Testi maksumuurin takana.
Lukeneet kertokee oliko hyvä suositus
https://www.tivi.fi/uutiset/kokeilussa-lidlin-alykello-tallainen-on-70-euron-silvercrest/67db3f0a-9ab9-4976-9e30-bc8aa8f7fc40
Lidl älykello
12
8324
Vastaukset
- Anonyymi
Hukkaan heitettyä rahaa. Garmin se olla pitää. Esim
Garmin Forerunner 255 tekee 302€.- Anonyymi
Dustin kellon saat 37 eurolla.
Miksi ahnehtia 300 euroa muovihärpäkkeestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ahnehtia 300 euroa muovihärpäkkeestä?Forerunner tosijuoksijan valinta. Kevyt muovikello ei hölsky ranteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ahnehtia 300 euroa muovihärpäkkeestä?Älykellot on pelkureille.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17817611c
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Nykyään noissa lasten älykelloissa on paremmat ominaisuudet ja voi soittaa sekä sms:t lukea ja hintakin halvempi eivätkä nuupahda akut niistä niin helpolla kuin kalliista älyttömyyskelloista, joista akut hajoaa eikä mene takuuseen.
- Anonyymi
Varmaan surkein alykello mitä tiedän on Samsung Galaxy watch 4, akku ei kestä pariakaan päivää uutena. Kyllästyin lataamaan kelloa kun akku saattaa loppua kesken yö unien. Perus polari toimii paljon paremmin.
- Anonyymi
Älykello ladataan joka päivä ja känny kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykello ladataan joka päivä ja känny kanssa
heh, mitäs lataat, kun akku sökö, taitaa olla vain 6kk takuu akuilla, halpaa pashaa pääsiäisen iloiksi
- Anonyymi
Polari on hyvä urheilukello, mutta siinä ei ole juurikaan älyä.
- Anonyymi
Aikoinaan sanottiin, kun kaivettiin poteroita, että hiki säästää verta. Nykyisenä älyttömyyskelloaikana ei voida kuin todeta, että hiki tuhoaa älykellon, kaikessa älyttömyydessään.
- Anonyymi
Taas testi maksumuurin takana.
Hyvät hyssykät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401