Mitä naisten kesken puhutaan miehistä?

Anonyymi-ap

Minkälaisia keskusteluja te naiset käytte meistä miehistä esimerkiksi silloin, kun olette pukuhuoneessa tai muuten niin, että miehiä ei taatusti ole läsnä eikä kuuloetäisyydellä?
Valaiskaa aihealueiden, yleisten teemojen ja käsittelytapojen, niin positiivisten kuin negatiivisten, mahdollisesti loukkaavienkin, tarkkuudella. Älkää toki kertoko yksityiskohtia, sillä nehän ovat meiltä miehiltä salaisuus. :)

10

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan vaan seksistä ja sen koosta ja pallien karvoituksesta tietenkin.

• Anonyymi

Höpöhöpö.

• Anonyymi

Naisia kuunnelleena suhteen ongelmakohdat tuodaan esiin. Näyttää silti että monella naisella on kotonaan miehenä kehittymätön juntti joka ei osaa puhua mistään eikä halua osallistua mihinkään. Molemmat on epätyydyttävässä suhteessa mutta silti on olleet 30 vuotta yhdessä ja mitään muuta ei tapahdu kuin länkytystä. Lähtekää vittuun sieltä jos ei toinen kiinnosta tai potkaiskaa tällainen vätys mies ulos.

• Anonyymi

Kaikesta mahdollisesta.

• Anonyymi

Riippu täysin naisista. Osa puhuu täysin estottomasti ja roisisti graafisestikin kaikista kokemuksistaa ja osa taas ei sitten koe oikeastaan mitään tarvetta puhua. Valtaosa lienee eri kohdissa äripäiden välillä. Itse kuuluun tuohon naisjoukkoon, joka ei koe juuri minkäänlaista tarvetta avautua aiheesta.

• Anonyymi

Koko vuosi on (melkein) mennyt selibaatissa että seksistä vaan :D tekee jo mieli ottaa yhden illan mies :(

• Anonyymi

Noh.....mm peniksen koosta.
      Miten hän kohtelee sinua
      Miten makkarissa toimii
      Mikä ärsyttää ja mikä ei
      No itse puhun näistä vain hyvän ( 1 ) ystävän kanssa ja nämäkin ympäripyöreästi eli ei detailin tarkkaan tietenkään.

• Anonyymi

Ei mitään erityistä.

• Anonyymi

Alakertaan ne jutut keskittyy aina saunan lauteilla. Jos on sidukkaa maisteltu.

• Anonyymi

No ihan yleisellä tasolla, miten mies osallistuu kotitöihin ja lasten harrastuksiin. Miehen ja minun harrastusten sovittamisesta yksiin. Miehen ammatissa pakollisista matkatöistä ja muutoinkin sen työajoista. Miehen tavoista ja tottumuksista jotka joskus ärsyttää minua.
        Mun vauva (kolmannen lapsen) haaveistani, jota mies ainakin vielä toistaiseksi vastustaa. Lisäksi myös kaikista ajankohtaisista hassuista asioista ja sattumuksista joita mieheni putkiaivot saattavat aiheuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      280
      10286
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      243
      5979
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5414
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      95
      5038
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3315
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2704
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2602
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2424
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2264
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2197
    Aihe