Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaunis lesbo etsii sokerimamaa

Anonyymi-ap

Korkeakoulutettu, hauska ja kuuma lesbo täällä sugarmamaa kaipaisi elämäänsä. Rahat on loppu mutta muuten elämässä kaikki hyvin. Asun Helsingissä. Kiinnostaisiko seura ja/tai halaukset? Seksiäkin voit saada jos kohtelet hyvin ja jos on sellainen fiilis molemmilla. Olen avomielinen ja lempeä. Laita viestii. Olen 33v.

13

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viestiä minne

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­m­f­­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178180064

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kahtos. Modernin ajan huora.

      • Anonyymi

        Niin sinä oot vai No hyvinkin säälittävä ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä oot vai No hyvinkin säälittävä ainakin

        Tää sugrdaddy ja -mama kulttuuri ei ole kuin sitä itseään. Saisi enemmän kunnioitusta kun sanois vaan suoraan mitä se on. Huoraamista. Vai tuleeko siitä itselleen parempi mieli kun keksii uuden termin maailman vanhimmalle ammatille? Voi kuvitella ja pettää itseään, että "Enhän minä ole huora, olen vain sugarbabe. Hihi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää sugrdaddy ja -mama kulttuuri ei ole kuin sitä itseään. Saisi enemmän kunnioitusta kun sanois vaan suoraan mitä se on. Huoraamista. Vai tuleeko siitä itselleen parempi mieli kun keksii uuden termin maailman vanhimmalle ammatille? Voi kuvitella ja pettää itseään, että "Enhän minä ole huora, olen vain sugarbabe. Hihi."

        No nimenomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää sugrdaddy ja -mama kulttuuri ei ole kuin sitä itseään. Saisi enemmän kunnioitusta kun sanois vaan suoraan mitä se on. Huoraamista. Vai tuleeko siitä itselleen parempi mieli kun keksii uuden termin maailman vanhimmalle ammatille? Voi kuvitella ja pettää itseään, että "Enhän minä ole huora, olen vain sugarbabe. Hihi."

        Jaa, en markkinoista niin tierä, mutta eikö se ole vähän tämän sponsorikulttuurin häveliäs tapa piilottaa maksavansa joko kuvista, ajasta seksistä tai kaikesta mainitusta? Naiset taas kun Gambiaan ym menee niin lahjoina maksavat pysyy varmaan sellainen rumanttisempi tatsi


    • Anonyymi

      ” Kiinnostaisiko seura ja/tai halaukset? ” Sinun miehen näkemys naisten välisistä jutuista on aika karkeajakoinen, eri orientaatioiden mahdollisuus voi tietysti kismittää tai ahdistaa kovasti ja sumentaa ajattelua eri tavoilla

      • Anonyymi

        Kaikki nyt vaan ei oo samanlaisia yhtä säälittäviä tyttöilijäluuseriressukoita ku sinä itse


    • Anonyymi

      Miksi mä luen tän aloituksen aina, että "Kaunis lesbo etsii sokerimassaa"? 🤣

      Tulee mieleen, että aloittaja on leimomassa kakkua tai vastaavaa.

    • Anonyymi

      Jaa että tällä kertaa yrität lesbokorttia. Eikö papparaisia ole riittänyt rahastettaviksi? Voi käydä vielä hassusti kun luulet ihmisiä noin vain hyväksikäyttäväsi. Voi osua omaan nilkkaan. Kunhan kerroin.

    • Anonyymi

      Mitenkäs olisi, rehellinen tyo huoraamisen sijasta, kartuttaaksesi taloudellista kassaasi?

    • Anonyymi

      33 v. on liian vanha sugarbabeksi. Sugarmissukseksi ehkä, jos on tyylikäs, timmi, fiksu, monikielinen, hauska, älykäs, tunneälykäs, osaa hieroa, terapioida, kokata, karatea puolustuksekseni, siivota, silittää, ja stand up komiikkaa, jotta vieraanikin viihtyvät.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe