Harrastat seksiä viikonloppuna?
Kenen palstalaisen kanssa
25
91
Vastaukset
Randen ❤️
- Anonyymi
Älä viitti.. tuskin sulta itseästäsi lähtee..mua!ajattelet kuitenkin💩
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti.. tuskin sulta itseästäsi lähtee..mua!ajattelet kuitenkin💩
Oikea käsi, mmmmm. Vai käviskö vasurilla vieraissa, mmmmmmmmmmmmmm. 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Aivan sama kummalla kädellä niin mielessäsi olen kuitenkin. Menet vieraisiin tai viereisiin ja sielläkin näet vain minut. Panet vaikka plondia,mutta tosiasiassa sydämmessäsi minua. Mitkä sätkyttelet. Hyväksy kohtalosi 😄💩
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama kummalla kädellä niin mielessäsi olen kuitenkin. Menet vieraisiin tai viereisiin ja sielläkin näet vain minut. Panet vaikka plondia,mutta tosiasiassa sydämmessäsi minua. Mitkä sätkyttelet. Hyväksy kohtalosi 😄💩
Ehkä niin, ehkä niin. Tai sitten oikealla kädellä mietin vaikkapa Taylor Swiftiä ja vasurilla Marilyn Monroeta, vuorottelen lennosta 😂
Laita meiliä nössö ja käydään kahvilla 😉- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rande on niin myyty mies että😄 täällä sätkättää kun se orava puussa vaikka on jo niin koukussa että kaikkia hirvittää💩
Anonyymi kirjoitti:
Rande on niin myyty mies että😄 täällä sätkättää kun se orava puussa vaikka on jo niin koukussa että kaikkia hirvittää💩
Älä nuolase ennenku tipahtaa 😂
- Anonyymi
Varo ettei toinen tule mustasukkaiseksi 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Älä nuolase ennenku tipahtaa 😂
Tästä viestini poistetaan. Ehkä joku kade mode🙈💩 nooh.. on aihettakin😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kuolaankin voi hukkua🙄
Anonyymi kirjoitti:
Varo ettei toinen tule mustasukkaiseksi 🤣🤣🤣
Vaihdan lennosta, vuorovedoilla niin kuin perinteisessä maastohiihdossa 😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Ei se haittaa, siinähän poistavat, koska näen ne silti omissa viesteissäni ainakin osittain 😂
- Anonyymi
Vaihdan lennosta, vuorovedoilla niin kuin perinteisessä maastohiihdossa 😂😂
Marilynin ja minun välillä vai? Kumpi voittaa? Kuollut vai elävä? Ei lienee vaikea valita😄💩
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kuolaankin voi hukkua🙄
No tokko sentääs, ellei kyseessä ole massiivinen T-rex ja silloin kuola onkin murheista pieninpiä 😂
Anonyymi kirjoitti:
Marilynin ja minun välillä vai? Kumpi voittaa? Kuollut vai elävä? Ei lienee vaikea valita😄💩
Mistäpä sitä miten erikoisia taipumuksia minulla on 🤔😂
- Anonyymi
No tokko sentääs, ellei kyseessä ole massiivinen T-rex ja silloin kuola onkin murheista pieninpiä 😂
Sitähän minä just tässä yritän sinulle kertoa. 😄💩
Itseni kanssa ainakin.
Kyllä se taitaa olla omaan seuraan vain tyydyttävä vaikka haaveissa ja unelmissa joku muu olisikin.☺️.
Seksiä on niin monenlaista. Joillekin riittää että puhutaan tuhmia.
..ajatuksia, tunteita tai toimintaa, joka tuottaa seksuaalista mielihyvää, nautintoa ja kiihottumista..
Täytyypä oikein pohtia! 🤔
Joo.., toi xena on kyllä aika vahvoilla jokapäiväisessä toiminnassa, mutta ajatuksia ja tunteita saattaa jakaa joku muukin.
Ans kattoo ny. 😉- Anonyymi
Viikonlopun annos tuli jo viime yönä klo 23:30-02:50. Pitkä ja hyvä sessio onanoinnin merkeissä.
- Anonyymi
Itseni tietenkin.
Nooh.. ei liene ole epäilyksiä muusta, kun on treffit pujottelijan kanssa tiedossa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593