Mikähän miehellä on?

Anonyymi-ap

Olen epäillyt miehellä Adhdta ja myös joitain piirteitä aspergerista.
Hän on hyvin sulavasanainen, porukan naurattaa ja hauskuuttaja. Vuorovaikutuksessa hän saattaa puhua herkästi päälle ja saattaa pitää omaa juttujaan tärkeimpänä ja ainoana oikeana.

Riitatilanteissa saattaa suuttua kovasti ja mennä mököttämään ja hänellä pitääkin olla ns. Oma huone jossa saa olla rauhassa.

Kun aloimme olemaan yhdessä, meillä ei ollut ehkä mikään romanttisin aloitus, ei ollut miehen puolelta sellaista ihailua vaan pikemminkin vähän lievää ärtymystä ja ajatusta ettei halua että häntä pakotetaan sitoutumaan. Minä olen uskova niin halusin toisaalta nopeasti tietää tuleeko suhteesta mitään, en halunnut seurustelun takia seurustella. Toki oli hyviäkin hetkiä, muuten emme tässä olisi monen vuoden jälkeen.

Kun synnytin, mies ei tuonut monista pyynnöistä huolimatta kukkia minulle vaan osti kalliin kimpun kätilöille. Ja se kimppu meni homehtumaan kätilöiden tauko huoneeseen yhdessä muiden kimppujen kanssa. Jotenkin hyvin taitamatonta.

Jos olen sairaana, mies ei ota sitä todesta vaan saattaa soimata ja ei arvosta minun äitiyttä ollenkaan. Saattaa sanoa ikävästi ja epäkunnioittavasti.

Tuntuu että mitä tahansa miehelle sanoo asioista niin kaikki on aina vaikeaa. Hän ei esimerkiksi anna työvuorolistoja jos pyydän niitä. Häntä ei saa kuulemma painostaa. En ymmärrä mitä painostamista siinä on. On todella vaikea suunnitella omaa elämää kun pitää anella listoja.

Hirveän vaikeaa ja takkuista on miehen kanssa eläminen. Jotenkin kaikkeen vänkää vastaan ja yhteistyö ei suju.

9

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Autistinen assi vois olla.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi. Voit olla oikeassa.


      • Anonyymi

        Altruistinen ässi voisi olla.
        Hässii kuin eläin.


    • Anonyymi

      Miksi aloitit suhteen tuollaisen miehen kanssa?

      • Anonyymi

        Usein nää on sellaisia asioita jotka eivät tule ilmi heti vaan pikku hiljaa.
        Minusta ei ole rakentavaa kysyä miksi aloitit suhteen koska ihminen ei useinkaan tiedä mitä on vastassa.suhteen aloittamiseen liittyy aina riskinsä.

        Tämä sivusta en ole aloittajq


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein nää on sellaisia asioita jotka eivät tule ilmi heti vaan pikku hiljaa.
        Minusta ei ole rakentavaa kysyä miksi aloitit suhteen koska ihminen ei useinkaan tiedä mitä on vastassa.suhteen aloittamiseen liittyy aina riskinsä.

        Tämä sivusta en ole aloittajq

        Palstan vakiotrollin tarinoissa se vähän vaihtelee, että milloin ne miehen hankalat piirteet on tulleet esille. Mutta sen kysyminen, miksi on aloittanut suhteen, on paljon rakentavampaa keskustelua kuin ymmärrät. Kun se ihminen, jolta tuota kysytään uskaltaa aidosti kysyä sitä itseltään, niin hän saattaa löytää suuria vastauksia. Helpompaa on tietysti ottaa itseensä ja suuttua kysyjälle, mutta silloin se tilanne ei muutu.


    • Anonyymi

      Mies on varmaan tosi kova pieremään?
      Eli passka haisoo ja balalaikka djki

    • Anonyymi

      Miksi painostit vastahakoisen miehen parisuhteeseen? Ihan oikeasti, apua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe