No niin, sitä epäillään taas trolliksi ja pitäisi ottaa yhteyttä valvontaan tai rekisteröityä.

Anonyymi-ap

Siinäpähän odotat mun rekisteröitymistäni, ei tule tapahtumaan. Siks toiseks, mä kyllä löydän muutakin tekemistä; kuin roikkua täällä.
Hauskaa loppuiltaa muille palstalaisille!
trollikka

94

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi hitsi... Hauskaa iltaa Trollikka!

    • Hauskaa iltaa sulle. Älä välitä hölmöjen höpötyksistä epäilkööt mitä epäilee ihan itsekseen.🙂.

    • Vieläkö Suomi24 käyttää antiikkista IP-osoitteen blokkausta yrittäessään bannata "epäsopivaa" aineistoa ja käyttäjiä?

      Älypuhelimen käyttäjä saa melkein poikkeuksetta uuden IP-osoitteen sammuttaessaan puhelimensa kymmeneksi minuutiksi ja PC:n käyttäjä suljettuaan kotiverkkonsa reitittimen yöksi.

      IP-osoitteen voi myös vaihtaa väkisin tai feikata, mutta en nyt jaksa mennä niihin.

      • Anonyymi

        Mitenkä olet tämän väittämäsi testannut niin että pystyt todistamaan sen todeksi puhelimen henkilökohtainen tunniste kun on se imei jolla operaattori voi jopa etäsulkea koko puhelimen jos puhelin on otettu operaattorilta osamaksulla ja laskut on maksamatta


      • Anonyymi

        Minäkin olen ihmetellyt noita. Jos vastailee liian nopeasti tai siirtää kopioituja tekstejä, voi ylläpidon blokkausohjelmat luulla trolliksi. Ei oikein muuten.


      • Tosikäyttäjä ei voi sulkea reititintä tuntikausiksi. Kun tosikäyttäjä aloittaa palstalakon, se kestää korkeintaan puolitoista tuntia ja vain puolet siitäkin, jos on sateinen sää tai tulee tähdellistä palsta-asiaa.

        Fomo-ahdistus taas iskee jos sulkee luurin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä olet tämän väittämäsi testannut niin että pystyt todistamaan sen todeksi puhelimen henkilökohtainen tunniste kun on se imei jolla operaattori voi jopa etäsulkea koko puhelimen jos puhelin on otettu operaattorilta osamaksulla ja laskut on maksamatta

        Suomi24 ei ole operaattori, tietääkseni.


    • Anonyymi

      ehhkä niin no.. haqmmqwy, hireän niii yr4hokkswiyw puufuyud-hsmmswds-juyyujs kuin joko ptrovswinre... muyysw jod yoimii hyhvin mikäd

    • Anonyymi

      Näkemisiin kohta roikut jo täällä taas kuitenkin

      • Anonyymi

        Nii sinäkin roikut joka ikisessä vastaavassa miehen huuhaahahmossa kuin kärpänen paperissa, parempaa loppuelämää


    • Ylläpitäjä on ottanut sen teeman tällä viikolla...

      Kunhan osoittavat, että näitäkin muka valvottais. 😁

    • Anonyymi

      Oliskohan tuolla Trollikka-kuittauksella osuutta asiaan?

      -harmiseikirj-

    • Kunhan poliisin turvallisuusjoukot eivät räsähdä ikkunasta sisään.

    • Anonyymi

      Ei sitä kukaan odota, todellakaan. Automaattiviestissä vain niin todetaan. Ja ihan varmasti on monellekin parempi, jos täältä olet poissa, sinulle ehkä eniten siitä on hyötyä. Turhasta taas mielesi kuohahtaa.

    • Anonyymi

      Luultavasti, joku idiootti osasi lukea mun allekirjoitukseni, ja teki siitä omat päättelynsä. Ja niin minusta tuli pelottava trolli.
      Saas nähdä, joko saan kirjoittaa tänne, vai olenko mä yhä karanteenissa!

      On muuten yks pienimmistä huolistani, ei pahemmin kolahda... suututti vaan eilen iltana kun pitkän sepustuksen taas olin tänne vääntänyt, legginseistä!
      Niitä tosiaan ei voi verrata miesten pitkiin aluskalsareihin, kuten joku täällä väitti.
      Naisten legginssejä kun on ihan joka lähtöön, eri kokoisia ja eri pituisia sekä eri paksuisia... kaikissa sateenkaaren väreissäkin. Joten tuli tuokin asia nyt ilmaistua; vaikka aivan eriyhteydessä nyt.

      Flunssa jatkuu, meillä aikuisilla kuumeiluna, Mimmillä ainoastaan nuha... muuten terve ja ärhäkkä omia oikeuksiaan puolustava mukula, jolla oma henkivahti koko ajan vierellään... Poju!
      Uusi päivä ja uus yritys.
      trollikka

      • Anonyymi

        Äskeinen vastaukseni oli ilmeisesti julkaisukelvoton kun hävitettiin, niin laitetaan yksinkertaisempi.

        Kyllä ne leggingsit on edelleen kalsarit, vaikka sävyjä löytyy :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äskeinen vastaukseni oli ilmeisesti julkaisukelvoton kun hävitettiin, niin laitetaan yksinkertaisempi.

        Kyllä ne leggingsit on edelleen kalsarit, vaikka sävyjä löytyy :)

        -keinovaginamies-

        Olkoot! Hauki on lintu; jos kerran sinä olet sitä mieltä! Käytätkös sinäkin ohuiden leggeissejen alla; saman värisiä hipstereitä, mä käytän varmuuden vuoksi.
        trollikka


      • Anonyymi

        Kyllä miesten kalsareitakin on joka lähtöön ja monenlaista kuosia, väriä ja materiaaleja sekä malleja löytyy. Ihan sama juttu on.


      • Kyllä niitä joitain leggareita voi verrata ihan suoraan kalsareihin. Materiaalikin on täysin sama. On tietysti urheiluleggareita ja pitsipylly leggareita jne. jotka poikkee kalsareista kyllä.


      • Anonyymi

        Jos tarkoitat minun esittämääni vertausta pitkiin kalsareihin, niin noilla perusteluillasi "miksi legginssit eivät ole pitkät kalsarit" ei ole oikein mitään väliä. Todistetustihan ne eivät ole pitkät kalsarit, koska niiden myyntinimike on legginssit. Vaan minusta ne TUNTUVAT jalassa tasan samalta, luin kulkisi ympäriinsä kalsareissa. Henkilökohtainen tuntemus, joka ei muutu sillä, että niiden "kalsareiden" väri muuttaa. En ikinä laittaisi legginssejä jalkaani, koska en halua tuntea kulkevani pitkissä kalsareissa kesällä. Jätän pitkät kalsarit keväällä pois ja puen ne uudelleen päälleni joskus syksyllä. Kesällä en sitä tunnetta kaipaa, enkä tajua ihmisiä, jotka haluavat tuntea kulkevansa kalsareissa kesällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoot! Hauki on lintu; jos kerran sinä olet sitä mieltä! Käytätkös sinäkin ohuiden leggeissejen alla; saman värisiä hipstereitä, mä käytän varmuuden vuoksi.
        trollikka

        Minä kyllä käytän aina pitkien kalsareiden alla alushousuja. Ei tulisi mieleenkään laittaa niitä alushousuitta päälleni. Miehelle tuo on varmasti eri juttu ja moni käyttää kalsareita alushousuitta, mutta minusta naiselle olisi erikoista käyttää pikiä kalsareita ilman alushousuja.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä niitä joitain leggareita voi verrata ihan suoraan kalsareihin. Materiaalikin on täysin sama. On tietysti urheiluleggareita ja pitsipylly leggareita jne. jotka poikkee kalsareista kyllä.

        Minä käytin mustia lämpöleggareita, mitkä on tehty vahvalla sukkahousukudoksella. Pidin niitä talvella kolme kertaa hameen kanssa, kun oli hautajaisia. En olisi laittanut ihan pitkiä kalsareita kuitenkaan. Vaikka olisihan ne persoonalliset. 😄

        En "koskaan" käytä hametta, niin tuntui, että muuten sääret palelevat.

        Tosin tytär teki minulle joululahjaksi sellaisen joustavasta liituraitakankaasta olevan nilkkapituisen kynähameen. 🤗 Sain kerrankin riittävän pitkän. 👍 - Sitä saattaisi muuten tulla pidettyäkin, kunhan saisin roudattua kaikki vaatteet takaisin vaatehuoneeseen sen ILP asennuksen jäljiltä ja löydän sen.. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoot! Hauki on lintu; jos kerran sinä olet sitä mieltä! Käytätkös sinäkin ohuiden leggeissejen alla; saman värisiä hipstereitä, mä käytän varmuuden vuoksi.
        trollikka

        Hipsterit puolestaan on lahkeettomat alushousut eli kalsarit ilman sitä pitkät -sanaa.

        Kyllä mulla kalsarit on pitkien kalsareiden alla. Säästää pyykissä :)) Joo, ja molemmat on muuten mustia ainakin tänään. Tästä kun järvelle lähden, niin vetäisen vielä välihousut.

        Älä ny polta lahkeitasi tai revi pöksyjäsi siellä :)

        Saattaahan niissä naisten hepeneissä jotain pitsejä olla vähän enemmän, mutta se on pelkkää hämyä :)))

        -keinovaginamies-


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minä käytin mustia lämpöleggareita, mitkä on tehty vahvalla sukkahousukudoksella. Pidin niitä talvella kolme kertaa hameen kanssa, kun oli hautajaisia. En olisi laittanut ihan pitkiä kalsareita kuitenkaan. Vaikka olisihan ne persoonalliset. 😄

        En "koskaan" käytä hametta, niin tuntui, että muuten sääret palelevat.

        Tosin tytär teki minulle joululahjaksi sellaisen joustavasta liituraitakankaasta olevan nilkkapituisen kynähameen. 🤗 Sain kerrankin riittävän pitkän. 👍 - Sitä saattaisi muuten tulla pidettyäkin, kunhan saisin roudattua kaikki vaatteet takaisin vaatehuoneeseen sen ILP asennuksen jäljiltä ja löydän sen.. 😄

        Juu, tiiän mimmosista leggareista kyse. 👍Mukuloillekin on samanmoisia tehty, ostin kummallekin yhdet ja käyttämättä jäi. 🥴

        Hameen kanssa näin talvella ja keväälläkin vielä varmaan hyvät. Housujen alla voi hiota.

        Mä en käytä nykyään päällyshousujen alla talvellakaan, kuin boksereita normaalisti. Oli pakkasta tai ei.

        Nyt tuolla työkokeilussa oli ohuet pitkät kalsarit lisäksi, kun ollaa 2h helposti ulkona yhtäkyytiä. Ja vielä kahteen kertaan melkeenpä. Eli voi joutua olee ulkona 3h työpäivästä. Sitten tulee jo kylmä pelkissä päällihousuissa ilman välihousuja. 🥶

        Kynähame? Ei sano mitään. Pitkä ja suora? 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, tiiän mimmosista leggareista kyse. 👍Mukuloillekin on samanmoisia tehty, ostin kummallekin yhdet ja käyttämättä jäi. 🥴

        Hameen kanssa näin talvella ja keväälläkin vielä varmaan hyvät. Housujen alla voi hiota.

        Mä en käytä nykyään päällyshousujen alla talvellakaan, kuin boksereita normaalisti. Oli pakkasta tai ei.

        Nyt tuolla työkokeilussa oli ohuet pitkät kalsarit lisäksi, kun ollaa 2h helposti ulkona yhtäkyytiä. Ja vielä kahteen kertaan melkeenpä. Eli voi joutua olee ulkona 3h työpäivästä. Sitten tulee jo kylmä pelkissä päällihousuissa ilman välihousuja. 🥶

        Kynähame? Ei sano mitään. Pitkä ja suora? 😄

        Minullakin on farkkujen alla vain pikkarit, kesät talvet 🙂 Ulkoiluun tietty sit lämpöhousut erikseen, mutta en juuri käytä leggareita enkä pitkiksiäkään.

        Joo, en osaa nyt laittaa kuvaa, mutta siis sellainen puolihame, joka lähtee lantiota pitkin ja kapenee polviin. Se on tosiaan nilkkapituinen, mutta siinä on halkio ja joustavaa materiaalia, niin se tuli minulle tilaustyönä 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minullakin on farkkujen alla vain pikkarit, kesät talvet 🙂 Ulkoiluun tietty sit lämpöhousut erikseen, mutta en juuri käytä leggareita enkä pitkiksiäkään.

        Joo, en osaa nyt laittaa kuvaa, mutta siis sellainen puolihame, joka lähtee lantiota pitkin ja kapenee polviin. Se on tosiaan nilkkapituinen, mutta siinä on halkio ja joustavaa materiaalia, niin se tuli minulle tilaustyönä 😄

        Jotenkin ehkä hahmotan millainen hame. Vähän huonosti googlettamatta perillä näistä naistenvaate termeistä. Ennen meni hameet ja mekotkin nurinkurin. Luulin mekkoa lyhyeksi vyötäröltä alkavaksi ja hametta taas olkapäiltä, ylävartalolta alkavaksi. 😆

        Nyt jo osaan ne. 😛👍

        Hyvin tarkenee tosiaan ilman välihousujakin lyhyet ajat ulkona. 👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jotenkin ehkä hahmotan millainen hame. Vähän huonosti googlettamatta perillä näistä naistenvaate termeistä. Ennen meni hameet ja mekotkin nurinkurin. Luulin mekkoa lyhyeksi vyötäröltä alkavaksi ja hametta taas olkapäiltä, ylävartalolta alkavaksi. 😆

        Nyt jo osaan ne. 😛👍

        Hyvin tarkenee tosiaan ilman välihousujakin lyhyet ajat ulkona. 👍

        "Hyvin tarkenee tosiaan ilman välihousujakin lyhyet ajat ulkona. 👍"

        Varsinkin jos nyt ei ihan paikallaan ole, vaikka kyllä niinkin tietysti jonkin aikaa tarkenee. Mäkään en yleensä käytä pitkiä kalsareita/välihousuja, edes kovilla pakkasilla, jos en ole oikeasti tuntitolkulla ulkona. Ei sekään kivaa ole, jos tulee ihan turhaan jumalaton hiki, kun on liikaa vaatetta. Sitä paitsi kylmäaltistus tekee hyvää ja lisää sitä ruskean rasvan osuutta😂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvin tarkenee tosiaan ilman välihousujakin lyhyet ajat ulkona. 👍"

        Varsinkin jos nyt ei ihan paikallaan ole, vaikka kyllä niinkin tietysti jonkin aikaa tarkenee. Mäkään en yleensä käytä pitkiä kalsareita/välihousuja, edes kovilla pakkasilla, jos en ole oikeasti tuntitolkulla ulkona. Ei sekään kivaa ole, jos tulee ihan turhaan jumalaton hiki, kun on liikaa vaatetta. Sitä paitsi kylmäaltistus tekee hyvää ja lisää sitä ruskean rasvan osuutta😂.

        Kyllä tunnin verran paikallaankin menee miinus 10 asteessa vielä, jos ei tuule tuiverra. Mutta sen kylmemmässä ja tuulisena päivänä on pakko pysyä liikkeellä. Muuten alkaa reisiä viilentämään. Reisirasva kyllä aika hyvin viihtyy pakkasessakin. 😛


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä tunnin verran paikallaankin menee miinus 10 asteessa vielä, jos ei tuule tuiverra. Mutta sen kylmemmässä ja tuulisena päivänä on pakko pysyä liikkeellä. Muuten alkaa reisiä viilentämään. Reisirasva kyllä aika hyvin viihtyy pakkasessakin. 😛

        No eipä ole tullut kokeiltua. Mä en jaksaisi seisoskella missään paikallani tuntia, oli lämpötila mikä vaan. Kävisi ihan liian tylsäksi. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole tullut kokeiltua. Mä en jaksaisi seisoskella missään paikallani tuntia, oli lämpötila mikä vaan. Kävisi ihan liian tylsäksi. 😁

        Joskus joutuu töissä seiskokelee aikalailla paikallaan, parkissa. 🙂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Joskus joutuu töissä seiskokelee aikalailla paikallaan, parkissa. 🙂

        Ei koskaan ole pakko olla täysin paikallaan, mutta en tietenkään tarkoita, etteikö saa olla, jos haluaa. Minä en siihen kykene. Teen sitten vaikka kyykkyjä, jos en mitään muuta saisi tehdä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Joskus joutuu töissä seiskokelee aikalailla paikallaan, parkissa. 🙂

        Varsinkin, jos mieli pitäisi olla skarppina ja vahtia jotakin, niin varsinkaan silloin en voisi mitenkään vain seisoskella. Mä en kykenisi pysymään skarppina niin, vaan mieli alkaisi harhailla ja miettisin omiani. Että jos pitää olla mieli skarppina, niin en voi vain seisoa tylsistyneenä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan ole pakko olla täysin paikallaan, mutta en tietenkään tarkoita, etteikö saa olla, jos haluaa. Minä en siihen kykene. Teen sitten vaikka kyykkyjä, jos en mitään muuta saisi tehdä.

        On joskus oltava, pyörität vaikka hyppynaruja tai joku homma menossa missä ei voi itse säheltää liikkuen, niin on oltava paikoillaan. Paljonkin tilanteita lasten parissa töissä missä et itse voi lähteä paikaltasi liikkumaan tai edes hyppiä. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin, jos mieli pitäisi olla skarppina ja vahtia jotakin, niin varsinkaan silloin en voisi mitenkään vain seisoskella. Mä en kykenisi pysymään skarppina niin, vaan mieli alkaisi harhailla ja miettisin omiani. Että jos pitää olla mieli skarppina, niin en voi vain seisoa tylsistyneenä. 🙂

        Sulle ei sitten sopisi työt missä on kyettävä olemaan paikoillaan. ☺️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sulle ei sitten sopisi työt missä on kyettävä olemaan paikoillaan. ☺️

        Likenteen ohjaajana heiluttelisit merkkiä ees taas ja loikkisit pitkin tietä, ei helvetti mikä kaaos. 😂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sulle ei sitten sopisi työt missä on kyettävä olemaan paikoillaan. ☺️

        Ei sellaisia juurikaan ole, joissa on ehdoton pakko olla täysin paikallaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Likenteen ohjaajana heiluttelisit merkkiä ees taas ja loikkisit pitkin tietä, ei helvetti mikä kaaos. 😂

        Mitä liikenteen ohjausta se sellainen muka on, jossa ollaan täysin paikallaan? Mä luulin, että siinä ohjataan sitä liikennettä, eikä leikitä lyhtypylvästä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Likenteen ohjaajana heiluttelisit merkkiä ees taas ja loikkisit pitkin tietä, ei helvetti mikä kaaos. 😂

        Saattaa sekin jo aiheuttaa melkoisen kaaoksen, jos "liikenteenohjaaja" seisoo" tunnin paikallaan, eikä tee yhtään mitään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        On joskus oltava, pyörität vaikka hyppynaruja tai joku homma menossa missä ei voi itse säheltää liikkuen, niin on oltava paikoillaan. Paljonkin tilanteita lasten parissa töissä missä et itse voi lähteä paikaltasi liikkumaan tai edes hyppiä. 😄

        Miten sä olet paikallaan, kun pyörität hyppynarua? Ei pyöri kovin hyvin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        On joskus oltava, pyörität vaikka hyppynaruja tai joku homma menossa missä ei voi itse säheltää liikkuen, niin on oltava paikoillaan. Paljonkin tilanteita lasten parissa töissä missä et itse voi lähteä paikaltasi liikkumaan tai edes hyppiä. 😄

        No mä en keksi yhtään ainoaa tilannetta lasten kanssa, jossa ei voisi yhtään liikkua, eikä tehdä yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä liikenteen ohjausta se sellainen muka on, jossa ollaan täysin paikallaan? Mä luulin, että siinä ohjataan sitä liikennettä, eikä leikitä lyhtypylvästä.

        Ei kai siellä miten vaan voi sielläkään heilua. Hyvin näyttää paikoillaan pysyvän, niin kauan kun liikennettä ohjaavat, mitä olen katsellut.

        Mutta ei nyt aleta jänkämään tästäkin, en jaksa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaisia juurikaan ole, joissa on ehdoton pakko olla täysin paikallaan.

        Mitäs ne on ne päivystäjät Briteissä. Hurvee puhvelin pää kypärä. Sellanen homma vois olla aika veemäinen.

        On kai sitä vaikka mitä aloillaan tehtävää työtä, missä ei juuri liikuta mihinkään ennen taukoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa sekin jo aiheuttaa melkoisen kaaoksen, jos "liikenteenohjaaja" seisoo" tunnin paikallaan, eikä tee yhtään mitään.

        Tiiät kyllä etten tarkoittanut tuota. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä olet paikallaan, kun pyörität hyppynarua? Ei pyöri kovin hyvin.

        Käsi liikkuu, en minä. Ajattelu sallittu. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä en keksi yhtään ainoaa tilannetta lasten kanssa, jossa ei voisi yhtään liikkua, eikä tehdä yhtään mitään.

        Mä tiiän montakin hetkeä, kun pysytään aloillaan. Ja kun kuitenkin tykkäät kärjistää, niin en tarkoita liikkumisella mitään akselin ympöri pyörimistä, silmien pyörittelyä tai käden heiluttelua.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Käsi liikkuu, en minä. Ajattelu sallittu. 😆

        Eikö kätesi ole osa sinua? Minun käteni ainakin on osa minua ja kun se liikkuu, niin minä liikun. Jos minä pyöritän hyppynarua, niin minä teen jotakin. Susta en tietenkään voi olla varma.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tiiät kyllä etten tarkoittanut tuota. 😄

        En tiedä. Koska en todellakaan tiedä miten liikenteenohjaaja voi tehdä työtään tekemättä mitään. Se on mulle täysi mysteeri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kätesi ole osa sinua? Minun käteni ainakin on osa minua ja kun se liikkuu, niin minä liikun. Jos minä pyöritän hyppynarua, niin minä teen jotakin. Susta en tietenkään voi olla varma.

        Taas sä kärjistät. En jaksa sinussa tota piirrettä. Liikkuminen ulkona pakkasessa kun pitää olla koko vartalon liikkumista, ei jotain nypläämistä missä ei tuu lämmin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mitäs ne on ne päivystäjät Briteissä. Hurvee puhvelin pää kypärä. Sellanen homma vois olla aika veemäinen.

        On kai sitä vaikka mitä aloillaan tehtävää työtä, missä ei juuri liikuta mihinkään ennen taukoja.

        Niitä samoja mietin. Mutta vartiosotilaat eivät ole mitenkään yleinen ammatti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Koska en todellakaan tiedä miten liikenteenohjaaja voi tehdä työtään tekemättä mitään. Se on mulle täysi mysteeri.

        Kuka sanoi ettei tee mitään? Sinä oletat niin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei kai siellä miten vaan voi sielläkään heilua. Hyvin näyttää paikoillaan pysyvän, niin kauan kun liikennettä ohjaavat, mitä olen katsellut.

        Mutta ei nyt aleta jänkämään tästäkin, en jaksa.

        Kuka nyt on muka puhunut "heilumisesta miten vaan"? Tai no joo, sinä olet puhunut. Vaan ei sillä ole mitään tekemistä minkään sellaisen kanssa, josta minä olen puhunut. Minun käsitykseni mukaan liikenteenohjaaja liikkuu ja tekee varsin paljonkin, ainakin jos se tekee sitä työtään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei kai siellä miten vaan voi sielläkään heilua. Hyvin näyttää paikoillaan pysyvän, niin kauan kun liikennettä ohjaavat, mitä olen katsellut.

        Mutta ei nyt aleta jänkämään tästäkin, en jaksa.

        "Mutta ei nyt aleta jänkämään tästäkin, en jaksa."

        Ei tosiaan kannatakaan. Kuten itsekin tiedät, niin puhut ihan puutaheinää ja täysin ohi sen mistä minä puhuin. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitä samoja mietin. Mutta vartiosotilaat eivät ole mitenkään yleinen ammatti.

        No ei mutta ammatti silti, niitähän tässä mietittiin. Missä ei voi liikkua, ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt on muka puhunut "heilumisesta miten vaan"? Tai no joo, sinä olet puhunut. Vaan ei sillä ole mitään tekemistä minkään sellaisen kanssa, josta minä olen puhunut. Minun käsitykseni mukaan liikenteenohjaaja liikkuu ja tekee varsin paljonkin, ainakin jos se tekee sitä työtään.

        Paikallaan olo on mulle sitä, ettet hypi et loiki, pysyt siinä puolen neliön tilassasi liikkumatta mihinkään paikaltasi, mä puhuin siitä. Puhu sinä siitä mistä puhut. 😛


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mä tiiän montakin hetkeä, kun pysytään aloillaan. Ja kun kuitenkin tykkäät kärjistää, niin en tarkoita liikkumisella mitään akselin ympöri pyörimistä, silmien pyörittelyä tai käden heiluttelua.

        No minäpä en tiedä yhtään sellaista tilannetta. Kerro yksi, jossa ei tehdä yhtään mitään ,eikä voi liikkua lainkaan. Tai no mä voin kertoa ... moni sellanen leikki lasten kanssa, jossa ei saa jäädä kiinni liikkumasta. Mutta en ole vielä tavannut lasta, joka tuijottaisi niitä muita leikkijöitä tunnin tai lapsia, jotka eivät siitä hermostuisi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Taas sä kärjistät. En jaksa sinussa tota piirrettä. Liikkuminen ulkona pakkasessa kun pitää olla koko vartalon liikkumista, ei jotain nypläämistä missä ei tuu lämmin.

        Ainoa, joka kärjistit olet sinä. Aloit puhua täysin aiheen vierestä ja kärjistää ihan pöljiä ja sanomaani liittymättömiä asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta ei nyt aleta jänkämään tästäkin, en jaksa."

        Ei tosiaan kannatakaan. Kuten itsekin tiedät, niin puhut ihan puutaheinää ja täysin ohi sen mistä minä puhuin. 👍

        Muistutat mun puolisoa, ärsyttävää omaan suuntaan vierittelyä ja tahallaan väärin ymmärtämistä. Siksi mä en varmaan jaksa suakaan, kun aloitat ton tyylin keskustelun.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kuka sanoi ettei tee mitään? Sinä oletat niin.

        Luepa kuule uudestan tämä keskustelumme niin huomaat kuka oletti. Sä ihan itse aloit jauhaa näitä juttuja. Minä en puhunut näitä mitään. 😂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No ei mutta ammatti silti, niitähän tässä mietittiin. Missä ei voi liikkua, ollenkaan.

        Ja minä sanoin, että niitä ei montaa ole. En sanonut, ettei niitä ole lainkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa, joka kärjistit olet sinä. Aloit puhua täysin aiheen vierestä ja kärjistää ihan pöljiä ja sanomaani liittymättömiä asioita.

        Ja nyt mä lopetan juttelun tähän.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Paikallaan olo on mulle sitä, ettet hypi et loiki, pysyt siinä puolen neliön tilassasi liikkumatta mihinkään paikaltasi, mä puhuin siitä. Puhu sinä siitä mistä puhut. 😛

        Syytön minä siihen ole, että aloit itse kärjistää ihan typeriä juttuja.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Muistutat mun puolisoa, ärsyttävää omaan suuntaan vierittelyä ja tahallaan väärin ymmärtämistä. Siksi mä en varmaan jaksa suakaan, kun aloitat ton tyylin keskustelun.

        Ai no sitten muistutat itse häntä kovasit. Minä nimittäin en ymmärtänyt mitään väärin, vaan reagoin sinun väärinymmärrykseesi. Sinä se aloit selittää, miten en voisi pyörittää hyppynaria, kun minä olin sanonut, etten voisi olla tekemättä mitään. No minulle tosiaan hyppynarunpyörittäminen on tekemistä, vaikkei se sinulle (ja puolisollesi) olisi sitä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ja nyt mä lopetan juttelun tähän.

        Suosittelen, niin pahasti puhuit itsesi sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen, niin pahasti puhuit itsesi sekaisin.

        En edes lue noita muita kommenttejas. Mutta tähän, että parempi älytä lopettaa, kun kiertää kehää toivottoman keskustelijan kanssa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En edes lue noita muita kommenttejas. Mutta tähän, että parempi älytä lopettaa, kun kiertää kehää toivottoman keskustelijan kanssa.

        Sen kun olet lukematta, ei se minua haittaa. Minä olen kohtelias ja vastaan vaikka oletkin ihan toivoton keskusteliaj, joka intää ja kiertää kehää, vaikka itse mokasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen, niin pahasti puhuit itsesi sekaisin.

        Miten tämä miehen hahmo ny tällä kertaa puhui itsensä sekaisin, minua kiinnostaa tämä sinun kiihtynyt ajatuksenjuoksusi lähimmäinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä miehen hahmo ny tällä kertaa puhui itsensä sekaisin, minua kiinnostaa tämä sinun kiihtynyt ajatuksenjuoksusi lähimmäinen!

        Sinua nyt aina kiinnostaa kaikki siihen "mieheen" liittyvä, eli kaikki sellainen, jonka kuvittelet liittyvän häneen. Siksi sinua kiinnostaa aivan kaikki. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun olet lukematta, ei se minua haittaa. Minä olen kohtelias ja vastaan vaikka oletkin ihan toivoton keskusteliaj, joka intää ja kiertää kehää, vaikka itse mokasi.

        Kun tänne palstalle tuun, niin pyrin pääsemään mm. mieheni tyyppisestä mussuttamisesta eroon hetkeksi ja löytämään oikeasti keskustelukykyisiä keskustelijoita besserwisserin sijaan. Niin en halua loukata, mutta silloin en voi kanssasi kovin pitkään keskustella, kun tuo inha puoli nousee esiin ja tökkää.

        Siksi on jopa parempi, kun lopetetaan keskustelu ajoissa, kun se ei kerran suju.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kun tänne palstalle tuun, niin pyrin pääsemään mm. mieheni tyyppisestä mussuttamisesta eroon hetkeksi ja löytämään oikeasti keskustelukykyisiä keskustelijoita besserwisserin sijaan. Niin en halua loukata, mutta silloin en voi kanssasi kovin pitkään keskustella, kun tuo inha puoli nousee esiin ja tökkää.

        Siksi on jopa parempi, kun lopetetaan keskustelu ajoissa, kun se ei kerran suju.

        Ja sitten käyttäydyt itse kuten hän. Outoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten käyttäydyt itse kuten hän. Outoa.

        Sinä olet kuin hän. En minä. Ja siksibtympäännyn sinuun. Sopisit hälle kuin nenä päähän, voisitte kehuskella omaa itseenne ja olla viisaita, muitten ollessa aina teitä tyhmempiä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kun tänne palstalle tuun, niin pyrin pääsemään mm. mieheni tyyppisestä mussuttamisesta eroon hetkeksi ja löytämään oikeasti keskustelukykyisiä keskustelijoita besserwisserin sijaan. Niin en halua loukata, mutta silloin en voi kanssasi kovin pitkään keskustella, kun tuo inha puoli nousee esiin ja tökkää.

        Siksi on jopa parempi, kun lopetetaan keskustelu ajoissa, kun se ei kerran suju.

        Hommahan olisi selvinnyt ihan vaan sillä, ettet olisi alkanut inttää hölmöjä ja olisit sanonut, että tajusit väärin, kun kerta niin pääsi käymään. En tiedä miksi se on sulle niin mahdottoman vaikeaa, että pitää alkaa intää ja jankata. En tietenkään minä lähde mukaan mihinkään ihan typeriin väitteisiin, jotka eivät liity mitenkään siihen mistä olen puhunut.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sinä olet kuin hän. En minä. Ja siksibtympäännyn sinuun. Sopisit hälle kuin nenä päähän, voisitte kehuskella omaa itseenne ja olla viisaita, muitten ollessa aina teitä tyhmempiä.

        Nytkään en ollut. Vaan kyllä mä ymmärrän, että sinun on vaikea myöntää käyttäytyväsi samoin kuin hän sanomasi mukaan käyttäytyy. Sähän selvästi inhoat sitä käytöstä. Vaan ikävä kyllä, toimit itse täysin samoin. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hommahan olisi selvinnyt ihan vaan sillä, ettet olisi alkanut inttää hölmöjä ja olisit sanonut, että tajusit väärin, kun kerta niin pääsi käymään. En tiedä miksi se on sulle niin mahdottoman vaikeaa, että pitää alkaa intää ja jankata. En tietenkään minä lähde mukaan mihinkään ihan typeriin väitteisiin, jotka eivät liity mitenkään siihen mistä olen puhunut.

        Ei veistä väliin, sun sielun puolikkaas asuu täällä meillä. Tuu hakee pois, niin löydät vertaises juttelukaverin. Mä en jaksa sun enkä hänen mölinöitä ja pöyhkeilyä lukea enkä "kuunnella".


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei veistä väliin, sun sielun puolikkaas asuu täällä meillä. Tuu hakee pois, niin löydät vertaises juttelukaverin. Mä en jaksa sun enkä hänen mölinöitä ja pöyhkeilyä lukea enkä "kuunnella".

        Ei näytä asuvan, kun en toiminut nytkään lainkaan samoin kuin mitä kerroit. Sinä itse aloit jankuttaa, etkä voinut myöntää tajunneesi väärin ja jankuttaneesi väärää. Et pysty siihen vieläkään, vaan jatkat yhä vaan toimimista samoin kuin moitit puolisosi toimivan, nyt vaan eri aiheesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkään en ollut. Vaan kyllä mä ymmärrän, että sinun on vaikea myöntää käyttäytyväsi samoin kuin hän sanomasi mukaan käyttäytyy. Sähän selvästi inhoat sitä käytöstä. Vaan ikävä kyllä, toimit itse täysin samoin. 🙂

        En toimi, ollaa kuin yö ja päivä, sinunkin kanssa. 🙂

        Ne jotka ärsyyntyy toisistaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En toimi, ollaa kuin yö ja päivä, sinunkin kanssa. 🙂

        Ne jotka ärsyyntyy toisistaan.

        Minä en kylläkään ole lainkaan ärsyyntynyt. Sinuun en voi ottaa kantaa. Et sinä kykenisi ikä kuuna päivänä ärsyttämään minua edes riisinjyväsen vertaa. Ei sulla ole sellaista "kykyä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä asuvan, kun en toiminut nytkään lainkaan samoin kuin mitä kerroit. Sinä itse aloit jankuttaa, etkä voinut myöntää tajunneesi väärin ja jankuttaneesi väärää. Et pysty siihen vieläkään, vaan jatkat yhä vaan toimimista samoin kuin moitit puolisosi toimivan, nyt vaan eri aiheesta.

        Olet vielä yhtä itselles sokeakin, kun hän. Uskomatonta. 😂

        I rest my case, täälläkään ei pääse besserwisseristä eroon näköjään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En toimi, ollaa kuin yö ja päivä, sinunkin kanssa. 🙂

        Ne jotka ärsyyntyy toisistaan.

        Mä ärsyynnyn kyllä, mutta aivan toisenlaisille tyypeille ja jutuille. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten käyttäydyt itse kuten hän. Outoa.

        Kylläpä sulla on taas trolliätmin kanssa kiihkeä debatti menossa, tsemp


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kylläkään ole lainkaan ärsyyntynyt. Sinuun en voi ottaa kantaa. Et sinä kykenisi ikä kuuna päivänä ärsyttämään minua edes riisinjyväsen vertaa. Ei sulla ole sellaista "kykyä".

        Plääpnplääp plääp. Sinä sinä sinä ja sinun ylhäisyytesi ylin kaikista juu juu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä ärsyynnyn kyllä, mutta aivan toisenlaisille tyypeille ja jutuille. 🙂

        What ever what fuck I should care. 🙂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Olet vielä yhtä itselles sokeakin, kun hän. Uskomatonta. 😂

        I rest my case, täälläkään ei pääse besserwisseristä eroon näköjään.

        Ikävä kyllä en ole lainkaan kuten hän ja sokeus on siellä päässä. Se mitä hänestä täällä olet puhunut, niin minä olen lähestulkoon yö hänen päivälleen. Sitä en tiedä miksi projisoit. Kaiketi koska et vaan voi myöntää omaa käytöstäsi. Sä et edelleenkään kykene myöntämään, että tajusti totlisen väärin (joko vahingossa tai tahallasi) ja aloit jankuttaa ihan höpsöjä. Jostain syystä sä et kestä lainkaan sitä, että väärinkäsityksesi ja olettamasi tuodaan sinun näkyvillesi. Sä et osaa myöntää niitä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Plääpnplääp plääp. Sinä sinä sinä ja sinun ylhäisyytesi ylin kaikista juu juu.

        No ikävä kyllä teet sitä koko ajan itse. Juuri sitä mistä miestäsi moitit, etkä itse näe miten käyttäydyt. Sä tiedät kyllä itsekin, että aloit jankuttaa (excuse my french) tyhmiä, mutta sen myöntäminen on sinulle mahdotonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä en ole lainkaan kuten hän ja sokeus on siellä päässä. Se mitä hänestä täällä olet puhunut, niin minä olen lähestulkoon yö hänen päivälleen. Sitä en tiedä miksi projisoit. Kaiketi koska et vaan voi myöntää omaa käytöstäsi. Sä et edelleenkään kykene myöntämään, että tajusti totlisen väärin (joko vahingossa tai tahallasi) ja aloit jankuttaa ihan höpsöjä. Jostain syystä sä et kestä lainkaan sitä, että väärinkäsityksesi ja olettamasi tuodaan sinun näkyvillesi. Sä et osaa myöntää niitä.

        Olet juuri kuin hän, identtinen vänkääjä. Ja aina se joka tietää enemmän ja toinen ei vaan pysty myöntää.

        Mä en ihan oikeasti jaksas tätä paskaa palstallakin, kotona saan ihan tarpeeks tota tollasta vänkytystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ikävä kyllä teet sitä koko ajan itse. Juuri sitä mistä miestäsi moitit, etkä itse näe miten käyttäydyt. Sä tiedät kyllä itsekin, että aloit jankuttaa (excuse my french) tyhmiä, mutta sen myöntäminen on sinulle mahdotonta.

        Mee jo pois.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Olet juuri kuin hän, identtinen vänkääjä. Ja aina se joka tietää enemmän ja toinen ei vaan pysty myöntää.

        Mä en ihan oikeasti jaksas tätä paskaa palstallakin, kotona saan ihan tarpeeks tota tollasta vänkytystä.

        Niin, miksiköhän nähn mahtaakaan vänkätä. Koska sinä itse vänkkäät hänellekin. 🙂


      • Mutta sä ärsytät mua muistuttamalla tyylilläsi ärsyttävää puolisoani, jonka kanssa on täysin mahdotonta keskustella ilman, että hän viisastelee juuri kuten sinäkin teet.

        Siksi en pysty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksiköhän nähn mahtaakaan vänkätä. Koska sinä itse vänkkäät hänellekin. 🙂

        En vänkkää. Sulle vänkkään, hänen kohdalla lopetan välittömästi puhumisen, kun besserwisseröintinsä alkaa.

        Mut mä annan periksi ja poistun täältä. Sä voit jatkaa jonkun toisen kanssa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mutta sä ärsytät mua muistuttamalla tyylilläsi ärsyttävää puolisoani, jonka kanssa on täysin mahdotonta keskustella ilman, että hän viisastelee juuri kuten sinäkin teet.

        Siksi en pysty.

        Sori, mutta mä en ala esittämään olevani jotain mitä en ole, vain jotta sinä olisit iloinen. En mä mahda sille mitään, että et kykene myöntämään tehneesi virhettä. En ala siltikään esittää, ettet olisi tehnyt. Sinä saat vängätä ihan niin kauan kuin haluat, että et vänkää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En vänkkää. Sulle vänkkään, hänen kohdalla lopetan välittömästi puhumisen, kun besserwisseröintinsä alkaa.

        Mut mä annan periksi ja poistun täältä. Sä voit jatkaa jonkun toisen kanssa.

        Täällä kuitenkin itse olet se besserwisseröijä. Kuten nyt tässäkin ketjussa, kun aloit selitellä jostain liikenteenohjaajista ja hyppynaruista, vaikka ne eivät edes mitenkään liittyneet mihinkään mistä olin puhunut. Kun sanoin ettei täysin liikkumattomia ammatteja juurikaan ole, sinä besserwiwweröit siihen sen yhden ja ainoan, jonka kykenet keksimään. Minä en edes sanonut, etteikö niitä olisi yhtään, mutta silti sinulla oli pakottava tarve besserwisseröidä siihen se yksi. Sä olet ihan sokea oman käytöksesi suhteen ja kun sun oman juttusi hölmöyden näyttää sinulle, niin se ärsyttää sinua. Sä et osaa olla väärässä, etkä erehtyä. Kaikki erehtyvät välillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kuitenkin itse olet se besserwisseröijä. Kuten nyt tässäkin ketjussa, kun aloit selitellä jostain liikenteenohjaajista ja hyppynaruista, vaikka ne eivät edes mitenkään liittyneet mihinkään mistä olin puhunut. Kun sanoin ettei täysin liikkumattomia ammatteja juurikaan ole, sinä besserwiwweröit siihen sen yhden ja ainoan, jonka kykenet keksimään. Minä en edes sanonut, etteikö niitä olisi yhtään, mutta silti sinulla oli pakottava tarve besserwisseröidä siihen se yksi. Sä olet ihan sokea oman käytöksesi suhteen ja kun sun oman juttusi hölmöyden näyttää sinulle, niin se ärsyttää sinua. Sä et osaa olla väärässä, etkä erehtyä. Kaikki erehtyvät välillä.

        Tämä olkoon nyt viimeinen viestini tälle palstalle, saat jatkossa aivan rauhassa olla aina oikeassa, kuten väität olevasi. Minun ei ole pakko jaksaa sinua, mutta koska sinä et osaa vetäytyä on minun pakko.

        Jonkun on oltava se järkevämpi joka osaa lopettaa. Sinä et siihin pysty, mun on pystyttävä. Hyvää kevättä, kesää ja loppuelämää vaikean itsesi kanssa. 👋

        Voit olla ylpeä itsestäsi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tämä olkoon nyt viimeinen viestini tälle palstalle, saat jatkossa aivan rauhassa olla aina oikeassa, kuten väität olevasi. Minun ei ole pakko jaksaa sinua, mutta koska sinä et osaa vetäytyä on minun pakko.

        Jonkun on oltava se järkevämpi joka osaa lopettaa. Sinä et siihin pysty, mun on pystyttävä. Hyvää kevättä, kesää ja loppuelämää vaikean itsesi kanssa. 👋

        Voit olla ylpeä itsestäsi.

        Minä en ole koskaan väittänyt olevani aina oikeassa. Olen moneen kertaan tälläkin palstalla todennut mm. ymmärtäneeni jotakin väärin. Se on meillä erona, että kun minä olen väärässä, niin mitä myönnän sen reilusti ja pyydän jopa anteeksi, jos käyttäydyn hölmösti. Vaan edelleenkään, en ala esittämään sellaista mitä en ole, vain sinun mieliksesi.


    • Anonyymi

      Tein aloituksen, mutten muuten paljon kantaa asioihin jaksa ottaa... Vuosisadan flunssa päällä, kuumeineen ja välillä pää wc pytyssä oksentelemassa limaa.
      Ketju kuitenkin elää, joten kiitos kaikille jotka olette osallistuneet keskusteluihin; ja aiheetkin hyppivät, kuten tavallisestikin. =))

      Yleensä teen kaiken ruuan alusta loppuun asti itse; tänään tilasin Kokkikartanon valmisruokia, erilaisia kiusauksia, niitä suuria laatikoita. Yhdestä laatikosta syödään koko perhe, itsemme kylläisiksi. Eikä tarvitse kuin annostella ruoka lautaselle ja mikroon, näillä eväillä nyt mennään... niin kauan kunnes olen hieman tervehtynyt.

      2 kg appelsiinejä, 6 päärynää ja 10 banaania, 2 rasiaa tummia rypäleitä, 5 l maitoa ja ½-litraa kuohukermaa, moniviljasämpyliä 7 kpl, ja 10 kananmunaa. Elukoille on muutenkin ruokaa, joten niille en mitään lisää tarvinnut. Sain juuri syötyä, huuhtelin astiat ja nyt mä menen pitkäkseni, kuuntelemaan musiikkia. Mimmiä vähän käy sääliksi, koska hänen elämänsä laatu on tällä hetkellä, kaventunut oleellisesti.

      En mä voi nuhaista lastakaan, sisaruksilleni tyrkyttää hoitoon; tämä tauti kun näyttää olevan tarttuvaa sorttia... mutt pikkuhiljaa parempaan suuntaan ollaan menossa, mun mielestäni!
      Varmaan ennen juhannusta ollaan taas terveitä, koko poppula. =)
      Illanjatkoja kaikille!
      trollikka

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe