Lähisuhdeväkivalta parisuhteen arjessa

Anonyymi-ap

Olen pohtinut lähisuhdeväkivaltaa ja sen syntymekanismeja. Itse olen tehnyt reilusti yli 15-vuotta liikkuvaa työtä, jossa työmaat vaihtuvat usein. Käytännössä tämä tarkoittaa lähes viikottaista reissutyötää. Asuminen on aina jossakin törkyluokan hostellissa. Kotiin pääsee lähinnä vain viikonloppuisin ja silloin haluan juoda olutta ja viinaa sekä saunoa.

Ongelmaksi on muodostunut parisuhteessa pettäminen sillä aikaa, kun olen poissa. Vaimo on halunnut ns. avointasuhdetta ja se ei minulle käy. Useasti kostan pettämisen väkivallalla. Nykyisin annan vain pienen snäbyn leuan kärkeen niin, että akka menee ihan rennoksi.

En pidä itseäni väkivaltaisena, mutta koska minun ei anneta rauhassa ryypätä, alan hyvinkin herkästi käyttämään tarvittavia voimakeinoja. Minule sopisi avioerokin, ja olen päättänyt, että eläkeikää en ala viettämään selvinpäin. Osaksi arki-iltoja pääsen onneksi humaltumaan. Yleensä ostan 0,5 litran Tapsapullon ja 1 litran appelsiinimehun.

Mitä muut ovat mieltä lähisuhdeväkivallasta? Onko täällä muita jotka uskaltaa tunnustaa käyttävänsä voimakeinoja?

8

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota avioero

    • Anonyymi

      Voi naisparka.

      • Anonyymi

        Niin joo, viaton pikku ruusunen


    • Anonyymi

      Eroa ja unohda.

    • Anonyymi

      Provohan tuo AP:n kirjoitus on, ei kai kukaan voi olla noin tyhmä oikeasti.

      • Anonyymi

        No ei


    • Anonyymi

      Ehkä tämä on provo tai onhan tämä?
      Sanoisin näin että ilmeisesti rakkautesi ri ole riittävä jos sinun täytyy lyödä vaimoasi ja vaimosi pettää sinua?
      Kuoliko rakkautesi?
      Onko rakkautesi elämäntapaasi suur3mpi kuin rakkautsei vaimoasi kohtaan?

      Vaimosi on ollut usein viikot yksikseen,hän varmasti odottaa yhteistä aikaa,elämänsä jakamista,huomiota sinulta. Hän ei varmaan tunne itseään taholtasi rakastetuksi ja on osaltaan oikeassa sillä et rakasta vaimoasi niin paljoa että kun vihdoin kotiudut viinapullon sijaan keskittyisit vaimoosi ja parisuhteeseesi.

      Kysynkin nyt,kumpaa rakastat enemmän viikonloppuja humalassa vai vaimoasi?

      Ihminen voi puhua monenlaista mutta loppuseltaqn jos puheet eivät näy teoissa,sanoilla ei ole painoarvoa. Voit puhua vaikka mistan valkoiseksi,käännellä asioita ympäri tai nurin kiertäen ja kaartaen silkkipaperiin kultavuorauksin muttailman näyttöä niin noup,rakkautesi ei ole kärpäsenpaskankaan arvoinen etkä ole ansainnut naista jolle tuon käärön ojennat.

      Sulla on tasan 2 vaihtoehtoa tasan 2 ei enempää.valunnan teet sinä itse ja otat vastuun valinnastaan.otat vastuun ihan yksin kaikista sanpistasi ja teoistasi sinä yksin,ei kukaan muu.
      Teetpä nyt minkä ratkaisun hyvänsä se on sinun oma päätöksesi eikä kenenkään muun vastuulla.

      Valehtelet tai puhut totta lyöt vaimoasi tai et, juot viinaa tai et ihan kaikki mitä teet ovat sinun omia valintojasi joiden seurauksista vastaat itse.
      Samoin on vaimosi laita. Jos hän on pettänyt on se hänen päätöksensä.

      Kaikilla valinnoilla on seurauksensa. Seuraavan kerran kun tulet kotiin reissuista mieti asiaa ennenkuin avaat pullon. Istu alas katso vaimoasi silmiin ja kysy mitä kuuluu teidän parisuhteeseen. Älä koske edes pulloon. Kuuntele mitä vaimosi sanoo ja ymmärrä.

    • Anonyymi

      Voi olla huumorilla kirjoitettu aloitus tai sitten ei. Jos asia oikeasti mietityttää, esimerkiksi oman kunnan sosiaalitoimesta saa vastauksia ja apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe