Mielenkiintoinen päätös Helsinki Wolverinesilta aloittaa Rasmus Laalolla joka on kokeneempi näistä kahdesta suomi kuupista. Pari vaahteraliiga snäppiä ja muutama 2 div peli alla ei anna itselle ainakaan hyviä tuntemuksia Wolvojen hyökkäys pelistä kesällä 23…
Wolverines aloittaa kahdella kokemattomalla pelinrakentajalla
6
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä vuonna wolvot on pistelinko liigassa, ens vuonna niillä on vaan divarijengi jolla hakee vauhtia takas liigaan
- Anonyymi
Annetaan mahdollisuus. OL merkitsee aika paljon siinä, kuinka paljon Laalolle jää aikaa tehdä päätöksiä. Eli lisää lihaa tarvitaan
- Anonyymi
Vaahteraliigafanien rukouksiin on vastattu, nyt jo toinen jengi lähtee suomikuupalla kauteen.
- Anonyymi
Tämä on iso palvelus Suomen jenkkifudikselle ja täysin oikea suunta. Ihan parasta!
- Anonyymi
Selkeästi siellä otetaan pieni huilivuosi, jotta paukkuja riittää ensi vuodelle ja samalla kerätään kokemusta ja tietoa nykyrosterista. Sarjasta kun ei putoa kukaan, niin nyt voi hyvin lähteä rakentamaan rauhassa.
Katsotaan, pitääkö linja jos ja kun tappioita alkaa kertymään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420