Mitä naisten kesken puhutaan miehistä?

Anonyymi-ap

Minkälaisia keskusteluja te naiset käytte meistä miehistä esimerkiksi silloin, kun olette pukuhuoneessa tai muuten niin, että miehiä ei taatusti ole läsnä eikä kuuloetäisyydellä?
Valaiskaa aihealueiden, yleisten teemojen ja käsittelytapojen, niin positiivisten kuin negatiivisten, mahdollisesti loukkaavienkin, tarkkuudella. Älkää toki kertoko yksityiskohtia, sillä nehän ovat meiltä miehiltä salaisuus. :)

10

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan vaan seksistä ja sen koosta ja pallien karvoituksesta tietenkin.

• Anonyymi

Höpöhöpö.

• Anonyymi

Naisia kuunnelleena suhteen ongelmakohdat tuodaan esiin. Näyttää silti että monella naisella on kotonaan miehenä kehittymätön juntti joka ei osaa puhua mistään eikä halua osallistua mihinkään. Molemmat on epätyydyttävässä suhteessa mutta silti on olleet 30 vuotta yhdessä ja mitään muuta ei tapahdu kuin länkytystä. Lähtekää vittuun sieltä jos ei toinen kiinnosta tai potkaiskaa tällainen vätys mies ulos.

• Anonyymi

Kaikesta mahdollisesta.

• Anonyymi

Riippu täysin naisista. Osa puhuu täysin estottomasti ja roisisti graafisestikin kaikista kokemuksistaa ja osa taas ei sitten koe oikeastaan mitään tarvetta puhua. Valtaosa lienee eri kohdissa äripäiden välillä. Itse kuuluun tuohon naisjoukkoon, joka ei koe juuri minkäänlaista tarvetta avautua aiheesta.

• Anonyymi

Koko vuosi on (melkein) mennyt selibaatissa että seksistä vaan :D tekee jo mieli ottaa yhden illan mies :(

• Anonyymi

Noh.....mm peniksen koosta.
      Miten hän kohtelee sinua
      Miten makkarissa toimii
      Mikä ärsyttää ja mikä ei
      No itse puhun näistä vain hyvän ( 1 ) ystävän kanssa ja nämäkin ympäripyöreästi eli ei detailin tarkkaan tietenkään.

• Anonyymi

Ei mitään erityistä.

• Anonyymi

Alakertaan ne jutut keskittyy aina saunan lauteilla. Jos on sidukkaa maisteltu.

• Anonyymi

No ihan yleisellä tasolla, miten mies osallistuu kotitöihin ja lasten harrastuksiin. Miehen ja minun harrastusten sovittamisesta yksiin. Miehen ammatissa pakollisista matkatöistä ja muutoinkin sen työajoista. Miehen tavoista ja tottumuksista jotka joskus ärsyttää minua.
        Mun vauva (kolmannen lapsen) haaveistani, jota mies ainakin vielä toistaiseksi vastustaa. Lisäksi myös kaikista ajankohtaisista hassuista asioista ja sattumuksista joita mieheni putkiaivot saattavat aiheuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe