Moikka! Laitoin merenkulun lääkerintodistuksen poikkeusluvan anomuksen 2.2.2023 jonka joudun tekemään joka vuosi. Nyt on 29.3 vieläkään sitä ei ole tullut. Olen kysellyt perään. Eikä vastausta saa muuta kuin meillä on ruuhkaa.
Olen tässä tämän ajan joutunut työnantajalle vastaamaan en voi tulla lääkärintodistus puuttuu. Nyt meni pääsiäisen sesonkikin ohi taitaa mennä kesätyökin ohi kun en pysty ottamaan työtä vastaan ennen kuin on lupa kädessä.
Olen käynyt trafin hyväksymän merimieslääkärillä jossa minut on todettu täysin terveeksi ja työhön kykeneväksi. Tuntuu oudolta että menetän koko ajan työtuloja ja miten voi kestää lyödä leima työlupaan kun Lääkärin tarkastus on mennyt läpi. Miksi käydä lääkärillä jos toinen Lääkäri ei hyväksy toisen lausuntoa. Joka vuosi sama rumpa ja vielä se että tämä maksaa minulle joka vuosi ylimääräisen traficomin maksun. 120e jonka maksan omasta pussistani, että saan tehdä töitä.
Mielestäni tämä on väärin meitä kohtaan jotka sairastamme sairautta johon joudumme käyttämään jatkuvaa lääkitystä.
Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Traficom poikkeuslupa
3
1036
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on melkein täysin samanlainen kokemus kun tämä edellinen ..mulla on tosiaan 2 vuodeksi saanut kerrallaan ja jo vuodesta 2006...eli lyhyesti nii joka ikinen poikkeuslupa hakemus kerta on tuottanut tuskaa ja kyyneleitä sekä ylimääräistä stressiä koska menee aina viime tippaan...
Toistaiseksi on mennyt läpi mutta kun oon kysellyt Traficomilta että mitä siel mättää ja miksi kestää...vastaus on ollu aika tyrmäävä...maksa enemmän nii saatat saada luvan 1 viikon aikaisemmin...jumalauta mikä lafka...että saatana kehtaavat toisten sairauksille tehä noin....- Anonyymi
no se ei ole suomi24 palstojen vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100