Niin kaunis, niin upea, niin ihania ihmisiä 🤣😂
Sodankylä, lapin jalokivi
23
527
Vastaukset
- Anonyymi
Montako kaljaa vaatii, että tuollaisen vitsin saa murjaistua?
- Anonyymi
17 se vaati.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17 se vaati.
Yllättävän vähän!
- Anonyymi
Luonto on hieno. Siihen pyssykylän hienoudet loppuukin. Sisäsiittoinen pullamössö kylä.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=FcYNY6y3Flk&t=313s&ab_channel=IlkkaVakkuri hän ei ole hakkuri
- Anonyymi
Nyt kannattaa muuttaa Sodankylään, täällä on hyvä pöhinä.
Ystävälliset,avoimet,sivistyneet ihmiset. Hyvä palvelu kaikkialla. Halpaa asua. Muualta tulleet otetaan välittömästi avosylin kylän pöhinään mukaan. - Anonyymi
Hakatut metsät, pilatut vesistöt ja ylijäämä savolaisia täynnä, voiko parempaa toivoa.
- Anonyymi
Ja burn-out lantalaisia pöllöilee kylä puolillaan.
- Anonyymi
Kannattaa käydä muuallakin, nin pieni vihjeeni vaan
- Anonyymi
Sompio -järvi ja Nattaset siinäpä ne Soankylän kauniit
- Anonyymi
Riipi on paras. Siellä ei tartte edes pyyhkiä. Siis pyllyä.
- Anonyymi
Olenhan täällä minä, lähes ainoana täysijärkisenä.
- Anonyymi
Kannattaa mennä hoitoon, jos on ottanut korona piikkejä. Siis ainakin psykiatrille.
Se piikki tekee jo ennestään sekopäät vielä sekopäisemmiksi.- Anonyymi
Ei ne psykiatrit ja psykologit ole sen järkevämpiä, kuin muukaan "ylempiluokka", perusteluna se, että tekevät samoja tolkuttomuuksia, kuin muutkin ns. opetetut.
- Anonyymi
Savolaisuus ei ole synti, mutta ongelma se on sodankylällekin.
- Anonyymi
Jeesiö on IHANA 🤢🤮
- Anonyymi
Homous?
- Anonyymi
Kierojahan ne oli ne ihmiset
- Anonyymi
Lantalaisia
- Anonyymi
Pahoja ihmisiä olivat
- Anonyymi
Todistettavasti!!!
- Anonyymi
Onko hyväperseisiä naisia?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386