Mitä naisten kesken puhutaan miehistä?

Anonyymi-ap

Minkälaisia keskusteluja te naiset käytte meistä miehistä esimerkiksi silloin, kun olette pukuhuoneessa tai muuten niin, että miehiä ei taatusti ole läsnä eikä kuuloetäisyydellä?
Valaiskaa aihealueiden, yleisten teemojen ja käsittelytapojen, niin positiivisten kuin negatiivisten, mahdollisesti loukkaavienkin, tarkkuudella. Älkää toki kertoko yksityiskohtia, sillä nehän ovat meiltä miehiltä salaisuus. :)

10

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan vaan seksistä ja sen koosta ja pallien karvoituksesta tietenkin.

• Anonyymi

Höpöhöpö.

• Anonyymi

Naisia kuunnelleena suhteen ongelmakohdat tuodaan esiin. Näyttää silti että monella naisella on kotonaan miehenä kehittymätön juntti joka ei osaa puhua mistään eikä halua osallistua mihinkään. Molemmat on epätyydyttävässä suhteessa mutta silti on olleet 30 vuotta yhdessä ja mitään muuta ei tapahdu kuin länkytystä. Lähtekää vittuun sieltä jos ei toinen kiinnosta tai potkaiskaa tällainen vätys mies ulos.

• Anonyymi

Kaikesta mahdollisesta.

• Anonyymi

Riippu täysin naisista. Osa puhuu täysin estottomasti ja roisisti graafisestikin kaikista kokemuksistaa ja osa taas ei sitten koe oikeastaan mitään tarvetta puhua. Valtaosa lienee eri kohdissa äripäiden välillä. Itse kuuluun tuohon naisjoukkoon, joka ei koe juuri minkäänlaista tarvetta avautua aiheesta.

• Anonyymi

Koko vuosi on (melkein) mennyt selibaatissa että seksistä vaan :D tekee jo mieli ottaa yhden illan mies :(

• Anonyymi

Noh.....mm peniksen koosta.
      Miten hän kohtelee sinua
      Miten makkarissa toimii
      Mikä ärsyttää ja mikä ei
      No itse puhun näistä vain hyvän ( 1 ) ystävän kanssa ja nämäkin ympäripyöreästi eli ei detailin tarkkaan tietenkään.

• Anonyymi

Ei mitään erityistä.

• Anonyymi

Alakertaan ne jutut keskittyy aina saunan lauteilla. Jos on sidukkaa maisteltu.

• Anonyymi

No ihan yleisellä tasolla, miten mies osallistuu kotitöihin ja lasten harrastuksiin. Miehen ja minun harrastusten sovittamisesta yksiin. Miehen ammatissa pakollisista matkatöistä ja muutoinkin sen työajoista. Miehen tavoista ja tottumuksista jotka joskus ärsyttää minua.
        Mun vauva (kolmannen lapsen) haaveistani, jota mies ainakin vielä toistaiseksi vastustaa. Lisäksi myös kaikista ajankohtaisista hassuista asioista ja sattumuksista joita mieheni putkiaivot saattavat aiheuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6394
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1826
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1514
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      52
      1097
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1039
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      961
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      940
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      885
    Aihe