Kuinka monen lajin pallon tunnistat. Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000009448544.html
Oma tulos: 10/16. Aivan mahtava tulos!
Torstain pallojen tunnistus visa
28
230
Vastaukset
Tälleen tänään, rauhallisemmin klikkailemalla olis tippunut vieläparit lisää 😂
Aivan mahtava tulos!
Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.
Vastasit oikein 12/16 kysymykseen- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178144306
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sama kuin randella eli 12 oikein.
-harmiseikirj- 13/16 olis menny paremminkin jos en olis ollu parissa kohtaa liian itsevarma ja katsonut vielä kuitenkin tarkemmin.😄.
- Anonyymi
Kaikki oikein, vaikken edes seuraa urheilua.
>simiti<- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Tosi hienoa!
Nooh. Myönnettäköön, että jokunen meni arvaamalla oikein.
Mutta kyselyistä. Mikä sinun mielestäsi on paras käyttötapa divetykarbonaatille (natriumbikarbonaatti)
Vinkkinä voin sanoa, että marttojen sivuilta löytyy yllättävän paljon käyttökohteita. Välillä tuntuu, että se auttaa sydänsuruihinkin.
Itsehän käytän sitä närästyksen helpottamiseen.
>simiti<
Itse käytän sitä äääääääääääää Anonyymi kirjoitti:
Nooh. Myönnettäköön, että jokunen meni arvaamalla oikein.
Mutta kyselyistä. Mikä sinun mielestäsi on paras käyttötapa divetykarbonaatille (natriumbikarbonaatti)
Vinkkinä voin sanoa, että marttojen sivuilta löytyy yllättävän paljon käyttökohteita. Välillä tuntuu, että se auttaa sydänsuruihinkin.
Itsehän käytän sitä närästyksen helpottamiseen.
>simiti<
Itse käytän sitä äääääääääääääEikö se ole ihan ruokasoodaa? Itse käytän ruokasoodaa esim. siivouksesa.
No en ole kyllä yhtään palloiluihminen.. Turhia kehuja 😄
Aivan mahtava tulos!
Vastasit oikein 9 kysymykseen14/16. Katson mitä tahansa pallopeliä sujuvasti, paitsi pesäpallo on liian tylsää. Tarjoilukatsomossa sekin menee niukka naukka.
Itse en jaksa seurata oikein mitään palloilulajia, mutta sulkapallo on ihan kiva pelattava (en oo pelannu aikoihin, joskus koulussa on tullut pelattua ja joskus kesällä pihassa tai kadulla, mutta ei enää vuosiin). Kesä-ja talviolympialaisten aikaan tulee katsottua jonkun verran urheilua, muuten oikein ei.
Hieno suoritus!
- Anonyymi
Aivan mahtava tulos!
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Se keilapallo näytti kyllä petankkipallolta kun keilapallot ei ole kromisia! :D
T. rantanplan - Anonyymi
Ei helevetti, kuka erottaa jotain vesipalloa uppopallosta?? 🙈🙈🙈 9/16. Surkeaa 😄
9, en ole urheiluihmisiä.
Täällä on selvästi pallo hukassa. 😁
"Aivan mahtava tulos!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Thänks! Haastava visa. 😊13/16.. ja en todellakaan ole urheiluihminen..
Vastasit oikein 16 kysymykseen.
Piti hetken miettiä tuota vessatenniksen palloa ja itsellä oli sellainen muistikuva että jääpallo olisi enemmän oranssi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2115285Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki332847Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1292359"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2101973Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol631520Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2701331Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito871179Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole791039Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh299989Nyt se on varmaa tieoa - kuntaliitos
Alavus ja Ähtäri liitetään Seinäjokeen. Näin on erään edustajan mukaan päätetty ja asia tulee julkiseksi ensi viikolla.41972