aidon työläismiehen kanssa vai houkuttaako ahmed ahne enemmän tekevät hyvää pitsaa kyllä
Naiset olisko kiva mennä treffeille
26
75
Vastaukset
Haluaisitko tarkentaa tuon Ahmed Ahneen?
Siis sellainen joku mielikuvitus- sarjakuvatyyppi vai?
Minä olen ollut treffeillä ja naimisissakin aidon työläismiehen kanssa.Vois olla hieman outoa käydä mielikuvitushahmon kanssa treffeillä joka haluaa kovasti kalifiksi kalifin paikalle. Tai jos se ei itelle olis outoa niin muut ainakin saattais ihmetellä.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Vois olla hieman outoa käydä mielikuvitushahmon kanssa treffeillä joka haluaa kovasti kalifiksi kalifin paikalle. Tai jos se ei itelle olis outoa niin muut ainakin saattais ihmetellä.😄.
Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta kun tänä iltana on jo jutellut Väliksen fantasioista ja yläosattomuudesta kirjan päällisiin ja palstajumaliin, niin mistään ei voi olla enää varma.. - Niin parempi oli vaan kysyä 😂
Xena-183 kirjoitti:
Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta kun tänä iltana on jo jutellut Väliksen fantasioista ja yläosattomuudesta kirjan päällisiin ja palstajumaliin, niin mistään ei voi olla enää varma.. - Niin parempi oli vaan kysyä 😂
Joo ei kysyvä tieltä eksy.🙂.
- Anonyymi
Sinunlaisen tollukan kanssa en menisi ikinä minnekään.
- Anonyymi
Niin mikä vikana oon hyvä mies ja kunnollinen vaikkakin köyhä mutta muuta isoa kyllä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä vikana oon hyvä mies ja kunnollinen vaikkakin köyhä mutta muuta isoa kyllä löytyy
Olet liian tyhmä.
Menen nyt treffeille nukku henkilön kanssa. Hyvät yöt. 😴🌙
- Anonyymi
Tylsä kaveri eikö olis kiva kun olis oikea kulta kainalossa
Xena-183 kirjoitti:
Hyvät yöt😴 ja tsemppiä viikkoon 👍
Tattis ja mukavaa keskiviikkoa. Aika rankkaa välillä on, kun kivut vie mehut ja pitää koittaa keskittyä muihin ihmisiin töissä ja töihin. Illalla on pystyyn kuollut olo.
Tämä vahvistaa käsitystäni ettei minusta ole enää kipujen kanssa täyteen työviikkoon täydellä työajalla. Kestää koko loppuilta palautua eikä edes ehdi, kun jo seuraava päivä koittaa uusine haasteineen.
Kyllähän sitten jaksaa paremmin, kun kipujaksot on armollisempia mitä nyt on ollut.
Nyt on kertynyt ja kertaantunut, kun en voi henkisestikkään hyvin niin tuntuu kuin työskentelisi kivenlohkaretta niskassa kantaen, pakottautuen.G-LoveR kirjoitti:
Tattis ja mukavaa keskiviikkoa. Aika rankkaa välillä on, kun kivut vie mehut ja pitää koittaa keskittyä muihin ihmisiin töissä ja töihin. Illalla on pystyyn kuollut olo.
Tämä vahvistaa käsitystäni ettei minusta ole enää kipujen kanssa täyteen työviikkoon täydellä työajalla. Kestää koko loppuilta palautua eikä edes ehdi, kun jo seuraava päivä koittaa uusine haasteineen.
Kyllähän sitten jaksaa paremmin, kun kipujaksot on armollisempia mitä nyt on ollut.
Nyt on kertynyt ja kertaantunut, kun en voi henkisestikkään hyvin niin tuntuu kuin työskentelisi kivenlohkaretta niskassa kantaen, pakottautuen.Ei kuulosta hyvältä. On tosi tärkeää kiinnittää huomiota työssäjaksamiseen ympäri vuoden. Nämä kelit olivat varmaan siinä mielessä hyvä aika kokeilulle, vaikka oletkin sitten noin kauhean uupunut.
Voimia sinulle keskiviikkoon 🤗Xena-183 kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä. On tosi tärkeää kiinnittää huomiota työssäjaksamiseen ympäri vuoden. Nämä kelit olivat varmaan siinä mielessä hyvä aika kokeilulle, vaikka oletkin sitten noin kauhean uupunut.
Voimia sinulle keskiviikkoon 🤗On kyllä siinä mielessä hyvä ajankohta, että realiteetit tulee esiin. Mitä se on kun on pahimmoillaan kontusillaan oireidensa kanssa. Mutta sinnittelen kuitenkin läpi nämä viikot. Kirjaan vaan ylös miltä tuntuu ja millaisia ongelmia havaitsen terveydessä tietyssä työssä tai työtehtävissä. Plussat ja miinukset, sitähän varten tämä työkokeilu on järkättykin. 🙂
Sen pohjalta pitää hahmotella sitten se arki jota kykenee toteuttamaan ja työ.
Kiitos. 🤗Anonyymi kirjoitti:
Tylsä kaveri eikö olis kiva kun olis oikea kulta kainalossa
Oikea kulta oli jo nukkumassa ennen minua. Siihen hänen viereen heitin pitkäkseen ja nukahdin hetkessä.
- Anonyymi
Sulla on aina kummallisia nuo vaihtoehdot. "Aitoja työläisikin" on jos sun minkälaisia, että millasta olis tarjolla?
- Anonyymi
No mä en ole oikeastaan ikinä käynyt varsinaisilla treffeillä, enkä ajatellut aloittaakaan treffailua. Vaan siis parisuhteessa olen ollut ihan vain työläisten kanssa. Parisuhteita on takana 3 ja miehistä yksi oli "valkokaulustyöläinen", toinen "sinikaulustyöläinen" ja kolmas opiskeli silloin käsityöammattiin. Ahmed Ahne kuullostaa liian ahneelta minun makuuni.
- Anonyymi
Alottaja hei, jos tuo taustasi ja statuksesi haittaa sinua noin paljon niin kannattaisiko sinun tehdä asialle jotain eli kouluttautua, vaihtaa alaa tms. sellaiseksi joka sinulle sopii, mitä arvostat ja Mira haluat olla.
Pizza on kyllä nam ja työmiehetkin on jees. Tosin jos se Ahmed olisikin joku rikas arabiprinssi, niin vois kai sitäkin kerran kokeilla.
- Anonyymi
No, nyt on nainen, wow..... :)
- Anonyymi
Ahmed Ahne on kyllä hauska ja noita on tullut paljon luettua. Vaan tuskin Ahmedilla on aikaa millekään treffailulle kaikelta siltä juonimiseltaan. Epäilen myös, että hän tuskin osaa tehdä pitsaa.
- Anonyymi
Duunari saattaa hyvinkin tienata enemmän kuin akateeminen.
- Anonyymi
Ja valtaosin tienaavatkin. Lisäksi suurin osa akateemisista on myös duunareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja valtaosin tienaavatkin. Lisäksi suurin osa akateemisista on myös duunareita.
Mun mies tienaa metallimiehenenä 5 000e/kk. Opettajatuttava ei tienaa just mitään, (ala-aste) ja kesäisin pistetään työttömäksi. Serkku opiskeli ruotsia ym. yliopistossa. Nyt tulostanut papereita minimipalkalla 5v.
- Anonyymi
Aina, kun nainen menee pizzalle Allah Ahmedin pizzeriaan, niin se on samalla treffille meno, kun nainen pizzaa syödessään samalla vilkuilee ja pyytää Ahmedia pöytään, että toisitko pyyhepaperia, ketsuppia, sinappia, pippuria, vettä, mehua, maitoa ym.
- Anonyymi
Ahmedin pitsa ei kiinnosta mutta ahmedin kymppituumainen ja metvurstin paksuinen herkkumakkara kyllä voittaa kalpean valkoisen katkaravun. Jätän työläismiehen vemputtamaan frutti di mareaan ja lähden maistelemaan suonikasta metvurstia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975968Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442297
- 932039
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2841314Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131287Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226