Turha enää poliitikkojen puhua rahapulasta ja valtionvelasta mitään. Ylitorniollakin pantiin lintutorniin 170 000 euroa.
Vai pantiinko ???
Yhteiskunnan rahapula
8
423
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi törkeältä tuntuu veronmaksajien rahojen tuhlaaminen ja päättäjien käytös muutenkin Ylitorniolla. Varmaan käy kuten Kittilässä ja se olisi aivan oikein.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17784200/kelmien-kerho - Anonyymi
Jos ne vinosilmät tulevat kiikaroimaan lintuja.
- Anonyymi
Ei ne kiikaroinnista kuitenkaan mitään maksa.
- Anonyymi
Onpas teillä hieno lintutorni. Onko siinä Koneen hissi ja kuinka korkealle menee? Onko ruokailua tai saniteettitiloja.
- Anonyymi
Hieno on. Käyttäjät vain puuttuvat. Ilmeisesti se on jo tehtävänsä tehnyt ja kunnan rahat ovat toisissa taskuissa.
- Anonyymi
Kyllä rahaa riittää kun on yhteiskunnan varoista kyse. Tuo nyt vaan on pieni raha ja näitä lehmänkauppoja tehdään joka kunnassa. Valitettava totuus. Korruptio on ja pysyy.
- Anonyymi
Kyllä kuntalaisten pitäisi vaatia ainakin lopputiliä korruptiosta kärähtäneelle virkamiehelle.
Tämä Ylitornion tapauskin oli aivan selvä rikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181