Torstain pallojen tunnistus visa

28

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tälleen tänään, rauhallisemmin klikkailemalla olis tippunut vieläparit lisää 😂

      Aivan mahtava tulos!

      Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.

      Vastasit oikein 12/16 kysymykseen

      • Tosi hyvä tulos =)


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178144306

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sama kuin randella eli 12 oikein.

      -harmiseikirj-

      • Hyvä hyvä =)


    • 13/16 olis menny paremminkin jos en olis ollu parissa kohtaa liian itsevarma ja katsonut vielä kuitenkin tarkemmin.😄.

      • Todella mahtavaa =)


    • Anonyymi

      Kaikki oikein, vaikken edes seuraa urheilua.

      >simiti<

      • Tosi hienoa!


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hienoa!

        Nooh. Myönnettäköön, että jokunen meni arvaamalla oikein.

        Mutta kyselyistä. Mikä sinun mielestäsi on paras käyttötapa divetykarbonaatille (natriumbikarbonaatti)

        Vinkkinä voin sanoa, että marttojen sivuilta löytyy yllättävän paljon käyttökohteita. Välillä tuntuu, että se auttaa sydänsuruihinkin.

        Itsehän käytän sitä närästyksen helpottamiseen.

        >simiti<

        Itse käytän sitä äääääääääääää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nooh. Myönnettäköön, että jokunen meni arvaamalla oikein.

        Mutta kyselyistä. Mikä sinun mielestäsi on paras käyttötapa divetykarbonaatille (natriumbikarbonaatti)

        Vinkkinä voin sanoa, että marttojen sivuilta löytyy yllättävän paljon käyttökohteita. Välillä tuntuu, että se auttaa sydänsuruihinkin.

        Itsehän käytän sitä närästyksen helpottamiseen.

        >simiti<

        Itse käytän sitä äääääääääääää

        Eikö se ole ihan ruokasoodaa? Itse käytän ruokasoodaa esim. siivouksesa.


    • No en ole kyllä yhtään palloiluihminen.. Turhia kehuja 😄

      Aivan mahtava tulos!
      Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.

      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      • Tosi hyvä tulos!


    • 14/16. Katson mitä tahansa pallopeliä sujuvasti, paitsi pesäpallo on liian tylsää. Tarjoilukatsomossa sekin menee niukka naukka.

      • Itse en jaksa seurata oikein mitään palloilulajia, mutta sulkapallo on ihan kiva pelattava (en oo pelannu aikoihin, joskus koulussa on tullut pelattua ja joskus kesällä pihassa tai kadulla, mutta ei enää vuosiin). Kesä-ja talviolympialaisten aikaan tulee katsottua jonkun verran urheilua, muuten oikein ei.

        Hieno suoritus!


    • Anonyymi

      Aivan mahtava tulos!

      Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.

      Vastasit oikein 11 kysymykseen

      Se keilapallo näytti kyllä petankkipallolta kun keilapallot ei ole kromisia! :D

      T. rantanplan

      • Tosi hyvä suoritus!


    • Anonyymi

      Ei helevetti, kuka erottaa jotain vesipalloa uppopallosta?? 🙈🙈🙈 9/16. Surkeaa 😄

      • Hieno suoritus kuitenkin =)


    • 9, en ole urheiluihmisiä.

      • Hieno suoritus =)


    • Täällä on selvästi pallo hukassa. 😁

      "Aivan mahtava tulos!

      Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Thänks! Haastava visa. 😊

      • Tosi hyvä tulos =)


    • 13/16.. ja en todellakaan ole urheiluihminen..

      • Hyvä tulos silti =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos silti =)

        Juu niin on.. itsekin yllätyin.


    • Vastasit oikein 16 kysymykseen.

      Piti hetken miettiä tuota vessatenniksen palloa ja itsellä oli sellainen muistikuva että jääpallo olisi enemmän oranssi.

      • Hieno suoritus!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe