Vieläkö löytyy Kempasta?
Helpompaa olisi rahdata Tavivaaraan Roi krematorioon.
Amen.
Arkunkantajista pula
6
284
Vastaukset
- Anonyymi
Ekologinen ja hiilineutraali vaihtoehto.
https://yle.fi/a/74-20016985- Anonyymi
Niinpä.
Eikä tarvitse maksaa Kempan nahkurikiskuri hintoja.
https://www.rovaniemenhautauspalvelu.fi/?utm_source=google&utm_medium=SEM&utm_campaign=Rovaniemen+hautauspalvelu+SEM++N-339200&utm_id=N-339200&gclid=CjwKCAjw_YShBhAiEiwAMomsEJMuNXB3HPDzujqOD2m2ZNeJ4A_QZ3uWKs8BUTp61_klwScZszYecRoCuvcQAvD_BwE
- Anonyymi
Krematoriossa poltettava ruumis voi huutaa kuin tuskissaan oleva henkilö. Selityksiä on monia mutta mikä on totuus? Onko sielu vielä astiassa?
- Anonyymi
Siinäpä olisikin oiva lisäansio työttömille.
4tunti×50€.
+ ruoka ja kahvi
- Anonyymi
Kemijärven Leijonilla on arkunkantopalvelu, kaiketi pientä korvausta vastaan. Rahat menevät stipendeihin paikallisille. Näin olen ymmärtänyt.
Kaikilla ei ole kuutta ystävää tai sukulaista, jotka prosessiin tarvitaan. Vähän hämmästelen tuhkausintoa. Kulujahan siitä tulee, jos on sukuhauta, johon voi suoraan kappelista haudata. Mutta muotioikkunsa tässäkin asiassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331319Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105955
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43903- 66755
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645