Joko palstan pösilöt on tilanneet?

Anonyymi-ap

Itsenäisyyden menetys -lipun?

https://flaggby.fi/produkt/nato-lippu/

Tuolta voi näkyjään tilata eu- ja pride-liputkin. Laittakaahan tilausta vetämään. Suomen lipulla jos entuudestaan sellainen on voitte pyyhkiä p..seenne, sehän teidän salainen mielihalu on.

-harmiseikirj-

37

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sähän voit varmaan tilata sieltä itsellesi Venäjän lipun tai fiilistellä vanhalla cccp-lipulla. 😄

• Anonyymi

Harmis on vuorannut kotinsa Putin-postereilla.

• Anonyymi

SOLUTTAUTUNEET EKSYTTÄÄ MYÖS PUOLUEISSA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmis on vuorannut kotinsa Putin-postereilla.

Ennen niillä oli Lenin patsaat ja Stalinin kuvat KUN NE PALVOO KUOLEVIA IHMISIÄ.

• Anonyymi

No niin pääsiäinen on sitten harras juhla olkaa kiltisti

• Hymy nousee huulille harmiksen haukkuessa muita pösilöiksi! :D

• Anonyymi

En omista lipputankoa, enkä muutenkaan tee mitään lipuilla. Mutta kiitos tarjouksesta.

• Anonyymi

No mistä saa NATO lippuja ja euro lippuja. Tosin nyt on myös pääsiäinen pitää olla Jeesuksen sovitus merkki ✝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mistä saa NATO lippuja ja euro lippuja. Tosin nyt on myös pääsiäinen pitää olla Jeesuksen sovitus merkki ✝️

Siinähän se oli jo Harmiksen linkittämänä aloituksessa se paikka. Tilaat sieltä, jos kerta tarvitset. Multa löytyy vain yksi lippu ja se on isäni perintönä mulle jäänyt pieni pöytälippu, joka muuten on ihan kielekkeinen valtiolippu. Sellaista en kai voisikaan noin vain lipputankoon kiskaista, jos mulla sellainen lipputanko siis olisi. No ei ole, enkä aio hankkia. Eli ei tarvitse miettiä minkään tyyppisten lipputankoon vedettävien lippujen hankkimista. Jokin muu taitaa olla viitaksikin lippua kätevämpi.

• Anonyymi

Ette kai usko kaikkia henkilöitä oikeiksi sirkus ja piraatti henkilöitä.

• Meiltä lähti ensimmäisenä lipputanko pihasta, kun muutettiin taloon. Eli ei pal liputella, kuin kalsarinkauluksilla päällihousun kauluksista vilkkuen.

• Anonyymi

Sama juttu. Lipputanko oli asia, jonka halusin ihan ensimmäisen hiivattiin pihalta, kun taloon muutettiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu. Lipputanko oli asia, jonka halusin ihan ensimmäisen hiivattiin pihalta, kun taloon muutettiin.

No meillä sen pois halusi mies, mä oisin sen halunnut pitää ja isännänviirin siihen nykiä. Mutta mun mies on jos mahdollista minuakin vastahankaisempi perinteitä kohtaan.

• G-LoveR kirjoitti:

No meillä sen pois halusi mies, mä oisin sen halunnut pitää ja isännänviirin siihen nykiä. Mutta mun mies on jos mahdollista minuakin vastahankaisempi perinteitä kohtaan.

Nyt se lipputanko pyörii sitten mun vanhemmilla irtona pitkin pihaa tai peltoa oikeastaan. 😆

• G-LoveR kirjoitti:

Nyt se lipputanko pyörii sitten mun vanhemmilla irtona pitkin pihaa tai peltoa oikeastaan. 😆

Saan sen perinnöksi sitten aikanaan. 😄

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mä myin sen lähestulkoon muuttopäivänä tori:ssa pois nurkista pyörimästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä myin sen lähestulkoon muuttopäivänä tori:ssa pois nurkista pyörimästä.

Mjoo. Me annettiin faijalle, se on sellanen hamsteri joka kerää toisten romut aarteina. Mulla on kiva homma joskus edessä, kun raivaan isäni "aarteita".

On siellä ihan tuhansienkin eurojen edestä irtoa myytäväksi, jos vaan jaksaa sitten myydä. Hitsauskoneitakin useampi toimivia ja ihan arvossaan.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mjoo. Me annettiin faijalle, se on sellanen hamsteri joka kerää toisten romut aarteina. Mulla on kiva homma joskus edessä, kun raivaan isäni "aarteita".

On siellä ihan tuhansienkin eurojen edestä irtoa myytäväksi, jos vaan jaksaa sitten myydä. Hitsauskoneitakin useampi toimivia ja ihan arvossaan.

Kyllä munkin isäni varmasti olisi voinut senkin jemmata. Mä vaan en anna kaikkea jemmattavaksi, kun tiedän, että löytäisin ne kuitenkin edestäni joku päivä. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä munkin isäni varmasti olisi voinut senkin jemmata. Mä vaan en anna kaikkea jemmattavaksi, kun tiedän, että löytäisin ne kuitenkin edestäni joku päivä. 😁

Fiksu sinä. 😄👍

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Fiksu sinä. 😄👍

No siis joskus on ollut houkutus, että sehän olisi "helppo" tapa päästä vaikka jostain huonekalusta eroon, että isä jemmaisi sen jonnekin. Vaan siis eihän siitä todellisuudessa sillä tavalla oikeasti eroon pääse. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

No siis joskus on ollut houkutus, että sehän olisi "helppo" tapa päästä vaikka jostain huonekalusta eroon, että isä jemmaisi sen jonnekin. Vaan siis eihän siitä todellisuudessa sillä tavalla oikeasti eroon pääse. 😂

Sepä se. Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää. 😝

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sepä se. Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää. 😝

Jep. Jonain päivänä sitten toteaisi, että kato perkele täällähän tämä meidän 15 vuotta sitten pois heivaama olohuoneen sohva onkin liiterin takana. 🙃

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Jonain päivänä sitten toteaisi, että kato perkele täällähän tämä meidän 15 vuotta sitten pois heivaama olohuoneen sohva onkin liiterin takana. 🙃

No just se. Meillä melkeen oikeesti käy noin. 🤣

• G-LoveR kirjoitti:

No just se. Meillä melkeen oikeesti käy noin. 🤣

Kyllä se nyt naurattaa, muttei enää sitten kun seisoo sen romukasan keskellä. 😅

• Anonyymi

Juu, tilattu on. Alennuksella viä sai

• Suomeen on pesiytynyt epämääräinen joukko NATO-vastustajia. Ei sen puolesta uskalla liputtaa. Saa turpaansa niin kuin Ben Zyskowicz.

• Anonyymi

Eikö se itsenäisyys kuulemma mennyt jo pian 30 vuotta sitten? Mitä tästä nyt enää meteliä pitämään?

• Anonyymi

AHTTMhtmtdvtcqc gkeeekk uåkheurdqhtvtN

koska ahti ei muuten osaa.

• Anonyymi

Juu, tilasin pihaasi juhlaliputuksen ja puolustusvoimien torvisoittokunnan. Mukana toimitetaan puhujan palli ja torvikaiutin, jolla voi pitää naapurustolle lyhyen juhlapuheen. Lasku tulee toimitetaan sinulle n. kuukauden sisällä a 150 000,00 euroa ja ne siirretään lyhentämättömänä trollien vastaiseen kampanjaan.

• Anonyymi

voisin tilata jonkin tuotteen varmaankin joku nukkumista parantava patja.

• En jaksa nyt ajatella Natoa, kun tässä on vielä miettimistä eilisessä vaalituloksessakin ja mitä se meinaa. Ja muutakin miettimissä kuin koko politiikkakin. Ja välillä haluan olla ajattelematta mitään sen kummemmin ja kuunnella vaikka musiikkia. Ei ne yhteiskunnan ja maailman asiat siitä parannu tai pahennu, jos olen vähän aikaa ajattelematta niitä.

• Tässä on ollut paljon vastoinkäymisiä, korona, Venäjän sota, hintojen nousu ja nyt saa jännittää muodostuuko maahan laitaoikeiston kiihdyttämä porvarihallitus.

• JasQa kirjoitti:

Tässä on ollut paljon vastoinkäymisiä, korona, Venäjän sota, hintojen nousu ja nyt saa jännittää muodostuuko maahan laitaoikeiston kiihdyttämä porvarihallitus.

Näinpä.

• JasQa kirjoitti:

Tässä on ollut paljon vastoinkäymisiä, korona, Venäjän sota, hintojen nousu ja nyt saa jännittää muodostuuko maahan laitaoikeiston kiihdyttämä porvarihallitus.

Kaikenlaista mietittävää on ollut.

• Anonyymi

Suomi menetti itsenäisyytensä jo eu:hun liityttäessä, nyt maksetaan vain taas lisähintaa toiseen kerhoon kuulumisesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe