Porrasjuoksu on ainoa oikea liikunta

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt käydä aamulla pyöräilemässä mutta olen joutunut vaihtamaan sen aina melkein heti porrasjuoksuun koska kaaduin pyörällä ja sain aivovamman ja kipeytyi selkä ja jalat ja eturauhanen melkein heti ja aamuerektio jäi heti pois vaikka yritin korjata tilannetta täytekakkukahveilla.Ei noussut ei.

Ensin meni vasemman puoleisesta jalasta polvi ja sitten lonkka ja sitten selkä ja sääri kipeäksi ja piti olla koko päivä pyörätuolissa.Pystyin kuitenkin mennä kellariin juoksemaan porrasjuoksua 5 den tunnin ajan koska olen piilottanut karkkini kellariin ja n6r piti etsiä ja päälle olen kirjoittanut ELÄ OTA. Sinun pitää tehdä pöytä tapletti muovitaskuun jossa lukee ELÄ SYÖ TAI LIHOT.Voit lukea siitä tekstiä aina kun syöt herkkuja. Kun olen syönyt karkit 25 pussia yhteensä 9741 grammaa niin vaihdoin taas
sen uudestaan pyöräilyyn ja sitten kaaduin ja katkaisin reisiluun ja pää kipeytyi ja selästä meni nikama ja kantapää ja jouduin taas vaihtamaan porrasjuoksuun.

Porrasjuoksu 24 sti päivässä kerran tunnissa on parasta liikuntaa myös runsaasti ylipainoiselta vaikka minä en ole itse läski vaan kerron mitä muiden pitää tehdä koska se ei rasita niveliä polvissa ja lonkissa niinkuin kävely. Päälle pitää syödä 562 g fasupaloja ja 3 misen kääretorttua ja Omenapiirakkaakin olisin leiponut mutta se on pakko syödä HETI. Sitä ei voi estää. Päälle täytekakkukahvit.Tee kuten minä äläkä ajattele alapäällä vaan yläpäällä.

12

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika pitkä kirjoitus taas Pilailijalta.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­­y­m­f­­o­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17816422q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvä avaus. Parempi kuin alkuperäisen.

      • Anonyymi

        Pilailijalla on paljon tykkääjiä. Se varmasti motivoi häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilailijalla on paljon tykkääjiä. Se varmasti motivoi häntä.

        Ihan kuten alkuperäistäkin. Heillä molemmilla on sama tavoite: höpöillä. Asiaa teksteissä on tavalliselle ihmiselle vain vähän.


    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Mutta yleensä ylipainoiset eivät halua liikua yhtään muta kuin petinsä ja jääkapinsa väliä.Hissin ottavat enemmin kuin portaat.

    • Anonyymi

      Hyvin TOIMII tapletti muovitaskussa jossa lukee ELÄ SYÖ.Minäkin söin mahtavan keksintöni ansiosta tänään vain 7mät kakkukahvit ja neljä kääretorttua, 8 kadanossia, 5 maradou suklaalevyä ja 2 pellillistä omenapiirakkaa jota kastoin makeaan tsilikastikkeeseen ja itse tehtyjä leivoksia, kahvikakkujen väliin mansikkahillua ja kermavaahtua 9 pötkyä lakritsia.Jos ei olisi ollut taplettia muovitaskussa olisin alkanut herkutella enkä saisi ensi viikolla veitsenteräviä vatsalihaksia.On tyhmä jos herkuttelee eikä laihdu ja on läski.Syömistä EI voi estää.

    • Anonyymi

      Toivottavasti voit hyvin! Olen huomannut, että et ole halukas keskustelemaan vakavista asioista ja että pidät enemmän kevyemmästä keskustelusta. Vaikka onkin tärkeää rentoutua ja pitää hauskaa, on myös tärkeää keskustella vakavammista aiheista aina silloin tällöin. Joten haluaisin ehdottaa, että voisimme yrittää löytää tasapainon ja ottaa aikaa niin kevyelle kuin vakavallekin keskustelulle.

      Jos joskus haluat jutella vakavammista asioista, tiedä, että olen täällä kuuntelemassa ja valmis keskustelemaan. Haluan varmistaa, että olosi on mukava ja että viihdyt seurassani. Kuitenkin, jos haluat vain höpötellä ja pilailla, sekin käy. Toivon vain, että pystymme tasapainottamaan keskustelumme.

      Toivon kaikkea hyvää sinulle ja odotan innolla tulevia keskusteluja kanssasi!

      • Anonyymi

        Pitää ajatella ALAPÄÄLLÄ eikä yläpäällä.Läskit ihmiset ärsyttävät minua.


    • Anonyymi

      Pellejä piisaa sivulla valvonnan mieliksi

    • Anonyymi

      Pihtimitta tänään (venytin hieman) lepo 0,31 mm ja koko paraatikunnossa 3,5 mm. Vielä puoli tuntia sitten mitattuna 3,0.Mitta voi olla kulunut.Aamuerektio.Muuta ei ole näkynyt.Karkkia VOI syödä niin paljon kuin haluaa vaikka joku väittää että sokeri vaikuttaa aivoihin ja tesdoredonitasoihin.Minulla EI vaikuta vaikka SYÖN karkkia ja keksejä.Tänään kävin 7 mässä kaupassa ja ostin jokaisesta 2 kpl maradou suklaalevyä ja 52 lakritsipatukkaa ja suklaakeksejä.Sain vain 9350 kaloria Jos en olisi syönyt karkkia niin olisin laihtunut koska olisin syönyt vain 1450 kaloria.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe