Ahdistavat tai asiattomat työhaastattelut

Anonyymi-ap

Koetko ahdistavaa tai asiatonta kohtelua työhaastatteluissa? Jaa kokemuksesi ja anna palautetta yrityksille tässä ketjussa. Olisi hyvä mainita myös yritysten nimet, jotta he voivat saada ansaitsemansa palautteen. Lisäksi on tärkeää, että potentiaaliset työnhakijat saavat tietoa kyseisistä yrityksistä.

IT-alalla on monia erikoisia firmoja, kuten It-konsulttitalo Fraktio ( http://www.fraktio.fi ) joka haastattelee koodareita ja muita IT-alan ammattilaisia. Olen kuullut useista erikoisista haastatteluista, joissa he esittävät outoja kysymyksiä, kuten "Mikä on lempimeemisi?", "Kerro rivo vitsi!" tai "Mikä on lempi radiokanavasi?" Tuntuu oudolta, että näillä kysymyksillä olisi mitään merkitystä työn kannalta.

Omassa kokemuksessani minulta myös kysyttiin tällaisia kysymyksiä, ja kun en kertonut rivoa vitsiä, haastattelija kertoi oman rivo vitsinsä, joka sitten olikin rivo mutta myös täysin asiaton ja se koski lapsien seksuaalisuutta ja sisälsi pedofiliaa.

Tällainen käytös on täysin asiatonta ja epäammattimaista. Toivottavasti Fraktio on sittemmin oppinut toteuttamaan asiallisia työhaastatteluita tai ainakin saa tästä ketjusta riittävän tahran maineeseensa ja siten kannusteen tehdä niin jatkossa!

Millaisia kokemuksia teillä on asiattomista työhaastatteluista? Paitsi että tällainen on ahdistavaa myös laitonta.

2

410

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä että toit tämän esille. Olen itsekin ollut epäasiallisissa työhaastatteluissa it-alalla mutta en olisi kyllä uskonut että tuollaisia haastatteluita voisi olla fraktiolla. Vaikuttavat niin mukavilta mutta sekö onkin valetta. Pilasi kyllä mielikuvan firmasta.

Omat kokemukseni on lähinnä olleet epäammattimaisia työhaastatteluita kuten että on kyselty liian henkilökohtaisia asioita

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17819863v

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      116
      2406
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1491
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      642
      1014
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe