Kuulemma leposyke on kesmaarin 35-40 bpm vyltäron ympärys 70-80 com
Siis muut olumpia juosijat
Liekö tuotto näi chat gpt sanoi
Farmarhousut vs trikoot lyhentää
Cooper tulosta hyvinkin 150 mert 3000 vs 3150 uon kuulemma sekintutkittu ja mitattu hapenotto
Taitaa chatgpt osata paremmin kun kun valmentaja ainakin kirjallisesti
Olympa voittajat lkeskimatkat
10
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ootteko kysynyt faktoja meneekö oikein
Kysyn hapenotosta bjorn dahlie 50v vo2max 77
Kunto säilyy puhtassa norjan ilmassa
Toki treenaamalla yns - Anonyymi
Catti kertoi cooperin testissä jos juoksee 10 sukettä matalammalla ilman suurempaa motivaatiota sykkeellä hyvinkin jopa 200 metriä 3200i vs 3000 sit vielä farku
Eikä lämmittelyä niin 100m pois
Siis pieni laiskuus kylmiltään tiukat farmati housut 150m yhteensä 350metriä
Voi tosiaan Cooper testi noin helposti vaihtelwva
Chat gpt laski onko uskottavat tulokset - Anonyymi
Ja siilä voi myös laskea ilmanpaineen vaikutuksen 1129mbar vs 960 matapainen
Montako metriä vaikuttaa sitä koitetaan huomenna jossain pan maata maan veto voima on heikompi
Lasketaan se senteissä esim 174cm
Yai miöleiisä kyllä chat sen sanoo - Anonyymi
Cooper on pitkä matka. Miule sopii paremmin 1500m. Rentoa juosta täysiä sub 4min.
- Anonyymi
Juu. Ja 800m alle kahden. Rennosti.
- Anonyymi
Chatgpt kertoo montako prosenttia ihmisistä juoksee800 2m
Tai voit kysyä 30-35 v miehet moniko juoksee800 alle2 - Anonyymi
Kaiken maailman baltsut sun muu
Häviä catit tidolle- Anonyymi
Baltsu on maratoonari. Voittaisin Baltsun keskimatkoilla heittämällä. Miula kuntoprofiili soveltuu paremmin keskimatkoille. Olen pitkillä matkoilla Baltsun halveksima hidas hölkkääjä. Always easy.
- Anonyymi
Keskimatkat ovat hienoja lajeja. Rennosti rallatellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391