Veikkauksia ja elämäntuulia kokemuspohjalta

Anonyymi-ap

- Ei tee aloitetta seksiin.
- Ei halaile,ei pussaa oma-aloitteisesti.
- Valehtelee asioita
-Salailee asioitaan (ei esim kerro käyneensä lääkärissä tai ottaneensa lainan jne jne)
-On usein tyly.
-usein vetäytyy omiin oloihinsa (päivittäin)jolloin hermostuu häiritsemisestä (ei saa puhua mitää
-ei kerro suunnitelmistaan.
-ei ole kiinnostunut minun suunnitelmistani,ei ainakaan kysy niistä .Ei kysy päivän tapahtumisista tai tekemisistäni.
-Mene milloin haluaa ja mihin haluaa usein kertomatta ja jos kysyy niåin hermostuu.
-Ei kerro etukäteen ostoksistaan. saattaa ostaa auton,koneita vaatteita,moottorikelkan jne,Ei siinä muttei siis kerro etukäteen eikä jälkiåkäteen.Huomaan vaan että on ostanut tai mitä en huomaa se jää huomaamatta ( ostaa niin usein kaikenlaista etten huomaa tiedä,pysy perässä)
-Henkisesti etäinen
-Ei siivoa tai tee ruokaa.Ei pese pyykkiä.
-Ei aukaise viemäreitä.
-Ei haravoi,ei tee lumitöitä.
-Antaa rahaa pyydettäessä.
-Huoltaa auton
-Maksaa puolet asumiskuluista.
-Suostuu seksiin kun teen aloitteen.
-Antaa suudella,pussata halata.
- Huolehtii hygieniastaan jopa entistä enemmän.Joka ilta kauan suihkussa,muotoilee partaa trimmerillä,pesee ja langottaa hampaitaan,rasvailee yhtenään käsiään.Puhdistaa puhdistusaineella kasvonsa.Puhdistaa joja ikta korvansa.Asuu vessassa iltaisin puoli tuntia suihkussa kauan joka ilta.
-sano rakastavansa kysyttäessä.
-On useinmitrn henkisesti poissa kotona ollessaan.keskittyy omiin asioihin esim makaa ja on netissä tuntikausia .



Mitä tuo on?Mistä kertoo?Normi puolisoko?kyseessä mies,aviomies.

30

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oiskohan vähän kehitysvammainen tai muuten vaan päässä isompi remmi luistaa?

    • Anonyymi

      Harvinaisen ovela mies kun on saanut sut avioon huijattua mitään antamatta takasin.

      • Anonyymi

        Alku erillainen kuten olettaa saattaa. Tosin rahaa antaa helpostikkin jos ja kun pyydän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alku erillainen kuten olettaa saattaa. Tosin rahaa antaa helpostikkin jos ja kun pyydän

        Miksi sun pitää pyytää mieheltä rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun pitää pyytää mieheltä rahaa?

        No täytyy kai aloittajan edes jotakin tuossa saada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täytyy kai aloittajan edes jotakin tuossa saada

        Niin toki työstä majsu saatava. Enemmänhän tuo suhde muistuttaa "työtekijä" ja "työnantaja " toinen tekee mitä lystää. Kuin parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun pitää pyytää mieheltä rahaa?

        Jos vaikka lapsella on juhlat niin mies osallistuu kuluihin kun pyydän tai jos lapsen pyöränhankintaan pyysin osallistumaan niinbheti maksoi osan. Ja joskus kun menen lapsen kanssa uimaan tai maksulliseen paikkaan niin mies kysyy tarvikko rahaa? Saattaa myös ihan noin vain kysyä muulloinkin et tarvinko rahaa ?
        Voi joskus yhtäkkiä extemporee pyytää minun autonavaimea ja käydä ostamassa tankin täyteen bensaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka lapsella on juhlat niin mies osallistuu kuluihin kun pyydän tai jos lapsen pyöränhankintaan pyysin osallistumaan niinbheti maksoi osan. Ja joskus kun menen lapsen kanssa uimaan tai maksulliseen paikkaan niin mies kysyy tarvikko rahaa? Saattaa myös ihan noin vain kysyä muulloinkin et tarvinko rahaa ?
        Voi joskus yhtäkkiä extemporee pyytää minun autonavaimea ja käydä ostamassa tankin täyteen bensaa.

        Ja maksullisella paikalla en tarkoita sitä ilosta taloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka lapsella on juhlat niin mies osallistuu kuluihin kun pyydän tai jos lapsen pyöränhankintaan pyysin osallistumaan niinbheti maksoi osan. Ja joskus kun menen lapsen kanssa uimaan tai maksulliseen paikkaan niin mies kysyy tarvikko rahaa? Saattaa myös ihan noin vain kysyä muulloinkin et tarvinko rahaa ?
        Voi joskus yhtäkkiä extemporee pyytää minun autonavaimea ja käydä ostamassa tankin täyteen bensaa.

        No jo nillitystä . Lasten hankintoihin meillä yhteinen tili omien tilienlisäksi. Molemmat ostaa kyllä lapsille ihan omiltakiin tileileiltä ja molemmat saa käyttää yhteistä tiliä tarvii kysellä kenenkään käsiojossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo nillitystä . Lasten hankintoihin meillä yhteinen tili omien tilienlisäksi. Molemmat ostaa kyllä lapsille ihan omiltakiin tileileiltä ja molemmat saa käyttää yhteistä tiliä tarvii kysellä kenenkään käsiojossa.

        Meillä tuo ei onnistu. Mies ei suostu.Meillä molemmilla omat tilit. Tienaan enemmän mutta suostuisin yhteiseenkin tiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tuo ei onnistu. Mies ei suostu.Meillä molemmilla omat tilit. Tienaan enemmän mutta suostuisin yhteiseenkin tiliin.

        Eipähän sille mitään voi. Jos ei suodtu ei suostu. Niin no kyllähän molempia kuuluisi yhtälailla huolehtia lasten jutuista ja järjestää.
        Meillä mies sai sukulaisilta rahaa syntymäpäivänä lahjaksi. Nekin aikoo antaa lapsille. Täytyy muistuttaa että voit sä itsellekin jotain kivaa hommata. Luonne kysymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän sille mitään voi. Jos ei suodtu ei suostu. Niin no kyllähän molempia kuuluisi yhtälailla huolehtia lasten jutuista ja järjestää.
        Meillä mies sai sukulaisilta rahaa syntymäpäivänä lahjaksi. Nekin aikoo antaa lapsille. Täytyy muistuttaa että voit sä itsellekin jotain kivaa hommata. Luonne kysymyksiä.

        Hommaan itsellenikin, jos siltä tuntuu,tuo ei ole ongelma suhteessamme eikä minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaan itsellenikin, jos siltä tuntuu,tuo ei ole ongelma suhteessamme eikä minulle.

        Taitaa ollakin ainut asia mikä ei ole ongelma. Kun tuota listaa lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa ollakin ainut asia mikä ei ole ongelma. Kun tuota listaa lukee.

        Nähtävästi.Hirvittää totuus.Raha ei ole ongelma eikä seksi, kumpaakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtävästi.Hirvittää totuus.Raha ei ole ongelma eikä seksi, kumpaakin on.

        Mitä sitten iniset? Ota ero tai älä. Silloin p* ska mies. On parempiakin. Ei käy kateeksi. Voit tyytyy tuohon sankariin. Oma valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtävästi.Hirvittää totuus.Raha ei ole ongelma eikä seksi, kumpaakin on.

        Mulla on mies joka pitää sylissä ja kainalossa joka ilta. Kysyy mitä kuuluu. Tekee kotitöitä, remontteja ja lumitöitä .Kaikki nuo listasi hommat. Huoltaa auton. Keskustelee menoistaa. Isot hankinnat sovitaan. Pitää huolta itsestään. Tekee aloitteita. Kehuu kauniiksi. Tuo kukkia silloin tällöin. Kertoo rakastavansa. Välillä ollut vaikeaa tuoda tunteitaan julki mutta on opetellut koska rakastaa minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mies joka pitää sylissä ja kainalossa joka ilta. Kysyy mitä kuuluu. Tekee kotitöitä, remontteja ja lumitöitä .Kaikki nuo listasi hommat. Huoltaa auton. Keskustelee menoistaa. Isot hankinnat sovitaan. Pitää huolta itsestään. Tekee aloitteita. Kehuu kauniiksi. Tuo kukkia silloin tällöin. Kertoo rakastavansa. Välillä ollut vaikeaa tuoda tunteitaan julki mutta on opetellut koska rakastaa minua.

        Ihanaa ,olen onnellinen puolestasi.Aivan ihanaa.Mikä saa sinut kirjoittelemaan tänne? Teillä on ilmeisesti kaikki hyvin kuitenkin ettei ole tuontapaista Avautumisen tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa ,olen onnellinen puolestasi.Aivan ihanaa.Mikä saa sinut kirjoittelemaan tänne? Teillä on ilmeisesti kaikki hyvin kuitenkin ettei ole tuontapaista Avautumisen tarvetta.

        Minun terveydentila on sen verran huono että kulutan täällä aikaani. Ei tuttuja paikkakunnalla missä ollaan. Eikä tuo mitään meidän onnellisuudesta kerro. Olen esim. Äärettömän yksinäinen eikä meidän ajatus maailmat kohtaa monessakin mielessä. Mutta tuo nyt oli lähinnä jos kysyt ovatko kaikki miehet tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun terveydentila on sen verran huono että kulutan täällä aikaani. Ei tuttuja paikkakunnalla missä ollaan. Eikä tuo mitään meidän onnellisuudesta kerro. Olen esim. Äärettömän yksinäinen eikä meidän ajatus maailmat kohtaa monessakin mielessä. Mutta tuo nyt oli lähinnä jos kysyt ovatko kaikki miehet tuollaisia.

        Olen pahoillani että koet yksinäisyyttä. Useinkaan ajatusmaailmat eivät kohtaa kaikilta osin vaan moni tarvitsee ja kaipaa kaveria.
        Vaikka onkin puoliso,hän ei useinkaan ole se joka täyttää kaikki tarpeet eikä tarvitsekkaan olla. Ymmärrän täysin että kaipaat ystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani että koet yksinäisyyttä. Useinkaan ajatusmaailmat eivät kohtaa kaikilta osin vaan moni tarvitsee ja kaipaa kaveria.
        Vaikka onkin puoliso,hän ei useinkaan ole se joka täyttää kaikki tarpeet eikä tarvitsekkaan olla. Ymmärrän täysin että kaipaat ystävää.

        Tietenkin. Ei se nyt oikeastaan sitäkään ole. On mulla ystäviä mutta ne kaukana ja yhteydenpito aika pintapuolista. Mikä hiertää niin ehkä enemmän arvomaailma kysymyksiä joita paljastunut niitä minun vaikeaa hyväksyä edes ymmärtää sekä niin erilaisia toiveita ja ajatuksia. Kyllähän minä olen useita kertoja eroa miettinyt. Tuntuu välillä ettei minun ole edes mahdollista olla onnellinen täysin tässä suhteessa .Mutta se minun elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin. Ei se nyt oikeastaan sitäkään ole. On mulla ystäviä mutta ne kaukana ja yhteydenpito aika pintapuolista. Mikä hiertää niin ehkä enemmän arvomaailma kysymyksiä joita paljastunut niitä minun vaikeaa hyväksyä edes ymmärtää sekä niin erilaisia toiveita ja ajatuksia. Kyllähän minä olen useita kertoja eroa miettinyt. Tuntuu välillä ettei minun ole edes mahdollista olla onnellinen täysin tässä suhteessa .Mutta se minun elämästä.

        Aivan,ei siis ole sellaista sydänystävää tällä hetkellä niinkö?
        Tärkeitä asioita nuo mainitsemasi eli arvomaailma kuten myös toiveet ja ajatukset jos ne kovin poikkeavat toisistaan.
        Varmaan olet pohtinut syvästikkin asioita ja käynyt läpi asioita koska olet eroakin miettinyt. Ei ole helppoa sullakaan.
        Toivon että asiat järjestyvät parhain päin.
        Tiedät itse rajasi,sinulla on oikeus tunteisiisi.Pidä huoli itsestäsi,äkä anna kenenkään sanoa mikä on sinulle parhaaksi tai ettet olisi oikeassa siinä mitä tunnet.Tubteesi ovat oikeassa,ne kertoo sinulle tarpeistasi.


    • Anonyymi

      ihan tavallinen mies on.

      • Anonyymi

        Tätä mietinkin. Ei ole kokemusta kuin tästä yhdestä.


    • Anonyymi

      Häh....ja sinä vielä olet hänen vaimonsa, tai no paremminkin kynnysmattonsa. Tsiisus!

    • Anonyymi

      Kertoo siitä, että kannattaisi erota, jos ei tuollaista suhdetta halua

      • Anonyymi

        No kun en tiedä onko tää kuitenkin melko normaalia.Jos se epänormaaliuden tunne onkin vain omaa kuvitelmaa kuin myös tunne että mies on tunnekylmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun en tiedä onko tää kuitenkin melko normaalia.Jos se epänormaaliuden tunne onkin vain omaa kuvitelmaa kuin myös tunne että mies on tunnekylmä.

        Trollaamisessa ei ole juuri mitään normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaamisessa ei ole juuri mitään normaalia.

        Voi,kumpa trollaisinkin.Olen alkanut heräämään ennemminkin todellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun en tiedä onko tää kuitenkin melko normaalia.Jos se epänormaaliuden tunne onkin vain omaa kuvitelmaa kuin myös tunne että mies on tunnekylmä.

        Tarvitseeko tyytyä normaaliin, vaikka olisikin sitä? Kyllä parempiakin miehiä löytyy, tuollaisten miesten voi antaa elää sinkkuelämää tai etsiä jonkun jolle tuollainen riittäisi. Minä en ainakaan tuollaiseen tyytyisi, todellakaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe