Kuinka monen lajin pallon tunnistat. Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000009448544.html
Oma tulos: 10/16. Aivan mahtava tulos!
Torstain pallojen tunnistus visa
28
233
Vastaukset
Tälleen tänään, rauhallisemmin klikkailemalla olis tippunut vieläparit lisää 😂
Aivan mahtava tulos!
Olet selvästi urheiluihminen ja tunnet myös vähän oudompia lajeja.
Vastasit oikein 12/16 kysymykseen- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178144306
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sama kuin randella eli 12 oikein.
-harmiseikirj- 13/16 olis menny paremminkin jos en olis ollu parissa kohtaa liian itsevarma ja katsonut vielä kuitenkin tarkemmin.😄.
- Anonyymi
Kaikki oikein, vaikken edes seuraa urheilua.
>simiti<- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Tosi hienoa!
Nooh. Myönnettäköön, että jokunen meni arvaamalla oikein.
Mutta kyselyistä. Mikä sinun mielestäsi on paras käyttötapa divetykarbonaatille (natriumbikarbonaatti)
Vinkkinä voin sanoa, että marttojen sivuilta löytyy yllättävän paljon käyttökohteita. Välillä tuntuu, että se auttaa sydänsuruihinkin.
Itsehän käytän sitä närästyksen helpottamiseen.
>simiti<
Itse käytän sitä äääääääääääää Anonyymi kirjoitti:
Nooh. Myönnettäköön, että jokunen meni arvaamalla oikein.
Mutta kyselyistä. Mikä sinun mielestäsi on paras käyttötapa divetykarbonaatille (natriumbikarbonaatti)
Vinkkinä voin sanoa, että marttojen sivuilta löytyy yllättävän paljon käyttökohteita. Välillä tuntuu, että se auttaa sydänsuruihinkin.
Itsehän käytän sitä närästyksen helpottamiseen.
>simiti<
Itse käytän sitä äääääääääääääEikö se ole ihan ruokasoodaa? Itse käytän ruokasoodaa esim. siivouksesa.
No en ole kyllä yhtään palloiluihminen.. Turhia kehuja 😄
Aivan mahtava tulos!
Vastasit oikein 9 kysymykseen14/16. Katson mitä tahansa pallopeliä sujuvasti, paitsi pesäpallo on liian tylsää. Tarjoilukatsomossa sekin menee niukka naukka.
Itse en jaksa seurata oikein mitään palloilulajia, mutta sulkapallo on ihan kiva pelattava (en oo pelannu aikoihin, joskus koulussa on tullut pelattua ja joskus kesällä pihassa tai kadulla, mutta ei enää vuosiin). Kesä-ja talviolympialaisten aikaan tulee katsottua jonkun verran urheilua, muuten oikein ei.
Hieno suoritus!
- Anonyymi
Aivan mahtava tulos!
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Se keilapallo näytti kyllä petankkipallolta kun keilapallot ei ole kromisia! :D
T. rantanplan - Anonyymi
Ei helevetti, kuka erottaa jotain vesipalloa uppopallosta?? 🙈🙈🙈 9/16. Surkeaa 😄
9, en ole urheiluihmisiä.
Täällä on selvästi pallo hukassa. 😁
"Aivan mahtava tulos!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Thänks! Haastava visa. 😊13/16.. ja en todellakaan ole urheiluihminen..
Vastasit oikein 16 kysymykseen.
Piti hetken miettiä tuota vessatenniksen palloa ja itsellä oli sellainen muistikuva että jääpallo olisi enemmän oranssi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875