Hei,
Minulle tarjottiin tänään kyseistä työtä onko muita jotka tekee kyseistä työtä? Palkka kiinnostais tietää?, kyseinen homma on jos ymmärsin ajetaan kohteeseen tehdään viemäri kuvaus viemärin kunnosta ja siitä raportit eteenpäin. Kertokaa jos joku tietää jotain ☺️
Viemärinkuvaaja? Palkka
4
476
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvaus on vain pieni osa siitä työstä. Kuvauksen jälkeen sinun pitää kertoa asukille miksi he tarvitsevat putkien sukituksen/pesun tai kokonaan uudet putket, vaikka miten olisi kunnossa olevat putket. Ja kun asukki sanoo ettei he nyt halua tätä palvelua, ainakaan teiltä, rupeat inttämään että ei se nyt ole kuin muutama tonni. Osamaksulla vaikka makselet seuraavat 10 vuotta sitä, ei ole iso summa rahaa hei!
Moni vanhus tähän huijaukseen toki lankeaa ja näin ne putkifirmat pysyy pystyssä :)- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17800677t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siinä hommasa ommonta juttuu. Pahimpija on ne 4 tuuman putket. Niihe ei tällanen tanakka kaveri mahu millään. Ei ainakaa kameran kanssa.
- Anonyymi
No se on sitten dieetin paikka. Kyllä normaalivartaloinen mahtuu neljän tuuman putkeen ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618