyt yleensä VAIN 100- 150 GRAMMAA PÄIVÄSSÄ ja niiden kalorit 400- 600 eli KUN OLEN SYÖNYT 5000 kaloria olen saanut ne 4500 kaloria jostakin muusta kuin karkista.
        Esim jo pelkkä pitsa sisältää 1000 kaloria siihen sitten esim rieskaa juustolla. 1000 kal kermajäätelö 1000 kal yms Siihen jugurtit ja vanukkaat kermavaahdolla niin 5000 kaloria tulee hetkessä."

        Melkonen dieetti....on se kyl tosiaan kumma mikset laihdu 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen oikeasti lihonut eniten leivällä.
        Karkkis ole syönyt yleensä VAIN 100- 150 GRAMMAA PÄIVÄSSÄ ja niiden kalorit 400- 600 eli KUN OLEN SYÖNYT 5000 kaloria olen saanut ne 4500 kaloria jostakin muusta kuin karkista.
        Esim jo pelkkä pitsa sisältää 1000 kaloria siihen sitten esim rieskaa juustolla. 1000 kal kermajäätelö 1000 kal yms Siihen jugurtit ja vanukkaat kermavaahdolla niin 5000 kaloria tulee hetkessä."

        Melkonen dieetti....on se kyl tosiaan kumma mikset laihdu 😂😂😂😂😂

        Tämä taisi olla pilailija eikä MKH mutta pitkälti tuossa kuvataan MKH:n dieettiä näiden laihdutusjaksojen välissä.


    • Anonyymi

      Mene aloittaja nyt peilin eteen ja tee tuo otsikon kysymys peilikuvallesi, äläkä täällä keskustelupalstalaisille. Ongelma on sinun.

    • Anonyymi

      Täällä ei saa puhua Kanannahkamiehen eli Massiivikalorihöpön yhtäläisistä huonoista keinoista.

      Minä vaadin niille poistoa. Olen vaatinut yli 6000 poistoa jo.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi viestiä vasta poistettu, molemmat ovat sinun.

        Kabanossit ovat loppuviikolla Lidlissä tarjouksessa.

        https://www.lidl.fi/p/superviikonloppu/hk-kabanossi-grillimakkara-2-kpl/p52847

        Minä vaadin kadanossille poistoa, sillä olen hahmona massiivinen kaloripilailija. Tämä foorumi pitää saada Maradou, Kadanossi sekä Lidl-kellarivapaaksi. Vain kanannahat ja pihdit pitää sallia.

        Minä vaadin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaadin kadanossille poistoa, sillä olen hahmona massiivinen kaloripilailija. Tämä foorumi pitää saada Maradou, Kadanossi sekä Lidl-kellarivapaaksi. Vain kanannahat ja pihdit pitää sallia.

        Minä vaadin.

        Sinun pitäisi saada kabanussia, niin saisit iloisen virneen kasvoillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi saada kabanussia, niin saisit iloisen virneen kasvoillesi.

        "Sinun pitäisi saada kabanussia, niin saisit iloisen virneen kasvoillesi."

        Sinusta ei siihen ole kun ei sulla se erektiotakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun pitäisi saada kabanussia, niin saisit iloisen virneen kasvoillesi."

        Sinusta ei siihen ole kun ei sulla se erektiotakaan ole.

        Sinulle kelpaa vain extra-large.


    • Anonyymi

      Huvittava aloitus taas.

      Kyselet että etkö laihdu ja missä vika. Miksikähän sitä muilta kyselet?

      • Anonyymi

        Minä laihdun,mutta laihdutko sinä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laihdun,mutta laihdutko sinä 😁

        Onko tämä kilpailu? Mitäs sitten sanot sellaisesta laihduttajasta joka on 5den kilon laihtumiseen käyttänyt jo ainakin 5si vuotta eikä vieläkään tule tulosta? Ei ole järin toimiva metodi kun vuodessa putoaa vain kilo....joka tulee aina takaisin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä kilpailu? Mitäs sitten sanot sellaisesta laihduttajasta joka on 5den kilon laihtumiseen käyttänyt jo ainakin 5si vuotta eikä vieläkään tule tulosta? Ei ole järin toimiva metodi kun vuodessa putoaa vain kilo....joka tulee aina takaisin...

        Onko sinulla sitten veitsenterävät vatsalihakset? Eipä taida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla sitten veitsenterävät vatsalihakset? Eipä taida.

        Mihin veitsenteräviä vatsalihaksia tarvitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla sitten veitsenterävät vatsalihakset? Eipä taida.

        "Onko sinulla sitten veitsenterävät vatsalihakset? Eipä taida."

        Onko sinullakaan? Etkös ole niistä haaveillut kolme viimeistä vuotta ainakin. Enpä usko että veitsenteräviä vatsalihaksia kukaan hiihtämällä saa. Eikä kukaan eläkeläisiässä oleva varsinkaan vaikka viettäisi koko valveillaoloaikansa salilla. Eikös ne ole fitness-ihmisten heiniä?

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko sinulla sitten veitsenterävät vatsalihakset? Eipä taida."

        Onko sinullakaan? Etkös ole niistä haaveillut kolme viimeistä vuotta ainakin. Enpä usko että veitsenteräviä vatsalihaksia kukaan hiihtämällä saa. Eikä kukaan eläkeläisiässä oleva varsinkaan vaikka viettäisi koko valveillaoloaikansa salilla. Eikös ne ole fitness-ihmisten heiniä?

        T kn

        ”Eikä kukaan eläkeläisiässä oleva varsinkaan vaikka viettäisi koko valveillaoloaikansa salilla.”

        Katsopas tuota kuvaa https://www.oldest.org/wp-content/uploads/2017/10/Jim-Shaffer.jpg


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin veitsenteräviä vatsalihaksia tarvitaan?

        "Mihin veitsenteräviä vatsalihaksia tarvitaan?"

        Kun esittelee pulleille tytöille panania yleisillä paikoilla on hyvä jos ei maha roiku pananin päällä. Näyttää ees vähä isommalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maha roikkuu papalla.

        Ei roiku, vaan hän peittää nyrkillään kabanossiaan.

        ””Tyttö tulee panneeksi merkille veljensä tai kanssaan leikkivän pojan silmäänpistävän, suureksi pyrkivän peniksen, oivaltaa sen heti oman pienen ja piilevän elimensä vastineeksi ja lankeaa siitä hetkestä peniskateuden pauloihin. – – Hänen mielipiteensä ja päätöksensä on samassa selvä: hän on nähnyt sen, hänellä ei ole sitä, hän tahtoo sen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei roiku, vaan hän peittää nyrkillään kabanossiaan.

        ””Tyttö tulee panneeksi merkille veljensä tai kanssaan leikkivän pojan silmäänpistävän, suureksi pyrkivän peniksen, oivaltaa sen heti oman pienen ja piilevän elimensä vastineeksi ja lankeaa siitä hetkestä peniskateuden pauloihin. – – Hänen mielipiteensä ja päätöksensä on samassa selvä: hän on nähnyt sen, hänellä ei ole sitä, hän tahtoo sen.”

        Olipa hienoa psykologiaa, taisit itse keksiä? 😂Tuonko takia luulet että kaikki haluaa sulta nysääs? Toivottavasti et pikkutyttöihin käy käsiksi moisen "kateuden" oikeuttamana.


    • Anonyymi

      Ketjussa paistaa esille se yksi ongelma, ne dietit ja kuurit.

      Miksi ei voi muuttaa käyttäytymistä pysyvästi?
      Pieni siis todella pieni muutos ja vuoden aikana tulee paljon muutosta.

      Nyt ihmiset lihottavat itsensä ja sitten hirveillä trreeneillä ja dieteillä laihduttavat, miksi.
      Siksi että saavat palata takaisin vanhoihin tottumuksiin ja lihoa takaisin ja homma lähtee alusta.

    • Anonyymi

      Aloittaja,

      sinun pitää käyttää yksikön toisen persoonapronominin sijaan ensimmäistä.

      "Etkö laihdu,missä vika" pitää muuttaa muotoon "Miksi en laihdu, missä vika?"

      Mua on huvittanut tämä sinun tyyli ulkoistaa omat ongelmasi muiden niskoille. Eihän sinun omat ongelmasi ratkea sillä, että joku muu tekee jotain muutoksia vaan sinun pitäisi miettiä mitä teet itse väärin. Eli peilille voit kylläkin osoittaa kysymyksen.

      Kuka tahansa voi vastata kommenttiesi perusteella missä se vika on, mutta et tunnu oikein ymmärtävän. Niin senkin takia on vähän kumma kun yleensä kyselet kun et kerran mitään vastauksia noteeraa vaan jatkat päähänpinttymiesi esittelyjä.

      T kn

      • Anonyymi

        Minähän laihdun KOKO AJAN,mutta laihdutko sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän laihdun KOKO AJAN,mutta laihdutko sinä.

        Tässä ei ole kysymys minusta. Eikö aloitus ole sinun tekemäsi, eli kyselet miksi et laihdu. Miksi vertaat itseäsi muihin, tai miksi minun pitäisi sitten laihtua, en ymmärrä näitä sinun outoja päätelmiäsi.

        Et sinä koko aikaa laihdu, vaan sinun täytyy lihoa välillä noilla 5000 kcal:n kuureilla kun kiskot roskaa sisuksiisi. Jos laihtuisit KOKO AJAN, ilman lihomatta välillä, niin sinunhan täytyisi olla kuollut.

        Minulla ei ole tarvetta laihduttaa. Sain pois ylimääräiset ja koetan pitää painon samassa. Hyvin pysyy vaikkei hiihdä tai pyöräile yhtään metriä. Arvaapa mikä taikatemppu siihen on syynä?

        T kn


    • Anonyymi

      "Syön eri ruokaa kuin ennen ja vähän eri aikaan kuin ennen"

      Eli mitä ennen ja mitä nyt??

      • Anonyymi

        Pitää syödä ruokaa jossa on vähän kaloreita.


    • Anonyymi

      Pia Piia joka mihijiin jakaa muille seksi osio terveysvalko

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe