Voidaanko enää puhua poika ja tyttöystävästä?
Vastaukset 10
Jos suhde on nuorella iällä solmittu, tyttöystäväksi kutsuminen on ihan jees.
- Anonyymi
No mies on persukamarin poika ja tyttö maksettu !!
- Anonyymi
Mä päätän, onko mun tuleva kulta nais vai tyttöystävä.
- Anonyymi
Et päätä, vaan ikä päättää. 18- vuotta täyttänyt on miesystävä, eikä poikaystävä. Sama naisilla. Aikuinen ei ole enää lapsi.
- Anonyymi
Trolli ei saa kumpaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo trolli. Mä tuun seurustelemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et päätä, vaan ikä päättää. 18- vuotta täyttänyt on miesystävä, eikä poikaystävä. Sama naisilla. Aikuinen ei ole enää lapsi.
Ei se ole niin tarkkaa, sanooko mies vai poikaystäväksi eikä naisen kohdalla, sanooko tyttö vai naisystäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä trolli hiljaa.
- Anonyymi
jos siis ytiyöy kirjoitta tåjjk ganubg baoous
naoous eku bppppaunusti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91044Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125976- 109949
- 56945
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.47802Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev162743Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66721- 66697
- 53635
- 70596
- 95561
- 22556
- 52531
- 60524
- 26500
- 35497
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15053466Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31453Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246418