Lähisuhdeväkivalta parisuhteen arjessa

Anonyymi-ap

Olen pohtinut lähisuhdeväkivaltaa ja sen syntymekanismeja. Itse olen tehnyt reilusti yli 15-vuotta liikkuvaa työtä, jossa työmaat vaihtuvat usein. Käytännössä tämä tarkoittaa lähes viikottaista reissutyötää. Asuminen on aina jossakin törkyluokan hostellissa. Kotiin pääsee lähinnä vain viikonloppuisin ja silloin haluan juoda olutta ja viinaa sekä saunoa.

Ongelmaksi on muodostunut parisuhteessa pettäminen sillä aikaa, kun olen poissa. Vaimo on halunnut ns. avointasuhdetta ja se ei minulle käy. Useasti kostan pettämisen väkivallalla. Nykyisin annan vain pienen snäbyn leuan kärkeen niin, että akka menee ihan rennoksi.

En pidä itseäni väkivaltaisena, mutta koska minun ei anneta rauhassa ryypätä, alan hyvinkin herkästi käyttämään tarvittavia voimakeinoja. Minule sopisi avioerokin, ja olen päättänyt, että eläkeikää en ala viettämään selvinpäin. Osaksi arki-iltoja pääsen onneksi humaltumaan. Yleensä ostan 0,5 litran Tapsapullon ja 1 litran appelsiinimehun.

Mitä muut ovat mieltä lähisuhdeväkivallasta? Onko täällä muita jotka uskaltaa tunnustaa käyttävänsä voimakeinoja?

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota avioero

• Anonyymi

Voi naisparka.

• Anonyymi

Niin joo, viaton pikku ruusunen

• Anonyymi

Eroa ja unohda.

• Anonyymi

Provohan tuo AP:n kirjoitus on, ei kai kukaan voi olla noin tyhmä oikeasti.

• Anonyymi

No ei

• Anonyymi

Ehkä tämä on provo tai onhan tämä?
      Sanoisin näin että ilmeisesti rakkautesi ri ole riittävä jos sinun täytyy lyödä vaimoasi ja vaimosi pettää sinua?
      Kuoliko rakkautesi?
      Onko rakkautesi elämäntapaasi suur3mpi kuin rakkautsei vaimoasi kohtaan?

Vaimosi on ollut usein viikot yksikseen,hän varmasti odottaa yhteistä aikaa,elämänsä jakamista,huomiota sinulta. Hän ei varmaan tunne itseään taholtasi rakastetuksi ja on osaltaan oikeassa sillä et rakasta vaimoasi niin paljoa että kun vihdoin kotiudut viinapullon sijaan keskittyisit vaimoosi ja parisuhteeseesi.

Kysynkin nyt,kumpaa rakastat enemmän viikonloppuja humalassa vai vaimoasi?

Ihminen voi puhua monenlaista mutta loppuseltaqn jos puheet eivät näy teoissa,sanoilla ei ole painoarvoa. Voit puhua vaikka mistan valkoiseksi,käännellä asioita ympäri tai nurin kiertäen ja kaartaen silkkipaperiin kultavuorauksin muttailman näyttöä niin noup,rakkautesi ei ole kärpäsenpaskankaan arvoinen etkä ole ansainnut naista jolle tuon käärön ojennat.

Sulla on tasan 2 vaihtoehtoa tasan 2 ei enempää.valunnan teet sinä itse ja otat vastuun valinnastaan.otat vastuun ihan yksin kaikista sanpistasi ja teoistasi sinä yksin,ei kukaan muu.
      Teetpä nyt minkä ratkaisun hyvänsä se on sinun oma päätöksesi eikä kenenkään muun vastuulla.

Valehtelet tai puhut totta lyöt vaimoasi tai et, juot viinaa tai et ihan kaikki mitä teet ovat sinun omia valintojasi joiden seurauksista vastaat itse.
      Samoin on vaimosi laita. Jos hän on pettänyt on se hänen päätöksensä.

Kaikilla valinnoilla on seurauksensa. Seuraavan kerran kun tulet kotiin reissuista mieti asiaa ennenkuin avaat pullon. Istu alas katso vaimoasi silmiin ja kysy mitä kuuluu teidän parisuhteeseen. Älä koske edes pulloon. Kuuntele mitä vaimosi sanoo ja ymmärrä.

• Anonyymi

Voi olla huumorilla kirjoitettu aloitus tai sitten ei. Jos asia oikeasti mietityttää, esimerkiksi oman kunnan sosiaalitoimesta saa vastauksia ja apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe