Niin se vain on

Anonyymi-ap

Että parhaat naiset viedään päältä.

37

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oiskohan nyt ihan noin asian laita?????

• Anonyymi

Onneksi kierrätystä tapahtuu 😁

• Anonyymi

Niin se vaan on Parhaat miehet on avio-avo liitossa,kuin parisuhteissa.

• Anonyymi

Aloitus saattaa pitää paikkaansa, vaikka olenkin perin hämmentynyt ja hämmästynyt. En ole tiennyt olevani erityinen. Jäin avoleskeksi puolisen vuotta sitten. Saan yhden ´kaveripyynnön´kuukaudessa, viime viikolla kaksi. Ihan vaan liikuntaharrastuksissa, en missään tyrkyllä.

• Kuinkas muutenkaan. Ei ne tällaisen kanssa alkaisi olemaan kuitenkaan. Hyvä että löytävät itselleen parasta seuraa.

• En jauha. Kyllä minä tämän tiedostan. En tule saamaan mitään enää. Jotain kuuskymppistä läskipyllyä korkeintaan saisin, mutta en huoli. Joten elän ilman.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En jauha. Kyllä minä tämän tiedostan. En tule saamaan mitään enää. Jotain kuuskymppistä läskipyllyä korkeintaan saisin, mutta en huoli. Joten elän ilman.

Sä puhut ihan helvetin halventavasti naisista. En ihmettele kun sulla ei ole ystäviä kun sä puhut noin halventavasti naisista. Itse olet ylipainoinen. Mikä sä olet nimittelee naisia. Oletko jotenkin täydellinen kun nimittelet naisia. Mä toivon että oot loppuikäsi yksin. Kukaan nainen ei halua tollasta miestä joka puhuu naisista tollaseen sävyyn. Säälittävä olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä puhut ihan helvetin halventavasti naisista. En ihmettele kun sulla ei ole ystäviä kun sä puhut noin halventavasti naisista. Itse olet ylipainoinen. Mikä sä olet nimittelee naisia. Oletko jotenkin täydellinen kun nimittelet naisia. Mä toivon että oot loppuikäsi yksin. Kukaan nainen ei halua tollasta miestä joka puhuu naisista tollaseen sävyyn. Säälittävä olet.

Jaa, miten tuo olisi sitten pitänyt ilmaista?
        Kerron vain asiat suoraan. Kaunistelematta.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Jaa, miten tuo olisi sitten pitänyt ilmaista?
        Kerron vain asiat suoraan. Kaunistelematta.

Sinä itse olet ylipainoinen ihramaha joka käy salilla saamatta tuloksia kroppaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse olet ylipainoinen ihramaha joka käy salilla saamatta tuloksia kroppaan.

Ahaa, sinä olet nähnyt minun tuloksettomuuteni jostain? Kun on osoittaa noin tarkasti tuollaisia solvauksia.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ahaa, sinä olet nähnyt minun tuloksettomuuteni jostain? Kun on osoittaa noin tarkasti tuollaisia solvauksia.

Jos on 175 cm ja painaa yli 90 kiloa niin silloin on valitetavasti ylipainoinen. No oletko saanut painoa pois kun salilla treenaat?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on 175 cm ja painaa yli 90 kiloa niin silloin on valitetavasti ylipainoinen. No oletko saanut painoa pois kun salilla treenaat?

Lihas painaa enemmän kuin läski. Lisäksi kreatiinin käyttö kerää nestettä lihaksiin, joka tuo myös painoa lisää. Se ei ole kaikki läskiä tuossa painossa. Ja ennen kuin aloitin kuntoilemaan enemmän noin 2 vuotta sitten, painoin 110 kg. Että kyllä. Olen tiputtanut painoa ja lisännyt lihasmassaa huomattavasti.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Lihas painaa enemmän kuin läski. Lisäksi kreatiinin käyttö kerää nestettä lihaksiin, joka tuo myös painoa lisää. Se ei ole kaikki läskiä tuossa painossa. Ja ennen kuin aloitin kuntoilemaan enemmän noin 2 vuotta sitten, painoin 110 kg. Että kyllä. Olen tiputtanut painoa ja lisännyt lihasmassaa huomattavasti.

wau ja naiset kuolaa sun perään.

• Anonyymi kirjoitti:

wau ja naiset kuolaa sun perään.

Näinkö väitän? Kyllä tiedän että se on ihan sama käynkö salilla, vaiko en. En kiinnosta ketään kuitenkaan. Case closed.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Näinkö väitän? Kyllä tiedän että se on ihan sama käynkö salilla, vaiko en. En kiinnosta ketään kuitenkaan. Case closed.

Kaikki ihmiset ei ole noin ulkonäkökeskeisiä kuin sinä, vaan arvostavat enemmän ihan jotain muuta. Hommaa nukke itelles.

• Anonyymi

Ota sinäkin paras nainen. Kyllä naisia riittää kaikille halukkaille.

• "...parhaat naiset viedään päältä"

Lähetyssaarnaaja-asennossa varmistat, ettei naistasi viedä.

• Aivan samaa tuossa mietin että ratsastustouhut kannattaa jättää siis aloittelijoille...

• randombypasser kirjoitti:

Aivan samaa tuossa mietin että ratsastustouhut kannattaa jättää siis aloittelijoille...

Hyvä kun ei tarvitse hävetä olevansa ainoa, joka on selvästi viikonloppumoodissa.. 🙈😂

Aivan samaa tuossa mietin että ratsastustouhut kannattaa jättää siis aloittelijoille...

Niin, me miehet olemme samalla tavalla ajattelevia seksistisiä sikoja.
        (Turvalause, pitää feministit loitolla)

• Xena-183 kirjoitti:

Hyvä kun ei tarvitse hävetä olevansa ainoa, joka on selvästi viikonloppumoodissa.. 🙈😂

Se taitaa tähän vuodenaikaan olla enemminkin jonkinlainen epidemia 😂

Se taitaa tähän vuodenaikaan olla enemminkin jonkinlainen epidemia 😂

Ehkä. Vaikka ei uskoisi. - Ei tässä ennakkoäänestysjonossa ihan niin tiivis tunnelma kuitenjaan ole.. 😄

• Gattino kirjoitti:

Niin, me miehet olemme samalla tavalla ajattelevia seksistisiä sikoja.
        (Turvalause, pitää feministit loitolla)

Voihan se olla, että vain osa meistä miesoletetuista ajattelee noin? Vähintäänkin vain osa uskaltaa ja/tai vaivautuu näyttämään mitä tuli ensimmäisenä mieleen aloituksesta.

• Xena-183 kirjoitti:

Ehkä. Vaikka ei uskoisi. - Ei tässä ennakkoäänestysjonossa ihan niin tiivis tunnelma kuitenjaan ole.. 😄

Voihan siellä muutkin ajatella vastaavia ajatuksia ja puskea feromoneja kainaloistaan ilmoille, niin kaikilla alkaa ajatukset kiertämään tiettyyn suuntaan 😁

Voihan se olla, että vain osa meistä miesoletetuista ajattelee noin? Vähintäänkin vain osa uskaltaa ja/tai vaivautuu näyttämään mitä tuli ensimmäisenä mieleen aloituksesta.

No, ethän sinä nyt seksistinen ole. :D

Xenakin ajatteli samalla tavalla, joten kyseessä voi olla Carl Jungin esittämä teoria kollektiivisesta alitajunnasta, joka kumpuaa atavistisista peloista.

Kivikaudella tosiaan parhaat naiset vietiin päältä.

• Gattino kirjoitti:

No, ethän sinä nyt seksistinen ole. :D

Xenakin ajatteli samalla tavalla, joten kyseessä voi olla Carl Jungin esittämä teoria kollektiivisesta alitajunnasta, joka kumpuaa atavistisista peloista.

Kivikaudella tosiaan parhaat naiset vietiin päältä.

Uskallan väittää, että saattoipa Xenalla vilahtaa mielessä myös hartaustuokio-metodiikka, josta mainitsit 😂

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmässä, kuten jokaisella on oma lempivärinsä ja lempiruokansa ja lempimusiikkityylinsäkin, täysin sama asia, makuasia se on.

• Anonyymi

Kun prinssi on timmissä kunnossa niin varmasti naisia luulis riittävän kun on ulkonäköä riittävästi.

• Anonyymi

Hämentävää kuulla olevansa naisten parhaimmistoa. Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi tuota noin. Paitsi, että on ollut varattu niin kyselijöitäkin riittää. Niitä riittää, vaikka ei ole edes missään tyrkyllä.

• Anonyymi

Ehkä nenän edestä on peremmmin sanottu.

• Ja jos suoraan päältä, niin vedetään kuin matto alta. 😋

• Anonyymi

Parhaus ja huonous on makuasia, mutta se lienee selvä, että se keskimäärin kaikille kelpaavat viedään ensiksi.

• Anonyymi

Loput päätyvät sinkut-palstalle?

• Anonyymi

Eli eli siis mielestäsi keskimääräisesti maailman kaunein ja älykkäin ihmisolento maailmankaikkeudessa on Sanna Marin?

hmph... mutta maailmankaikkeudesta ja erityisestikin hammaslääkäreistä puhuttaessa, no ensin maailmankaikkeuteen, löysimpä uuden vanhemman pitkäjaksoisen, eli monituotantoisen avaruussarjan jota katsella, jaksoja: Star Trek - Deep Space Nine :D

mutta olin jälleen hammaslääkäreillä, tarkastivat jokaisen hampaan ja jokaisen ienvälin ja paikkausta ja noin tunti meni... välillä alkoi jo huolestuttamaankin kun hammaslääkärin apulainen, joku hoitaja, siis ei käsittänyt mitä kirjoittaa tietokoneelle eri hampaista...

Siis jos kirjoittaa joku hammashoita poistettaviksi vääriä hampaita... se on ihnhottavaakin...

Ja sitten hammaslääkäri jotenkin kuvitteli että kuulen mitä hän puhuu korvaani hampaista, koska se hammaspora jyrise4e, niin eihän asiakas silloin voi kuulla mitä hammaslääkäri puhuu, tietystikään...

• Anonyymi

Älä turhaan ole huolissasi, sinäkin löydät vielä itseäsi paremman naisen? Näin itsekin haluan uskoa😉

• Anonyymi

No se selittääkin, miksi olen niin pitkään ollut sinkku 😄 Kiitos, nyt ei tarvitse enää päätään tuollakaan vaivata 🤗

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4238
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2421
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1888
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1501
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1219
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe