Onko maailmassa mitään muuta maata

Anonyymi-ap

Jossa kilttejä ja kunnollisia miehiä syrjitään naisten toimesta kuten suomessa?

27

117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiltit ja kunnolliset ovat todellisuudessa tylsiä ja ilkeitä.

      • Anonyymi

        Ja nynnyjä!


    • Anonyymi

      Teemu jqa mikro-pippe4li on olemassqa, kysy tojotalta.

    • Anonyymi

      Mulle kelpaa kiltti ja kunnollinen mies. <3

      • Anonyymi

        Kiitos Mauri mielipiteestä.


      • Anonyymi

        Mistä löydän Sinut? Olen kauan etsinyt, vaan en löytänyt. Nyt se taitaa olla jo myöhäistä, täytän seuraavalla kerralla täydet 80 v ellen sitä ennen vaihda hiippakuntaa.


      • Minullekin. En minä kestäisi joka päivä jotakin jännitysnäytelmää.


    • randombypasser

      Ainakin Tanskassa ja Hollannissa tuo oli ongelma vielä joskus 70-luvullakin, mutta siellä se ratkaistiin homosuhteilla. Varmaan toimisi ihan Suomessakin 🤔

    • Anonyymi

      tietokonepeleissä ja avaruussarjoissa on moesti aika seksikkäitä naisia.

      Iitseäni vähän huvitti kun olin joo hampiossa=hammasräätälissä, niin jotenkin oletti lääkäri että kuulen mitän hän puhelee, kun samaan aikaan jyrsisi pora hampaita.

    • Vassarikommunistit on laittanut "jarrua" elintarvikkeisiin, jotta valkoisella heteromiehellä ei seiso, perkeles!

    • Mä en kyllä ymmärrä että mistä tälläinen harhaluulo on saanut alkunsa kun ei sillä ole mitään todellisuuspohjaa.🤔. Johtuuko se joidenkin miesten huonosta itsetunnosta ja katkeruudesta vain vai mikä saa kuvittelemaan että naiset mukamas näin toimisivat?🙂.

      • Anonyymi

        Totuus sattuu aina. Se on niin paljon helpompaa väittää naisten syrjivän kilttejä ja kunnollisia, kuin myöntää ettei ole itse lainkaan kiltti tai kunnollinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu aina. Se on niin paljon helpompaa väittää naisten syrjivän kilttejä ja kunnollisia, kuin myöntää ettei ole itse lainkaan kiltti tai kunnollinen.

        Varmaan myös sitäkin siinä on ja on myöskin helpompaa syyttää naisia kuin tehdä itse mitään sen eteen että oma tilanne mahdollisesti jotenkin muuttuisi.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Varmaan myös sitäkin siinä on ja on myöskin helpompaa syyttää naisia kuin tehdä itse mitään sen eteen että oma tilanne mahdollisesti jotenkin muuttuisi.🙂.

        Niin, ainahan voi mies päättää kasvaako vähintään 180 cm pituiseksi, on myös helppoa olla komea, pitää vain kehittyä sellaiseksi ja rikkaaksi tuleminen, se vasta helppoa onkin..
        Luonne on tällöin aina sopiva, kunhan em. asiat ovat kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ainahan voi mies päättää kasvaako vähintään 180 cm pituiseksi, on myös helppoa olla komea, pitää vain kehittyä sellaiseksi ja rikkaaksi tuleminen, se vasta helppoa onkin..
        Luonne on tällöin aina sopiva, kunhan em. asiat ovat kunnossa.

        Ja kuitenkin tässäkin maassa on yli 180 senttisiä, komeita ja varakkaita miehiä, joilla ei ole naisista tunkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ainahan voi mies päättää kasvaako vähintään 180 cm pituiseksi, on myös helppoa olla komea, pitää vain kehittyä sellaiseksi ja rikkaaksi tuleminen, se vasta helppoa onkin..
        Luonne on tällöin aina sopiva, kunhan em. asiat ovat kunnossa.

        Ei noilla jutuilla ole asian kanssa mitään merkitystä. Eivät ne mitenkään takaa menestystä tai niiden puute sitä estä. Jokaisen on mahdollista löytää joku kun vain itse antaa sille mahdollisuuden tapahtua.🙂.


    • ..Olen kuullut, on maa ilman vaivaa
      Ilman kyyneltä, taistoa, huolta..

    • Anonyymi

      Testasinerästä peliä: Storyteller, missä voiliikuttaa hahmoja erilaisiin tilaisiin...

      olwn cähän pwrrunur kun rwarILLUR JORin *Uniry j opwnFL- pwlwjä, koak ik HUONOJO FEfiikLRN AINÄNAÄ

    • Anonyymi

      Ei ole muita maita. Etelä amerikassa olin ja kerroin siellä naisille ettei suomessa kiltti mies kelpaa naisille vaan joku alkoholisti jännämies. Siellä sitten naiset sanoi että heidän kulttuurissaan perhe varmistaa että mies on kiltti ja kunnollinen joka kunnioittaa naista. Jos joku mies kohtelee siellä naista huonosti niin naisen koko perhe lähtee selvittämään asiaa sen miehen perheen luokse ja voi tulla isojakin kahakoita.
      Suomessa nainen hyväksyy jännämiehen kunhan se on vaan komea.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomessa nainen valitsee miehen, joka on oikeasti kiltti ja kunnollinen.

      Luonne ja keskinäinen kemia ratkaisee, ei raha eikä ulkonäkö.

    • Anonyymi

      Ulkonäkö on aina ratkaissut naisten parivalinnan.

    • Anonyymi

      Jep pelkästään ulkonäkö . 20 vuotta nettideiteissä eikä vielä yhtään tykkäystä . Hyvät on saumat löytää jotain …

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Incelit vapaaehtoistyötä tekemään Hurstin säätiölle. Saattaa sieltä löytää sen oman kullan samalla

    • Jenkeissä kuulemma ainakin.

      Miten muuten määritellään kiltti ja kunnollinen?

      Jos nuorena on lukenut kiltisti läksynsä ja ollut kunnolla tunnilla, saa kyllä ilmeisesti enemmän naista, kuin ne, jotka jättivät hommat hoitamatta.

      Tilastollinen fakta on, että akateemisesti koulutetuilla miehillä on keskimäärin 1,7 lasta, kun taas kouluttamattomilla vain 0,7.

    • Anonyymi

      oikeasri minua huvcittat jotkut pelitkin tietokoneilla, joka onkin varsin huvittwvw uhkspeli-peli Gobernor of Polker 2.... kun pääsee jokilwaivsalls mrnrmään idoihin prelrihin mniiin hshsh on twhojs.

      its3ekin teen pelejä, yleenwsä aina direct3d-ju5tujqa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe