Olen noin 22 v jätkä voin tällä elämänkokemuksella sanoa että parisuhteen on perseestä ja kun on suhteessa niin muijat kuvittelee olevansa pomoja vaikka miehen kuuluisi olla se joka määrää ja toki seksi tuntuu hyvältä. Ja muijat kehtaa väittää että suuseksi tuntuu vitun hyvälle miehestä mutta en voi sanoa kun ei ole kokemusta uskon että runkkaaminen tuntuu paremmalta. Muijat valittaa joka asiasta ja yrittää meikata omaa jätkää hyi vittu ja muijat yrittää tehdä jätkästä ämmän. On vaan parempi olla loppuelämän yksin.
Parisuhde on paskaa älkää seurustelko
10
498
Vastaukset
- Anonyymi
On myös halvempaa käydä maksullisissa.
- Anonyymi
Totta
Elämänkokemuksella? :D
- Anonyymi
Mulla on enemmän elämänkokemusta kuin sulla en sano tätä pahalla
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on enemmän elämänkokemusta kuin sulla en sano tätä pahalla
Oletko siitä aivan varma?
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Oletko siitä aivan varma?
Mun mielestä ei ole normaalia että muija meikkaa jätkänsä
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä ei ole normaalia että muija meikkaa jätkänsä
Siis millä tavalla meikkaa? Samalla tavalla kuin naisia? Ja onko pakko olla meikit naamalla sitten koko päivän? Onko se leikillään tehtyä vaiko tosissaan?
Ja mitä tuohon pomona olemiseen tulee, niin onko pakko kummankaan määrätä toista? Minun mielestä suhteessa olisi tarkoitus tulla toimeen niin, että molemmat sopii yhdessä asioista, eikä mennä vain toisen pään mukaan aina.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Miesten kuuluu olla parisuhteessa pomoja.
Naiset yrittävät olla miehisempiä ja tehdä miehistä enemmän feminiimisempiä.- Anonyymi
Totta
- Anonyymi00011
Siinäpä tuli harvinaisen rehellisesti :DD Itteäkään ei vois kiinnostaa vittuakaan olla kenenkään kans. Yksin oleminen on ihan jees. Parisuhteet on perkeleen hankalia...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen685463Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2364294Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552984Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk342697Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina922567Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3311969Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51872Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik561652Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121547Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21516