Kuinka monen lajin pallon tunnistat. Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000009448544.html
Oma tulos: 10/16. Aivan mahtava tulos!
Torstain pallojen tunnistus visa
28
239
Vastaukset
Tälleen tänään, rauhallisemmin klikkailemalla olis tippunut vieläparit lisää 😂
Aivan mahtava tulos!
Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.
Vastasit oikein 12/16 kysymykseen- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178144306
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sama kuin randella eli 12 oikein.
-harmiseikirj- 13/16 olis menny paremminkin jos en olis ollu parissa kohtaa liian itsevarma ja katsonut vielä kuitenkin tarkemmin.😄.
- Anonyymi
Kaikki oikein, vaikken edes seuraa urheilua.
>simiti<- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Tosi hienoa!
Nooh. Myönnettäköön, että jokunen meni arvaamalla oikein.
Mutta kyselyistä. Mikä sinun mielestäsi on paras käyttötapa divetykarbonaatille (natriumbikarbonaatti)
Vinkkinä voin sanoa, että marttojen sivuilta löytyy yllättävän paljon käyttökohteita. Välillä tuntuu, että se auttaa sydänsuruihinkin.
Itsehän käytän sitä närästyksen helpottamiseen.
>simiti<
Itse käytän sitä äääääääääääää Anonyymi kirjoitti:
Nooh. Myönnettäköön, että jokunen meni arvaamalla oikein.
Mutta kyselyistä. Mikä sinun mielestäsi on paras käyttötapa divetykarbonaatille (natriumbikarbonaatti)
Vinkkinä voin sanoa, että marttojen sivuilta löytyy yllättävän paljon käyttökohteita. Välillä tuntuu, että se auttaa sydänsuruihinkin.
Itsehän käytän sitä närästyksen helpottamiseen.
>simiti<
Itse käytän sitä äääääääääääääEikö se ole ihan ruokasoodaa? Itse käytän ruokasoodaa esim. siivouksesa.
No en ole kyllä yhtään palloiluihminen.. Turhia kehuja 😄
Aivan mahtava tulos!
Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.
Vastasit oikein 9 kysymykseen14/16. Katson mitä tahansa pallopeliä sujuvasti, paitsi pesäpallo on liian tylsää. Tarjoilukatsomossa sekin menee niukka naukka.
Itse en jaksa seurata oikein mitään palloilulajia, mutta sulkapallo on ihan kiva pelattava (en oo pelannu aikoihin, joskus koulussa on tullut pelattua ja joskus kesällä pihassa tai kadulla, mutta ei enää vuosiin). Kesä-ja talviolympialaisten aikaan tulee katsottua jonkun verran urheilua, muuten oikein ei.
Hieno suoritus!
- Anonyymi
Aivan mahtava tulos!
Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Se keilapallo näytti kyllä petankkipallolta kun keilapallot ei ole kromisia! :D
T. rantanplan - Anonyymi
Ei helevetti, kuka erottaa jotain vesipalloa uppopallosta?? 🙈🙈🙈 9/16. Surkeaa 😄
9, en ole urheiluihmisiä.
Täällä on selvästi pallo hukassa. 😁
"Aivan mahtava tulos!
Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Thänks! Haastava visa. 😊13/16.. ja en todellakaan ole urheiluihminen..
Vastasit oikein 16 kysymykseen.
Piti hetken miettiä tuota vessatenniksen palloa ja itsellä oli sellainen muistikuva että jääpallo olisi enemmän oranssi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
